
Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
A my taky abychom po vanocích zhubli, přeci jenom každé kilo je znát 

- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
no snad mi letos vyjde kámen
tam se uvidím jestli jsem neschopnej já nebo auto 


Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
No většinou bývá chyba mezi sedačkou a volantem 

- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
No snad jí neudělám ostudu 

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Cenzura - znělo to úchylně
Je pravda, že při slalomu se pozná, jak kdo umí řídit

Je pravda, že při slalomu se pozná, jak kdo umí řídit

- vavrusam
- Pozorovatel
- Příspěvky: 282
- Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
- Bydliště: Pariz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Jak jsem psal, beru že jsi si s tím vyhrál, úpravy co děláš dávají smysl a baví mě to číst, nemusíš si to obhajovat
Q2 má smysl určitě všude, v zatáčkách se předokolky chovají stejně ať je to malá 147 nebo koráb. A věř nebo ne, když sjedu z dálnice, tak tím volantem i párkrát zakroutím
Na okruh dojedu rád když bude čas, beztak je to spíš o zkušenostech a o tom co si kdo dovolí. Já nemám ani jedno, tak aspoň bude sranda 

Q2 má smysl určitě všude, v zatáčkách se předokolky chovají stejně ať je to malá 147 nebo koráb. A věř nebo ne, když sjedu z dálnice, tak tím volantem i párkrát zakroutím


Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
vavrusam: V pohodě, jen jsem Ti chtěl objasnit své důvody, proč jsem narval tolik peněz do "sazometu"
Jak jsme se tenkrát bavili ještě s Georgem co si pořídím a porovnávali. A tudíž proč jsem se nakonec rozhodl takhle
Jinak k té Q2 jezdil jsem s autem co má Q2 i bez. A upřímně rozdíl není téměř nikdy znát. Musíš jet vážně hodně velkou pilu a mít dostatečný výkon, aby se ti začalo v zatáčce protáčet vnitřní kolo a Q2 zasáhlo. Já ho tam chci spíš kvůli zimě, že jezdíme na hory
Jinak předokolka s většinou váhy na čumáku půjde vždy po tečně ven s Q2 i bez 


Jinak k té Q2 jezdil jsem s autem co má Q2 i bez. A upřímně rozdíl není téměř nikdy znát. Musíš jet vážně hodně velkou pilu a mít dostatečný výkon, aby se ti začalo v zatáčce protáčet vnitřní kolo a Q2 zasáhlo. Já ho tam chci spíš kvůli zimě, že jezdíme na hory


- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
hm tak s tím Q2 jsi mě dostal, každý to popisuje, jaký je to zázrak, až se mi tomu nechce věřit, ale bral bych to z důvodů, že bych mohl vypnout ASR a to by mě neomezovalo v ostřejších zatáčkách ubráním výkonu, teda jestli dobře chápu princip Q2. Ale obávám se, že s mojím stylem jízdy ani nepoznám jestli tam to Q2 je nebo není 

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Zeptejte se Kuby (majitele) nebo Ládina (kterej absolvoval zkušební jízdu s GTA Q2)... Myslim, že rozdíl tam je. Zvášť na chipnutým sazometu to bude znát hodně (vyjímečně to myslím vážně)...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Upřímně jediná situace kdy jsem poznal rozdíl, byla při rozjezdu s jedním kolem na trávě a druhým na asfaltu, jinak vůbec a to jsem to docela krouhal. Nejsem ani zastánce ani odpůrce Q2, jak jsem psal, chci ho na auto hlavně kvůli zimě.
Jinak kolikrát se ti stalo, že projíždíš zatáčku a při výjezdu na tebe bliká ASR? Či při jeho vypnutí ti jde dým od vnitřního kola? Bavili jsme se i se Šarkanem (má Q2) a srovnávali a rozdíl fakt není poznat.
Jinak kolikrát se ti stalo, že projíždíš zatáčku a při výjezdu na tebe bliká ASR? Či při jeho vypnutí ti jde dým od vnitřního kola? Bavili jsme se i se Šarkanem (má Q2) a srovnávali a rozdíl fakt není poznat.

Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Souhlas, Q2 snad jenom kvůli zimnímu provozu. Několikrát jsem se 156 zkoušel na letišti situace s vypnutým ASR (VDC se vypnout nedá) a skoro se mi nepodařilo donutit tu mrchu aby elektronika začala zasahovat. V běžném provozu i když budeš jezdit hodně svižně, tak je Q2 prakticky nevyužitelné.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Viděl bych využití hlavně v zimě či v dešti při ostré jízdě. Jinak fakt moc ne.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=5GfTqF2sw_c[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=5GfTqF2sw_c[/video]
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Hm tak to jste mě zaskočili. Zimu nejezdím a v dešti taky ne. No budu muset teda s někým dát testovací jízdu a popřemýšlet, jestli neinvestovat teda jinam.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Jsou dny,kdy i při ostré jízdě samosvor nestačí (čas 3:33)
http://www.youtube.com/watch?v=BT38ZgP3Sr4
http://www.youtube.com/watch?v=BT38ZgP3Sr4
+++No sound,no fun+++
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Jsi se nechal unest a zapomnel, ze to KTMko (nebo co to bylo) ma o pul tuny mene, co? ;-)forza156 píše:Jsou dny,kdy i při ostré jízdě samosvor nestačí (čas 3:33)
http://www.youtube.com/watch?v=BT38ZgP3Sr4
Alfa Romeo Perfection
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
co jsem jezdil se sériovou Q2 na kameni, tak jsem měl o ca sekundu na kolo lepší časy než kluci se sériovou GT bez Q2.... (a to jsem jezdil blbě....).
Určitě to má smysl, samozřejmě na suchém asfaltu v běžném provozu to nepoznáš, ale pokud pojedeš fakt ostře a přijedeš někam do serpentýn, nebo bude vlhko, event. sníh, tak prostě ten rozdíl tam je.... (a jak psal Hampi, chipnutej dehet vnitřní kolo protočí ještě mnohem snáz)
Na druhou stranu zrovna na sněhu pokud to klouže, tak prostě furt ti hrabou jen dvě kola a určitě to ani náznakem nemůže konkurovat 4x4 atd.
Naopak opravdu výborně se to projevuje, když jedeš v připojovacím pruhu, kde je sníh a na "hlavní" je třeba jen mokro. Pak v momentě, kdy jedno kolo dostane nějakou trakci, tak prostě přidáš a jedeš, zatímco bez samosvoru musíš hezky čekat, až budou mít záběr kola obě....
George: pokud jezdíš jen když je hezky a na Kameni se smíříš s tím, že bez Q2 nějaké ty desetinky ztratíš, tak to asi cenu nemá....
Určitě to má smysl, samozřejmě na suchém asfaltu v běžném provozu to nepoznáš, ale pokud pojedeš fakt ostře a přijedeš někam do serpentýn, nebo bude vlhko, event. sníh, tak prostě ten rozdíl tam je.... (a jak psal Hampi, chipnutej dehet vnitřní kolo protočí ještě mnohem snáz)
Na druhou stranu zrovna na sněhu pokud to klouže, tak prostě furt ti hrabou jen dvě kola a určitě to ani náznakem nemůže konkurovat 4x4 atd.
Naopak opravdu výborně se to projevuje, když jedeš v připojovacím pruhu, kde je sníh a na "hlavní" je třeba jen mokro. Pak v momentě, kdy jedno kolo dostane nějakou trakci, tak prostě přidáš a jedeš, zatímco bez samosvoru musíš hezky čekat, až budou mít záběr kola obě....
George: pokud jezdíš jen když je hezky a na Kameni se smíříš s tím, že bez Q2 nějaké ty desetinky ztratíš, tak to asi cenu nemá....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Kubi: já furt chci věřit tomu, že za málo peněz bude hodně muziky. Rád bych, kdyby se to auto dostalo v jízdních vlastnostech o kus dopředu, ale obávám se, že kvůli dlouhému zadku to bude vždy ustřelovat.
No uvidím v půlce ledna, kdy alfa vypíše termíny na auto měsíce, pak se rozhodne
No uvidím v půlce ledna, kdy alfa vypíše termíny na auto měsíce, pak se rozhodne

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Forza: Když se to přežene s rychlostí, nepomůže nic
Holt fyziku neoblne ani Q2
Kubas: No pokud nejste vážně profíci, tak nemůžeš vteřinu vůbec považovat jako nějaké porovnání. To bys musel fakt na okruh, umět zajet okruh pokaždé za +/- stejný čas a nejlépe sám pak porovnat časy s Q2 a bez. A to nemluvím o gumách, stavu aut atd. Nebo zkoušet projíždět jednu zatáčku dokola a porovnávat stopu a rychlost. Ale taky není úplně top, protože třeba Q2 má jiné stabilizátory (GTA), než klasické u JTDm atd... Takhle to je vaření z vody.
Jinak jak píšeš, mokro, hodně ostrá jízda a sníh na částech vozovky
Neříkám že se to na sněhu vyrovná Q4, to ani omylem, ale je to lepší než bez Q2.
Věc další je, zda to za dodělání stojí Georgi, přeci jenom mluvíme o cca 20 tis Kč.


Kubas: No pokud nejste vážně profíci, tak nemůžeš vteřinu vůbec považovat jako nějaké porovnání. To bys musel fakt na okruh, umět zajet okruh pokaždé za +/- stejný čas a nejlépe sám pak porovnat časy s Q2 a bez. A to nemluvím o gumách, stavu aut atd. Nebo zkoušet projíždět jednu zatáčku dokola a porovnávat stopu a rychlost. Ale taky není úplně top, protože třeba Q2 má jiné stabilizátory (GTA), než klasické u JTDm atd... Takhle to je vaření z vody.
Jinak jak píšeš, mokro, hodně ostrá jízda a sníh na částech vozovky

Věc další je, zda to za dodělání stojí Georgi, přeci jenom mluvíme o cca 20 tis Kč.
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
no co tak píšeš, tak za 20 to je s velkým přemýšlením, ale pokud by byla sleva na auto měsíce, jsi schopen se vyšplhat na slevu 50% na celý nákup a to už se pak vyplatí ;) takže u mě se to budu asi odvíjet podle toho jestli a hlavně kdy, bude auto měsíce 147 nebo GT. Snad to bude ze začátku roku, protože v sezóně chci jenom jezdit a ne stát po servisech 

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Může bejtyan.ko píše:ma o pul tuny mene, co? ;-)

By mě zajímalo,kdo tu pitomou fyziku vymyslelil ciuffo píše:Forza: Když se to přežene s rychlostí, nepomůže nicHolt fyziku neoblne ani Q2
![]()


+++No sound,no fun+++
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Il Ciuffo: tak jistě, dokud nevemeš na nějaký technický okruh dvě identická auta, se stejnýma pneu a stejným řidičem, tak veškerá měření jsou jen orientační.
Faktem nicméně je, že prostě auto s Q2 bude za všech okolností o něco málo rychlejší než to bez něj.... (a čím horší podmínky budou, tím bude ta výhoda větší) Teď jde o to, jestli se ti ta trocha trakce navíc za těch 20 tyček vyplatí nebo ne....
U funglovky za 700 tisíc se už dvacka ztratí.... pokud má někdo auto za 200 a nehodlá na Kameni honit každou vteřinku, je to na zvážení....
Faktem nicméně je, že prostě auto s Q2 bude za všech okolností o něco málo rychlejší než to bez něj.... (a čím horší podmínky budou, tím bude ta výhoda větší) Teď jde o to, jestli se ti ta trocha trakce navíc za těch 20 tyček vyplatí nebo ne....
U funglovky za 700 tisíc se už dvacka ztratí.... pokud má někdo auto za 200 a nehodlá na Kameni honit každou vteřinku, je to na zvážení....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Vedle zlepseni jizdnich vlastnosti je Q2 nutnost pokud ma motor prenest na kola kroutici moment vyssi nez ~450Nm.
Alfa Romeo Perfection
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
yan.ko: Svým způsobem s tebou souhlasím, ale upřesnil bych to, hlavně pokud dáváš skoro v plném rejdu plný plyn, ano, protože Ti jinak může vyskočit osička ze stadartního diferenciálu a objet skříň. Jinak přeneseš vyšší výkon v pohodě, viz zde (147 GTA 3,7 autodelta)http://www.youtube.com/watch?v=P9-oE4k4axs Nicméně i Q2 lze zničit. Přeci jenom to není opravdová špéra. Ta funguje jinak (něco jako přítlačáky spojky za sebou) V Q2 jsou namísto klasického dif. s planetovým soukolím šneci. Což taky způsobuje to, že nefunguje úplně přesně jako pravá špéra. Ale i tak je dobrá 

Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 31.12.2011, sob 13:22, celkem upraveno 2 x.
- vavrusam
- Pozorovatel
- Příspěvky: 282
- Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
- Bydliště: Pariz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
Je to špéra a hotovo, nekaž mi radost
Až bude za pěknou cenu, tak je to zajímavá úprava - trakce a hlavně když není ideální počasí. Jinak by to chtělo celou tuhle debatu o Q2 přesunout jinam, ať ti nezasíráme vlákno
Zkusím někomu napsat.


Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Il Ciuffo - Alfa GT JTDm
tak max přišetřit a koupit lepší
autodelťáckej dokázal vylámat u GTA i zuby na převodových kolech 


Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů