Brera - verze & vybava ?
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brera - verze & vybava ?
Závidím vám ty koule si 3,2ku pořídit.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Alah
- Pozorovatel
- Příspěvky: 268
- Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brera - verze & vybava ?
tak...na Open days AF v Olm jsem se svez Gullietou quadrofoglio 1,8TBi. Sám vlastní Breru 2,4 JTDm s DPF off.
Moje pocity z obou aut jsou asi takové že kdybych si měl vybírat mezi těmato dvěma autama tak po dlouhém váhaní bych vzal zase Breru.
Gullieta je super, krásně jede...ale oproti Breře má člověk pocit, že sedí v papírovém modílku, jistě ten rozdíl hmotnosti ve zrychlení a ochotou jít za plynem jde znát, ale Brera ji dohání krouťákem, navíc ve vyšších rychlostech je ta stabilita (váha) poznat. V zatáčkách je Brera těžká na čumák....ale na 18" kolech drží i tak jako přibitá a bud musí být zatáčka hodně ostrá a nebo do ní musíš vletět rychlostí daleko za povolenou aby začala být neklidná...na dálničním nájezdu u Holubic (210km D1) mám vyzkoušeno že pokud už jde do smyku pak se sune všemy koly ven (ESP pracuje dobře :-) )...na ecce homo jsem zkoušel jezdit s vypnutým ESP, ale prostě nemám koule na to najet do zatáček tak rychle, abych ji dostal do smyku...gumy jí hvízdaly, to jo...ale seděla...
Zvuk obou motorů je bohužel dost podobný a vůbec ne benzínový.
Behem testovací jízdy jsem v Gullietě jel za 18,6l/100km, to se mi nepodařilo v Breře ani když jsem dal 3x ecce homo.
Takže TBi je sice benzín, ale no a? řekl bych že ten krásný zvuk nedělá palivo ale objem...a to už líp zní ta 2,4 , ale bez DPF :-)
Brera je prostě auto, které by si opravdu zasloužilo tak 400k motor.ach jo.
Omlouvám se za lehkou zmatenost příspěvku ale nas...y mne názory lidí, kteří Breru viděli akorát na obrázku, ale nejlépe ví, jaký motor do ní nepatří....
Moje pocity z obou aut jsou asi takové že kdybych si měl vybírat mezi těmato dvěma autama tak po dlouhém váhaní bych vzal zase Breru.
Gullieta je super, krásně jede...ale oproti Breře má člověk pocit, že sedí v papírovém modílku, jistě ten rozdíl hmotnosti ve zrychlení a ochotou jít za plynem jde znát, ale Brera ji dohání krouťákem, navíc ve vyšších rychlostech je ta stabilita (váha) poznat. V zatáčkách je Brera těžká na čumák....ale na 18" kolech drží i tak jako přibitá a bud musí být zatáčka hodně ostrá a nebo do ní musíš vletět rychlostí daleko za povolenou aby začala být neklidná...na dálničním nájezdu u Holubic (210km D1) mám vyzkoušeno že pokud už jde do smyku pak se sune všemy koly ven (ESP pracuje dobře :-) )...na ecce homo jsem zkoušel jezdit s vypnutým ESP, ale prostě nemám koule na to najet do zatáček tak rychle, abych ji dostal do smyku...gumy jí hvízdaly, to jo...ale seděla...
Zvuk obou motorů je bohužel dost podobný a vůbec ne benzínový.
Behem testovací jízdy jsem v Gullietě jel za 18,6l/100km, to se mi nepodařilo v Breře ani když jsem dal 3x ecce homo.
Takže TBi je sice benzín, ale no a? řekl bych že ten krásný zvuk nedělá palivo ale objem...a to už líp zní ta 2,4 , ale bez DPF :-)
Brera je prostě auto, které by si opravdu zasloužilo tak 400k motor.ach jo.
Omlouvám se za lehkou zmatenost příspěvku ale nas...y mne názory lidí, kteří Breru viděli akorát na obrázku, ale nejlépe ví, jaký motor do ní nepatří....
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Brera - verze & vybava ?
Myslim, ze jsi to napsal dobre...
Proto ja jeste dlouho zustanu u svoji babicky, ktera me krome zadniho nahonu plne uspokojuje...
Proto ja jeste dlouho zustanu u svoji babicky, ktera me krome zadniho nahonu plne uspokojuje...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Brera - verze & vybava ?
tak hlavně je potřeba si uvědomit, že každé z těch aut bylo dělané na něco jiného.... Brera je poměrně luxusní GT, dělané na to, aby jezdilo stabilně 200 po dálnici při jistém komfortu.... Giulietta je skákačka na denní hrkání, ze které někdo udělal silným motorem "sporťák"....
Tomu odpovídají vlastnosti obou aut a taky jejich cenovky....
Kdybych chtěl jet na jeden zátah z Prahy do Paříže, tak si na to vemu Breru. Na Kámen zas Giuliettu.... Škoda, že ani Brery, ani Giulietty (a vlastně ani Mita) na Kameni nepotkáváme, takže je to vše jen v teoretické rovině....
Tomu odpovídají vlastnosti obou aut a taky jejich cenovky....
Kdybych chtěl jet na jeden zátah z Prahy do Paříže, tak si na to vemu Breru. Na Kámen zas Giuliettu.... Škoda, že ani Brery, ani Giulietty (a vlastně ani Mita) na Kameni nepotkáváme, takže je to vše jen v teoretické rovině....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brera - verze & vybava ?
Pokud je auto odpoctove a budez to kupovat na firmu zaplatis auto bez DPH a to DPH odvedes tady (20%)Firebird píše:Jeste drobnej dotaz k napupu v zahranici - netusite, jestli kdyz to koupim v tej Italii, tak tam hraje nejakou roli DPH (pripadne jakou)?
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Brera - verze & vybava ?
Letos toho bylo díky Imofě celkem dost. Nevím tedy, jak 2.4JTDm v Breře ( ), ale V6 ve Spideru je teda po osobní zkušenosti katastrofa. Se zapnutým VDC to jakš takš jde, ale dost to brzdí. S vypnutým je to v zatáčce jak kámen. Rovně super, zvuk super, brzdy průměr, ale zatáčky teda ne...Kubas píše:Škoda, že ani Brery, ani Giulietty (a vlastně ani Mita) na Kameni nepotkáváme...
Ale to jsme OT...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Brera - verze & vybava ?
Hampi neprovokuj, to auto je pořád celkem drahý, neobvyklý je stále dost, a majitelé tohle tady o nezatáčení nechtějí slyšet.. .
Alfetta GTV L
Re: Brera - verze & vybava ?
Hampi: tak jízdní pocity jsou jedna věc, ale chce to stopky
Ale tady je to fakt OT, tady to není o názorech na Breru, ale o stupních výbav atd....
Ale tady je to fakt OT, tady to není o názorech na Breru, ale o stupních výbav atd....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Brera - verze & vybava ?
Stopky byly...
Ale pšt tedy
Ale pšt tedy
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- kocelsky
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26.1.2010, úte 18:40
- Bydliště: severozápadní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brera - verze & vybava ?
hele, myslim že na okruh si tady breru nikdo nepořizuje. Moje 2.4jtdm jede jako čert, DPF šel ven hned po koupi, a dokážu s ní jezdit za 6.5.... celková průměrná při mé ostré jízdě (jinak se s tím ani jezdit nedá) je 7.7... to se pak krásně tankuje.... při dnešní ceně paliv. Já tu naftu doporučuju. Sem maximálně spoko... Je tedy pravda, že jednou jedinkrát jsem na vlastní kůži v zatáčce při menší honitbě s mým otcem (citroen C6 2.7 HDI) pocítil váhu toho ropáka před přední nápravou a měl jsem co dělat... ale což... staré rčení praví, že čím pomaleji do zatáčky najedeš, tím rychleji z ní vyjedeš... a tím se teď řídím :-) BTW do 170 se na mě nechytal, ani na rovině, ani do zatáček... ale jak se rychlost přehoupla nad 170, tak mě předjel jak nic a začal se ztrácet :-)
AR 156 1.9 JTD 77kw (minulost)
AR 159 JTDm 88kw (minulost)
AR Brera JTDM147 KW (současnost)
AR 159 JTDm 88kw (minulost)
AR Brera JTDM147 KW (současnost)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Brera - verze & vybava ?
No jo,,, fyziku neoblafne nic, to vejce galský slepice je minimálně o 200 kg lehčí a výkon podobnej...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Brera - verze & vybava ?
Nechci Vám do toho kecat hoši, ale pokud se bavíte o C6 HDI 2,7, tak se pletete oba dva. Nevím proč by měla podělat breru 2,4, když má všechny parametry motoru +- stejné a není o 200kg lehčí ale naopak o 250 těžší viz:
http://www.autoweb.cz/citroen-c6-27-hdi-executive/
Takže buďto není s brerou něco v pořádku, nebo C6 měla doping chipem, jinak opravdu nevím...
http://www.autoweb.cz/citroen-c6-27-hdi-executive/
Takže buďto není s brerou něco v pořádku, nebo C6 měla doping chipem, jinak opravdu nevím...
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Brera - verze & vybava ?
Slušný, to jsem čekal, že to bude teda lehčí. Potom beru zpět a je to teda opravdu divný...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- kocelsky
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26.1.2010, úte 18:40
- Bydliště: severozápadní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brera - verze & vybava ?
Maximální rychlost je u obou aut takřka totožná. Jen rikam že od nejakejch 170-180 jde brera uz pomaleji nahoru nez ta c6. Jinak ta c6 má na víc o pár koníků, jedno turbo, jeden válec a 3 deci objemu:-) takze ono v praxi ty auta se chovají trochu jinak, nez tabulce...
AR 156 1.9 JTD 77kw (minulost)
AR 159 JTDm 88kw (minulost)
AR Brera JTDM147 KW (současnost)
AR 159 JTDm 88kw (minulost)
AR Brera JTDM147 KW (současnost)
Re: Brera - verze & vybava ?
Ale ano, připouštím, že v určité rychlosti může být pružnost zrychlování lepší na straně C6. V rychlostech kolem 180 hmotnost opravdu takovou roli nehraje a převody mohli zastihnout C6 s optimálním krouťákem, takže mohla začít ujíždět. Pokud tomu tak je, tak bych tipnul, že již kolem 200 by se měla role obrátit, ale to je jen teorie. Podstata je ale to, že z 0 na 100 a ani z 0 na 200 by Brera prohrát neměla, stajně tak ani při rychlé jízdě po okreskách, takže asi tak...
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Brera - verze & vybava ?
tak ještě na tom Alfa není snad tak bledě, aby její kupé v zatáčkách prohrálo s francouzskou repre limuzínou, jako Citroen C6
Co se nějakých dálničních zrychlení týče, tam už hraje roli x věcí, mimo jiné i stav konkrétních aut a samozřejmě zpřevodování....
Co se nějakých dálničních zrychlení týče, tam už hraje roli x věcí, mimo jiné i stav konkrétních aut a samozřejmě zpřevodování....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti