

parada...gratulaceRadim píše:tak auto je doma. jo, je to Alfetta GTV, zbytek kódu je 2000 Lusso. 1980. jsem utahanej jako štěne, 1700 km na otočku, a dnes v práci. ale jsem rád
Tak to jsi dobrý frajer, jezdit v nouzáku, trápit turbo, motor celkově.Radim píše:tak jsme dnes zkoušeli vypálit DPF, ale nešlo se přes diag dostat do menu motoru (přitom např do položky aibag bez problémů). tak budu ještě týden jezdit v nouzáku a snad se to příští víkend podaří s novějším softwarem
mě říkal, že v nouzáku na to moc nešlapat, a týden vydržet.. já mám teď milio starostí v práci a nemám absolutně čas řešit to přes týden, navíc není jistý jestli se ta jeho novější diag bude umět dostat do ŘJ motoru. každopádně se to prý nesmí vypalovat na místě, ale za jízdy - 60 km/h, a minimálně 2000rpm. je to i v manuálu.cendler píše:Tak to jsi dobrý frajer, jezdit v nouzáku, trápit turbo, motor celkově.Radim píše:tak jsme dnes zkoušeli vypálit DPF, ale nešlo se přes diag dostat do menu motoru (přitom např do položky aibag bez problémů). tak budu ještě týden jezdit v nouzáku a snad se to příští víkend podaří s novějším softwarem
Pokud máš možnost odpoj aspoň výfuk před DPF, aby šly spaliny opravdu ven. Teda jestli to je opravdu DPF-kem.
já vím že turbo může odejít kdykoliv..kupoval jsem to jako 3letý s tím, že budu řešit méně starostí než na 8letý lybře.skutečnost je taková, že řízení je nový, gumy stojí majlant, ted dám deset za repas a ceká mě ještě dpf off. k tomu je to auto nudný, tak mě nakonec akorát sere. k závadě - zatuhla regulace lopatek, ale navíc prosakuje olej, a to celkem fest (předchozí majitel).Kolbik píše:To nas.re. Bohuzel/nastesti je tohle spise problem Honeywellu potazmo Garrettu nebo chování předchoziho majitele. Turba proste odchazi na vsem. Nic z toho bohuzel neresi fakt, ze ty ses ten, kdo musi jit a zaplatit opravu...Muzes prosim tu zavadu trochu vice popsat?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti