Richie - Alfa Romeo 33 1.5 4x4 (1984)

Odpovědět
Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 11.6.2008, stř 09:39

mam to vicko co jsi tam dal ..to nove....horni uvrat je ta jedna ryska....je tam takova znacka ...takove "T" a to by mel byt zakladni predstih...problem bude v tom rozdelovaci asi...
postavení rohatky proti snímače v rozdělovači
tohle mi nejak vysvetli polopate prosim...


ty kabely tam jsou spravne ne? podle tech cisel na vicku....nebo je ne kde na bloku napsane cisla valcu?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 11.6.2008, stř 10:03

Na setrvačníku jsou rysky dvě, ale nevím už jak jsou označené. Která je ta správná zjistíš, když vyndáš svíčku v prvním válci (čísla jsou na nálitcích na bloku těsně pod hlavami) a budeš otáčet motorem. (mám za to že je to ten vpravo vpředu, al eradši si to ověř) Do otvoru pro svíčku strč drát nebo šroubovák a tak najdeš nejvyšší polohu pístu. Pak bys měl být na rysce na setrvačníku, která značí zákl. postavení.
Ryska pro předstih je asi o 2cm po obvodu setrvačníku proti směru otáčení motoru, nastav setrvačník proti ní a toto je poloha, kdy má přeskočit jiskra. Teď musíš rozdělovač nastavit tak, aby rohatka (pod odstředivou regulací je takový čtverec s ostrými rohy a ten dává signály snímači) směřovala proti snímači v rozdělovači. Zároveň musí být palec postavený tak, aby kontakt na palci směřoval proti kontaktu 1. válce na víčku.

Kdyžtak mi zavolej, až budeš u auta a dáme to dohromady po telefonu.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 11.6.2008, stř 10:49

ok...zkusim to...budu to delat asi zitra mezi 4-5, tak cekej telefonat :-D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 12.6.2008, čtv 07:36

tak mam dve zpravy...jednu vybornou, jednu jestle lepsi a na konec jednu horsi :(

sice jsem se chtel v tom aute vrtat az dneska ,ale mel jsem vcera asi hodku casu,tak jsem samozrejme hned hnal do dilny a zacal jsem si hrat s tim rozdelovacem a predstihem a musim zahlasit ze alficka tedka chyta na tzv "drc" je to parada ...slape paradne...ted si jeste zkusim pohrat s predstihem...zkusim nastavit lepsi...taky musim jeste pripojit ten podtlak co jsem tam vyrobil...

druha dobraz yprava je ze ty zaschle stare popraskane "rychle pruhy" ktere vedou pres predni kapotu a strechu jdou krasne dola nitroredidlem....sice to da dost prace ale za ty prohnute a odrene prsty to stoji

a ted ta horsi....je zvlastni ze kdyz jsem vysrouboval vsechny svice aby slo mootrem krasne otacet, tak pri tahani za klinovej remen se v jednom miste motor jakoby zabrzdi a nejde to rukou skoro pretahnout....nevim cim by to mohlo byt....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 12.6.2008, čtv 20:31

To s tím otáčením bych si tipnul na horní a dolní úvrat pístů.Vyzkoušej to zase tím šroubovákem
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 13.6.2008, pát 12:37

tak vcera jsem docistil komplet kapotu a strechu od prebytecnych starych tuning samolepek..hned ji to vic slusi....samozrejme jsem zkusil nastartovat...chytla hned na prvni obratku motoru...parada...tak jsem si jen posedel a sel jsem montovat to calouneni do 156ky...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 13.6.2008, pát 13:02

Richie, jsi závislý, vzpamatuj se. Měl bys se sebou něco dělat nebo Tě léčení nemine. :cry:

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 13.6.2008, pát 13:33

Alfa Romeo...to je diagnoza :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 14.6.2008, sob 21:57

Člověče nechceš si vzít do parády moji 33? Potřeboval bych dát do pořádku zadní brzdy, repasnout spojku, nastříkat spodek(předtím očistit samozřejmě), umýt motor, vyměnit gufera u vačkových hřídelí... no práce jak na kostele :smt035 ale potom i zasloužená odměna: :drivers:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.6.2008, pon 08:17

no pokud zaridis ze bude mit den 36 hodin tak klidne :) jsem na tom moc bidne s casem :(
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.6.2008, pon 13:05

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.6.2008, pon 14:59

tak prave jsem koupil synchron na dvojku...uz mi konecne pujde radit...

mam takvej uplne blbej dotaz....jde vyndat prevodovka aniz bych musel vyndat motor? to asi jo ne? a jak je to tezky to dat do kupy? zvladnu to i ja? a nebo je to vyssi divci?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 16.6.2008, pon 20:05

Dělal jsem to na novém modelu,ale asi to bude stejný.Šlo to v pohodě.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.6.2008, pon 23:11

dneska jsem si hral trosku s predni kapotou...

na fotkach muzete videt jak jsem si zkousel minuly tyden lestenku na 1/3 strechy a hauptny
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

a tady uz jsem poprve rozlestil kapotu (strecha je stale stejna,ale je mokra,tak to vypada ze je taky lestena)
jeste budu muset kapotu vzit vic, protoze se na ni objevil stejny napis "Alfa Romeo" jako byl vzadu na kufru :( tak to musim vzit vic ,abych to sladil...

ale i tak myslim ze je rozdil dost videt :) a to to jeste nemam navoskovane...to bude teprve pecka...rezata mista zatim musi pockat :)
fotky nejsou nijak dobarvovane :)



Obrázek Obrázek
Obrázek

a abych jenom nelestil , tak jsem si pridelal nove plasty pod a nad volant :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 16.6.2008, pon 23:15

Hezký, konečně nějaké fotky ... nevíš jestli je to origoš lak? Poněvadž, pokud by byl, mělo by to autíčko daleko větší hodnotu ... to samé platí i pro ostatní auta ( veterány )
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.6.2008, pon 23:22

kdepak :( neni...origos lak byla tmave cervena (nebo vinova) metaliza...nekdo to dost prasacky prestrikal na cervenou..nedke se ani neobtezoval oprasit a odmastit,tak to ruzne drzi ...no hruza...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19056
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 16.6.2008, pon 23:23

Pěkně si s tím hraješ, jen tak dál :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.6.2008, pon 23:27

predni masku mam doma a brousim z ni barvu...barvy....pak ji nastrikam celou na cerno a jen tam dam znak...ta bude pripravena na lak...(cca za par let :D) zatim bude maska holt cerna
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 17.6.2008, úte 08:35

jinak mi prijde ze ten lak i potom Color Backu je takovej nejakej sedivej...proste se to neleskne...a je to takovy smouhaty....oni tam teda pisou ze by se to melo pak vzit jeste voskem ale to nevim jestli to muzu pak navoskovat...aby to nebylo jeste horsi..

To Raddik:
ty jsi GT voskoval?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 17.6.2008, úte 11:45

Richie píše:jinak mi prijde ze ten lak i potom Color Backu je takovej nejakej sedivej...proste se to neleskne...a je to takovy smouhaty....oni tam teda pisou ze by se to melo pak vzit jeste voskem ale to nevim jestli to muzu pak navoskovat...aby to nebylo jeste horsi..

To Raddik:
ty jsi GT voskoval?
Skus pouzit TEMPO(su uz dva jeden je na stare laky, a jeden na nove). A mozes este potom prevoskovat... Ja som vzdy pouzil tempo(ked je moc zasly lak aj viac krat) a potom rozne, bud este color back, a nakoniec HIGH GLOSS(s teflonom), alebo tvrdy vosk...
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 17.6.2008, úte 11:47

asi ho jeste zkusim...delam to CIFem na nadobi a pak Colorbackem...ale ten napis pod samolepkou je videt....kolem je to svetlejsi...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 17.6.2008, úte 11:53

s tym uz nemusis nic spravit, uz to vytiahlo slnko, keby tam bola origos PPG, tak by mozno sla, ale nie uplne...
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 17.6.2008, úte 11:54

jo a CIF nepouzivaj, hlavne nie na plasty :)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 17.6.2008, úte 11:55

no zkusim to a uvidim...stejne jsou tam orezla mista a kapota se jednou bude muset cela preloakovat..stejne jako cele auto :) ta kastle bude peklo...chtelo by to sehnat celou krasnou novou netknutou kastli....pokud mozno za odvoz :D :supz:
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8588
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 17.6.2008, úte 12:13

Ty to fakt delas tim CIFem jo? :shock: To jsme delali s brachou na Skode 110L ktera stala pet let v kulne a uz tak to byla prasarna. :roll:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host