Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od vassagg » 20.4.2012, pát 11:18

Ano 5W-40 je výtečná volba pro TS--- zvlášť v provedení HC od Castrolu.. :smt040

//AlfaGTV na ní zadřel úžasně celkem třikrát svoje GTV, který vždycky znova trpělivě rekonstruoval, jednou dokonce hned cestou z dílny tuším se to povedlo po 50km--a mechanik mu neustále chlácholivě tvrdil, že olej nemá na tohle žádnej vliv..., on věděl jak mu udělat radost :smt044 //

TOHLE je pánové " krví prověřená" věrnost značce...tohle není pro měkoty..

Někdo to holt potřebuje takhle, tak to je --takový alfistický SM--zadřít--zgenerálkovat, zadřít -zgenerálkovat--zadřít-zgenerálkovat---úžasné- vzrušující -- :smt040


Když dal Alfa GTV nakonec -potupně 10W-60 a motor po otočení klíčkem začal lehce ohřívat,jak když utne..-- škoda..taková krásná šňůra to byla , měl to tak hezky rozehraný :wink:


Obdivuju nezdolnou schopnost jít hlavou proti zdi a srdnatě trvat na svém, v tom je rozhodně potenciál --určitě se nenech odradit, jdi do toho a hoď sem prosím potom ty nádherný záběry na proraženej blok, když ojnice vyjde na výlet.--- budeš na tu nádheru vzpomínat celý motoristický život... kur.va ...cool-borec má něco takovýho vymytý ve svým pokoji a na tom desku tvrzenýho skla....holky když to viděj, maj zvýšenou frekvenci tepu na dvojnásobek-a" potřebujou tu úžasnou vložku ", co jí každej den připomínaj v telce..
Proč mu-- vy oškliví budulínci -- tuhle šanci chcete brát..

Opakuju---Jseš na nejlepší cestě /třeba zas po čase konečně následovník AlfaGTV/a určitě pokračuj a NEZAPOMEŇ SE HLAVNĚ PODĚLIT O TY FANTASTICKÝ VÝSLEDKY..nemáš se za co stydět...."ty seš .velkej " kur,va drsňák" takovej tady fakt dlouho chybí --určitě se nezdržuj nějakým zahříváním motoru a dej tomu plnej knedlík hned---ty naprosto, ale naprosto nemůžeš ztrácet čas..
jasný-není o čem..žádnej přizdi.sráč..takovýhle typy nám ukazujou světlo na konci tunelu..


Rozumím..bože ..rozumím..ať ti ta ojnice blokem vyjde-no nakonec klapot kliky je sice
menší cirkus ale nemusíš se za to určitě hambit--hele potkan se dělá nejlíp přetržením
rozvoďáku---takže prosím tě určitě rozhodně NEMĚNIT..TOČIT..PODŘAZOVAT CO TO JDE..ono to nakonec vyjde--trpělivost
držím ti palce... :smt023

no jako zasmal jsem se to jo ale do reality to ma daleko jde o to ze v auto jas mi to doporucili kamos taky predchozi majitel mi na to rek ze tim nic neskazim a ja si proste vybral nazor lidi ktere znam tod vse....

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 20.4.2012, pát 11:26

tak jim pak poděkuj :smt023

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Yboris » 20.4.2012, pát 17:23

tak to tam prdni dalsie decko bude mat 20 a ja potrebujem dalsie auto levne auto abych to utahnul a ty prave ty si ten muj spravny kandidat dekuju.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kubas » 20.4.2012, pát 20:28

no co, aspoň je sranda.... furt lepší než dokolečka řešit spotřebu :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim147

Příspěvky: 1
Registrován: 13.5.2012, ned 12:02

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Radim147 » 13.5.2012, ned 12:47

Ahoj všem. Jelikož sem nidky se svou alfou 147 1.6 88Kw neměl problém, tak sem nidky na toto forum nepsal :D . Ale s přibývajícími kilometry-160tkm,sem první majitel sem si nahrál alfičku pěkně od spodu a lekl sem se, proto píšu sem,protože tady je zjevně zkušených lidí dost. Alfice jezdí na olej 10w60 selenia,za studena řadím max 2 500otáček. A můj problém http://www.youtube.com/watch?v=IriRuU2Wv60 -řeším to pískání(asi nějáké ložisko?) a kolem 0:47-0:55 takove dřevené klepání,málo hlasité,ale připominá mi to ojniční ložiska z jednoho videa,kolem 2000-3000otáček. Motor nekouří,olej to téměř nenapka a táhne to skvěle. Předem dík za nějáké nápady a všem hezkou neděli a.vs.s

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Swarz » 19.8.2012, ned 17:14

tak po 4.5 rokoch a 65tis (celkom mala 255000km). je moja alfa 156 1.8TS kaput :( Podala mi ojnicu von cez blok motora na druhom valci. Osudne sa mi stalo asi to ze som tam dal olej nejaky shell 10w40, 4 litre za 20 euro (nepytajte sa ma preco, zrovna som ho mal po ruke a bolo to len docasne riesenie na cca 5tis km. Faktom je ze s autom som zachadzal velmi tvrdo - otacky malokedy klesali pod 3500/min a kde sa dalo tam som tahal motor v zabere bezne aj do 6000ot/min, obcas az obmedzovac. Minuly rok som stym bol na sprintoch na jednej sutazi atd.
Ale nikdy som nemal ziadny problem s motorom ako takym, dokial som tam nedal ten skurveny shell :smt013 V dalsej alfe budem nadalej liat mobil 5w-50. Proste pri tvrdom zaobchadzani sa do toho fakt musi dat nieco viskoznejsie, tak ako je to aj v manualy
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Ladis » 19.8.2012, ned 19:31

Tak proč chceš pokoušet s 5W-50, když další alternativa je přece 10W/60 racing :smt021
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 20.8.2012, pon 08:52

swarz: A co si cekal? Jezdit jak hovado s olejem za pefistovku to tech 255km bylo hodne.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 20.8.2012, pon 10:26

Kucí měňte si ty šálky preventivně, když s tim chcete pořád jezdit:)

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Swarz » 22.8.2012, stř 18:53

Tak proč chceš pokoušet s 5W-50
Neprehanaj. Pozri si specifikacie toho mobilu je to idealny kompromis medzi 10w40 a 10w60. Vizkozitu pri 100C ma o nieco malo mensiu ako 10w60 a hlavne nemam problemy cez zimu take ake som mal prvych 5tis km ked som tam dal 10w60. Pri mrazoch pod -10C to minutu dralo vacky jak sproste nez sa to trochu zahrialo.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 22.8.2012, stř 23:18

Už jsem psal asi 20x--olej nemá "zaskakovat" za nevyhovující technické řešení..
TS pod palbou potřebuje hlavně CHLADIČ OLEJE..který udrží pracovní podmínky olejové náplně v rozumném teplotním rozsahu /, teploměr oleje odhalí, co se v TS pod "palbou " děje.. teploty 130stC nevyhovují ani 5W-50 oleji..rozhodně by teplota neměla překračovat dlouhodobě těch 115-120stC.., i ve sportovním režimu
absence "chladiče olejové náplně" je zbytečným optimismem--, který se velkou částí podílí na problému motoru TS co se týká citlivosti na zátěžovou olejovou náplň..slušná 10W-40 esterového typu--doporučovaná výrobcem agregátu--která nejede na okruhu ale ve standartním režimu běžného provozu a v normálním teplotním rozsahu Do 110stC nemůže dělat vážné problémy a nebude důvodem kolapsu "spodku".

Zajistět u TS motoru, aby teplota olejové náplně ve vaně nepřelezla 110stC a
používat oleje s podílem esteru v bázi--čili oleje se základem skupiny 4a5 /PAO-ester, PIO-ester/a přestanou problémy okolo mazání TS být žhavé téma ...


Ano--jsou tady na foru jedinci, /spíš výjimky/který prohánějí TS motor na Castrolu 10W-60 a nebo dokonce 10W-40, při zanedbatelné finanční úspoře a překročili 300tis..bez zadření, je tu ale velká skupina lidí--a pár příspěvků výše jde o takový případ, kdy pouhý přechod na emulzi HC oleje 10W-40 při absenci olejového chladiče vede u TS rychle k destrukci "spodku" motoru.

Další rizikovou věcí je kolísání množství oleje, což souvisí s ostřikem pístů a odpařováním
olejové náplně..jízda na příliš nízkou hladinu s razantní dynamikou je výrazným rizikovým faktorem..

dále Pozor--na rozdíl od minerálu SYNTHETIKA /ta synthetická , čili PAO,PIO, Ester../degraduje teplotně nenávratně..
.................................
MObil 1 5W-50 je slušná emulze, HTHS je přes 4, takže žádná vodička ,
viskozitně jde o hodnoty 40stC a 100stC , pak se dá usuzovat..
Je fakt, že viskozitně je mezi 10W-40 a 10W-60 a na zimu jsem klidně pro tuhle volbu..občas dávám taky.
Ale--z hlediska dlouhodobé životnosti bych plnění norem úplně nepodceňoval..
....................................
Selenia 20K 10W-40
SAE 10W-40, ACEA A3, API SL/CF

FIAT 9.55535-G2 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N.F405.N04

SElenia 10W-60
SAE 10W-60, Fiat 9.55535-H3 Approval No F007.A00, Doporučení: Maserati, Alfa Romeo

.........................................
Čili v létě 10W-60 racing /Agip nebo SElenia/, v zimě na poskakování klidně i tenhle mobil.1.5W-50 rally

Mobil 1 5W-50 rally
Mobil 1 5W-50 meets or exceeds the following 5W-50
industry specifications:
API SM/SL/SJ/CF X
ACEA A3/B3 X
A3/B4 X
Mobil 1 5W-50 has the following builder approvals: 5W-50
VW 505 00 X
PORSCHE A40 X
MB-Approval 229.3 X
MB-Approval 229.1 X
BMW High Performance Diesel Oil X
Typical Properties
Mobil 1 5W-50 Value
Viscosity, ASTM D 445
cSt @ 40ş C 104.6
cSt @ 100ş C 17.4

Sulfated Ash, wt%, ASTM D 874 1.3
Phosphorous 0.1
Flash Point, şC, ASTM D 92 228
Density @15ş C kg/l, ASTM D 4052 0.86
Total Base Number (TBN) 11.8
MRV at -35şC 27653
Viscosity Index 184
HTHS Viscosity, mPa•s @ 150şC, ASTM D 4683 4.3


/chybí doporučení třeba pro BMW-M a Z,, ,,pro Alfu a další fiat normy../


čili
.je potřeba také vnímat, že výrobce agregátu normou stanovil nároky na mazací emulzi z hlediska dlouhodobého používání a aditivační balík by ji měl respektovat.
Jedna věc odjet na něčem x km ve sportovním režimu a něco jiného je X stovek tisíc..
v běžném provozu..
Olej plní celou řadu funkcí, fiat má poměrně důkladně rozpracovány normy,..
Jestliže trvá výrobce na přítomnosti ester-složky /jak SElenia 20k tak SElenia 10W-60/, tak to má svůj důvod.
Esterová složka snáší nejvyšší zatížení vůbec--oleji na této bázi se mažou motory
v letecké dopravě..pokud je na trhu olej této kvalitativní třídy, proč se zbavovat výhod
"NA MÍRU UŠITÉHO ADITIVAČNÍHO BALÍKU" a báze tohoto typu..
Pokud uvažuji "náhradu", pak přítomnost esterové složky báze považuji za velmi důležitý faktor pro volbu.


Pokud se podíváme, jaký olej doporučí do TS Mobil pro běžný provoz , nebude to tahle emulze..
Sportovní režim automaticky neobsahuje hledisko "maximální životnost" z hlediska
proběhu kilometrů...do repasu..


pozn....
10W-60 potřebuje opravdu ohřát , přes 40stC pro rozumný provoz .., ale v létě to není žádný problém..Agip racing stojí 300,-/litr a to mi přijde jako rozumný poměr cena výkon
za esterovou 10W-60

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 23.8.2012, čtv 20:22

Swarz píše:ked som tam dal 10w60. Pri mrazoch pod -10C to minutu dralo vacky jak sproste nez sa to trochu zahrialo.
Nesmysl, já jezdím 10W60 a v mrazech (i přes -30°C) jsem nic takového nepozoroval. Stejná motorizace
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Swarz » 26.8.2012, ned 13:57

Nevim presne aky olej mas ty (ja som tam mal castrol edge 10w60) ale ten suchavy klepot alebo ako to nazvat z vrchu motora bol k nevydrzacniu. Pri ranach pri tuchsich mrazoch (aj pod -10) trvalo asi minutu nez to preslo. Po nasadeni mobil 5w-50 problem ustupil na cca par sekund ked je fakt chladno.

Inak tuto kolega vyssie ma pravdu s tym olejovym chladicom, keby tam bol, verim ze kopec TS motorov by bolo usetrenych a s vynimkou naozaj okruhovej jazdy by tam nikdo nikdy nemusel davat viac nez 40tkovu vrchnu specifikaciu.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 26.8.2012, ned 14:04

to jsou zas hlody...

Selenii 10W-60 používám taky a bez jakéhokoliv klepání

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 26.8.2012, ned 14:16

Přečti si vlákno jaký olej a porovnej si castrol edge 10W60 a selenii racing 10W60. Nepochopím, že lidi pořád žijou v domění, že ty dvě čísla před a za W jsou jedina specifikace a jestli se tam nalije tesko, castrol, shel tak to je fuk.

A jinak mezi nama, tata lel do auta castrol a klepalo to furt, protočil tři specifikace a furt. Přešel na texaco a bez problému. Zajímavé co?
A to není jediný případ, kamarád s 325i R6 (což je držák jako prase) měl ten samej problém
Olej Castrol Magnatec 15W40 je do sechs zylinder rozhodně silně nevhodný! Použil jsem ho na výměnu oleje a začaly klepat až třískat hydroštely a to i v teplém stavu. Po výměně oleje Total 10W40 se klepání neobjevuje ani za studena.


Předpokládal jsem totéž, ale opak je pravdou. Podle chování a poslechu to vypadá, že problém není v tom že by hydroštel neudržel kvůli řídkému oleji tlak, ale jako kdyby se kvůli hustému oleji do hydroštelu tlak vůbec nedostal! :roll: A asi nebude problém jen v xxW ale spíše v kvalitě oleje... Po dolití 10W40 je výrazně tišší i start. Magnatec nikdy více.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od roberto37 » 26.8.2012, ned 15:49

Téma olej do AR bude žít ještě 10 let, než zmizí poslední TS či JTS ze silnice a pořád budou lidi špekulovat, jestli by se ta Selenie nedala nějak zaměnit.
A už jste tu někdo zadřel na Racingu 10W-60?
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od PetrGTV » 26.8.2012, ned 17:03

Roubrt: To je dobrá otázka .... :smt023
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 26.8.2012, ned 18:44

Myslím, že někde jsem četl, že ano. Jenže to nebylo auto majitele od novoty a na co to jezdilo předtím ví bůh.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 26.8.2012, ned 19:23

Swarz:Nevim presne aky olej mas ty (ja som tam mal castrol edge 10w60) ale ten suchavy klepot alebo ako to nazvat z vrchu motora bol k nevydrzacniu

:smt040 :smt041

Některá stadia zřejmě nelze přeskočit--bohužel většinou jsou doprovázená odbočkou směrem ke GO motoru.. :smt044 :smt044

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 26.8.2012, ned 19:33

Lagry jsou TŘECÍ LOŽISKA...stačí JEDNOU udělat chybu, a změny jsou nevratné, respektivě vratné pouze výměnou šál..
Třecí ložisko nesené tlakovým olejovým filmem je velmi "životné řešení"--v elektrárnách se na nich turbíny točí nepřetržitě řadu let..
Ale
Motor 4-válec není /a nemůže být/ momentově vyvážená konstrukce, momenty jdou sice "dochytat vyvažovací hřídelí", ale stejně
ne úplně...z toho vyplývají nevihnutelné vibrace v motoru..to všechno přispívá k faktu, že reálné provozní podmínky třecích ložisek na klice, jsou na hony vzdálený těm podmínkám, za kterých se vrtí třeba v ustáleném režimu turbína.

Co člověk neudělá pro pár kaček úspory--poprava motoru je dost "na ho.no" výsledek..
TS se prostě na experimenty s "levnými vychytávkami " opravdu nehodí.

Sehnat kvalitní AGIP racing 10W-60 PAO+ester, postavený na bázích skupiny 4 a5 jde pod 3 kila, když toho vezmete kanystr..ten cenovej rozdíl 2kila na náplni do TS řešit mi přijde už opravdu "na hlavu".. :smt044

A zvuk je ševolení-šepot květin ŽÁDNEJ KRAVÁL

/Ten kravál od Castrolu 10W-60 není k poslouchání ani v bávu na vanosu--na esterový syntetice jen ševolí../

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 26.8.2012, ned 19:45

Já to zkusím napsat takto, olej měním co 10tkm. Náklady na benzín jsou za tuhle štaci kolem 32tisíc minimálně. Olej stojí pod 300kč litr tedy 1500+150 filtr.
Nechápu, že když někdo šetří na oleji, že má vůbec na ten benzín.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Swarz » 27.8.2012, pon 11:18

Hele chlapy, to neni zeby som setril. Ako som povedal v zaciatkoch ten Castrol 10w60 bola chyba, zrejme bol prilis husty za studena alebo co (alebo mal zle aditiva ktore su dolezite pri studenom starte). Seleniu som nemohol zohnat tak padol za obet ten Castrol ktory nebol zrovna lacny.

Po pocuvani motora ked som tusil ze mazanie za studena je daleko od idealu som hladal alternativy a nenapadlo by ma ze 10w60 selenia nebude skripat, tak ako tvrdite. Nasiel som ten mobil 5w50, starostlivo pozrel specifikacie (100C a HTHS) + to ze ma Porsche specifikaciu nieco znamena. Roky som tento olej celorocne pouzival bez problemu a menil po cca 10-12tis km.
Stale tvrdim ze ide o vynikajuci olej pre motory TS.
Problem nastal az po tom co som utopil auto (nepytajte sa ma ako) a do motoru sa mi dostala voda a olej bol zniceny a vratane inych veci bolo ho treba vymenit tak som na preplach hodil lacnu 10w40. Motor jazdil perfektne a olej bol cisty, tzn bez vody. Nemal som moznost vymenit ho pretoze som isiel na dovolenku + par akcii a v kratkom case som dal tak tych 2tis km. Nenapadlo by ma ze regularny olej sposoby taku rychlu destrukciu motoru.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 27.8.2012, pon 21:19

Obrázek

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 27.8.2012, pon 22:27

A pak, že prý lítaj ojnice blokem. Když ve skutečnosti zůstanou ve vaně :smt023
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 28.8.2012, úte 08:10

tam nebyl ani píst ve válci, všechen ten bordel je ojnice, píst a vlnolam:)

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti