Všímáte si tý RZ na zádi? Že by tu někdo něco tajil?HonzaR píše:zajímavě zabalený busso V6../Gillet Vertigo 3 /
POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW, Distinctive /2004/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Petr 147:
Myslím že třívalec je pouze přechodné stádium, než lidi zapomenou , jak rozumnej motor vypadá..cílem je definitivní downsizing , výrobně nejjednodušší jednoválec, třikrát přeplněnej , logicky podle redaktorů motoplátků naprosto dokonale vyváženej -jinak to ani nejde,
s objemem kulantního 1 litru, výkonem aspoň minimálně 250 koní.., logicky "neuvěřitelná životnost" /třicet tisíc..--do generálky.?/
Hele brácha měl před léty starýho Senátora 3.0 R6, naprosto na něj sr.l, olej měnil zásadně až začal svítit,-- protože proč jinak by tam ta kontrolka teda byla, že jooo --a nadrbal na něm půl míče..
Když šla po jednom takovýmhle "tribotechnickým zátěžovým testu" ojnice blokem, na pět válců ho dotáhnul domů..jo bejvávaly časy
Jeden dobrej známej má přád ještě negenerálkovanou starou Cromu TD,
aktuálně 780 tis..a tahal s ní podvaly.. , bylo mu líto rámovanýho Trola..

Bývávaly časy..
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... XNDZ34SDGY
Myslím že třívalec je pouze přechodné stádium, než lidi zapomenou , jak rozumnej motor vypadá..cílem je definitivní downsizing , výrobně nejjednodušší jednoválec, třikrát přeplněnej , logicky podle redaktorů motoplátků naprosto dokonale vyváženej -jinak to ani nejde,
s objemem kulantního 1 litru, výkonem aspoň minimálně 250 koní.., logicky "neuvěřitelná životnost" /třicet tisíc..--do generálky.?/
Hele brácha měl před léty starýho Senátora 3.0 R6, naprosto na něj sr.l, olej měnil zásadně až začal svítit,-- protože proč jinak by tam ta kontrolka teda byla, že jooo --a nadrbal na něm půl míče..
Když šla po jednom takovýmhle "tribotechnickým zátěžovým testu" ojnice blokem, na pět válců ho dotáhnul domů..jo bejvávaly časy
Jeden dobrej známej má přád ještě negenerálkovanou starou Cromu TD,
aktuálně 780 tis..a tahal s ní podvaly.. , bylo mu líto rámovanýho Trola..
Bývávaly časy..
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... XNDZ34SDGY
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Že se tak zeptám. Dvouválec vám nevadí?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Pokud ho veze bike , tak ani ne
Lidi se sžijou se vším..jen jim musí někdo vymazat paměť pořádným "reset" drinkem..dřív to byla komančská masírka--teď třeba panáček s methanolem--/díky za bezchybné a skvělé fungování státní byrokracie na správném místě--tam kde mi opravdu nevadí..aneb ruská ruleta po česku/
...ve třetihorách byla průměrná teplota o 12stC vyšší na celé planetě a množství CO2
takové, že by to auta nebyla schopná dohnat ani za několika desítek tisíc let, pokud by ještě nějaké spalovací motory byly--argumentovat se dá čímkoli --pokud sei to aktuálně hodí do krámu...
Cyklické změny počasí jsou přirozený jev střídání doby ledové a výrazného oteplení tu bylo x-krát--ale proč z toho nevytlouct nějakej dobrej kšeft..
http://www.youtube.com/watch?v=mSn1cffK ... re=related
Lidi se sžijou se vším..jen jim musí někdo vymazat paměť pořádným "reset" drinkem..dřív to byla komančská masírka--teď třeba panáček s methanolem--/díky za bezchybné a skvělé fungování státní byrokracie na správném místě--tam kde mi opravdu nevadí..aneb ruská ruleta po česku/
...ve třetihorách byla průměrná teplota o 12stC vyšší na celé planetě a množství CO2
takové, že by to auta nebyla schopná dohnat ani za několika desítek tisíc let, pokud by ještě nějaké spalovací motory byly--argumentovat se dá čímkoli --pokud sei to aktuálně hodí do krámu...
Cyklické změny počasí jsou přirozený jev střídání doby ledové a výrazného oteplení tu bylo x-krát--ale proč z toho nevytlouct nějakej dobrej kšeft..
http://www.youtube.com/watch?v=mSn1cffK ... re=related
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Já jen, že tu jsou pravidelně nářky na třívalce, ale že Fiat dává dvouválec vlastně nikoho netrápí...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Kleofáš píše:Kubas, já to tipuju do pár let na povinnou helmu v kabrioletech bez ochranného rámuKubas píše:a co já s tou mojí popelnicí? Možná se mnou ten technik bude muset jezdit v autě.....![]()
Jinak je fakt smutné, že v době, kdy vůbec není jisté, co bude s Evropou dál, se najde čas i na řešení takových hovadin....
Tohle je taky perla:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/eu ... -veterany/
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Nechci bejt pesimista ale EU pomalu spěje Orwellovskému socialismu ...... Nedivil bych se kdybychom za par let museli na auta lepit povinne samolepky "Pozor rychlá jízda může zabíjet "

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
uz aby ta Unie krachla 
nyni se zatim strili plastovyma kulickama... jen cekam az budou ostre...... a moc tomu uz nechybi
nyni se zatim strili plastovyma kulickama... jen cekam az budou ostre...... a moc tomu uz nechybi
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ale Fiat ho dává do 500ky a tam se hodí... ale třeba 1.0 ecoboost do Mondea? C-Maxe?Harous píše:Já jen, že tu jsou pravidelně nářky na třívalce, ale že Fiat dává dvouválec vlastně nikoho netrápí...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Harous::
Já jen, že tu jsou pravidelně nářky na třívalce, ale že Fiat dává dvouválec vlastně nikoho netrápí..
....
Nevadí mi maloválce ve Skodný, Fordovi, Lancii.., ve Fiatu ....ve spodním segmentu trhu..
Nižší střední nebo střední ,nebo dokonce vyšší střední obsadí regulerně tříválce ?--a to už je opravdu konec starých časů ..
..................
No ten opravdovej průser začne--spíš už začal, když tuhle filozofii převezmou i PREMIOVÉ ZNAČKY--a to je to, co mě opravdu zaráží--a následný blbý keci o vyvážený konstrukci tříválcovýho čtyřtaktu...
Vždycky si vzpomenu, jak Hanzlík vykřikuje v Postřižinách "zkracování -nová doba" a bere pilou nohy od stolu..--přesně tyhlepocity mám a takhle mi ty "zlepšováky " připadaj..
Já myslím, že tímhle způsobem nikdo ÚČINNOST SPALOVACÍHO MOTORU ve smyslu
Carnotova cyklu nezmění..prostě benál má účinnost pořád pouhých 25% v aut2 a diesel do 35%--takže "řezáním válců" na to nikdo nevyzraje..
A když někdo přijde s opravdu revoluční úpravou--jako třeba Pantone s endotermickou
nízkoplasmatickou úpravou, která zvětší účinnost ninimálně na dvojnásobek--spíš víc, o emisích tím pádem škoda mluvit, pro jistotu bučí v kriminále, nebo přímo radši šňupe hlínu odspoda..ona se vždycky nějaká patnáctka najde, která řekne co má--při humbuku okolo Parkanový to bylo až směšný když tohohe žolíka na rychlo vytáhli aby někdo si rozmyslel co bude říkat..--no vzali naštěstí zpátečku, asi jim nějakej odborník na chování davu řekl--že to už opravdu přepískli.
Na týhle předpotopní filozofii "řezání"početu válců " prostě není nic "REVOLUČNÍHO a v zásadě z lediska "spalovací dopravy to "nic nezmění..
.
Já jen, že tu jsou pravidelně nářky na třívalce, ale že Fiat dává dvouválec vlastně nikoho netrápí..
....
Nevadí mi maloválce ve Skodný, Fordovi, Lancii.., ve Fiatu ....ve spodním segmentu trhu..
Nižší střední nebo střední ,nebo dokonce vyšší střední obsadí regulerně tříválce ?--a to už je opravdu konec starých časů ..
..................
No ten opravdovej průser začne--spíš už začal, když tuhle filozofii převezmou i PREMIOVÉ ZNAČKY--a to je to, co mě opravdu zaráží--a následný blbý keci o vyvážený konstrukci tříválcovýho čtyřtaktu...
Vždycky si vzpomenu, jak Hanzlík vykřikuje v Postřižinách "zkracování -nová doba" a bere pilou nohy od stolu..--přesně tyhlepocity mám a takhle mi ty "zlepšováky " připadaj..
Já myslím, že tímhle způsobem nikdo ÚČINNOST SPALOVACÍHO MOTORU ve smyslu
Carnotova cyklu nezmění..prostě benál má účinnost pořád pouhých 25% v aut2 a diesel do 35%--takže "řezáním válců" na to nikdo nevyzraje..
A když někdo přijde s opravdu revoluční úpravou--jako třeba Pantone s endotermickou
nízkoplasmatickou úpravou, která zvětší účinnost ninimálně na dvojnásobek--spíš víc, o emisích tím pádem škoda mluvit, pro jistotu bučí v kriminále, nebo přímo radši šňupe hlínu odspoda..ona se vždycky nějaká patnáctka najde, která řekne co má--při humbuku okolo Parkanový to bylo až směšný když tohohe žolíka na rychlo vytáhli aby někdo si rozmyslel co bude říkat..--no vzali naštěstí zpátečku, asi jim nějakej odborník na chování davu řekl--že to už opravdu přepískli.
Na týhle předpotopní filozofii "řezání"početu válců " prostě není nic "REVOLUČNÍHO a v zásadě z lediska "spalovací dopravy to "nic nezmění..
.
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 30.9.2012, ned 13:44, celkem upraveno 1 x.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
posledí kapokou bude, až Rolls začne dávat naftu 
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ať si dávaj třeba jednoválce. nějak tak je mi to šumák. Stejně je to základní nabídka a nutnost ke splnění dementních norem EU. A že by mě mělo trápit tříválcový Mondeo? Tak si ho prostě nekoupím a hotovo.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
ale tady jde o to, že by jsis koupil třeba atmo třílitr, ale místo něj bude v nabídce foukaná 1.6... ty to třeba nějaký pátek odjezdíš, ale pak je tu docela velká skupina lidí, co kupují ojeté prémiovky za 1/10 původní ceny, tam by byl ten třilitr se 180tis km akorát zajetej, ale ta 1.6T bude před smrtí... a to jenom kvůli rozdílu 6l papírové spotřebě, nízkých emisích CO2, ale reálný rozdíl budou 2l... to donutí lidi rezignovat a kupovat nové Fabie a podobné zhovadilosti... už vidím další generaci M5 - 2.0 quadraturbo 
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Petr147:
..ale pak je tu docela velká skupina lidí, co kupují ojeté prémiovky za 1/10 původní ceny, tam by byl ten třilitr se 180tis km akorát zajetej, ale ta 1.6T bude před smrtí...
.............
Jasně, tohle je dobrej scénář, kterej ojetiny vyžene z ulic--EU si láme hlavu, co jí síly stačí, jak omezit faktickou životnost aut ../kolik procent kaslí je dnes zinkováno?/
a naplnit trh motory, který po 150tis budou v podstatě za zenitem-v případě prémiových značek, nebo spíš bezpečně po smrti, u spotřebního segmentu --i v kategorii střední třídy--hurá..
a hlavně--půjdou patrně kvůli koncepci mizerně generálkovat.
tříválec dvakrát přeplněnej, s variabilní technikou místo klapky na jednotlivých ventilech..to je způsob elegantní a účinnej---pro veřejnost se připraví pohádka o "ekologii"--ta zabírá na všechno..
.....................................
Hele byl bych proto, vybít pro jistotu všechny krávy..

proč...
--no protože krávy vyprodulujou pár procent metanu ročně,kterej se podílí nějakejma cca 20% na úhrnu skleníkových plynů.. jenže metan je 20x silnější skeníkový plyn než CO2..
- čili, co se se skleníkového efektu týká--je CO2 proti metanu naprostá limonáda..
a krávy jsou kolem a kolem opravdový škůdci
.
Takže hurá , nějaká komise EU operativně zareaguje.....dáme krávám na zadek jímače metanu, a budou kupovat emisní povolenky a chodit na STK , jestli nepřekračujou některý plemena přísnou normu, stanovenou EU..na prdě.ní...
..ale pak je tu docela velká skupina lidí, co kupují ojeté prémiovky za 1/10 původní ceny, tam by byl ten třilitr se 180tis km akorát zajetej, ale ta 1.6T bude před smrtí...
.............
Jasně, tohle je dobrej scénář, kterej ojetiny vyžene z ulic--EU si láme hlavu, co jí síly stačí, jak omezit faktickou životnost aut ../kolik procent kaslí je dnes zinkováno?/
a naplnit trh motory, který po 150tis budou v podstatě za zenitem-v případě prémiových značek, nebo spíš bezpečně po smrti, u spotřebního segmentu --i v kategorii střední třídy--hurá..
a hlavně--půjdou patrně kvůli koncepci mizerně generálkovat.
.....................................
Hele byl bych proto, vybít pro jistotu všechny krávy..
proč...
--no protože krávy vyprodulujou pár procent metanu ročně,kterej se podílí nějakejma cca 20% na úhrnu skleníkových plynů.. jenže metan je 20x silnější skeníkový plyn než CO2..
- čili, co se se skleníkového efektu týká--je CO2 proti metanu naprostá limonáda..
a krávy jsou kolem a kolem opravdový škůdci
Takže hurá , nějaká komise EU operativně zareaguje.....dáme krávám na zadek jímače metanu, a budou kupovat emisní povolenky a chodit na STK , jestli nepřekračujou některý plemena přísnou normu, stanovenou EU..na prdě.ní...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Před smrtí nebude, maximálně se udělá repas turba a jede se dál. A pokud ta 1.6T bude mít lepší parametry a výkony než atmo 3.0 tak proč ne. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
ale vis co se rika.... objem nicim nenahradis 
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Harous:Před smrtí nebude, maximálně se udělá repas turba a jede se dál. A pokud ta 1.6T bude mít lepší parametry a výkony než atmo 3.0 tak proč ne.
Jo , tříválec /dvakrát přeplněnej/ s litrovým výkonem 130-150 koní..z blokem ze staniolu bude po 150tis dobře zajetej..
Jasně ...ale zapomínám vlastně, že tříválec čtyřtakt má podle redaktorů motoplátku vyvážený momenty 1. i 2. řádu
, takže netrpí tolik jako ty zastaralý osmiválcový atmošky.., u kterejch tohle platilo..
konečně začínám rozumět....
Jo , tříválec /dvakrát přeplněnej/ s litrovým výkonem 130-150 koní..z blokem ze staniolu bude po 150tis dobře zajetej..
Jasně ...ale zapomínám vlastně, že tříválec čtyřtakt má podle redaktorů motoplátku vyvážený momenty 1. i 2. řádu
konečně začínám rozumět....
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
sakra... dnes na mna kukala taka skareda tlusta ozrutna ciganka so strany spolujazdca a za volantom sedel hmm no nekomentujem
nic by mi nevadilo az na to ze tie obludy sedeli v peknej 156 2.0TS a tankovali LPG
dost dlho mi trvalo kym som to rozhybal 
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
V pěkné 156
a byla vůbec jejich 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Myslis, se by cerni, z ucty k predkum v Mauthausenu, nemeli jezdit na plyn?
Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
166 busso
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
myc 155 ...škoda že tu neni jako na xichtbooku tlačítko to se mi líbí
......
Jinak kam ten automobilovej svět spěje fakt už nepobírám...každej se honí za emisema,atd..no škoda mluvit
......
Jinak kam ten automobilovej svět spěje fakt už nepobírám...každej se honí za emisema,atd..no škoda mluvit
Alfa Romeo GT 1.9 JTDM (110kw) - moje Alfice
Alfa Romeo 156 1.9 JTD (81kw) - tátova Alfa
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (132kw) - moje EX Alfa
Alfa Romeo 156 1.9 JTD (81kw) - tátova Alfa
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (132kw) - moje EX Alfa
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
nie... mne len vadilo jak z tej 156ky na mna kukala ta obluda... jak keby som nieco kradol
a pritom som najprv myslel ze nejaky alfista ma dost peknu alfu a este aj na lpg co by som hned bral no v okamihu som dostal facku jak z praku
a uz som si len vsimol cire tuningove zadne svetla a sportovy vyfuk
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
HonzaR píše:Harous:Před smrtí nebude, maximálně se udělá repas turba a jede se dál. A pokud ta 1.6T bude mít lepší parametry a výkony než atmo 3.0 tak proč ne.
Jo , tříválec /dvakrát přeplněnej/ s litrovým výkonem 130-150 koní..z blokem ze staniolu bude po 150tis dobře zajetej..![]()
![]()
Jasně ...ale zapomínám vlastně, že tříválec čtyřtakt má podle redaktorů motoplátku vyvážený momenty 1. i 2. řádu, takže netrpí tolik jako ty zastaralý osmiválcový atmošky.., u kterejch tohle platilo..
![]()
konečně začínám rozumět....
jsem se tak podíval na nabídku Ameriky-HK, trochu nasál atmosféru nejlepších let a já prostě naprosto nutně potřebuju něco podobného
http://www.ameriky-hk.cz/forsale/oldsmo ... a_1968.htm
[video]http://www.youtube.com/watch?v=viCrvsndxMo[/video]
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ještě když už jsem se rozlítil
,musim dodat co mně taky celkem vzalo,ikdyž mercedes je mi úplně volnej,tak mercedes postavenej na renaultu kangoo,to je mazec,a stejně jako náhony na předek u BMW,to je vrchol...
K tomu BMW dodám,ted na lanciasraze,mně kamarád svezl v BMW Z4 3.5 benzín,a jako super,ten tah,zvuk,atd...ale že si nemůžeš vypnout úplně asr,ale jen ho ,,omezit" to mi přijde u BMW a kor takovýho víkenďáku fakt drsný,koupit si to,a pak tohle zjistit tak to otáčim a vracim zpět
K tomu BMW dodám,ted na lanciasraze,mně kamarád svezl v BMW Z4 3.5 benzín,a jako super,ten tah,zvuk,atd...ale že si nemůžeš vypnout úplně asr,ale jen ho ,,omezit" to mi přijde u BMW a kor takovýho víkenďáku fakt drsný,koupit si to,a pak tohle zjistit tak to otáčim a vracim zpět
Alfa Romeo GT 1.9 JTDM (110kw) - moje Alfice
Alfa Romeo 156 1.9 JTD (81kw) - tátova Alfa
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (132kw) - moje EX Alfa
Alfa Romeo 156 1.9 JTD (81kw) - tátova Alfa
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (132kw) - moje EX Alfa
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
nic co by se nedalo pres pocitac zmenit ;-) ale po koupi by me to asi taky na......
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
