
Já bych jim za to ty prachy nedal, ani kdybych nevěděl co s nima. Prostě z principu....
ty už tu alfu střel...Petr147 píše:sice čtyřvál, ale 140 kW a 420 Nm... jako daily car bych si to klidně koupil, navíc je to i pěkný
//ted koukam, ze je to ctyrkolka... resit auto okolo jednoho mega, tak si jdu pro tohoto RR
nemůžu, momentálně nemám mega na toho RRroubrt37 píše:ty už tu alfu střel...Petr147 píše:sice čtyřvál, ale 140 kW a 420 Nm... jako daily car bych si to klidně koupil, navíc je to i pěkný
//ted koukam, ze je to ctyrkolka... resit auto okolo jednoho mega, tak si jdu pro tohoto RR
Tak to je mazec, o turbech vůbec nevíš, žádná díra ani kopanec...Bull.et píše:Hampi - X6 5.0i je 4.4 biturbo
RR Evoque - mě se to auto nelíbí. od pohledu a nemám vůbec nic proti ceně kolem 1mega. Nevím jestli je to moc nebo málo, ale vím, že bych to raději vydal za auto jiné.Davie píše:..............le, ale nějak mi to nejde do palice. Co je špatného na RR Evoque. Pokud jde o design, tak je to nádherný auto. To snad nepopře nikdo. Pokud jde o praktičnost, tak to není nic moc, ALE co to s tím má co společného? s
to je názorroubrt37 píše:Sledujete někdo Expozituru? Tak v přesně v takovýhle autech jezdí ti majitelé bordelův reálu tomu je podobně.
Petr147 píše:to je názorroubrt37 píše:Sledujete někdo Expozituru? Tak v přesně v takovýhle autech jezdí ti majitelé bordelův reálu tomu je podobně.
![]()
![]()
a na Ordinaci jsi nekoukal?
Tohle si nemyslim, M a Alpina si přímo nekonkurují, byť výsledem je většinou stejně výkoný a v přímce rychlý, tak vozy M jsou stavěny jako sportovní vozy a Alpiny spíš jako dániční expresy, čemuž odpovídá i způsob jaky se dopracovávaj výkonu - M vysokootáčkové motory a Alpina přeplnované s vysokým krouťákem.Bull.et píše:Hampi - X6 5.0i je 4.4 biturbo
A jinak dieselové M bude mít BMW nejspíš jako odpověď na Alpinu (moje spekulace)
Asi tak (trefil sito), auto může být uchylné jak chce, ale když prostě vydělává tak je to dobré auto (pro automobilku) a to platí u RR i Taty.Bull.et píše:Dallen:
Ono je to u BMW jako u každý jiný automobilky, jde hlavně o zisk, mno a získáš nejvíc ve třídě, kterou si sám vytvoříš.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti