Však jsem taky viděl TS s osmihlavým rozdělovačem. Jinak předstih řídí ECU, proto když pootočíš rozdělovač ECU to stejně srovná a jenom ji zblbneš. Na vačce oba nejsou z prostorovejch důvodů, ale tuším 1.8TS ve 155-tce měl oba rozdělovače na vačce.Harous píše:Zase kdyby to palilo soucasne, tak by to slo udelat na jeden rozdelovac ne? Nevim, zkusim to nekde dohledat...
Alfa 75 - rozdělovače
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Ten osmihlavej sem na webu videl taky... Pikantni zalezitost...
EDIT: Jinak jsem nasel, ze pri pouziti 2 svicek ve spalovacim prostoru dochazi k rychlejsimu spalovani smesi.
EDIT: Jinak jsem nasel, ze pri pouziti 2 svicek ve spalovacim prostoru dochazi k rychlejsimu spalovani smesi.
Naposledy upravil(a) Harous dne 9.4.2008, stř 17:24, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Takze palce mam vymeneny, auto znatelne ozilo hlavne ve vyssich otackach a lip chyta. Motor ma takovy vyrovnanejsi a hladsi chod.
Pripravil jsem takovej strucnej popis jak na to.
JAK ZJISTIT STAV PALCE
Nejjednodussi jak zjistit stav palce je zmerit odpor mezi kontakty. Merime mezi kontaktem kabelu od civky (stred palce) a kontaktem na kraji palce:
Vysledny odpor ma byt u dobreho palce 1 kohm. Hodnota plati pro oba palce. Pri zvysujicim se odporu ve vysokonapetovem obvodu se snizuje energie kapacitni casti vyboje, protoze se zpomaluje prechod energie na stranu svicky a zpomaluje se i rychlost narustu napeti na svicce. Pri vysokem odporu uz nestihne narust napeti na hodnotu potrebnou k prurazu a tedy k preskoceni jiskry. V realu to v mem pripade bylo tak, ze palec v rozdelovaci na boku motoru mel odpor misto predepsaneho 1kohmu 37kohm a uz nedaval jiskru na svicku vubec. Palec v rozdelovaci na vyfukove vacce mel hodnotu skoro 24kohm. Byla zrejme jen otazka casu kdy by auto prestalo jet uplne...
JAK VYMENIT PALCE
Zacal jsem rozdelovacem na vyfukovy vacce. Pred demontazi jsem si z obou stran udelal znacky, abych vedel jak byl rozdelovac natocenej. V mym pripade by to slo i bez nich, protoze podlozky pod srouby byly vytlaceny do telesa rozdelovace, takze nebyl zadny problem vratit rozdelovac tak jak byl. Po sundani plastoveho krytu a vicka rozdelovace je potreba se podivat v jaky poloze je palec a tu polohu si pamatovat. Nemusi to byt nijak presne, jde tam pouze ve dvou polohach otocenych o 180 stupnu. rozdelovac je pridelan na 2 sroubech:
Po vyjmuti rozdelovace je potreba stahnout pruzinku z unasece a polozit si ji nekam na oci, aby vam nezustala v ruce kdyz mate vsechno smontovany zpatky.
Ted nastava ta nejvetsi pakarna a sice vymlatit z unasece cep kterym je palec zajisteny. Unasec neni rovnomerny, takze je potreba se podivat jak je nasazeny. Myslim, ze "packy" na unaseci jsou smerem k vnejsimu kontaktu palce. Ten cep je potreba vymlatit kladivem a nejde to moc dobre. Na fotce je cep zhruba do pulky venku:
S novym palcem neni jiny problem nez se zminenym cepem. Pozor snad jen na gumovy krouzek, ktery zcela jiste zustane na starem palci. Kdyz je zpatky je potreba nasadit tu pruzinku a rozdelovac muze zpatky do auta. Pri montazi je potreba unasec zasadit tak, aby palec smeroval na stejnou stranu jako pred demontazi... Doporucuju vymenit i vicko rozdelovace at je to jistota.
Palec (FACET FA 3.7573/41RS) - cca 750Kc
Vicko rozdelovace (FACET FA 2.7479PHT) - cca 250Kc
Prichazi na radu druhy rozdelovac ke kteremu je sice horsi pristup, ale drzi akorat na jedny desitce matce a nejde s nim otacet. Takze demontaz je hned. Je opet potreba ohlidat polohu palce. Umisteni matky:
Dalsi postup je stejny jako u predchoziho rozdelovace. Sundat pruzinku a vymlatit cep. K tomu cepu je tady lepsi pristup a hlavne se mnohem lip dava zpatky.
Zpatky jde dat velmi jednoduse, zase pozor na polohu palce. Opet doporucuju i nove vicko.
Palec (FACET FA 3.7573/43RS) - cca 1300Kc
Vicko rozdelovace (FACET FA 2.7479PHT) - cca 250Kc
Omlouvam se za ne moc kvalitni fotky porizene telefonem. Nechtelo se mi tahat velkej fotak, kdyz jsem byl po usi od oleje...
Pripravil jsem takovej strucnej popis jak na to.
JAK ZJISTIT STAV PALCE
Nejjednodussi jak zjistit stav palce je zmerit odpor mezi kontakty. Merime mezi kontaktem kabelu od civky (stred palce) a kontaktem na kraji palce:
Vysledny odpor ma byt u dobreho palce 1 kohm. Hodnota plati pro oba palce. Pri zvysujicim se odporu ve vysokonapetovem obvodu se snizuje energie kapacitni casti vyboje, protoze se zpomaluje prechod energie na stranu svicky a zpomaluje se i rychlost narustu napeti na svicce. Pri vysokem odporu uz nestihne narust napeti na hodnotu potrebnou k prurazu a tedy k preskoceni jiskry. V realu to v mem pripade bylo tak, ze palec v rozdelovaci na boku motoru mel odpor misto predepsaneho 1kohmu 37kohm a uz nedaval jiskru na svicku vubec. Palec v rozdelovaci na vyfukove vacce mel hodnotu skoro 24kohm. Byla zrejme jen otazka casu kdy by auto prestalo jet uplne...
JAK VYMENIT PALCE
Zacal jsem rozdelovacem na vyfukovy vacce. Pred demontazi jsem si z obou stran udelal znacky, abych vedel jak byl rozdelovac natocenej. V mym pripade by to slo i bez nich, protoze podlozky pod srouby byly vytlaceny do telesa rozdelovace, takze nebyl zadny problem vratit rozdelovac tak jak byl. Po sundani plastoveho krytu a vicka rozdelovace je potreba se podivat v jaky poloze je palec a tu polohu si pamatovat. Nemusi to byt nijak presne, jde tam pouze ve dvou polohach otocenych o 180 stupnu. rozdelovac je pridelan na 2 sroubech:
Po vyjmuti rozdelovace je potreba stahnout pruzinku z unasece a polozit si ji nekam na oci, aby vam nezustala v ruce kdyz mate vsechno smontovany zpatky.
Ted nastava ta nejvetsi pakarna a sice vymlatit z unasece cep kterym je palec zajisteny. Unasec neni rovnomerny, takze je potreba se podivat jak je nasazeny. Myslim, ze "packy" na unaseci jsou smerem k vnejsimu kontaktu palce. Ten cep je potreba vymlatit kladivem a nejde to moc dobre. Na fotce je cep zhruba do pulky venku:
S novym palcem neni jiny problem nez se zminenym cepem. Pozor snad jen na gumovy krouzek, ktery zcela jiste zustane na starem palci. Kdyz je zpatky je potreba nasadit tu pruzinku a rozdelovac muze zpatky do auta. Pri montazi je potreba unasec zasadit tak, aby palec smeroval na stejnou stranu jako pred demontazi... Doporucuju vymenit i vicko rozdelovace at je to jistota.
Palec (FACET FA 3.7573/41RS) - cca 750Kc
Vicko rozdelovace (FACET FA 2.7479PHT) - cca 250Kc
Prichazi na radu druhy rozdelovac ke kteremu je sice horsi pristup, ale drzi akorat na jedny desitce matce a nejde s nim otacet. Takze demontaz je hned. Je opet potreba ohlidat polohu palce. Umisteni matky:
Dalsi postup je stejny jako u predchoziho rozdelovace. Sundat pruzinku a vymlatit cep. K tomu cepu je tady lepsi pristup a hlavne se mnohem lip dava zpatky.
Zpatky jde dat velmi jednoduse, zase pozor na polohu palce. Opet doporucuju i nove vicko.
Palec (FACET FA 3.7573/43RS) - cca 1300Kc
Vicko rozdelovace (FACET FA 2.7479PHT) - cca 250Kc
Omlouvam se za ne moc kvalitni fotky porizene telefonem. Nechtelo se mi tahat velkej fotak, kdyz jsem byl po usi od oleje...
Naposledy upravil(a) Harous dne 9.4.2008, stř 19:40, celkem upraveno 4 x.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Nechci malovat certa na zed, ale na strankach facet.it to vypada, ze palec 43RS (na bocni rozdelovac) se uz nevyrabi! Mozna nejvyssi cas se predzasobit, dokud je na skladech...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Ten palec nejde normálně stahnout z hřídelky? Bývá tam namáčknutý a drží ho pružný plíšek, rozdělovač se nemusí sundavat... Nemáš ještě někde popisky k tomu druhému obrázku? Spíš bych řekl, že každá z páru svíček pálí jindy.
palec se dá otestovat tak, že se sundá víčko, z něj se vezme kabel od cívky a přiblíží se ke středu palce asi na 10-5 mm. Pomocník krátce zastartuje a mezi kabelem a palcem nesmí přeskočit jiskra. Pokud jiskra přeskočí je vadná izolace palce.
palec se dá otestovat tak, že se sundá víčko, z něj se vezme kabel od cívky a přiblíží se ke středu palce asi na 10-5 mm. Pomocník krátce zastartuje a mezi kabelem a palcem nesmí přeskočit jiskra. Pokud jiskra přeskočí je vadná izolace palce.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
pár poznatků k téhle operaci-
Stavitelný je i předstih na rozdělovači na bloku- děje se to pomocí objímky, takže až budete rozdělovač sundavat, povolit jen tu matku co psal Harous, na tu vedle NEŠAHAT! Samo že jsem jí povolil, kroutil vším a až pak mi docvaklo co dělám...
Poloha palců- moc bych jí neřešil- unašeč na palci je totiž excentr. Tzn, klidně sundat, dávat jen bacha při vytloukání čepu na unašeči. Unašeč má na jedný straně u díry na čep osazení- u mě směrem k palci, takže bych hlídal spíše to a na novej to dát stejně. Pak prostě palec už nejde dát obráceně.
Stavitelný je i předstih na rozdělovači na bloku- děje se to pomocí objímky, takže až budete rozdělovač sundavat, povolit jen tu matku co psal Harous, na tu vedle NEŠAHAT! Samo že jsem jí povolil, kroutil vším a až pak mi docvaklo co dělám...
Poloha palců- moc bych jí neřešil- unašeč na palci je totiž excentr. Tzn, klidně sundat, dávat jen bacha při vytloukání čepu na unašeči. Unašeč má na jedný straně u díry na čep osazení- u mě směrem k palci, takže bych hlídal spíše to a na novej to dát stejně. Pak prostě palec už nejde dát obráceně.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
V6 motronic rozdělovač
hoj, mám takovej problém a nevím co s tím na svíčku mi nejde jiskra, když tedazapnu klíček(otáčkoměr vyletí na max, asi někde skrat) tak pomocí zkoušečky zjistím že z cívky do rozdělovače proud jde, ale dál už ne e, zkoušel sem měnit kabely, cívky a nic nevítě někdo čím by to mohlo bejt????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
palec
jenže ten je novej a na starým motoru fakčil, zkoušel jsem i měnit cívky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
Takže malý doplnění. Auto mi jezdilo na oba rozdělovače, ale nedalo mi to a měřil jsem odpor dle zdejšího návodu. Ten na vačce OK, ten u motoru měl odpor cca. 5kOhm. Jelikož mám doma pár starších rozdělovačů, tak jsem je oměřil a vybral exemplář s co nejmenším odporem cca. 1kOhm. A výsledek, žádná jiskra, prostě je někde prošlehlej. Vyzkoušel jsem všechny na motoru a odpor ! nemá ! na to jestli pálí nebo ne, podstatnej vliv, pálil i ten co měl 50KOhmů a naopak nešel ten s předepsaným odporem.
Doporučení ? Prostě koupit nový palce a nezdržovat se s nějakým měřením. Jo a ještě jeden zajímavej postřeh. Ty palce z oranžovýho plastu byly povětšinou OK, ty z toho zelenýho KO. Dokonce i jeden o kterým vím že byl rok starej a skoro nic nenajel... Takže radši starší "oranžovák" než novej "zeleňák". Celkem vyzkoušeno 9 kusů - 3ks oranžový OK, jeden KO, 4ks zelený KO, jeden OK. Zkoušeno metodou odpojit druhý rozdělovač a nastartovat.
Teď mi dá Harous ban
Doporučení ? Prostě koupit nový palce a nezdržovat se s nějakým měřením. Jo a ještě jeden zajímavej postřeh. Ty palce z oranžovýho plastu byly povětšinou OK, ty z toho zelenýho KO. Dokonce i jeden o kterým vím že byl rok starej a skoro nic nenajel... Takže radši starší "oranžovák" než novej "zeleňák". Celkem vyzkoušeno 9 kusů - 3ks oranžový OK, jeden KO, 4ks zelený KO, jeden OK. Zkoušeno metodou odpojit druhý rozdělovač a nastartovat.
Teď mi dá Harous ban
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
já teda nevím , ale já mám palce černý.. a nejen teda ty na rukách od roboty ale i ty na motoru, jak vačkovej tak blokovej, origo od bosche, podle čísla jsem si je objednal. a jedou jak vztekle veverky v monterkach - jen zbytek rozdělovačů mám v prdeli, ale to je detáil, 4000 km jsem lítal jen na vačkovej , a furt se divil proč se mi třepe motor v nízkejch otáčkách... a ono ejhle, vyměnil jsem rozdělovač na bloku z 1.8 čkového motoru, a najednou je klid. jinak taky dělaj bordel hodně kable... 1.8 carb mi nejela na silikony ani za boha, na klasické měděné jela jak z praku, a 2.0 ts se na mě blbě koukla jestli jsem normální, když do ni cpu měď - něchtělo se ji absolutně vůbec - a to na ty kable z 1.8 čky na NGK svíčky - prostě nic, dal jsem silikony a už mám 30 tisíc klid, svíčky jsem neměnil, kable jsem neměnil, a jezdím...
Červená dunovka se žlutou střechou.
Re: Alfa 75 - rozdělovače
On ma ten odpor hlavne vliv na to kdy to pali. Divny je, ze nesel ten s predepsanym odporem.RV147 píše:Vyzkoušel jsem všechny na motoru a odpor ! nemá ! na to jestli pálí nebo ne, podstatnej vliv, pálil i ten co měl 50KOhmů a naopak nešel ten s předepsaným odporem.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
Kabely mám nový na zakázku dělaný z Tesly blatná, měděný jádro, silikon obal, víčka rozdělovačů nový. Ten černej je ten zeleňák, ono je to černá s nádechem do zelena .
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
abych pravdu řekl tak benzínové auta měn nejvíc se....ou, sem zvědav jestli tu V6 někdy natočím(ted si nan í beru dovolenou)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
Nahoď ji na podval a dovez do Mošnova do servisu k panu Ďatkovi ... to je jeden z mála lidí který sedmpětkám OPRAVDU rozumí - ve všech motorizacích a za velmi rozumné peníze. co jsem tam dovezl na laně odjelo po vlastních domů. A to tam byl přetočený motor, zadřený motor, spojka mrtvá, rozvody, a hromada dalších věcí.Milano75 píše:abych pravdu řekl tak benzínové auta měn nejvíc se....ou, sem zvědav jestli tu V6 někdy natočím(ted si nan í beru dovolenou)
viz link:
http://www.squadramoravia.com/diskuze/v ... f=28&t=201
Červená dunovka se žlutou střechou.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
mno díky za typ, ale je to ode mě 250km, takže to skusím jinou cestou
hlavněvyzkouším svoje znalosti
hlavněvyzkouším svoje znalosti
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
nechci ti do toho kecat :-) ale někdy je lepší zajet 250 km na servis, než se mlátit do hlavy proč to nejede v neděli večer po týdenní dovolené strávené před/v/za/nad/pod a ja nevim kde ještě garáži aspoň já mám tu zkušenost, a to už jsem si pár aut dal dokupy více než dost :-)Milano75 píše:mno díky za typ, ale je to ode mě 250km, takže to skusím jinou cestou
hlavněvyzkouším svoje znalosti
Červená dunovka se žlutou střechou.
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
Já zas mám tu zkušenost, že co si sám neudělám tomu nevěřím. Navíc se při tom ledacos naučíš o sobě i autě. Pustím se do všeho kromě diagnostiky moderních aut na to nemám přístroje.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
RV147 píše:Já zas mám tu zkušenost, že co si sám neudělám tomu nevěřím. Navíc se při tom ledacos naučíš o sobě i autě. Pustím se do všeho kromě diagnostiky moderních aut na to nemám přístroje.
moje řeč
aneb: než si to nechat skur....vit v servisu za prachy tak to raději sám a zadara
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 75 - rozdělovače
jen tak mimochodem, když jsem u těch rozdělovačů:
na V6 naměřím při zapnutým klíčku proud na cívce, ale na svíčku mi nic nééde
a palec je nový
na V6 naměřím při zapnutým klíčku proud na cívce, ale na svíčku mi nic nééde
a palec je nový
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host