úprava motoru TS 110kw
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: úprava motoru TS 110kw
Nj, je to jenom otazka, jestli do toho chce dotycnej dat tolik penez...
Kdyz vezmu hodnotu 156 2.0, 50t, uprava napr. 100t, tak si uz radsi za 150 koupim GTA...
Je to aspon poradnej motor, a ne nejakej starej litinak s plastem navrchu...
Kdyz vezmu hodnotu 156 2.0, 50t, uprava napr. 100t, tak si uz radsi za 150 koupim GTA...
Je to aspon poradnej motor, a ne nejakej starej litinak s plastem navrchu...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: úprava motoru TS 110kw
Je to prostě debata o hovně, všichni stejně víme, že reálně by do teho nikdo rozumný prostě nešel 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: úprava motoru TS 110kw
Asi tak, stalo by to ranec, kterej do toho nikdo neda... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: úprava motoru TS 110kw
hektar kilometrů - když to bude dobře udělaný, proč ne...
kdysi u nás ve městě měl jeden člen ITC uno - 1l fire po úpravách (výkonovej odhad 90-100PS) měl s tímto unem problém i civic VTI...
jezdil s tím denně do práce pár let (za tu dobu najel 90000km..), s autem byl co se týče zážitku z jízdy a nasírání všeho co bylo na silnici srandy kopec, pak ale praskla ojnice... což bylo u 20 let starýho materiálu s nespočtem cyklů na krku vcelku pochopitelný... ta ojnice by určitě praskla i v seriovým motoru...
osobně bych šel cestou - pokud víš v jakým stavu to auto máš, klidně bych upravoval stávajicí motor, než jak jsem již psal vychytával mouchy za další balík (to je jako rozhodovat se jestli opravit nějak poškozenej motor, nebo koupit jinej, kterej nemáš šanci vidět zevnitř..)
2L už je dobrá platforma... a autodelta za ~30000,- na naše nabízí sací vačku a k ní SW (vejfukovou zřejmě nenabízí, kvůli tomu že by to už asi neprošlo emisema.) a garantovanejch cca 20PS nahoru...
kdysi u nás ve městě měl jeden člen ITC uno - 1l fire po úpravách (výkonovej odhad 90-100PS) měl s tímto unem problém i civic VTI...
jezdil s tím denně do práce pár let (za tu dobu najel 90000km..), s autem byl co se týče zážitku z jízdy a nasírání všeho co bylo na silnici srandy kopec, pak ale praskla ojnice... což bylo u 20 let starýho materiálu s nespočtem cyklů na krku vcelku pochopitelný... ta ojnice by určitě praskla i v seriovým motoru...
osobně bych šel cestou - pokud víš v jakým stavu to auto máš, klidně bych upravoval stávajicí motor, než jak jsem již psal vychytával mouchy za další balík (to je jako rozhodovat se jestli opravit nějak poškozenej motor, nebo koupit jinej, kterej nemáš šanci vidět zevnitř..)
2L už je dobrá platforma... a autodelta za ~30000,- na naše nabízí sací vačku a k ní SW (vejfukovou zřejmě nenabízí, kvůli tomu že by to už asi neprošlo emisema.) a garantovanejch cca 20PS nahoru...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: úprava motoru TS 110kw
....
a když tě to seriový busso přestane bavit, naladíš ho na .?--.i 400 koníků..
Tam kde končíš s 2l atmoškou , tam prostě s NIZKOZDVIHOVOU 3L atmoškou začínáš.
/mluvíme o provozu ve stejným autě--v tomhle případě GTV/.
A jak někdo zmínil--3L busso v serii žije na stejným výkonu /jako draze upravenej 2lTS s nejistou životností /ve stejným autě při minimální údržbě 350tis kiláků..
Problém reálnýho nárůstu točivýho momentu 2L TS /jak ho dostat z 2l atmošky/je základním problémem ve vztahu k reálný váze auta/GTV/--nemluvíme tady o lehoučkým CRX
, nebo odlehčený Hondě S2000 na okruh..--proto mi přijde jakákoliv cesta kromě přeplnění--se všemi problémy co to obnáší ve výsledku neefektivní..to auto prostě nemá tunu, tam by to "vysvalení" 2L atmošky svůj smysl mělo. /a sehnat 2L TB V6 -která ten případnej požadovanej nárůst krouťáku řeší reletivně snadno-není zas taková práce...
/
Jinak -spotřeba "opravdu upraveného" 2L TS/se zásahem do hlavy-ne pouze vačky/ je mimo komentář -- spotřeba seriového bussa 3l je stejná..
Tu pístovku u upraveného motoru TS s délkou válce přes 90 /83x91/se seriovou klikou , ojnicemi a písty neokecáš, stejně se tomu ten spodek nakonec rozletí, pokud si to nenecháš u Albrechta udělat celý, jenže to je potom cena jedný nový Fabie v motoru..
Seriový busso ve stejným autě splňuje představy většiny lidí,--vzhledem k chování -- a ostře upravený je mazec../a pořád profituje z relativně vyvážené konstrukce 6.ti valu V6, a nízkozdvihovýho vrtání předurčeného z principu na provoz v otáčkách /
Při tom vrtání, co TS má ,je logická efektivní cesta přeplnění někým , kdo ví co dělá..
Jenže za cenu úpravy sežene GTV 2l-V6-TB v dobrým stavu bez práce a s odpovídajícím spodkem..
Provozem výkonově upravenýho TS na seriový klice tohohle zdvihu dostane spodek nesmyslnou čočku a bez důkladný generálky spodku na začátek snažení je to nakonec vzhledem k životnosti celý nesmysl..


Tam kde končíš s 2l atmoškou , tam prostě s NIZKOZDVIHOVOU 3L atmoškou začínáš.
/mluvíme o provozu ve stejným autě--v tomhle případě GTV/.
A jak někdo zmínil--3L busso v serii žije na stejným výkonu /jako draze upravenej 2lTS s nejistou životností /ve stejným autě při minimální údržbě 350tis kiláků..
Problém reálnýho nárůstu točivýho momentu 2L TS /jak ho dostat z 2l atmošky/je základním problémem ve vztahu k reálný váze auta/GTV/--nemluvíme tady o lehoučkým CRX


Jinak -spotřeba "opravdu upraveného" 2L TS/se zásahem do hlavy-ne pouze vačky/ je mimo komentář -- spotřeba seriového bussa 3l je stejná..
Tu pístovku u upraveného motoru TS s délkou válce přes 90 /83x91/se seriovou klikou , ojnicemi a písty neokecáš, stejně se tomu ten spodek nakonec rozletí, pokud si to nenecháš u Albrechta udělat celý, jenže to je potom cena jedný nový Fabie v motoru..
Seriový busso ve stejným autě splňuje představy většiny lidí,--vzhledem k chování -- a ostře upravený je mazec../a pořád profituje z relativně vyvážené konstrukce 6.ti valu V6, a nízkozdvihovýho vrtání předurčeného z principu na provoz v otáčkách /
Při tom vrtání, co TS má ,je logická efektivní cesta přeplnění někým , kdo ví co dělá..
Jenže za cenu úpravy sežene GTV 2l-V6-TB v dobrým stavu bez práce a s odpovídajícím spodkem..
Provozem výkonově upravenýho TS na seriový klice tohohle zdvihu dostane spodek nesmyslnou čočku a bez důkladný generálky spodku na začátek snažení je to nakonec vzhledem k životnosti celý nesmysl..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.2.2012, sob 13:10, celkem upraveno 5 x.
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
AMEN =D> porč to dělat jednoduše když to jde složitě.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: úprava motoru TS 110kw
já myslím že už jsme všichni pochopili, že toto je vyloženě pokecové vlákno a reálně se nic nestane.... tak proč to řešit.... (je to to samé, jak tady jeden asi před měsícem furt kupoval 156....) 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Netvrdim, že se na něco chystám, nicméně mi příde teda jednoduší upravit 2.0TS (svody, výfuk, sání) a dostat pák koní navíc, než zástavba V6, už kuly papírům který na to nikdy nedostaneš a taky bych se obával velký hmotnosti na předku (myslim pro 145, samozřejmě pokud bych měl 156 tak neřeším upgrade 2.0 TS, ale pořídim si auto s V6).Franik píše:AMEN =D> porč to dělat jednoduše když to jde složitě.
Na druhou stranu se tu alespon řeší upgrade 2.0 tedy alespon pro 145/6 nejsilnejsiho motoru, to na FS klubu jeden týpek stále řešil jak zvednout výkon u 1.6, tedy základní motorizace.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: úprava motoru TS 110kw
nejlepší tuning, je prodat a koupit silnější ..... 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: úprava motoru TS 110kw
Jj, i nejlevnejsi...PetrGTV píše:nejlepší tuning, je prodat a koupit silnější .....
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: úprava motoru TS 110kw
.Ladin 146 V6 , Petr GTV :- ---....jo--.:-)
. říkám to samé...za cenu úpravy má ..3.0V6 GTV v dobrým stavu /nebo GTV 2.0 TB V6 /na blbnutí a zbyde mu navíc slušný 2.0 TS na poskakování po městě..
--pokud ho prodá/teda to stávající 2.0 TS a nechá si případně pouze 3.0 nebo 2.0TBV6 :-)/, získá řešení =poměr výkon/ životnost, za cenu, na kterou se amaterskou radikálnější úpravou 2.0 TS nikdy nemůže dostat.
Radši dvě slušný auta, než jedno s nejasnou životností.., pokud se nezačne od spodku, nemá smysl do toho vůbec šahat..to že to šlape neznamená že je to NOVÝ...má to naběháno a u TS po 100tis tachometrových = min 200tis reálných děkovat osudu a historii motoru za to, že se to pořád ještě točí..
Upravovat negenerálkovanej TS je naprostá pitomost...to vrtání s délkou válců 91 při cestě k výkonu přes 100koní /litr --u atmošky- láme záda--pokud se nejedná o komplet přestavbu včetně jinejch střev--což se vyplatí pouze, pokud je nějaké omezení stran kubatury--/soutěžní kategorie a tak/
Z tohohle hlediska opravdu objem nenahradíš.. pokud nemáš jinou konkrétní startovní pozici.v úplně jiný filozofii spodku..--prostě jsou motory , kterým se dá i na seriových střevech opravdu naložit, ale TS /pokud jde trochu o životnost a ne jeden závod/mezi ně opravdu nepatří...
Nárůstem výkonu atm. motoru k pomyslné hranici 100koní z litru při délce válců 91mm začínájít opravdu o námahu na materiálu /ojnice, písty, klika/a "životnost" rapidně jde dolů, pokud střeva nejsou tomuhle přizpůsobený buď z výroby, nebo dodatečně..
.. ten výkon se při objemu 2.0 v atmošce bude totiž hledat při otáčkách okolo 8tis a tam je bez počítání pístovka 2.0 TS min .23...
/a tohle už je opravdu o použitým materiálu, a ojnice a písty na takovejhle cirgus nestojí pár kaček, o faktický životnosti seriový kliky se zdvihem 91 při těhle otáčkách při navýšení výkonu oproto serii--i nový-- vůbec nemluvím,
oproti tomu: objem z hlediska nákladů na úpravu v amaterských podmínkách garáže opravdu
těžko nahradíš..
3.0 má vrtání 93x72.6 a to znamená válce kratší skoro o 2cm než 2.0 TS ---a to je při otáčkách okolo omezovače sakra cejtit--ta pístovka 3.0 -okolo omezovače- je pouhých cca 17-nechce se mi to počítat přesně/.To je z hlediska nároků na materiál i mazání jinej level.., v serii
málokdy vůbec klekne..
I oběhaná skoro v libovolném rozumném stavu má min 200koní , bude se při slušným oleji točit skoro věčně, pokud do ní pustíš tu cenu Fabie bude v pohodě i v atmosferickým plnění dávat okolo 360 i víc koní..
hadrX:
Něco jinýho je přihodit pár koní u 2.0 TS u 145--to auto má o pár sakra důležitejch metráků míň než GTV..
:-) a z tohohle hlediska je ve 145 motor 2.0TS v úplně jiným postavení..
Váha o dva a víc metráků dolů při stejným motoru--i bez úpravy- je o úplně jinejch dynamickejch možnostech, prostý poměr výkon/váha to řekne a tím pádem ta potřeba navýšení točivýho momentu tolik netlačí, jako u relativně těžkýho GTV..2.0 TS ...
ve 145 je 2.0 TS sakra zábavnej motor.. a je to dokonce úplně jiná situace, než i u 147
a 156..prostě je pořád o 2 metráky lehčí.než další generace a přitom podvozek je komplet nezávislý zavěšení--žádná vulgární klika ..celkově .blíž váhově ke klasice než k současný produkci..
Jak pořád říkám, z tohoto hlediska je 145 naprosto nedoceněný auto/ na hledání lacinýho a hlavně zábavnýho výkonu určitě./ u auta jako je 145 2.0 TS pár koní navíc dělá opravdu dost
pro opravdový nárůst dynamiky GTV je to --s ohledem na reálný točivý moment a vzhledem k vynaloženým penězům -- prostě málo../málo muziky za ty prachy navíc.. :-(/
. říkám to samé...za cenu úpravy má ..3.0V6 GTV v dobrým stavu /nebo GTV 2.0 TB V6 /na blbnutí a zbyde mu navíc slušný 2.0 TS na poskakování po městě..
--pokud ho prodá/teda to stávající 2.0 TS a nechá si případně pouze 3.0 nebo 2.0TBV6 :-)/, získá řešení =poměr výkon/ životnost, za cenu, na kterou se amaterskou radikálnější úpravou 2.0 TS nikdy nemůže dostat.
Radši dvě slušný auta, než jedno s nejasnou životností.., pokud se nezačne od spodku, nemá smysl do toho vůbec šahat..to že to šlape neznamená že je to NOVÝ...má to naběháno a u TS po 100tis tachometrových = min 200tis reálných děkovat osudu a historii motoru za to, že se to pořád ještě točí..
Upravovat negenerálkovanej TS je naprostá pitomost...to vrtání s délkou válců 91 při cestě k výkonu přes 100koní /litr --u atmošky- láme záda--pokud se nejedná o komplet přestavbu včetně jinejch střev--což se vyplatí pouze, pokud je nějaké omezení stran kubatury--/soutěžní kategorie a tak/
Z tohohle hlediska opravdu objem nenahradíš.. pokud nemáš jinou konkrétní startovní pozici.v úplně jiný filozofii spodku..--prostě jsou motory , kterým se dá i na seriových střevech opravdu naložit, ale TS /pokud jde trochu o životnost a ne jeden závod/mezi ně opravdu nepatří...
Nárůstem výkonu atm. motoru k pomyslné hranici 100koní z litru při délce válců 91mm začínájít opravdu o námahu na materiálu /ojnice, písty, klika/a "životnost" rapidně jde dolů, pokud střeva nejsou tomuhle přizpůsobený buď z výroby, nebo dodatečně..
.. ten výkon se při objemu 2.0 v atmošce bude totiž hledat při otáčkách okolo 8tis a tam je bez počítání pístovka 2.0 TS min .23...
/a tohle už je opravdu o použitým materiálu, a ojnice a písty na takovejhle cirgus nestojí pár kaček, o faktický životnosti seriový kliky se zdvihem 91 při těhle otáčkách při navýšení výkonu oproto serii--i nový-- vůbec nemluvím,
oproti tomu: objem z hlediska nákladů na úpravu v amaterských podmínkách garáže opravdu
těžko nahradíš..
3.0 má vrtání 93x72.6 a to znamená válce kratší skoro o 2cm než 2.0 TS ---a to je při otáčkách okolo omezovače sakra cejtit--ta pístovka 3.0 -okolo omezovače- je pouhých cca 17-nechce se mi to počítat přesně/.To je z hlediska nároků na materiál i mazání jinej level.., v serii
málokdy vůbec klekne..
I oběhaná skoro v libovolném rozumném stavu má min 200koní , bude se při slušným oleji točit skoro věčně, pokud do ní pustíš tu cenu Fabie bude v pohodě i v atmosferickým plnění dávat okolo 360 i víc koní..
hadrX:
Něco jinýho je přihodit pár koní u 2.0 TS u 145--to auto má o pár sakra důležitejch metráků míň než GTV..
:-) a z tohohle hlediska je ve 145 motor 2.0TS v úplně jiným postavení..
Váha o dva a víc metráků dolů při stejným motoru--i bez úpravy- je o úplně jinejch dynamickejch možnostech, prostý poměr výkon/váha to řekne a tím pádem ta potřeba navýšení točivýho momentu tolik netlačí, jako u relativně těžkýho GTV..2.0 TS ...
ve 145 je 2.0 TS sakra zábavnej motor.. a je to dokonce úplně jiná situace, než i u 147
a 156..prostě je pořád o 2 metráky lehčí.než další generace a přitom podvozek je komplet nezávislý zavěšení--žádná vulgární klika ..celkově .blíž váhově ke klasice než k současný produkci..
Jak pořád říkám, z tohoto hlediska je 145 naprosto nedoceněný auto/ na hledání lacinýho a hlavně zábavnýho výkonu určitě./ u auta jako je 145 2.0 TS pár koní navíc dělá opravdu dost
pro opravdový nárůst dynamiky GTV je to --s ohledem na reálný točivý moment a vzhledem k vynaloženým penězům -- prostě málo../málo muziky za ty prachy navíc.. :-(/
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
HonzaR: Jasný, já už si nepamatoval o jáký auto se tu původně jednalo. Jen sem chtěl napsat, že sáhnout po větším objemu (at už koupit jiný auto nebo jen vyměnit motor) je samozřejmě ideální, ale za předpokladu, že takovej modelová řada nabízí. Takže u GTV je samo lepší jít do V6 než "tunit" TS, ale u 145 je to zase o něčem jiny hlavně když se to má provozovat na silnici a mít k tomu papíry.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: úprava motoru TS 110kw
Než nahánět koně ve 145 2.0TS tak mu radši dopřeju Quaife. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Ono se jednoduše řekne prodej stávající TS a kup V6.Jenže kdo dnes prodává V6 která by byla ve stejném stavu jako mé GTV...
je to prostě běh na dlouhou trať...

Re: úprava motoru TS 110kw
GTV V6 TB nabízel Kůrkyn kterej jí měl v originálním a naprosto luxusním stavu. Ale nevím jestli si to nerozmyslel. A i kdyby u nás žádný V6 nebylo tak dovoz ze zahraničí bude proti úpravám TS procházka růžovým sadem. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: úprava motoru TS 110kw
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Stříbrná barva se mi nelíbí,taky by mě zajímalo proč se už dělalo GO hlav a nevím proč chybí na bocích znak Pininfariny a vzadu na kufru označení motorizace
Re: úprava motoru TS 110kw
ty znaky jsem na GTV taky neměl, to záleželo na konfuguraci každého sudruha. GO hav je vzhledem ke "kvalitě" materiálu z jakýho jsou vačky jen jedno velký velký plus, navíc Fabi má auta vždycky TOP a proteklo jima hromady peněz .... .
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3277
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Tak zrovna u auta od Fabiho řešit blbosti typu nápisu na boku nebo označení motorizace mi přijde docela zcestný
, a pokud je napsáno, že něco opravil nebo vyměnil, tak tomu věř a buď rád, protože to ty nebudeš muset řešit
.
EDIT: Petr už mě předběhl
.


EDIT: Petr už mě předběhl

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: úprava motoru TS 110kw
To jsou jenom blbý výmluvy... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: úprava motoru TS 110kw
"nekoupim si auto, protože nemá znáček Pininfarina ...." 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3277
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Neuděláš nic
.


2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Tak jasně jsou to prkotiny
a ty vačky jsou až z takového "másla" že nevydrží 100 000km?

- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3277
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Ber to tak, Fabi vždycky koupí auto nějak poškozený, ať už opticky, nebo třeba se škodou na motoru, a pak to dá do kupy, a pokud on opravuje, tak špičkově a z origo dílů, takže u auta od něj je velmi malá pravděpodobnost, že bys udělal špatnej kauf
.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: úprava motoru TS 110kw
FuniokV:Tak jasně jsou to prkotiny a ty vačky jsou až z takového "másla" že nevydrží 100 000km?
Hele--vačka se točí a je na ní nějaký soustavný tření.. a když tam někdo leje nesmyslnej olej, bude klidně v pr.eli i po těch 100tis/ale to by u 3.0 byl fakt opravdovej extrém.../
Třeba když jsem otevřel tři hlavy, který měly 200 tis na 1.9 TD,provozovaný půlku života jen na průměrným oleji ,vačky byly i tak netknutý..
Na vačkách od dvou 3.0 12V který jsem vyndaval -a měly opravdu nalítáno -nebylo opotřebení nijak znatelný...
Takže tyhle poplašný řeči jsou celkem přehnaný...pokud je při provozu na třecích plochách olej a ne hydrokrakovanej margarín, nebudeš ty vačky muset řešit po celou dobu života motoru..
perlička..
Na Audi R8 jsou "plechový" a majitel si myslí, že má díky ceně doma gruntovní šperk..
K tomu se zatím značka o který mluvíme "neodhodlala"
--viz některé zkušenosti Intergraleho v diskuzi na jiným serveru, o používaných materiálech v autoprůmyslu..tralita versus fámy--dalo by se to přehodit..
..
Hele--vačka se točí a je na ní nějaký soustavný tření.. a když tam někdo leje nesmyslnej olej, bude klidně v pr.eli i po těch 100tis/ale to by u 3.0 byl fakt opravdovej extrém.../
Třeba když jsem otevřel tři hlavy, který měly 200 tis na 1.9 TD,provozovaný půlku života jen na průměrným oleji ,vačky byly i tak netknutý..
Na vačkách od dvou 3.0 12V který jsem vyndaval -a měly opravdu nalítáno -nebylo opotřebení nijak znatelný...
Takže tyhle poplašný řeči jsou celkem přehnaný...pokud je při provozu na třecích plochách olej a ne hydrokrakovanej margarín, nebudeš ty vačky muset řešit po celou dobu života motoru..
perlička..
Na Audi R8 jsou "plechový" a majitel si myslí, že má díky ceně doma gruntovní šperk..
K tomu se zatím značka o který mluvíme "neodhodlala"

--viz některé zkušenosti Intergraleho v diskuzi na jiným serveru, o používaných materiálech v autoprůmyslu..tralita versus fámy--dalo by se to přehodit..

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti