Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
jurki: okej dik, mrknem na to
inac neviem kde tankujete atd. ale ma napadlo ci by to cukanie nemohla sposobovat voda v nafte, lenze to by asi svietila kontrolka kedze na to ma alfa cidlo, alebo sa mylim?
inac neviem kde tankujete atd. ale ma napadlo ci by to cukanie nemohla sposobovat voda v nafte, lenze to by asi svietila kontrolka kedze na to ma alfa cidlo, alebo sa mylim?
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak dneska jsem mluvil s nějakým p.Kremlem(má servis někde tuším u Kolína ) ten se specializuje na Italy a zvlášť na Alfy ten problém už řešil a říkal že to bylo egrem a jinak když to nepomůže tak prý zkusit přeinstalovat softvér RJ. Tak zase další tip. Když vidím jak se to kupí tak bude levnější koupit celé auto. 

- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ta verze RJ už tu taky jednou někdo říkal, že mu to na chvilku přestalo, ale vrátilo se mu to. Ale můžeš to zkusit, je to jenom o tom zajet do originálu, oni to připojí na examiner a pokud bude nový soft, tak jim to hned zahlásí, pokud nebude, tak smolík a zaplatíš za nic.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2277
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
enšpa píše:Tak dneska jsem mluvil s nějakým p.Kremlem(má servis někde tuším u Kolína ) ten se specializuje na Italy a zvlášť na Alfy ten problém už řešil a říkal že to bylo egrem a jinak když to nepomůže tak prý zkusit přeinstalovat softvér RJ. Tak zase další tip. Když vidím jak se to kupí tak bude levnější koupit celé auto.
Tak já jsem měl špatný EGR ale problémy se startováním jsem žádný neměl. Jenom to chvilku táhlo, chvilku zase až tak nad 2.000 otáčkami potom zase okolo 3.000 a začal jsem podezírat že je zacpaný DPF. Nakonec přes diagnostiku bylo zjištěno že EGR nedolíhá a zůstává vyset v pootevřené poloze, ale žádné cukání.
Naposledy upravil(a) mcernoch dne 24.7.2012, úte 11:20, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
k tomu softwaru RJ, je to presne tak ako pise cendler, bol som v autorizaku, chcu za to 20eur, napichnu to na examiner a ak im zahlasi ze je k dispozicii novy software tak to nahraju, ak nie tak smola. Keby mi aspon povedali ze novsi software nie je aby som za to zbytocne neplatil. Pytal som sa aj na moznost dat do auta software z 88kw ale vraj to nie je u nich mozne kedze si to ten exam genius stahuje sam podla VIN.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
vazeni diskutujuci, EGR zaslepeny. Dnes som otvoril schranku a nasiel si v nich zaslepky, boli celkom slusnej kvality, ako keby pogumovane, presne, netrebalo ani podlozky povodne. Bol som taky nazhaveny ze som to hned isiel pod blok robit aby sa zo mna zase kolegovia s VW group smiali ze mam zase otvorenu kapotu, ale to je mimo temu.
Okrem toho ze som si spalil ruky, prsty atd. kedze motor bol este horuci ma prekvapilo par veci. Koncovka do EGRu bola prichytena ritenou, z toho vyvodzujem ze sa v tom uz niekto hrabal. Po rozobrati bol EGR v celku cisty. Par sadzi okolo. Zaslepil som na vstupe a vystupe, slo to celkom lahko. A teraz to hlavne. Nastartoval som motor, samozrejme som ocakaval kontrolku motora, ale ta akosi nesvietila (len podotknem ze je tam a funkcna, rozsvieti sa a zhasina) Tak som si pomyslel ze zasvieti po case, isiel som to vyskusat na dialnicu. Vysledok: bez kontrolky, ani naznak, ziadny nudzak, auto tiahne sumerne pekne, start sa mi zda lepsi. Cukanie zmizlo, testovane na vsetkych stupnoch, snazil som sa to vyvolavat, skusal som aj na tempomate, nic. Test cukania za studena spravim zajtra.
Otazky pre skusenejsich: Ako je kurnik mozne ze kontrolka nesvieti? Napadla ma konspiracia ze belgicka 85kw verzia je v niecom ina a preto sa kontrola nerozsvietila, ale enšpa ma tiez 85kw a u neho sa pokial viem problem zaslepenim nevyriesil, navyse mu svietila kontrolka. Druhou konspiraciou je, ze kedze som tam mal porusenu koncovku, je mozne ze to niekto v Belgicku cistil a potom to nezaslepil len softwarovo odstavil? Dajme tomu ze v softwari je to odstranene, je mozne ze vplyvom nezaslepenia sa predsa len egr trocha otvaral a tym padom zmatkoval a sposoboval cukanie? I am lost....
Okrem toho ze som si spalil ruky, prsty atd. kedze motor bol este horuci ma prekvapilo par veci. Koncovka do EGRu bola prichytena ritenou, z toho vyvodzujem ze sa v tom uz niekto hrabal. Po rozobrati bol EGR v celku cisty. Par sadzi okolo. Zaslepil som na vstupe a vystupe, slo to celkom lahko. A teraz to hlavne. Nastartoval som motor, samozrejme som ocakaval kontrolku motora, ale ta akosi nesvietila (len podotknem ze je tam a funkcna, rozsvieti sa a zhasina) Tak som si pomyslel ze zasvieti po case, isiel som to vyskusat na dialnicu. Vysledok: bez kontrolky, ani naznak, ziadny nudzak, auto tiahne sumerne pekne, start sa mi zda lepsi. Cukanie zmizlo, testovane na vsetkych stupnoch, snazil som sa to vyvolavat, skusal som aj na tempomate, nic. Test cukania za studena spravim zajtra.
Otazky pre skusenejsich: Ako je kurnik mozne ze kontrolka nesvieti? Napadla ma konspiracia ze belgicka 85kw verzia je v niecom ina a preto sa kontrola nerozsvietila, ale enšpa ma tiez 85kw a u neho sa pokial viem problem zaslepenim nevyriesil, navyse mu svietila kontrolka. Druhou konspiraciou je, ze kedze som tam mal porusenu koncovku, je mozne ze to niekto v Belgicku cistil a potom to nezaslepil len softwarovo odstavil? Dajme tomu ze v softwari je to odstranene, je mozne ze vplyvom nezaslepenia sa predsa len egr trocha otvaral a tym padom zmatkoval a sposoboval cukanie? I am lost....
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
kontrolka sa ti rozsvieti len vydrz ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
no budem cakat 

- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
a jsou vzáslepce díry?
kontrolka se ti rozsvítí, když by jsi odpojil elektriku, takhle se ti rozsvítí až po nějaké době, odhaduji během dneška
kontrolka se ti rozsvítí, když by jsi odpojil elektriku, takhle se ti rozsvítí až po nějaké době, odhaduji během dneška

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak s Alfou je to opravdu italské maželství. Když Hanci psal že mu to zaslepení pomohlo tak jsem to zkusil znovu zaslepit a ejhle najeto asi 50km žádné cukání ani záškub kolem 2000ot a kontrolka zatím mlčí.
Uvidíme co bude dál.
Nevím proč to nefungovalo s novým egrem, že by stál taky za prd? Asi 8v nechutná sajrajt z výfuku.
Uvidíme co bude dál.
Nevím proč to nefungovalo s novým egrem, že by stál taky za prd? Asi 8v nechutná sajrajt z výfuku.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
zaslepit a za cendlerom egr off



Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
nemam v zaslepke diery, zvolil som variantu bez dier, dnes opat jazdim, zase bez kontrolky, cukanie ani na studeno nie je, cakam co bude 

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Kontrolka se rozsvítila asi po 70km, auto necuká jede jak báseň , po dlouhé době požitek z jízdy.
Jestli to tak vydrží tak nechám egr odstavený.
Jestli to tak vydrží tak nechám egr odstavený.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
ak to fakt pojde aj mne tak ako teraz, tiez budem stastny, zase odstavit to v SW nie je az taky problem, ak ostanu nejake eura tak mozno spolu s odstranenim DPF koncom prazdnin 

Naposledy upravil(a) hanci dne 25.7.2012, stř 12:03, celkem upraveno 1 x.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Moje řeč pokud to pošlape tak to kurvítko tam nechci!
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak, teď se nám Enšpo pochlub, kde ji koupil ten "novy" EGR. Já si pořídil repas ve Fiatu (cukání starého eliminováno záslepkou) a ten určitě necuká. Při výměně jsem nechal záslepku na vstupu, se třema dírkama, aby na mě nesvítila kontrolka.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
maz ho zaslepeny uplne?alebo len zaslepka z dierov
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Koupil jsem ho v Autobenex ve Zlíně ( kamoš tam dělá šéfa tak mi udělá slušnou cenu) a je to originál Pierburg.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Zaslepil jsem ho úplně.jurki888 píše:maz ho zaslepeny uplne?alebo len zaslepka z dierov
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
kontrolka sa rozsvietila ;) ale auto ide nadherne aj nadalej, dufam ze to uz tazk zostane 

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
skus ci ti pojde tempomat ked ti svieti motor;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
A máš DPF off? Protože jinak takhle dost urychlíš jeho smrt... možná si to už někde psal tak se kdyžtak omlouvámhanci píše:kontrolka sa rozsvietila ;) ale auto ide nadherne aj nadalej, dufam ze to uz tazk zostane

AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
S tím si nejsem tak jistý, zaslepený EGR podle mě nemusí mít na DPF žádný negat. vliv(vyšší koncentrace NO2 filtru asi nijak neuškodí), ale tím samozřejmě neříkám, že není dobré DPF vyndat, to bez debat.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
ssvd: nemam vybraty DPF ale planujem, vravis ze urychlujem jeho smrt? to mi len hra do karat 
jurki: z tvojho prispevku o tempomate, neskusal som este, ale ked si to uz napisal mam taky pocit ze budem asi urychlene kupovat flasher od sarkana aj s upravenym SW

jurki: z tvojho prispevku o tempomate, neskusal som este, ale ked si to uz napisal mam taky pocit ze budem asi urychlene kupovat flasher od sarkana aj s upravenym SW

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
da sa aj tak 

Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti