http://auto.idnes.cz/fiat-zesmesnil-vol ... tomoto_hig
Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ten konec... 
U Ferrari – kterému by jakékoliv auto s cenovkou pod čtyři miliony a výkonem do 400 koní mohlo "být jedno" – si na to, jaké auto jim zabloudí do fabriky, dávají velký pozor. Za bránu maranellské továrny nepustí žádné auto, které nepatří do koncernu Fiat. Alfě Romeo uctivě otevře vrátný závoru, ani se neptá, kam máte namířeno. S neitalským autem vás dovnitř prostě nepustí (na záškodníky v lamborghini si samozřejmě dávají pozor, značka patří do koncernu VW). Musíte pokorně zaparkovat venku a přijít pěšky. Matteo Torre z oddělení komunikace kultovní značky z Maranella by nárok na parkovací místo uvnitř areálu měl, ale protože jezdí v Mini (britská značka patřící BMW), musí také parkovat venku.
Když byl jeden z autorů článku na návštěvě ve fabrice Ferrari, vloudilo se zrovna dovnitř kanárkově žluté porsche. Tolik naštvaných Italů pohromadě a takové pozdvižení se moc často nevidí...
U Ferrari – kterému by jakékoliv auto s cenovkou pod čtyři miliony a výkonem do 400 koní mohlo "být jedno" – si na to, jaké auto jim zabloudí do fabriky, dávají velký pozor. Za bránu maranellské továrny nepustí žádné auto, které nepatří do koncernu Fiat. Alfě Romeo uctivě otevře vrátný závoru, ani se neptá, kam máte namířeno. S neitalským autem vás dovnitř prostě nepustí (na záškodníky v lamborghini si samozřejmě dávají pozor, značka patří do koncernu VW). Musíte pokorně zaparkovat venku a přijít pěšky. Matteo Torre z oddělení komunikace kultovní značky z Maranella by nárok na parkovací místo uvnitř areálu měl, ale protože jezdí v Mini (britská značka patřící BMW), musí také parkovat venku.
Když byl jeden z autorů článku na návštěvě ve fabrice Ferrari, vloudilo se zrovna dovnitř kanárkově žluté porsche. Tolik naštvaných Italů pohromadě a takové pozdvižení se moc často nevidí...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7311
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
to je bomba

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
hehe, to mi připomíná takový přísloví, že do dílny nesmí nic na F.
Folcvagen, Ford a fšechno francouzský.
Folcvagen, Ford a fšechno francouzský.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak tomuhle říkám pecka:
http://auto.idnes.cz/jak-jezdi-nova-aud ... _testy_fdv
Nová Octavie bude mít vzadu torzku. Už teď se těším jak budou novináři popisovat výhody tohoto řešení. Zvlášť když už teď píšou, že se to od multilinku vlastně nepozná.
http://auto.idnes.cz/jak-jezdi-nova-aud ... _testy_fdv
Nová Octavie bude mít vzadu torzku. Už teď se těším jak budou novináři popisovat výhody tohoto řešení. Zvlášť když už teď píšou, že se to od multilinku vlastně nepozná.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
a ty zadni sedacky, to je jak lavice nekde v parku 
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Je to fakt síla, ale proč by to dělali jinak když se to kupuje.. nelíp to někdo popsal v diskuzi pod článkem
Idnes diskuze píše:dokonalý marketing
nová moderní platforma = sériový podvozek který se potáhne od Audi A1 po Audi A5, akorát natáhneme rozvor, tuhost je sice horší, ale pal to čert
Lehký motor 1,4 = žravá nepružná jednotka s mizerným krouťákem který nezmiňujeme, moc parády neudělá
Tuhý ale jistý podvozek = pořád neumíme udělat podvozek pořádně
Náskok díky technice = díky univerzálnosti všech dílů, vám v jedné hale složíme Passata, Oktávii, Golfa nebo CitigGo, bude to neoriginální, ale dobře se to prodává, to zvyšuje náš náskok, se_reme na lidi, ti jsou hloupí, nám jde o to být číslem 1 na světě a budeme vám to celý příští rok připomínat
Omlouváme se pořád máme na skladech , miliony nemoderních otočných spínačů světel, budeme je nadále montovat napříč naším portfoliem, kupujte naše auta stejným tempem a změny se dočkáte v roce 2018.
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
blok z hliníku, hm, jestli to bude jako slavný celohliníkový diesel s Nicasilem, tak to bude mít ve šrotě aspoň vyšší cenu.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7311
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
bodejt by novináři na to nepěli chválu, mě někdo pozvat na mallorcu, kde se budu projíždět v autě, tak to taky pochválim

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Me prijde,ze ten interier je jen prikrasleny
porad v tom vidim Aosmicku z roku 95
ty tlacitka jsou velice podobna...o 1.4 turboo skoda mluvit
a hlavne je to technicky vyspelejsi a uplne nekde jinde nez Italove

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No ono to totiž 99% zákazníků nepozná. Tak proč tam montovat složitou a drahou nápravu když to nikdo neocení.Harous píše:Tak tomuhle říkám pecka:
http://auto.idnes.cz/jak-jezdi-nova-aud ... _testy_fdv
Nová Octavie bude mít vzadu torzku. Už teď se těším jak budou novináři popisovat výhody tohoto řešení. Zvlášť když už teď píšou, že se to od multilinku vlastně nepozná.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
-
lumberjack
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.11.2010, čtv 12:44
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Psát teď reakce aniž by kdokoliv věděl jak to nakonec bude je přehnané. Osobně si myslím, že člověk, který si koupí octávií 1,4 MPI nebo 1,2 TSI nebo takovej slabší motor fakt neřeší co má vzadu za nápravu. Jde mu o cenu a tohle řešení je levnější a o to tady jde. Ono třeba i dnešní polo GTI a Mito má takové zavěšení zadní nápravy nebo se pletu?hadXR píše:No ono to totiž 99% zákazníků nepozná. Tak proč tam montovat složitou a drahou nápravu když to nikdo neocení.Harous píše:Tak tomuhle říkám pecka:
http://auto.idnes.cz/jak-jezdi-nova-aud ... _testy_fdv
Nová Octavie bude mít vzadu torzku. Už teď se těším jak budou novináři popisovat výhody tohoto řešení. Zvlášť když už teď píšou, že se to od multilinku vlastně nepozná.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak dneska potupa pro kámošovu Audi A4 z roku 2002,už poslední 2 dny mu moje alfička vozí věci na zprvoznění,dneska jsem u něj byl s diagnostikou a prostě to nejede,tak jsme to odtalčily na parkoviště a odvezl jsem ho Alficí domů.Kámoš prej,sakra kéž by mi to taky startovalo jako tobě,tak mu říkám,kup si Alfu 
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Zrovna otočný spínač světel je celkem vychytaná a praktická věc. Jedním otočením nebo povytažením/zatlačením zapneš/vypneš vše. Určitě je to intuitivnější a rychlejší než mačkat 4 různá tlačítka.Idnes diskuze píše:Omlouváme se pořád máme na skladech , miliony nemoderních otočných spínačů světel
Alfa Brera 1750 TBi
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Taky na tom nevidim nic spatnyho a kdyz ned tim ted premejslim tak by me zajimalo co tedy ma bejt "moderni" ovladac svetel?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tolik nasávání do motoru ... to pojede jak šlak 
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To určitě i ta izolace molitanem je dobrá, ale škodovka už šetří hodně, že dělá kapoty ze starých italských dílů
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Náskok díky technice....
1:19
[video]http://www.youtube.com/watch?v=lkvEUZDWzb0&hd=1&t=1m19s[/video]
1:19
[video]http://www.youtube.com/watch?v=lkvEUZDWzb0&hd=1&t=1m19s[/video]
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jenže třeba mlhovky se zapínají velmi "logicky" tak, že nejdříve zapneš přední a pak připneš zadní, takže nemůžeš mít jen zadní samotné, což by ve velké většině případů stačilo. To si je raději namačkám samostatně.Honza R. píše:Zrovna otočný spínač světel je celkem vychytaná a praktická věc. Jedním otočením nebo povytažením/zatlačením zapneš/vypneš vše. Určitě je to intuitivnější a rychlejší než mačkat 4 různá tlačítka.
156 SW 1.9 JTDm
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Věc názoru, radši ať se zapnou nejdřív přední než zadní
Pokud si chci v noci někde v serpentinách přisvítit, tak mám zapnutý jen přední a nesvítím v zadu jako vánoční stromeček... Samozřejmě nejlepší je to nezávisle na sobě.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jop, na ukvapené mlhovkáře (zadní mlha), kteří vidí na 100m dopředu, mají za prdelí auto a fláknou tam zadní mlhu jsem alergický 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
bohužel ale ve vyhlášce je za mlhy se musí zadní mlhovky použít vždy, nikde není daná míra od kdy do kdy (viditelnost). Takže i pokud to bude 100m a bude zřetelná mlha tak je musíš použít.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
V některých příapdech by vyhlášce i zákonům měl předcházet zdraví rozum, když tvořitelé vyhlášek a zákonů jej nemají 
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
v tomhle případě je přece zákon napsaný naprosto logicky ne? Dopředu si přisviť když potřebuješ, ale zadek musí být vidět. Ono to totiž neplatí jenom pro mlhu, ale i hustý déšť, takže v době, kdy žádné auto nemá zástěrky, tě na dálnici zezadu kvůli zvířené vodní mlze za autem nevidí nikdo, i když ty vidíš dopředu normálně (vražedná kombinace je déšť a SDS). Takže VW má opravdu nelogické ovládání už od Fabie I, kdy prvním cukem zapínáš přední mlhovky 
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti
