vše o spojkách pro transaxle
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
vše o spojkách pro transaxle
aky je vas nazor nato, keby osadim lamelu ktorej chybaju dve pruzinky na "makky" start (alebo ako sa tomu nadava).Z povodnych 6tich su styry. Po zlozeni pritlacaku jedna chybala hned, a druha bola zlomena, teda nic neprusila, a nejakym sposobom sa mi podarila vybrat. Druhe pruzinky by som aj mal, z inej lamely, problem ale je ze tam nejdu vlozit (ak tie co som vyberal z horsej lamy som tu lamelu musel tak poviediac znicit aby som ich dostal von). Neviem ci bude stacit tu lamelui osadit tak jak je, alebo sa to da nejak spravit. Pre vlozenie tych pruziniek by lamelu bolo treba rozdvojit (odnitovat), je mi jasne ze repasy lamiel sa robia bezne, ale v mojom okoli neviem o nikom, tak teda otazka ci je nejaka moznost to spravit doma, s "klasickym" vybavenim. Foto dam ked pridem domov, aj ked kazdy asi vie ako to vyzera.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
abych nezakládal nové téma, obzvlášt, když tu je
kde vám zabírá spojka u 75????
mě až an hoře
ted jak mi odešlo těsnění pod jednou hlavou tak mi začla NEklouzat spojka
mno uvidím až dám nové těsnění co to s tou spojkou zase udělá
jiank tlouštku lameli asi nikdo neví co??? na V6 a 2,4Td???
kde vám zabírá spojka u 75????
mě až an hoře
ted jak mi odešlo těsnění pod jednou hlavou tak mi začla NEklouzat spojka
mno uvidím až dám nové těsnění co to s tou spojkou zase udělá
jiank tlouštku lameli asi nikdo neví co??? na V6 a 2,4Td???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
je faj si povídat sám ze sebou
mno nic podařilo se mi zjistit:
dle katalogu by měla mít lamela na 2.4TD i 3.0V6 průměr 215mm.
Síla nového obložení má být opravdu 4mm z každé strany. V tomto rozměru je max síla 3,8mm, takže bych tom neviděl problém.
Renovace lamely 215mm by stála 507Kč vč.DPH.
a na BRZDY.CZ
tloustjka 4mm neni problem. Bezne do 3dnu oblozime lepsim materialem coz je
HDS(Heavy Duty Sauleda) cca o 50% lepsi jak seriove oblozeni. Nebo je pak
moznost kovokeramiky, ale to je na 3-4tydny a cena je take vetsi. cca
3500-400,-kč bez DPH.
mno nic podařilo se mi zjistit:
dle katalogu by měla mít lamela na 2.4TD i 3.0V6 průměr 215mm.
Síla nového obložení má být opravdu 4mm z každé strany. V tomto rozměru je max síla 3,8mm, takže bych tom neviděl problém.
Renovace lamely 215mm by stála 507Kč vč.DPH.
a na BRZDY.CZ
tloustjka 4mm neni problem. Bezne do 3dnu oblozime lepsim materialem coz je
HDS(Heavy Duty Sauleda) cca o 50% lepsi jak seriove oblozeni. Nebo je pak
moznost kovokeramiky, ale to je na 3-4tydny a cena je take vetsi. cca
3500-400,-kč bez DPH.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
já bych i odpověděl, ale spojku sem u svý nezmáčknul už půl roku a mezitím mi prošlo rukama asi tak 40 aut. Brala mi ale od cpodu jako TDIčko načipovaný . Zabírala hned v první třetině
Jinak to přeložení je dobrá cena, keramiku moc nedoporučuju. Měl jsem tu čest ve třech autech-
můj Favorit- zvyknul jsem si, při podřazování to rádo kousalo kola, po 3tkm šly ven nový silenty na motoru
tátovo A112 abarth- svině kousavá, na závody dobrý, na ježdění a do města šílenost
kámošovo nissan 350 hp, tam je to nezbytnost, jediný auto kde to má smysl, ale auto samo o sobě nepoužitelný
Jinak to přeložení je dobrá cena, keramiku moc nedoporučuju. Měl jsem tu čest ve třech autech-
můj Favorit- zvyknul jsem si, při podřazování to rádo kousalo kola, po 3tkm šly ven nový silenty na motoru
tátovo A112 abarth- svině kousavá, na závody dobrý, na ježdění a do města šílenost
kámošovo nissan 350 hp, tam je to nezbytnost, jediný auto kde to má smysl, ale auto samo o sobě nepoužitelný
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
mno to je aspon konečně slovo do pranice
myslíš, že tím HDS bych nic neměl zmařit, ne??
jinak se tedy asi na dvojlamelku vykjašlu, možná jí příští měsic koupím do foroty
myslíš, že tím HDS bych nic neměl zmařit, ne??
jinak se tedy asi na dvojlamelku vykjašlu, možná jí příští měsic koupím do foroty
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
do HDSky bych chtěl jít i já u 75. Keramiku už nechci pokud bych to auto nestavěl cíleně na drift, nebo jiný závody. Stačí si domyslet co to dělá s hardynama atd, jsou to děsný štosy. Aneb na mokru za 3, na suchu za 2 kousnutý kola u favece mě stačily. V kalupu podřadíš a už se vezeš. Nehledě na to že keramika má spíš polohy sepnuto/ vypnuto. Nic mezi tím moc není, takže vytočit motor a pustit. Do města na křižovatky super. Buď tě to zdechne, nebo proskočíš kufrem auta před sebou
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
mno takhle sem funkci keramiky pochopol takz, d9kz tomu pak na 4 proklouznou mi3ovz kola na 75
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
Copak, páteční večer a alkoholní slavnosti ? Nebo anglická klávesnice?
Jo, ale takhle na tvrdo to udrží i to HDSko
Jo, ale takhle na tvrdo to udrží i to HDSko
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Lamela 2.4TD
jaj to bych chtěl aby se mi při podřazování blokovaly kola.... to by kočky pištěly já nechal obkládat spojku v renovaku a udajně tam dávali něco lepšího.... co, to ale netuším
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
tak při fakt tvrdým odřazovaní se kousne i sérivá zadokolka. Aspoň teda 3 sierry a scorpio co jsem měl to dokázaly. Především první se špérou mi tímhle jednou tak nafackovala, až běda... Byl jsem ve 20 mistr světa, když sem dokázal tahat favoritem, proč né zadokolou se 120 koňma a špérou... Takže v kalupu ze 3 na 2 zahvízdlo to a hodilo to krásnej bok a bylo. Mezi svodidlama sem to udržel, ale tep sem měl tak 200... Teď tohle dělám třeba na sněhu, rozhazuju si tím auto do zatáčky a kloužu se
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
[quote="hondzik"]Copak, páteční večer a alkoholní slavnosti ? Nebo anglická klávesnice?
oboje
oboje
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
Sejny píše:jaj to bych chtěl aby se mi při podřazování blokovaly kola.... to by kočky pištěly já nechal obkládat spojku v renovaku a udajně tam dávali něco lepšího.... co, to ale netuším
MNO PRÁVĚ V RENOVAKU MI MOC NEPOMOHLI!!!! KDYŽ TO CHCU OBLOŽIT 4 MM TAK NEMAJ MATROŠ(ANI HDS) a seriový matroš mají jen o tlouštce 3,8, takže renovak mě sklamal
v pondělí posílám lamelu do Brzdy.cz
kde mi to obloží 4 mm HDS
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
mno když sem odvzdušnil brzdy, tak sem se vrhlnul na spojku a ejhle váleček co se s autem válel 8 let na smetáku, zareznul a to sem ho mohl lehce vyměnit, když sem měnil celou konzoly
mno byl to porod, obzvláš, když v dílně bylo -5°C
mno byl to porod, obzvláš, když v dílně bylo -5°C
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
TAK JDEM NA TO
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
mno nevěřil bych, že bude problém odvzdušnit i spojku
pedál jde našlapat, ale při odvzdušnování teče jen kapalina
tak už nevím
pedál jde našlapat, ale při odvzdušnování teče jen kapalina
tak už nevím
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
Dělal jsi to jak jsem Ti psal ? Musí se to nasát válcem u spojky, ne našlapat pedálem.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
lol, kdes to psal????
jen sem šplapal jak blbej, protože odsávačkou ani v stylem ponořená hadička to v jedom nešlo, protže novej odvzdušnovák je volnej v závitech, tak sem musekl klasicky- povolovat a utahovat, zatímco tatík šlapal
řadit jde, ale pedál se moc nevrací
EDIT
jinak vyměnit spojkovej válček byl docela porod EDIT II
Jde to líp tou odsávačkou ? Spojku víš jak musíš ? Vležeš pod auto, je nutný bejt 2. Ty povolíš odvzdušňovák a pomocník stlačí páku na spojkovým válci, drží stlačený a ty utáhneš, on povolí. A tak dokud nejde pedál v autě, potom pedálem. Možná pomůže odsávačka. Pokus si válec sám nenasaje je hin..
mno dobře a jak pokračovat, když už mi pedál umožnuje zařadit?? stejně??
jakej spojkovej váleček myslíš?? jsou tam dva a oba mají defakto páku- předpokládám pomocný ne??
není tohle normální způsob odvzdušnování???
jen sem šplapal jak blbej, protože odsávačkou ani v stylem ponořená hadička to v jedom nešlo, protže novej odvzdušnovák je volnej v závitech, tak sem musekl klasicky- povolovat a utahovat, zatímco tatík šlapal
řadit jde, ale pedál se moc nevrací
EDIT
jinak vyměnit spojkovej válček byl docela porod EDIT II
Jde to líp tou odsávačkou ? Spojku víš jak musíš ? Vležeš pod auto, je nutný bejt 2. Ty povolíš odvzdušňovák a pomocník stlačí páku na spojkovým válci, drží stlačený a ty utáhneš, on povolí. A tak dokud nejde pedál v autě, potom pedálem. Možná pomůže odsávačka. Pokus si válec sám nenasaje je hin..
mno dobře a jak pokračovat, když už mi pedál umožnuje zařadit?? stejně??
jakej spojkovej váleček myslíš?? jsou tam dva a oba mají defakto páku- předpokládám pomocný ne??
není tohle normální způsob odvzdušnování???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
Nedorozumnění je v tom, že u V6 vypadá dvojlamela trochu jinak. Začít musíš pod autem, prostě povolit odvzdušňovák na tom válci co je u spojky musíš tu spojku stlačit ručně (porod) a utáhnout odvzdušňovák. Tímhle způsobem pokračuješ dokud si spodní válec nenasaje kapalinu, potom šlapeš na pedál. Já když jsem šláp na pedál ,dole neteklo nic a zůstaval na podlaze. Pokud to na spojce krok udělá ale nevrací se, bude ten u spojky asi blbej. Spojku jsem odvdzušnil na první pokus.
Jinak škoda, že jsem toho nevšiml dřív, včera a dneska jsem jel přes Jihlavu. Mimochodem, že tam schválně děláš tu námrazu ?
Jinak škoda, že jsem toho nevšiml dřív, včera a dneska jsem jel přes Jihlavu. Mimochodem, že tam schválně děláš tu námrazu ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
lol o sněhu ani nemluv, musím kvůli tomu směnovat a sem v práci do půl 8
jiank V6 má jednolamelu, jen je otočené vypínání spojky
mě jde normálně řadit, ale spojka je pořád zavzdušněná, ale vytéká jen kapalina
jiank než klasicky to odvzušnit mě nenapadá, váleček u spojky sem přetěsnovla, prptpže novej v nabýdce nikde nejni- pouze na slabší modely
jiank V6 má jednolamelu, jen je otočené vypínání spojky
mě jde normálně řadit, ale spojka je pořád zavzdušněná, ale vytéká jen kapalina
jiank než klasicky to odvzušnit mě nenapadá, váleček u spojky sem přetěsnovla, prptpže novej v nabýdce nikde nejni- pouze na slabší modely
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 14.12.2010, úte 20:13, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
Ono řadit jde i když to má kork kolem 9mm na pácče, ale má to mít tuším 14.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
já mám k porovnání ameriku, tam jde spojka jak má
u TD mi zabírá u podlahy
o vejkendu na to kouknu ještě spolu s brzdama a když to neklapne, tak poprvé navštívím servis
u TD mi zabírá u podlahy
o vejkendu na to kouknu ještě spolu s brzdama a když to neklapne, tak poprvé navštívím servis
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
co jsem již po druhé nechával vyndavat zalomený odvzdušnovák v pomocném válečku spojky,
sem se nad válečkem zamyslel a při montáži a odvzušnění jsem udělal co jsem měl!!!!!
válečkem jsem v držáku otočil tak, aby byl odvzušnovák nahoře a néé dole, kde na něj mám lepší přístup, takže i když byl odvzušnovák volný v závitě, tak i tak sem to sáám odvzdušnil a ted jde spojka nádherně
platí pro V6 a 2,4TD
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: vše o spojkách pro transaxle
Tebe baví přidělávat si problémy co? tím že jsi ho otočil dolů jsi popřel funkci odvzdušňováku
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
jnjnj co na to říci
když sem to dělal poprvé u V6ky, tak sem odvzdušnovák dal automat nahoru a ted sem se takhle seknul
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
já se z Tebe picnu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti