Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Vážení, protože platí, že můžete vyrábět sebelepší auto, ale pokud ho neprodáte, je vám to tak nějak k ničemu, zakládám tuhle sekci, kam hodlám občas psát zajímavá ekonomická čísla....
První příspěvek na toto téma mi dělá docela radost, protože jde o to, že za první tři kvartály je Fiat Punto nejlépe prodávaným vozem svého segmentu.
Skóre je následující:
Punto - 255.722
Clio - 244.494
Fiesta - 242.154
Corsa - 241.209
Polo - 165.644
Yaris - 136.773
C3 - 132.205
Škoda Fabia - nenalezeno
Nemusím asi zdůrazňovat, že Punto je pilířem celé produkce Fiatu (brzo se přidá i F500 a doufejme že i Bravo pořádně podpoří celkové prodeje) a že jeho úspěch je pro celý koncern velice důležitý.... A jak vždy říkám, každý prodaný Fiat vydělává na Alfu, takže: hoši, děkujem
Zajímavé statistiky najdete třeba tady:
http://www.jato.com/frameset.asp
http://acea.thisconnect.com/index.php/n ... in_october
První příspěvek na toto téma mi dělá docela radost, protože jde o to, že za první tři kvartály je Fiat Punto nejlépe prodávaným vozem svého segmentu.
Skóre je následující:
Punto - 255.722
Clio - 244.494
Fiesta - 242.154
Corsa - 241.209
Polo - 165.644
Yaris - 136.773
C3 - 132.205
Škoda Fabia - nenalezeno
Nemusím asi zdůrazňovat, že Punto je pilířem celé produkce Fiatu (brzo se přidá i F500 a doufejme že i Bravo pořádně podpoří celkové prodeje) a že jeho úspěch je pro celý koncern velice důležitý.... A jak vždy říkám, každý prodaný Fiat vydělává na Alfu, takže: hoši, děkujem
Zajímavé statistiky najdete třeba tady:
http://www.jato.com/frameset.asp
http://acea.thisconnect.com/index.php/n ... in_october
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
myslím že na to jak je stará Fiesta se drží hodně vysoko. s novou generací Punto přejede, nicméně ty prodeje Fiatu jsou stále vysoké. Bravo zatím taky slušné, mrkni na italiaspeed.. ale v nižší střední rozhodně tak dominantní jako Punto nebude.
vůbec, měli by to ošetřit tak, že každý dělá co mu nejvíc svědčí:
FIAT
minivozy (500)
třídu městských aut (Punto & Panda)
a nižší střední (Bravo & Bravo SW).
Tip: Na projekty typu Croma se vybodnout, drahý Fiat nikdo nekoupí. Na to je tu Lancia
Lancia
třída městských aut (Y.. stylovější i když technicky zastaralejší než Punto & Musa)
nižší střední - nová Delta HPE
střední třída (bože proč za tu Lybru nic nemají??)
vyšší třída (Thesis, bohužel neprodejný, později snad nová Thema).
Tip: Lancia uspěje jen v případě, že budou slušně prodávat v C segmentu novou Deltu a hlavně, pokud představí něco do střední třídy. Nemůžou stavět luxusní image tím, že dělají dobré nákupní tašky
Alfa
třídu menších sportovních aut (Junior)
nižší střední (147, později 149)
střední třídu (159 & Sportwagon)
Tip: Alfa by měla dělat dobrá sportovní auta do milionu korun, tedy vykašlat se na vyšší segmenty do té doby, než začne pořádně prodávat. Tedy udělat skvělého Juniora a 149 a vylepšit 159 (tu zlevnit). 8C je skvostné, ale vzhledem k nabídce Alfy vyznívá jako snobský příbuzný..
Abysme byli úplně k tématu. Kubo, jsou někde k dispozici čtvrtletní zprávy o hospodaření Alfy nebo Lancie?
vůbec, měli by to ošetřit tak, že každý dělá co mu nejvíc svědčí:
FIAT
minivozy (500)
třídu městských aut (Punto & Panda)
a nižší střední (Bravo & Bravo SW).
Tip: Na projekty typu Croma se vybodnout, drahý Fiat nikdo nekoupí. Na to je tu Lancia
Lancia
třída městských aut (Y.. stylovější i když technicky zastaralejší než Punto & Musa)
nižší střední - nová Delta HPE
střední třída (bože proč za tu Lybru nic nemají??)
vyšší třída (Thesis, bohužel neprodejný, později snad nová Thema).
Tip: Lancia uspěje jen v případě, že budou slušně prodávat v C segmentu novou Deltu a hlavně, pokud představí něco do střední třídy. Nemůžou stavět luxusní image tím, že dělají dobré nákupní tašky
Alfa
třídu menších sportovních aut (Junior)
nižší střední (147, později 149)
střední třídu (159 & Sportwagon)
Tip: Alfa by měla dělat dobrá sportovní auta do milionu korun, tedy vykašlat se na vyšší segmenty do té doby, než začne pořádně prodávat. Tedy udělat skvělého Juniora a 149 a vylepšit 159 (tu zlevnit). 8C je skvostné, ale vzhledem k nabídce Alfy vyznívá jako snobský příbuzný..
Abysme byli úplně k tématu. Kubo, jsou někde k dispozici čtvrtletní zprávy o hospodaření Alfy nebo Lancie?
Alfetta GTV L
Zajimavý článek :
http://news.auto.cz/aktuality/fiat-a-je ... nosti.html
Fiat jede !! a to je jen dobře už kvůli Alfě
http://news.auto.cz/aktuality/fiat-a-je ... nosti.html
Fiat jede !! a to je jen dobře už kvůli Alfě
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Mňo uvidíme, zatím jsem na velkohubá prohlášení opatrný.... 149 zdržují už dva roky, takže na optimismus zas tolik místa není... Ale pořád věřím, že nová generace aut bude bomba, je jen otázka, kdy...Majkll píše:Zajimavý článek :
http://news.auto.cz/aktuality/fiat-a-je ... nosti.html
Fiat jede !! a to je jen dobře už kvůli Alfě
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
V tomhle si nema Alfa s Lancii co vycitat - kdyz uz vypotej nejakej model, tak je pak ve vyrobe strasne dlouho a dlouho se ceka na nasledovnika...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Prodeje AR za listopad 2007:
http://www.acea.be/images/uploads/pr/PR ... -FINAL.xls
bohužel je to dost slabé....
http://www.acea.be/images/uploads/pr/PR ... -FINAL.xls
bohužel je to dost slabé....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
zajímavé info k Fiatu Bravo: za rok 2007 prodáno více než 90.000kusů, z toho 35% v nejvyšších výbavách Emotion a Sport, 60% v medium verzi Dynamic. Původní prodejní plány byly 70.000ks, takže Bravo je dost nad plán, navíc s příchodem nových motorů T-Jet (v průběhu minulého roku) a 1.6JTD (nyní) můžeme očekávat další navýšení prodejů... Takže gratulace! Doufejme že AR149 si z něj vezme to dobré a navíc dodá lepší podvozek a komunikativnější řízení.... Mimochodem Richie, kde vázne ten můj článek o prodejích???
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
tak teď jsem chtěl tvému antispamu vzkázat něco velmi peprného, ale budu velkorysý a přejdu to důstojným mlčenímRichie píše:saakris...obcas se mi stane ze mi muj antispam az prilis horlive filtruje..mrknu se po tom
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
ja mu naplacam na holouKubas píše:tak teď jsem chtěl tvému antispamu vzkázat něco velmi peprného, ale budu velkorysý a přejdu to důstojným mlčenímRichie píše:saakris...obcas se mi stane ze mi muj antispam az prilis horlive filtruje..mrknu se po tom
clanecek uz je na homapege !!
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Reuters: Alfa Romeo ztrácí pro mladé muže na přitažlivosti
Analytici se shodují, že největší potenciál skupiny Fiat, pokud jde o tržby, v sobě skrývá právě Alfa Romeo. Možnosti, které by mohl De Meo k realizaci svých plánů s Alfou Romeo využít, jsou ale omezené.
Navzdory pověsti ikony italského stylu a symbolu rychlosti, které vozidla automobilky Alfa Romeo provázejí, dosahují čísla prodeje těchto automobilů jen velmi průměrných hodnot. Ačkoli firma bojuje, aby ukousla nějaké procento evropského trhu, přichází o stále víc peněz, píše agentura Reuters.
Značka Alfa Romeo sice od svého zrodu před zhruba sto lety měla vždy punc výrobce výkonných a rychlých motorů, v posledních letech ji ale o výsadní postavení připravila mizerná kvalita ostatních komponentů a také špatný servis. Alfa Romeo tak hodně ztratila na své hlavní konkurenty, jako jsou Audi či BMW.
Faktem je, že tyto problémy provázely automobilku už delší dobu. Když ji v roce 1986 koupil největší italský výrobce automobilů Fiat, získal provozy, kterým chyběly investice a především vývojové vize. Sergio Marchionne jako výkonný ředitel Fiatu loni zdůraznil, že oživení Alfy Romeo je tou největší výzvou, která nyní před Fiatem stojí.
Konkrétně se s touto výzvou musí poprat čtyřicetiletý Luca De Meo, vůbec nejmladší člen vedení Fiatu. De Mea už provázejí úspěchy v podobě fantastického vzkříšení Fiatu, o jehož vozy je ve světě po letech stagnace zase mimořádný zájem. Mladistvě vyhlížející De Meo s bujnou kšticí a módním oblekem teď musí najít způsob, jak automobilům Alfa Romeo vrátit charisma, které měly v 50. a 60. letech minulého století, kdy přitahovaly celé generace mladíků magickou silou.
Alfa Romeo má za sebou opravdu slavnou minulost, kterou by jí mohla závidět leckterá automobilka. V roce 1950 vyhrála světovou Formuli 1, v šedesátých letech se její auta mnohokrát dostala na filmové plátno, když v úspěšných filmech symbolizovala svými elegantními liniemi luxus. "Lidé milují auta této značky kvůli její historii, kvůli jejím nesčetným vítězstvím v závodech," říká Tiberio Santagatti, který je předsedou italského klubu fanoušků Club Alfa Italia.
Právě v tom ale spočívá De Meův problém: dostat vozy Alfa Romeo na špičku, ačkoli se už léta potácejí někde na chvostu. Stačí pohled do statistik a srovnání s německou konkurencí.
BMW vzrostl loni prodej o 14,3 procenta a tržby se vyšplhaly na rekordních 56 miliard eur, Audi zaznamenala ve stejné době nárůst o 2,6 procenta, když si její výrobky koupilo 645.676 zájemců. Naproti tomu v nových vozech značky Alfa Romeo odjelo loni na celém světě jen 165.000 kupců.
"Problémem Alfy Romeo je, že prodává příliš málo vozů," konstatuje analytik Philippe Houchois z JP Morgan. Podle jeho odhadu měla automobilka jen loni ztráty kolem sta milionů eur. Fiat tyto údaje nijak nekomentoval.
De Mea ovšem provázejí velmi slibné výsledky. Jeho výborné znalosti automobilového trhu a marketingový důvtip už pomohly Fiatu, aby se na evropském trhu stal nanovo důležitým hráčem, zejména pokud jde o typy Panda City Car či Grande Punto. Nejnovější Fiat 500 dokonce odborníci ozdobili titulem Automobil roku a zájem veřejnosti je tak veliký, že automobilka musela výrobu tohoto elegantního autíčka výrazně zvýšit.
Ambiciózními cíli směřujícími k roku 2010 se De Meovi podařilo přesvědčit skeptiky. Fiat, který se ještě před čtyřmi roky potácel nad bankrotem, dosáhl opět kladných výsledků. Loni vzrostly prodeje tohoto průmyslového gigantu o 13 procent, když automobilová divize zahrnující značky Alfa Romeo, Fiat a Lancia obchodní zisk dokonce zdvojnásobila na 803 milionů eur.
Analytici se přitom shodují, že největší potenciál pokud jde o tržby v sobě skrývá právě Alfa Romeo. Možnosti, které by mohl De Meo k realizaci svých plánů s Alfou Romeo využít, jsou ale omezené. Automobilka pracuje jen na několika nových modelech a navíc její trh se téměř výhradně omezuje na Evropu.
Velká pozornost se tedy soustředí na podzimní novinku, na kompaktní automobil Junior zaměřený výhradně na mladé řidiče. Pokud se ukáže, že to byla trefa do černého, pak by společně s modelem 149 měl Junior tvořit zhruba polovinu budoucí produkce automobilky, míní analytik Adam Jonas z Morgan Stanley.
Někteří znalci ovšem pochybují, že by se automobilce podařilo do roku 2010 dosáhnout vytčeného cíle v podobě 300.000 prodaných vozů. Pochyby panují i pokud jde o návrat na americký trh, který je plánován na stejný rok.
Jistý optimismus ale automobilce dodávají známky oživení na dvou klíčových trzích, v Británii a v Německu, na něž vsadil De Meův předchůdce Antonio Baravalle. Rostoucí prodej vozů Alfa Romeo naznačuje, že obchodní plány automobilky by nemusely být tak úplně nereálné.
Analytici se shodují, že největší potenciál skupiny Fiat, pokud jde o tržby, v sobě skrývá právě Alfa Romeo. Možnosti, které by mohl De Meo k realizaci svých plánů s Alfou Romeo využít, jsou ale omezené.
Navzdory pověsti ikony italského stylu a symbolu rychlosti, které vozidla automobilky Alfa Romeo provázejí, dosahují čísla prodeje těchto automobilů jen velmi průměrných hodnot. Ačkoli firma bojuje, aby ukousla nějaké procento evropského trhu, přichází o stále víc peněz, píše agentura Reuters.
Značka Alfa Romeo sice od svého zrodu před zhruba sto lety měla vždy punc výrobce výkonných a rychlých motorů, v posledních letech ji ale o výsadní postavení připravila mizerná kvalita ostatních komponentů a také špatný servis. Alfa Romeo tak hodně ztratila na své hlavní konkurenty, jako jsou Audi či BMW.
Faktem je, že tyto problémy provázely automobilku už delší dobu. Když ji v roce 1986 koupil největší italský výrobce automobilů Fiat, získal provozy, kterým chyběly investice a především vývojové vize. Sergio Marchionne jako výkonný ředitel Fiatu loni zdůraznil, že oživení Alfy Romeo je tou největší výzvou, která nyní před Fiatem stojí.
Konkrétně se s touto výzvou musí poprat čtyřicetiletý Luca De Meo, vůbec nejmladší člen vedení Fiatu. De Mea už provázejí úspěchy v podobě fantastického vzkříšení Fiatu, o jehož vozy je ve světě po letech stagnace zase mimořádný zájem. Mladistvě vyhlížející De Meo s bujnou kšticí a módním oblekem teď musí najít způsob, jak automobilům Alfa Romeo vrátit charisma, které měly v 50. a 60. letech minulého století, kdy přitahovaly celé generace mladíků magickou silou.
Alfa Romeo má za sebou opravdu slavnou minulost, kterou by jí mohla závidět leckterá automobilka. V roce 1950 vyhrála světovou Formuli 1, v šedesátých letech se její auta mnohokrát dostala na filmové plátno, když v úspěšných filmech symbolizovala svými elegantními liniemi luxus. "Lidé milují auta této značky kvůli její historii, kvůli jejím nesčetným vítězstvím v závodech," říká Tiberio Santagatti, který je předsedou italského klubu fanoušků Club Alfa Italia.
Právě v tom ale spočívá De Meův problém: dostat vozy Alfa Romeo na špičku, ačkoli se už léta potácejí někde na chvostu. Stačí pohled do statistik a srovnání s německou konkurencí.
BMW vzrostl loni prodej o 14,3 procenta a tržby se vyšplhaly na rekordních 56 miliard eur, Audi zaznamenala ve stejné době nárůst o 2,6 procenta, když si její výrobky koupilo 645.676 zájemců. Naproti tomu v nových vozech značky Alfa Romeo odjelo loni na celém světě jen 165.000 kupců.
"Problémem Alfy Romeo je, že prodává příliš málo vozů," konstatuje analytik Philippe Houchois z JP Morgan. Podle jeho odhadu měla automobilka jen loni ztráty kolem sta milionů eur. Fiat tyto údaje nijak nekomentoval.
De Mea ovšem provázejí velmi slibné výsledky. Jeho výborné znalosti automobilového trhu a marketingový důvtip už pomohly Fiatu, aby se na evropském trhu stal nanovo důležitým hráčem, zejména pokud jde o typy Panda City Car či Grande Punto. Nejnovější Fiat 500 dokonce odborníci ozdobili titulem Automobil roku a zájem veřejnosti je tak veliký, že automobilka musela výrobu tohoto elegantního autíčka výrazně zvýšit.
Ambiciózními cíli směřujícími k roku 2010 se De Meovi podařilo přesvědčit skeptiky. Fiat, který se ještě před čtyřmi roky potácel nad bankrotem, dosáhl opět kladných výsledků. Loni vzrostly prodeje tohoto průmyslového gigantu o 13 procent, když automobilová divize zahrnující značky Alfa Romeo, Fiat a Lancia obchodní zisk dokonce zdvojnásobila na 803 milionů eur.
Analytici se přitom shodují, že největší potenciál pokud jde o tržby v sobě skrývá právě Alfa Romeo. Možnosti, které by mohl De Meo k realizaci svých plánů s Alfou Romeo využít, jsou ale omezené. Automobilka pracuje jen na několika nových modelech a navíc její trh se téměř výhradně omezuje na Evropu.
Velká pozornost se tedy soustředí na podzimní novinku, na kompaktní automobil Junior zaměřený výhradně na mladé řidiče. Pokud se ukáže, že to byla trefa do černého, pak by společně s modelem 149 měl Junior tvořit zhruba polovinu budoucí produkce automobilky, míní analytik Adam Jonas z Morgan Stanley.
Někteří znalci ovšem pochybují, že by se automobilce podařilo do roku 2010 dosáhnout vytčeného cíle v podobě 300.000 prodaných vozů. Pochyby panují i pokud jde o návrat na americký trh, který je plánován na stejný rok.
Jistý optimismus ale automobilce dodávají známky oživení na dvou klíčových trzích, v Británii a v Německu, na něž vsadil De Meův předchůdce Antonio Baravalle. Rostoucí prodej vozů Alfa Romeo naznačuje, že obchodní plány automobilky by nemusely být tak úplně nereálné.
Alfetta GTV L
Objevilo se to i na auto.cz. Zajímalo by mě, které mladé muže má autor na mysli, protože z článku to jasné není. Nás tedy určitě ne!a.vs.s
Něco příjemnějšího - nová Delta už zná ceny: http://news.auto.cz/aktuality/nova-lanc ... -ceny.html
Něco příjemnějšího - nová Delta už zná ceny: http://news.auto.cz/aktuality/nova-lanc ... -ceny.html
156 SW 1.9 JTDm
Fiat Group - lednové prodeje v Evropě.
Začátek letošního roku se u společnosti Fiat Group nese ve znamení pozitivních čísel prodejů a dalšího ekonomického růstu.
I přes dočasné uzavření jedné z továren Alfy Romeo v Pomigliano d’Arco zaznamenal italský automobilový koncern během ledna na evropském trhu celkem 111 896 prodaných vozů.
Fiat Group tak v minulém měsíci dosáhl v Evropě celkového podílu 8.5 procent a umístil se na druhé pozici za skupinou VW Group (Audi, Seat a VW).
V kategorii osobních a lehkých užitkových vozů patřících pod koncern Fiat Group se nejlépe vedlo značce Fiat, která si také díky nové “pětistovce” v lednu připsala 92 295 prodaných aut, což ve srovnání se stejným obdobím minulého roku představuje růst o 6.7 procent.
Alfa Romeo zaznamenala odbyt ve výši 8 014 vozů (hlavní závod blízko Neapole musel z důvodů rozsáhlé přestavby snížit kapacitu produkce), zatímco některý z modelů Lancie si pořídilo 10 942 evropských řidičů.
Vozy Fiat Group významně zabodovaly u zákazníků v Belgii (+ 64.8 pct), Finsku (+ 50.2 pct.), Německu (+ 33.4 pct.), Francii (+ 43.6 pct.), Portugalsku (+ 26.2 pct.), České republice (+ 27.2 pct.), Holandsku (+ 11.9 pct.), Španělsku (+ 20.3 pct.), Švédsku (+ 40.5 pct.) a Irsku (+ 12.8 pct.).
Podle asociace ACEA sdružující 27 států Evropské Unie a signatáře EFTA se celkový prodej automobilů v původní evropské patnáctce v lednu snížil o 1.6 procenta, ale ztrátu dorovnaly nové členské země (+ 20.1 procent).
Z pěti hlavních západoevropských trhů si nejlépe vedlo Německo (+ 10.5 procent oproti lednu 2007), ale Británie si připsala ztrátu 2.1 procenta, Francie 5.6 procent, Itálie 7.3 procent a Španělsko 12.7 procent.
Naopak nejdynamičtějším trhem se stala Litva s nárůstem prodejů o více než 55 procent, následovaná Slovenskem (+ 36.6 pct.), Rumunskem (+ 34.5 pct.) a Polskem (+ 24.6 pct.).
Začátek letošního roku se u společnosti Fiat Group nese ve znamení pozitivních čísel prodejů a dalšího ekonomického růstu.
I přes dočasné uzavření jedné z továren Alfy Romeo v Pomigliano d’Arco zaznamenal italský automobilový koncern během ledna na evropském trhu celkem 111 896 prodaných vozů.
Fiat Group tak v minulém měsíci dosáhl v Evropě celkového podílu 8.5 procent a umístil se na druhé pozici za skupinou VW Group (Audi, Seat a VW).
V kategorii osobních a lehkých užitkových vozů patřících pod koncern Fiat Group se nejlépe vedlo značce Fiat, která si také díky nové “pětistovce” v lednu připsala 92 295 prodaných aut, což ve srovnání se stejným obdobím minulého roku představuje růst o 6.7 procent.
Alfa Romeo zaznamenala odbyt ve výši 8 014 vozů (hlavní závod blízko Neapole musel z důvodů rozsáhlé přestavby snížit kapacitu produkce), zatímco některý z modelů Lancie si pořídilo 10 942 evropských řidičů.
Vozy Fiat Group významně zabodovaly u zákazníků v Belgii (+ 64.8 pct), Finsku (+ 50.2 pct.), Německu (+ 33.4 pct.), Francii (+ 43.6 pct.), Portugalsku (+ 26.2 pct.), České republice (+ 27.2 pct.), Holandsku (+ 11.9 pct.), Španělsku (+ 20.3 pct.), Švédsku (+ 40.5 pct.) a Irsku (+ 12.8 pct.).
Podle asociace ACEA sdružující 27 států Evropské Unie a signatáře EFTA se celkový prodej automobilů v původní evropské patnáctce v lednu snížil o 1.6 procenta, ale ztrátu dorovnaly nové členské země (+ 20.1 procent).
Z pěti hlavních západoevropských trhů si nejlépe vedlo Německo (+ 10.5 procent oproti lednu 2007), ale Británie si připsala ztrátu 2.1 procenta, Francie 5.6 procent, Itálie 7.3 procent a Španělsko 12.7 procent.
Naopak nejdynamičtějším trhem se stala Litva s nárůstem prodejů o více než 55 procent, následovaná Slovenskem (+ 36.6 pct.), Rumunskem (+ 34.5 pct.) a Polskem (+ 24.6 pct.).
Alfetta GTV L
Už vám taky leze krkem neustálé omílání toho, jak auta tragicky znečišťují životní prostředí? Tak si natočte pořad Kdo může za globální oteplování?, který půjde na ČT2 v noci z úterý 15. dubna na středu v 0:35. Konečně dostal prostor někdo rozumný, kdo argumentuje fakty a ne pocity. Opravdu zajímavé !!
156 SW 1.9 JTDm
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Souhlasím. Koukal jsem na to taky.spirpin píše:Už vám taky leze krkem neustálé omílání toho, jak auta tragicky znečišťují životní prostředí? Tak si natočte pořad Kdo může za globální oteplování?, který půjde na ČT2 v noci z úterý 15. dubna na středu v 0:35. Konečně dostal prostor někdo rozumný, kdo argumentuje fakty a ne pocity. Opravdu zajímavé !!
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Takže máme kvartální čísla. Fiat šlape parádně (ikdyž italsky trh meziročně poklesnul o 10%), Alfa je dole kvůli odstávce fabriky a Lancia už taky nic moc, ono při tom jejich portfoliu.... Každopádně čísla vypadají v globále dobře
Zdroj: http://www.acea.be/index.php/news/news_ ... arter_2008
Zdroj: http://www.acea.be/index.php/news/news_ ... arter_2008
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
U ty Lancie to je sice bida, ale uvidime co Delta. Spocitany to je na zisk pri 45.000 autech za rok a linka je planovana na maximalne 70 az 80 tisic aut. Takze to odhaduju tak, ze se Lancia dostane nekam na uroven Volva...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Pánové jen takové povzdechnutí, Alfa prodala za září v Česku 16 aut. Když vezmete že u nás je takových 6 showroomů tak to vychází tak 2 auta na měsíc/showroom. To je poměrně zoufalé (sice bych mohl být škodolibý a radovat se jak jdou do kytek kvůli tomu, že oproti Německu mají o x-set tisíc vyšší ceny, ale stejně.....).
info viz tady: http://news.auto.cz/cesky-trh/cesky-trh ... nacek.html
info viz tady: http://news.auto.cz/cesky-trh/cesky-trh ... nacek.html
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Člověk by řekl, že už je teda Alfa prémiová značka, když se jí prodá míň jak Porsche. Jenže hned za ní Lada. Tak zase nic.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
AR 159 3,2 JTS V6 Q4 Elegante
v ČR 1.050t.
v AT 45.800.- EUR
v DE 37.500,- EUR
v IT 39.560,- EUR
v DE tedy stojí o 130 tisíc méně
v ČR 1.050t.
v AT 45.800.- EUR
v DE 37.500,- EUR
v IT 39.560,- EUR
v DE tedy stojí o 130 tisíc méně
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti