Moc dik
Tlak turba
Tlak turba
Moc dik
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak turba
tlak turba ti jde na 1,6 přesně nebo jenom na 1,5? celkem dolůžité, jestli opravdu 1,6 tak si stím někdo hrál.
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Tlak turba
Není to náhodou chipnuté? Celých 1,6 baru netlačí ani moje 2,4 po chipu. Běžně je myslím něco kolem 1,5.
Už se to tu řešilo, že ručička různě lítá i při plynulém zátahu, ale myslím, že se pohyb ručičky neprojevoval na výkonu. Já to nepozoroval, takže nemůžu sloužit, jen se mi nezdá ten tlak.
No tak mě Cendler předběhl.
Už se to tu řešilo, že ručička různě lítá i při plynulém zátahu, ale myslím, že se pohyb ručičky neprojevoval na výkonu. Já to nepozoroval, takže nemůžu sloužit, jen se mi nezdá ten tlak.
No tak mě Cendler předběhl.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Tlak turba
cendler píše:tlak turba ti jde na 1,6 přesně nebo jenom na 1,5? celkem dolůžité, jestli opravdu 1,6 tak si stím někdo hrál.
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru
Hezky večer,no tak milimetr az dva k 1,6,mam ji po jednom majiteli servis jen alfa a majitel byl ročník 1952,tak pochybuji,ze by to čipnul....jo to chapu ale 3500 je malo a pak to prestane tahnout jinak od 1500-3500 jede jak krava a pak jak kdyz to drzis za prdel,mam jeste a6 a ta jde plynule do 4500 tak proto je me to divne...jinak rad bych na vyndani DPF,ale ted nemuzu jinak ale do Veseli jezdim kazdy tyden na tri dny,tak se rad domluvim,jinak dik
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
Re: Tlak turba
Ahojda,milimetr pod 1,6 a fakt po 3500 otackach jak kdyz to nekdo drzi za prdel,ale jinak od 1500 tahne uzasne do tech 3500,muzu posuzovat z A6 TDIEnvel píše:Není to náhodou chipnuté? Celých 1,6 baru netlačí ani moje 2,4 po chipu. Běžně je myslím něco kolem 1,5.
Už se to tu řešilo, že ručička různě lítá i při plynulém zátahu, ale myslím, že se pohyb ručičky neprojevoval na výkonu. Já to nepozoroval, takže nemůžu sloužit, jen se mi nezdá ten tlak.
No tak mě Cendler předběhl.
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak turba
ono by jsi se divil, co ty starší ročníky někdy dělají, takže bych se ani nedivil, kdyby to bylo.mimimi10 píše:cendler píše:tlak turba ti jde na 1,6 přesně nebo jenom na 1,5? celkem dolůžité, jestli opravdu 1,6 tak si stím někdo hrál.
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru
Hezky večer,no tak milimetr az dva k 1,6,mam ji po jednom majiteli servis jen alfa a majitel byl ročník 1952,tak pochybuji,ze by to čipnul....jo to chapu ale 3500 je malo a pak to prestane tahnout jinak od 1500-3500 jede jak krava a pak jak kdyz to drzis za prdel,mam jeste a6 a ta jde plynule do 4500 tak proto je me to divne...jinak rad bych na vyndani DPF,ale ted nemuzu jinak ale do Veseli jezdim kazdy tyden na tri dny,tak se rad domluvim,jinak dik
Jo je hezký, že tam jezdíš pořád, ale já tam jedu podruhé v životě, jsem ze Sokolova, proto jsem psal že další nebude.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Tlak turba
Aha tak Sokolov neni dalekoteda ode me tak klido dojedu do Sokolova,neni problem,az nekdy budes mit cas.......teda jestli bude vubeccendler píše:ono by jsi se divil, co ty starší ročníky někdy dělají, takže bych se ani nedivil, kdyby to bylo.mimimi10 píše:cendler píše:tlak turba ti jde na 1,6 přesně nebo jenom na 1,5? celkem dolůžité, jestli opravdu 1,6 tak si stím někdo hrál.
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru
Hezky večer,no tak milimetr az dva k 1,6,mam ji po jednom majiteli servis jen alfa a majitel byl ročník 1952,tak pochybuji,ze by to čipnul....jo to chapu ale 3500 je malo a pak to prestane tahnout jinak od 1500-3500 jede jak krava a pak jak kdyz to drzis za prdel,mam jeste a6 a ta jde plynule do 4500 tak proto je me to divne...jinak rad bych na vyndani DPF,ale ted nemuzu jinak ale do Veseli jezdim kazdy tyden na tri dny,tak se rad domluvim,jinak dik
Jo je hezký, že tam jezdíš pořád, ale já tam jedu podruhé v životě, jsem ze Sokolova, proto jsem psal že další nebude.
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak turba
jo tak u nás to není problém
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
