Alfisti si povídají o koncernu VW

Odpovědět
hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od hondzik » 20.7.2011, stř 12:09

já to chápu :cry:

Doba tunových aut co při podřazení štěknou a udělaj modrej obláček je fakt pryč. Taky chápu že v dnešním provozu praštit tímhle autem do čehokoliv novýho je průser a že zelení se kroutí v křečích když z vejfuku lítají nespálený přesličky. Viz Milanovo ropná krize :-D

Holt si budu držet doma obě prdlý italský báby a na normální ježdění se smířím s autem co dobře vypadá, ale není už tolik cuore sportivo. ( zase tak tragická ta 159 není, svezl jsem se a je to fajn auto. Ale už jí něco chybí...)
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kůrkyn » 20.7.2011, stř 12:10

Těšit nás může, že starý auta zrají jako víno. Tedy jen některé odrůdy :)

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladis » 20.7.2011, stř 12:16

... a některé přímo rozkvétají :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Spirpin » 20.7.2011, stř 12:25

hondzik píše:to jo, pohled z druhé strany barikády :-D
Spíš z druhé strany plotu psychiatrické léčebny :vom: [-o<
156 SW 1.9 JTDm

Radar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 452
Registrován: 18.9.2008, čtv 16:21
Bydliště: Pardubice

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Radar » 20.7.2011, stř 14:01

On ten GTI už je dost dlouho na internetu známý jako naprosto zoufalec. Takoví nešťastníci se ostatně objevují skoro ve všech diskuzích, kde se řeší značky výrobků. Namátkou vyberu třeba diskusní fóra o fotografii. Tam je to teprv mazec, když se např. někteří zatvrzelí vlastníci Canonu pustí do ostatních. To samé sport.
Ale ta brutální nenávist GTI zrovna k Alfám musí mít někde hlubší kořen. Nějaký nehodný alfista musel v dávných dobách tomu člověku hodně ublížit Třeba mu (ho):
1. Ujel a nenechal se způsobně lidovým vozem předjet.
2. Předjel ho a vysmíval se mu.
3. Ojel (ženu, přítelkyni,...)
4. Přistihl, jak ojíždí výfuk Volkswágnu.
5. Přistihl, jak nahý dosedá na falický tvarovanou řadící páku Passatu.
5. Všechno najednou.
To je pak důvodů k nenávisti!
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od hondzik » 20.7.2011, stř 14:09

na netu je zoufalců dosti, ale je fakt že někteří ze svých názorů udělali písmo svaté a začli tomu s bandou přihoňovačů věřit a šířit....
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Sgt. » 20.7.2011, stř 14:57

Bohužel jsou to ti samí lidé se kterýma se setkáváme dnes a denně ve skutečném životě.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Honza R. » 25.7.2011, pon 13:42

Radar píše: 1. Ujel a nenechal se způsobně lidovým vozem předjet.
2. Předjel ho a vysmíval se mu.
3. Ojel (ženu, přítelkyni,...)
4. Přistihl, jak ojíždí výfuk Volkswágnu.
5. Přistihl, jak nahý dosedá na falický tvarovanou řadící páku Passatu.
6. Všechno najednou.
:smt044

Já bych řekl, že za 1. určitě a za 3. s velkou pravděpodobností je správně :-D



http://auto.idnes.cz/rychlostni-orgie-s ... tomoto_vok

"trasu dlouhou 457 km zvládne prakticky za jakýchkoliv podmínek rychleji i malý VW Lupo 3L ... Veyron jednoduše stráví tolik času na benzince, že malý Volkswagen, který za celou dobu tankovat nemusí, dorazí do cíle s velkým předstihem."
Alfa Brera 1750 TBi

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od hadXR » 25.7.2011, pon 19:12

No jo, tak já sem vdycky řikal, že králem v týhle třídě je McLaren F1 a Veyron ho rozhodně z trůnu nesesadil a vzledem k tomu kam směřuje automobilová produkce tak už ho ani nikdy nic nesesadí, ten Veyron byl dost možná poslední kdo se o to mohl pokusit, ale neuspěl.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

krtmoj
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 633
Registrován: 18.2.2010, čtv 12:27
Bydliště: Kladno

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od krtmoj » 25.7.2011, pon 19:43

Nový McLaren je prý taky raketa :)

Co si pamatuju tak vedle GTIho se objevoval ještě jeden přispěvatel na auto.cz, nick měl 507--, nebo tak nějak. To byl taky strašnej případ, kterej shazoval alfu bez jedinýho pádnýho argumentu a jeho komentáře byly dětinské a urážlivé. Myslím, že si vysloužil přezdívku "matelko". Jestli ještě komentuje, to nevim, už si diskuze pod články na auto.cz nečtu.
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Radim » 3.8.2011, stř 16:13

dnes jsem se v práci náramně pobavil:
"..v rámci obnovy vozového parku společnosti je nabízeno k odkupu osobní vozidlo Škoda Octavia 1.9 TDI r.v. 2007, stříbrné barvy. Aktuální stav tachometru 171 600km.
Vozidlo je v současné době nepojízdné.
Na vozidle byly autorizovaným servisem zjištěny následující závady:

Převodová skříň - nutná výměna
Spojka + setrvačník - nutná výměna
Tlakové palivové čerpadlo - nutná výměna Palivové vstřiky motoru - nutná výměna

Cena výše uvedeného vozidla byla stanovena na 120 000,-Kč..."


je jasné,že tohle může potkat auto napříč značkami,je to o zacházení. ale v kontextu,jaká je octa držák.. :-D
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.8.2011, pon 06:36

kleine fehler...
Přílohy
passatek.jpg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladis » 8.8.2011, pon 17:03

To je ten z té povedené prezentace.... :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 8.8.2011, pon 17:06

Radim: 120 tyček za totálně zničené auto.... proč ne.... Jestli je v metle, v kombajnu a na hlínách.... :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladis » 14.8.2011, ned 19:28

Tak včera nás veze kamárad ze svatby pašíkem 1,9 TDI-PD a moja prohlásí,že sice jako alfonz má pohodlnější sedačky, ale pašík má lepší zvuk motoru :roll: :-D , asi musela být pořádně na plech :partyman: :smt040
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 14.8.2011, ned 19:30

tak ony ty staré PD mají zvuk jako kus pořádného stroje :D (kombajn, dizlová ponorka...) :D

kubajznak
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 170
Registrován: 2.6.2011, čtv 21:03
Bydliště: česká lípa

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od kubajznak » 18.8.2011, čtv 20:59

dneska sem jel liberec - ceska lipa a panacek s kravatou v passatu CC jak si myslel ze me predjede.cekej..myslim ze mel pedal s plynem na silnici a jak byl chudak smutnej. arvsvw
166 3.0 V6 24V

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7267
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od speedy » 18.8.2011, čtv 22:48

Ladis píše:Tak včera nás veze kamárad ze svatby pašíkem 1,9 TDI-PD a moja prohlásí,že sice jako alfonz má pohodlnější sedačky, ale pašík má lepší zvuk motoru :roll: :-D , asi musela být pořádně na plech :partyman: :smt040
at si dá 5x otčenáš a 3x zdrávas a bude jí odpouštěno :-D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 19.8.2011, pát 07:57

This is an email we have sent from Romania to Skoda.cz
"Dear Sir,
We are a group of Skoda Octavia 1.2 TSI 77kW owners from Romania. All of these vehicles were purchased in 2010 and 2011 through the national Romanian importer, Porsche Romania, and we would like to hereby officially inform you that we are extremely disappointed by our choice of automobile, because of the faulty functionality of the 1.2 TSI engine. Although it has been presented as “innovative”, “revolutionary” and so on, soon after the winter season had arrived, the engines were hesitant at start-up, in idle they were running unevenly and, in some cases, the rpms decreased to a grinding halt.
As a result of previous complaints which we have already directed to you and your continuous studies and experiments which you have conducted on these engines, you have issued several software upgrades, each one more of failure than the previous.
Over the course of one year, you have issued three software versions for the 1.2 TSI 77kW engine: 7425, 8620 and 9163 and despite these so-called “efforts”, the engine is still not working within reasonable running parameters. Not even the latest version, 9163, has not solved the cold start problem, as the engine manages to start only after keeping the ignition key locked in the “start” position for longer than normal. It is still difficult for the engine to run when the A/C is turned on, as the loss of power is tangible and quite significant. In all situations, engine noise continues to be extremely elevated, especially between 2.400 and 2.800 rpms. Also disturbing is the turbo lag present when the engine reaches its optimum operating temperature.
A very large number of owners have complained that there is a rattling noise at engine start, coming from the chain driven camshaft, an aspect of which Skoda CZ is fully aware of, claiming that it has made an “innovation” to solve this shortcoming. It is worth mentioning that this noise has not been present when the vehicles were new, but it has appeared after several thousand kilometers (regularly, after approx. 10.000 km.), so it cannot under any circumstances be considered as “normal”, as some services claim it should be or, as others say “Chain noise on start due to hidraulic tensioner which does not create tension up to a certain oil pressure level. If it worsens, please return to service.”
Furthermore, Mr. Vladimir Kutnar of Skoda CZ mentions, in a letter addressed to a Skoda owner here in Romania that “I am persuaded that this fault with engine chain won't repeat in the future, because an innovation on the chain has been implemented”. What would be a “normal” time span for this rattling noise to worsen? Until our cars are no longer covered by manufacturer warranty? (which is, by the way, embarrassingly short, compared to what other automobile producers are currently offering for their products, both for the Romanian market as well as for the international one). We feel that, given all these issues, faults and shortcomings of the 1.2 TSI 77kW engine, the warranty is ludicrously short compared to manufacturers like Dacia, Renault, Ford, Toyota, Hyundai and others (in comparison to which the VAG feels superior to—in our opinion, unjustly so) which offer a full warranty of 4, 5 and sometimes more years.
We are extremely concerned also by the failing turbochargers with which these engines are equipped. There are cases where these turbochargers, already changed, fell a second time and guarantee their standard warranty already expired at the end of the car. What if we warranty expires and the new turbocharger fails after 3 months? An increasing number of owners are confronted with failing turbochargers, in Romania as well as in other countries where Skoda models are sold (i.e., Greece, Russia, Germany, Czech Republic, Netherlands and UK etc.) where forums are simply flooded with disgruntled stories coming from users who have problems with faulty parts. Given the number of kilometers we drive every day, we are deeply concerned that the turbocharger in our cars will crash immediately after expiration of warranty, a part which should not create problems for at least 100.000 km. under normal circumstances and conditions of use.
Given all of the above, we strongly urge you to carefully and thoroughly review these concerns and we expect a positive resolution on the following issues:
1. The permanent and complete resolution of all software malfunctions in other ways than on the expense of Skoda customers’ time, money and mental well-being;
2. Developing a fully-working software upgrade which has been properly and fully been tested prior to market release. It should address ALL of the issues which have caused us so many problems: noise reduction, a proper cold and warm start, a proper torque and engine power curve, compliance with factory communicated pollution emissions, lowering of consumption to fall within normal range);
3. A publicly announced, factory recall of all Octavia models equipped with the 1.2 TSI 77kW engine, which will positively solve the noise coming from the chain drive, by installing the “innovation” which the producer claims to have made;
4. A free verification of the turbocharger installed on current models, its degree of deterioration caused by faulty use as a result of improper software solutions, its replacement free of charge where needed with a newer, better version, if the supplier for this part has been changed or if it has improved the quality of its parts;
5. Due to numerous problems and the faulty patches (rather than proper solutions) applied by Skoda CZ (over the course of one year, we have wasted significant time and money by putting our cars in service and renting vehicles which should have been supplied free of charge, courtesy of Skoda) there have been not one, not two, but THREE software releases (7425, 8620 and 9163) which, apparently, have proved less than satisfactory both for users as well as for the factory itself, and because the factory has chosen to treat us, buyers of Skoda Octavia, as “guinea pigs” rather than customers, through its repeated experiments on these engines, turbochargers and chain shafts made at OUR expense, time and patience, we hereby officially request A FREE OF CHARGE PROLONGATION OF THE WARRANTY PERIOD WITH AN ADDITIONAL 3 (THREE) YEARS FOR THE ENGINE, GEAR BOX AND ALL THE COMPONENTS CONTAINED THEREIN. Seen how the “quality” and “reliability” of the Skoda brand is notorious, we feel that this request, along with the ones listed above, is not only reasonable, but reparatory and fair and does not imply significant expense on the part of Skoda CZ, as we are sure that you actually believe that the quality build of your vehicles does not significantly deteriorate over the time window mentioned before. Furthermore, this effort on the part of Skoda CZ would be perceived as a sign of goodwill and as a reparatory measure towards your clients. As a secondary benefit, we would have to continue conducting service inspections in authorised Skoda services, which would prove beneficial for the sale of required parts and components.
We would also like to mention that this is our final effort to reach an amiable understanding with Skoda CZ. We have already arranged with a law firm to be represented, should our efforts to reach a common ground fail; if legal course is to follow, we will take our grievances to the National Authority for the Protection of Consumer Rights, to the national written, visual and internet media and we will resort to all legal
measures and channels to have our voices heard and our problems solved.
Also made contact with a television showing a weekly car show for a possible presentation of our case study and in a show.

Hoping for a positive response and for an amiable resolution of all of the above, we, the undersigned, thank you for your cooperation and await your response."

And Skoda reply was this:

"Dear Škoda owners,
we have received your letter, in which you decribed your dissatisfaction with our product Octavia 1,2 TSI.

We regret very much that you have mentioned problems with your cars and apologize for all the inconvenience on behalf of the manufacturer. The Škoda Auto company very thoroughly tests all engines in cooperation with other brands during the development phase and continues to monitor in detail the quality and the customer satisfaction after the market launch. Like the whole engine range produced by the company Škoda Auto, this engine complies with the strict quality standards required within the automotive industry. When developing engines, sophisticated design principles and latest technical know-how well-proven within the VW concern are applied.
If general serious problems occur on vehicles, we inform our customers about the need to carry out measures aimed at preventing subsequent complications (e.g. via a recall action). Nowadays there are no general problems with 1,2 TSI engines all over the world in order to make such arrangements. We would like to examine your complaint in detail, therefore we passed your petition for direct handling to our representation in Romania – PORSCHE ROMANIA S.R.L., SOS.PIPERA TUNARI NR. 2, COM. VOLUNTARI, JUDETUL ILFOV. The importer organization representing the brand Škoda in your country is entitled to respond to all queries, comments, claims, complaints in accordance with current legislation of your country and warranty and claim conditions as well as with the approved repair technology. The importer is entirely competent to resolve this matter with our thorough technical support.
We hope that within this procedure the case will be resolved to your full satisfaction and you will continue to favour the brand Škoda.

Best regards from Mladá Boleslav"

They don't want to ackwnoledge that there is a problem with this engine.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladin 164V6 » 19.8.2011, pát 09:33

Nevim jak to chteji vyresit k plne spokojenosti, aniz by jim dali jinej motor (Tdi) :D

No praci maji 2 lidi 1.2Tsi (o2 a Jeti), tak budu pozorovat :smt044 (zatim jim to jenom zerou kuny)

Kdyz jsem jim rikal, ze jsem mel ve 20 let starym Unu motor 1.3 T se 105PS tak jenom blbe koukaji :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od zde. » 19.8.2011, pát 11:08

Delame sracky ale muze za to importer :) Jinak nevim co jako cekali, že je krátká záruka věděli snad předem a fora zaplavena negativnimi zkušenostmi taktez..
33

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Franik » 19.8.2011, pát 18:22

u nas v praci je tech motoru hafo moc a vsechny odjizdi ke spokojenosti zakazniku, tak nevim cco v tom rumunsku nebo kdeze maji asi zrejme konkurence nerada vidi uspech. :smt033
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 21.8.2011, ned 18:58

pokračování... zkopírováno ze ŠH, prý je to důvod, proč bude věrnostní program a 40 000,- zvýhodnění na motory TSI

Takže než odjedu na dovolenou tak ještě toto: rozvody asi jsou vyřešeny,pokud si auto objednám měl bych už mít nové.Turba stále nestojí za nic!!! A pro ty co mají plnou pusu řečí že to není pravda.Ted jsem měl opět telefonický hovor a bylo mi potvrzeno co jsem psal.škodovka se potřebuje rychle zbavit motorů TSi (proto mi nabídli vlastně super cenu) a mají příjít motory nové.Hlavně tam nebude 8 ventilů které se do 50000km zapečnou ,turbo má být od jiného výrobce a podstatně kvalitnější a samozřejmě rozvody.Pak at si ho klidně koupím protože motor bude jezdit jak má.Navíc včera mi bylo řečeno abych tak půl roku počkal a dnes mi to bylo sděleno opět stím že se to může jako vždy protáhnot. Škodovka přistoupila na to aby splnila novou normu a aby nebylo stále tolik reklamací na TSI.
navíc problém u škodovky je a uživatelé si na to stěžují že nedělá svolávací akce jako jiné automobilky.Ví o tom že jsou vadné rozvody a nechává každého jezdit .Bud když to odejde je raklamace a nebo čekají že bude mít po záruce.Prostě přístup jak dělo.Ale to je známá věc.
A jelikož mám toto z dobrého zdroje tak mi tato osoba i dnes potvrdila že měli školení kde už jim toto bylo naznačeno.Ale přesný termím nebyl zatím uveden.Další kdo vám o těchto motorech může říct jen pan Janda z CIMBU a i ten vám potvrdí že budou nové motory .Takže pokud mi toto řeknou 3 lidi myslím že na tom něco bude.A pokud mi tři lidi řeknou at počkám a tento motor neberu taky něco na tom bude.Takže si tu zase můžete rozvířit svoji debatu o tom že to je blbost ale já se řídím svým rozumen .A pro ty co tu píší jestli napíšu tu cenu za kterou jsem měl koupit novou eleganci TSI těm to napíšu až se sem vrátím až budou nové motory,Do té doby mě různé kecy těch co si myslí že jsou nejchytřejší a vše ví nezajímají.

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladis » 21.8.2011, ned 19:11

Taky jsem na to něco zaslech a dočetl se, ale že je to takový masakr :vom: . Teď si známý koupil novější vectru, kamarád z práce hledá saab 9-3 všichni prskají na koncern fiat a když jim říkám,že v těch kárách jim tluče stejné srdce (1,9 JTDm) jako v nějaké alfě, tak je blbě čučí tupci :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

vencaAR
Nováček

Příspěvky: 139
Registrován: 31.5.2011, úte 22:23

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od vencaAR » 21.8.2011, ned 22:40

...svolávací akce škodovka dělá, zrovna v pátek jsem měl hovor ať přistavím oktávku na výměnu dvouhmotového setrvačníku...
AR 156SW 110 kW
AR 147TS 88 kW ex...

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti