POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
tak ono pokles vykonu u atmosfery v horucich dnoch by sa dalo poriesit dusikom
alebo sanie chladit klimou 
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
ja porad rikam.... ze 25let stary chladic ma uz to nejlepsi zasebou, sice zvenku vypada funkcne, ale vevnitr uz muze byt celkem dosti zasrany + stara vodni pumpa uz muze taky delat svoje.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Bouchnul mi na Frontě dva roky starej.v liště.. :-( jo blbý plasty..:-), pořádnej měděnej rám a bylo by po problému, ale tohle je povinný kurvítko na Frontě,a už ta samotná cenovka je vtip..
Problém je dneska spíš v tom, že některé moderní konstrukce jdou s reálnou teplotou provozu na 100 a malinko přes,-bez ohledu že indikace na palubce ukazuje 90.a svítí uklidňující .modrá,protože nejlepší účinnost spalovacího motoru/s vnitřním spalováním/ je o dost výš--okolo 120stC..
Když ještě výrobce vymyslí tak báječný uchycení SPZ jako má třeba FRontera/na vstupu chladiče
ve spodní části je v konzole světel úzký vstup a ten značka kreje z větší části :-(/ tak účinek proudícího vzduchu se dá využít sotva z 50%..k tomu zmíněný posun termostatu pro spouštění velkého okruhu až na 92 stC /x plastovej rám chladiče/, a je to vyřešený--vzorový příklad výroby kurvítka..běžně není celkem problém, ale v těhle vedrech už je celá soustava dost labilní --spolu s faktorem provozu na nízké rychlostní stupně pod zátěží v terénu..
Většinou to jen odskáče chladič, no tentokrát to odnesl mrcha jen málo a postupně se vyvářela během pár desítek km voda..
Těsnění pod hlavou byl skoro nevyhnutelnej defekt...
Vodní pumpa měla najeto 13tis a kovovou vrtuli, žádnej plast..:-(, tam problém není...na Alfě jsem jednou udělal těsnění pod hlavou, když pumpa s plastovou vrtulí při studený vodě točila normálně, při vysoký teplotě ale protáčela..
......dám na vedra do Fronty redukci do okruhu na teplotní čidlo vody z Fačka a pustím vrtule na přímo z tohoto čidla..Sice pojedou skoro pořád, ale pořád je to 50% ceny chladiče a další chladič nechci riskovat--druhovýroba není a origo 680 euro je blbej vtip
--..asi si ho za ty prachy nechám postavit poněkud důkladněji, než to pojali "soudruzi z NDR ",ty zjevně nejspíš udělali hrubku-- zařadím do úvahy měď a bude to na furt..
Problém je dneska spíš v tom, že některé moderní konstrukce jdou s reálnou teplotou provozu na 100 a malinko přes,-bez ohledu že indikace na palubce ukazuje 90.a svítí uklidňující .modrá,protože nejlepší účinnost spalovacího motoru/s vnitřním spalováním/ je o dost výš--okolo 120stC..
Když ještě výrobce vymyslí tak báječný uchycení SPZ jako má třeba FRontera/na vstupu chladiče
ve spodní části je v konzole světel úzký vstup a ten značka kreje z větší části :-(/ tak účinek proudícího vzduchu se dá využít sotva z 50%..k tomu zmíněný posun termostatu pro spouštění velkého okruhu až na 92 stC /x plastovej rám chladiče/, a je to vyřešený--vzorový příklad výroby kurvítka..běžně není celkem problém, ale v těhle vedrech už je celá soustava dost labilní --spolu s faktorem provozu na nízké rychlostní stupně pod zátěží v terénu..
Většinou to jen odskáče chladič, no tentokrát to odnesl mrcha jen málo a postupně se vyvářela během pár desítek km voda..
Těsnění pod hlavou byl skoro nevyhnutelnej defekt...
Vodní pumpa měla najeto 13tis a kovovou vrtuli, žádnej plast..:-(, tam problém není...na Alfě jsem jednou udělal těsnění pod hlavou, když pumpa s plastovou vrtulí při studený vodě točila normálně, při vysoký teplotě ale protáčela..
......dám na vedra do Fronty redukci do okruhu na teplotní čidlo vody z Fačka a pustím vrtule na přímo z tohoto čidla..Sice pojedou skoro pořád, ale pořád je to 50% ceny chladiče a další chladič nechci riskovat--druhovýroba není a origo 680 euro je blbej vtip
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Dočasně jsem přesedlal na Peugeot 207 1,4 benzín, motor z BMW a musím říct... hodně špatné
Už druhý den hledám jak nastavit sedačku aby se pohodlí alespoň trochu přiblížilo alfě, motor o ničem, pod 3.000 nic, nad 3.000 o něco víc, zvuk se blíží HTP, nechutně přeposilované řízení a 130 km/h je limitní rychlost při které začíná na dálnici plavat do stran.
Nějak to auto nechápu
Nějak to auto nechápu
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Na to je nejlepší mít saharu napojenou přímo na spínač. Když víš, že pojedeš terén, ucpané město...., tak to předem sám sepneš, dříve než teplota vyleze zbytečně vysoko a je to. Mám to tak na fáčku a pohodičkaHonzaR píše:Bouchnul mi na Frontě dva roky starej.v liště.. :-( jo blbý plasty..:-), pořádnej měděnej rám a bylo by po problému, ale tohle je povinný kurvítko na Frontě,a už ta samotná cenovka je vtip..
Problém je dneska spíš v tom, že některé moderní konstrukce jdou s reálnou teplotou provozu na 100 a malinko přes,-bez ohledu že indikace na palubce ukazuje 90.a svítí uklidňující .modrá,protože nejlepší účinnost spalovacího motoru/s vnitřním spalováním/ je o dost výš--okolo 120stC..
Když ještě výrobce vymyslí tak báječný uchycení SPZ jako má třeba FRontera/na vstupu chladiče
ve spodní části je v konzole světel úzký vstup a ten značka kreje z větší části :-(/ tak účinek proudícího vzduchu se dá využít sotva z 50%..k tomu zmíněný posun termostatu pro spouštění velkého okruhu až na 92 stC /x plastovej rám chladiče/, a je to vyřešený--vzorový příklad výroby kurvítka..běžně není celkem problém, ale v těhle vedrech už je celá soustava dost labilní --spolu s faktorem provozu na nízké rychlostní stupně pod zátěží v terénu..
Většinou to jen odskáče chladič, no tentokrát to odnesl mrcha jen málo a postupně se vyvářela během pár desítek km voda..
Těsnění pod hlavou byl skoro nevyhnutelnej defekt...
Vodní pumpa měla najeto 13tis a kovovou vrtuli, žádnej plast..:-(, tam problém není...na Alfě jsem jednou udělal těsnění pod hlavou, když pumpa s plastovou vrtulí při studený vodě točila normálně, při vysoký teplotě ale protáčela..
......dám na vedra do Fronty redukci do okruhu na teplotní čidlo vody z Fačka a pustím vrtule na přímo z tohoto čidla..Sice pojedou skoro pořád, ale pořád je to 50% ceny chladiče a další chladič nechci riskovat--druhovýroba není a origo 680 euro je blbej vtip--..asi si ho za ty prachy nechám postavit poněkud důkladněji, než to pojali "soudruzi z NDR ",ty zjevně nejspíš udělali hrubku-- zařadím do úvahy měď a bude to na furt..
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Potrebovala bych jednu menší radu, a omlouvám se, že se to netýká Alfy..
Nevíte někdo jak u Renaulta odblokovat zablokovaný imobilizér? klíček problikává jako že funguje, ale vnitřek auta nereaguje..samozřejmě bezpečnostní systém mi sic dovolí nastartovat, ale hned to chcípne..
Nevíte někdo jak u Renaulta odblokovat zablokovaný imobilizér? klíček problikává jako že funguje, ale vnitřek auta nereaguje..samozřejmě bezpečnostní systém mi sic dovolí nastartovat, ale hned to chcípne..
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Twingo (r.v.99 model 2000)..manual mam, sice v nemcine, ale nic k tomu tam neni, kdyz nastane tento problem 
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Hodinu to tu hledam na vsech moznych renault forech a najdu samy hlody....a ty mi to ted najdes raz dva...diky moc! 
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Alfa Romeo je jako krásná Italská modelka. Není tak chytrá a sofistikovaná, jako její německé kolegyně. Není tak přátelská k rodině, jako Němky a často se s vámi hádá a neposlouchá vás. Všichni vaši kolegové žijí právě s oněmi Němkami a po většinu času si myslí, že si vybrali správně. Přichází ale chvíle, kdy konfrontování tváří v tvář s vaší italskou kráskou, vám ji tajně závidí.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3288
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
V souvislosti s nedostatkem peněz se budou dělat nový značky, ta poslední bude na každém hraničním přechodu do Čech
.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
ja byl tedka o vikendu v Pacove..tam jsou tak neuveritelne krasne okresky, to jsem jeste nezral....proste nadhera...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
jop, ona i ta krajina okolo je super 
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
včera jsem jel Jihlava-Dačice přes nějaké vesničky (Nová Říše nebo tak něco....), shodou náhod v GT a s novejma Alfa Romeo brejlema na nose - nemělo to chybu 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
jo a jsou i polarizační.....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
souhlas, okolo Pacova a Kamene jsou nadherny okresky, zjistil jsem to kdyz jsem jel na Budejicky srazRichie píše:ja byl tedka o vikendu v Pacove..tam jsou tak neuveritelne krasne okresky, to jsem jeste nezral....proste nadhera...
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ted nevim jestli je to nejaka choroba a nebo jestli je to normalni, ale taky, kdyz zamknete Alfu a odchazite, tak se jeste otocite a pokochate se ?
Ja se u toho jeste prihlouple usmivam 
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4386
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Já to dělám u všech aut, mám utvořený vztah s každým autem se kterým jezdím 
33
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Přesně tak, stejně se mi nelíbí, když někam jedu a Alfonse nechávám doma samotného (bohužel na ulici)...
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
ja nastesti nemam parnicek na ulici...a ani v praci neni na ulici..ale mam ted doma Dedrusi a je mi ji lito...uz aby si ji nekdo koupil a schoval do garaze..byla byji na desti skoda...kastli ma jak novou
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Typický příznak nakažení alfaviremRichie píše:Ted nevim jestli je to nejaka choroba a nebo jestli je to normalni, ale taky, kdyz zamknete Alfu a odchazite, tak se jeste otocite a pokochate se ?Ja se u toho jeste prihlouple usmivam
156 SW 1.9 JTDm
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Richie píše:Ted nevim jestli je to nejaka choroba a nebo jestli je to normalni, ale taky, kdyz zamknete Alfu a odchazite, tak se jeste otocite a pokochate se ?Ja se u toho jeste prihlouple usmivam
Ja ji jeste pohladim, obejdu a reknu zatim papa alficko, hezky si odpocin
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti
