Kotouče - plné vs. drážkované

tyvado
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1341
Registrován: 8.10.2011, sob 19:26
Bydliště: Rožnov p.R

Re: Kotouče - plné vs. drážkované

Příspěvek od tyvado » 1.2.2012, stř 16:44

Já si kotouče stříkam stříbrnou nehořlavou barvou, která se teplem vypaluje, tak to i nějaký rok vydrží, protože nesnaším když máš hezké kola a jsou našroubované na rezavém kotouči...jinak zatím vyrobce desek na mém autě nezjištěn...
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotouče - plné vs. drážkované

Příspěvek od zde. » 2.2.2012, čtv 11:33

Takhle to zní dost blbě, předpokládám jen ty středy kotoučů :)
33

tyvado
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1341
Registrován: 8.10.2011, sob 19:26
Bydliště: Rožnov p.R

Re: Kotouče - plné vs. drážkované

Příspěvek od tyvado » 2.2.2012, čtv 11:36

no jasně že ne tu pochu co brzdí, ale vezmu to i shora jak je chlazeni...
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Kotouče - plné vs. drážkované

Příspěvek od Envel » 2.2.2012, čtv 12:48

tak ten střed jsem z estetických důvodů taky stříkl hliníkovou barvou (má odolávat vysokým teplotám) stejně jak třmeny, ale jak říká klasik:
"Na funkci to nebude mít vliv."
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotouče - plné vs. drážkované

Příspěvek od Chevron » 3.2.2012, pát 10:01

Envel píše:
"Na funkci to nebude mít vliv."
Jako na funkci rostlináře? :-D
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 908
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Kotouče - plné vs. drážkované

Příspěvek od hno3 » 11.2.2012, sob 19:10

TRW kotouče maj ty "středy" lakovaný a není co řešit, alfa s nima v kombinaci s deskama od ATE brzdí suprově.... na ostatních autem mi dlouhý léta jak na brzdičích tak na kotoučích věrně slouží černej hammerite...


kdo stále nevěří ze ten děravej kotouč rád praská pánbůch s ním - a může to mít na sobě nálepku brembo, ATE, zimmerman, AP... a stejně to dokáže prasknout- prostě mechaniku neošulíš a ta říká že na okraji děr se koncentruje napětí a to znamená jediný- možnost trhlin, jen jim dát záminku. platí to pro kotouč, platí to pro setrvačníky atd...
sám za sebe volím pouze plný kotouče - naco samočistící účinek? naco odvádět plyny z destiček, když současný směsi je neprodukujou...pokud to teda není číňan vyrobenej z buchví čeho kterej zmizí po dni na okruhu...to je přežitek z historie závodních aut, kdy destičky tvořily tolik prachu a plynů, že je bylo třeba někam odvádět, protže se tvořily plynový polštáře mezi kotoučem a deskou
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotouče - plné vs. drážkované

Příspěvek od Kůrkyn » 13.2.2012, pon 11:21

To víš, někdo rád brzdí, někdo rád reklamštinu:)

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host