Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Hampice » 17.10.2012, stř 18:16

ethicon píše:http://www.autoblog.it/post/82101/alfa- ... -su-strada

vyzerá to už naozaj reálne:-) bude to však len kusovka, údajne max. 10 kusov denne v továrni Maserati...
Hm a je to tu... V kusový výrobě se to auto nemůže nikdy dostat pod 1,5 mio....
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od ethicon » 17.10.2012, stř 18:24

..hádam ste tu nečakali, že to bude cenovo konkurovať nejakej oktávke či golfu... :wink:
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Hampice » 17.10.2012, stř 18:26

To nikdo nečekal, ale původní plány byly okolo milionu...
Vzhledem k tomu, kolik dneska stojí Toyota GT86, je to pak naprosto nekonkurence schopný (by bylo, pokud by bylo)... Design už dneska neni všechno (beztak nikdy nebyl)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Petr147 » 17.10.2012, stř 18:41

Však se psalo, že bude cenově někde pod cenou Porsche... hádám tak 1.8 milionu, proste drazsi GTA, to si kupce určitě najde a pak to tu budeme mit jako ojetiny :D

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.10.2012, stř 18:53

Zas vyhozeny penize za vec, ktera se nikdy nezaplati... :(

Alfa potrebuje neco jako ta Toy/Subaru, MX5 apod, ne takovyhle promo vystrelky...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Petr147 » 17.10.2012, stř 19:13

Trh s auty v Evropě je u dna. Někdo nepřežije, říkají automobilky

http://auto.idnes.cz/problemy-automobil ... tomoto_fdv
Obchodní ředitel koncernu VW Hans Dieter Poetsch prohlásil, že někteří evropští konkurenti jsou v ohrožení, že bez finanční pomoci nemusí přežít. "Není jisté, jestli všichni autovýrobci přežijí bez vládní pomoci," prohlásil Poetsch na pařížském autosalonu. "Zvlášť ohrožení jsou jihoevropští výrobci, kteří vyrábějí malá auta."

"Dva hráči s nejnapjatějším rozpočtem jsou teď jasně Fiat s Peugeotem," říká analytik Credit Suisse Hauser. Analytici předpovídají, že Fiat letos prodělá v Evropě 700 milionů eur. Italská automobilka už ořezala o půl miliardy eur investice, mimo jiné odsunula nástup nového Fiatu Punto

"Bez Chrysleru bychom si prošli peklem," poznamenal v souvislosti se ztrátami na evropském trhu šéf Fiatu Sergio Marchionne pro Automotive News Europe.


Didier Leroy z Toyoty očekává, že letos nebo možná v roce 2013 se trh ve Španělsku, Francii a Itálii dotkne svého dna a níž už nepůjde. Stejně mluví i šéf prodejů Volkswagen Group Christian Klingler, který prohlásil, že automobilka nečeká v příštím roce dvou oživení na evropském trhu.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 17.10.2012, stř 19:28

Původně se mluvilo o ceně lehce přes milion.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

theli25
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 368
Registrován: 22.8.2011, pon 09:24
Bydliště: Městec Králové

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od theli25 » 17.10.2012, stř 19:31

Petr147 píše:Trh s auty v Evropě je u dna. Někdo nepřežije, říkají automobilky

http://auto.idnes.cz/problemy-automobil ... tomoto_fdv
Obchodní ředitel koncernu VW Hans Dieter Poetsch prohlásil, že někteří evropští konkurenti jsou v ohrožení, že bez finanční pomoci nemusí přežít. "Není jisté, jestli všichni autovýrobci přežijí bez vládní pomoci," prohlásil Poetsch na pařížském autosalonu. "Zvlášť ohrožení jsou jihoevropští výrobci, kteří vyrábějí malá auta."

"Dva hráči s nejnapjatějším rozpočtem jsou teď jasně Fiat s Peugeotem," říká analytik Credit Suisse Hauser. Analytici předpovídají, že Fiat letos prodělá v Evropě 700 milionů eur. Italská automobilka už ořezala o půl miliardy eur investice, mimo jiné odsunula nástup nového Fiatu Punto

"Bez Chrysleru bychom si prošli peklem," poznamenal v souvislosti se ztrátami na evropském trhu šéf Fiatu Sergio Marchionne pro Automotive News Europe.


Didier Leroy z Toyoty očekává, že letos nebo možná v roce 2013 se trh ve Španělsku, Francii a Itálii dotkne svého dna a níž už nepůjde. Stejně mluví i šéf prodejů Volkswagen Group Christian Klingler, který prohlásil, že automobilka nečeká v příštím roce dvou oživení na evropském trhu.

.....a nakonec se vše spojí a vznikne jedna obrovská evropská automobilka.... :(
AR 166, 2,4 JTD, 2002 nero
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex


Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kůrkyn » 22.10.2012, pon 22:19

Fiat plánuje obnovení vývozu a eventuelně i výrobu Jeepu v Číně.
Značka Jeep byla ve svém počátku určena pro americkou armádu a stala se synonem pro terénní automobil s pohonem všech kol.
http://www.bloomberg.com/news/2012-10-2 ... limbs.html

JP_GTV
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Registrován: 27.4.2012, pát 00:18
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od JP_GTV » 23.10.2012, úte 06:40

Fakt by mě zajímalo ve kterejch "focus groups" vidí Alfa tržní potenciál malýho Alfího SUV. AR má pověst(!) výrobce "sportovnějších" aut který jsou pěkný, jízdně zábavný, svižný a výměnou za to míň spolehlivý resp. servisně náročnější a hůř dílensky zpracovaný. Kdo kupuje malý SUV? Někdo kdo chce jízdně zábavný, svižný a pěkný auto rozhodně ne, protože to jsou přesně vlastnosti který z principu úplně každý SUV postrádá a Alfa na tom nebude jinak. Naopak to lidi kupujou jako spotřebák (s náznakem image, něco jako "moc bych chtěl Q7, ale splácim hypotéku"), tzn. chtěj pokud možno servisně nenáročný blbuvzdorný auto který bude co největší ve svý třídě, nebude vevnitř po dvou letech rozvrzaný, nebude v něm svítit 5 kontrolek který svítit nemaj a budou to moct servisovat kdekoliv. Člověk s takovýma požadavkama si Alfu už jen kvůli tý pověsti nikdy nekoupí i kdyby třeba nějakym zázrakem všechny ty požadavky splňovala. Já nevim jestli to tak přijde jenom mě, ale mam pocit, že vedení Alfy přibližně před dekádou ovládla tlupa idiotů a zákonitě musej celou automobilku do několika let dovést ke krachu. Sebevražedný mi přijdou už ty tanečky s Brerou, 8C a 4C ve stylu "koukejte fandové a potenciální zákazníci, tohle bysme uměli! Ale radši vám nasereme, vyrobíme to jenom pro pár milionářů a plebsu podstrčíme pod nos nějakou těžkou línou fwd mrdku pro gaye, protože prostě proto!".
Naposledy upravil(a) JP_GTV dne 23.10.2012, úte 06:44, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8

(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Petr147 » 23.10.2012, úte 06:44

hele, kdo by řekl, že se bude prodávat Porsche SUV a ještě v dieselu? a teď je podíl Cayenu nějakých 70% produkce (přesný číslo si těď nepamatuju)... To SUV měli mít už před dvěma lety, zas dobíhají konkurenci... ono to nezapadá do ideologie značky, ale když to lidé chtějí, tak jim to dodají, přeci jenom jde o peníze :)

JP_GTV
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Registrován: 27.4.2012, pát 00:18
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od JP_GTV » 23.10.2012, úte 06:51

Porsche mělo v době uvedení Cayenne (a stále má) pověst vysoce kvalitní prestižní značky, která vyrábí precizní sportovní auta. Tam mi přijde, že to koliduje vážně jen do té míry, že fandové a dosavadní zákazníci budou remcat, ale zaprvé budou svoje 911 dostávat v nezměněný kvalitě dál takže o ně (=o to co už má) značka nepřijde, zadruhý si k tý 911 třeba budou moct koupit Cayenne na vození dětí do školy (koho zajímá že je v obrovský těžký krávě diesel) a zároveň začne Porsche kupovat nová sorta lidí, kteří chtějí kvalitní auto prestižní značky, ale chtějí SUV a ne sportovní placku do který nacpou maximálně vak s golfovýma holema. Myslim si, že Porsche tou strategií nemohlo skoro nic ztratit, zvlášť když je Cayenne jen jinak vypadající Touareg a i náklady na společnej vývoj s VW díky tomu nebyly vysoký natolik, aby to Porsche v případě neúspěchu položilo. Proti tomu servisně náročný nekvalitně zpracovaný malý SUV do města nechce podle mě skoro nikdo (znova opakuju že jde v této větě především o tu pověst a o to jak bude to auto vnímáno potenciálním zákazníkem, ne o mojí předpověď toho jaký ve skutečnosti bude) a když ho vyroběj na úkor "tradičně" pojatý Alfy, tak už si AR bude kupovat kdo? Jen pár fandů ze setrvačnosti... Já osobně netušim proč bych si měl kupovat jakoukoliv novější Alfu, poslední o který bych stál jsou 156/147 GTA, u všech modelů co byly po nich bych sáhnul (a sáhnu) raději po konkurenci.
Naposledy upravil(a) JP_GTV dne 23.10.2012, úte 07:29, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8

(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994

JP_GTV
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Registrován: 27.4.2012, pát 00:18
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od JP_GTV » 23.10.2012, úte 07:24

Konec konců když kouknu na prodeje, tak je jasno kam to jejich okázalý ignorantství směřuje...

2010: 112,000 units
2009: 101,600 units
2008: 103,097 units
2007: 151,898 units
2006: 157,794 units
2005: 130,815 units
2004: 162,179 units
2003: 182,469 units
2002: 187,437 units
2001: 213,638 units
2000: 206,836 units

V roce 2014 prej plánujou prodat 500.000 aut... Myslim že je každýmu jasný, že se jim to povede jedině když budou jako prodanej kus počítat i bundy, hodinky a kšiltovky s nápisama Alfa Romeo.

Mam pocit že už je zachrání jedině to, že po vzoru Lancie převlečou nějakýho Chryslera, nalepěj na něj svůj znáček a začnou to prodávat v US a na dálnym východě. Ale z toho nějaký "obrození" a "návrat ke kořenům" rozhodně nekouká.
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8

(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od zde. » 23.10.2012, úte 07:38

Presne! Jak popisuješ ty tanečky: "Podívejte co umíme ale nasereme vám" musí tu značku zabít. To samé to vnímání Alfa SUV, nemám co dodat. Stejne se pořád bude prodávat naprosto fádní a "zbytečný" tiguan, protože prostě kvalita* a prestiž*. Maximálně určitá skupina paninek by to alfa SUV chtela, ale beztak kdo na to má tak raději pořídí tiguana nebo třeba evoque.
33

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Petr147 » 23.10.2012, úte 08:42

Alfa si stále ještě drží jméno sportovní značky, jenom nemá co nabidnout...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 23.10.2012, úte 09:19

Zde, JP: ty názory co výše píšete mají jistou logiku, ale podle mě nemáte pravdu.... Od SUV lidi zdaleka nechtějí jen "blbuvzdornost a jednoduchost". Proč se tedy prodávají předražené Audi, BMW, RR apod? SUV je dneska módní věc, tak jako před dvaceti lety bylo módní kupátko (dnes kupátka už skoro nikdo nevyrábí, zatímco SUV má úplně každý).

a že si SUV nekoupí nikdo od nekvalitní a poruchové AR? Zajímavé je, že Fiat Freemont (což teda není SUV, ale dvoutunový crosover se 4x4) se prodává výborně (cca 60tks ročně).

Jinak je pravda, že současná situace je tristní, ale ona byla zcela tristní už v době, kdy Fiat Alfu koupil, byla tristní i v době úspěšné 156 a je tristní tedy nadále (Alfa je prostě stále ve ztrátě, ať dělá, co dělá). Jediným rozdílem je to, že dřív Alfa měla hodně modelů a hodně prodělávala, dnes jich má míň a možná o trošku míň prodělává.... :smt102

Je podle mě dost naivní myslet si, že AR by měla děla jen "odladěné" sportovně střižené auta - to už dnes nedělá ani BMW - živí ho naftové čtyřválce v SUVčkách + teda ty těžce ziskové auta jako X5,X6 a spol....

A tabulka prodejů je sice zajímavá a je pravda že to jde dolů, ale pokud k tomu nedáš tabulku s finančními výsledky, tak je to vytržené z kontextu (navíc letos se v Itálii prodá tolik aut, co naposled někdy v 70.tých letech, v takové krizi ten trh je, čili i tyhle vlivy, za které AR nemůže, se do toho počítají....). Mimochodem, vloni (2011) ty prodeje šly poměrně dost nahoru, bylo to nějakých 135 tisíc aut.... Letos to krize pošle zas dolů...

Stručně řečeno, to střední SUV tady mělo být už dávno, před třema rokama bylo pozdě....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 23.10.2012, úte 16:49

Ono nejen SUV Alfa. Dávno měl být kombík a MPV na základě Brava...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od ethicon » 24.10.2012, stř 06:51

presne ako napísal Kubas, trh je dnes niekde úplne inde ako pred 10-15 rokmi..na jednej strane sa tu kritizujú malé predaje a na druhej by sme chceli aby alfa vyrábala pomaly samé športiaky a GTA verzie, práve tento artikel je dnes úplne okrajový a alfu by úplne potopil...čo sa týka SUV treba si pozrieť aké sú predaje konkurencie nie len v celoeurópskom meradle, ale hlavne na Taliansko...Nisan Quasquai sa predáva v Taliansku pomaly viacej ako Giulietta tak prečo vy Alfa mala tento trh nechať nepovšimnutý?? /Freemont sa predáva dobre, napriek hore uvedenej "analýze" a nestál Fiat prakticky ani cent.../ velkostne podla spy fotiek je to SUV namierené zdá sa práve proti Quasquaiu či až Tiguanu ..výroba 4C je záležitosťou vyslovene imidžovou a má pomôcť príchodu Alfy na americký trh...projekt vzhľadom k cene môže byť ziskový, viď 8C, ktoré stálo viacej ako Ferari a pritom technika či motor bol z neho...stále si myslím, že napriek tomu, že sa nám nepáči ako teraz Alfa funguje na dvoch modeloch je Marchione vizionár a presne vie čo robí..stačí si pripomenúť koľko posmechu a kritiky sa naňho spustilo, keď preberal pod Fiat Chrysler a teraz? ľahko sa robí menežment napríklad takému VW, kde sa autá predávajú ako horúce rožky a predajú hocijakú "popelnicu" keď na nu nalepia znak VW, horšie je dostať niekam hore automobilku s rokmy pošramotenou povesťou počas takej krízy aku zažívame..viete niekto koľko stojí vývoj nového modelu...to sú stovky milionov eur...Opel či Peugeot chrlí modely a čím novší model tým väčšia strata....na druhej strane samozrejme zákazník, ktorý by napríklad teraz chcel nejaký sedan či SUV od Alfy musí íst jednoducho ku konkurencii...
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 24.10.2012, stř 07:54

no já když vidím, jak PSA dělá jeden model za druhým a co je to za projekty (tu kabrio, tu kupátko) tak kroutím hlavou, protože si nemyslím, že by na tom vydělali peníze.... To jako ať tu Alfu opravdu raději ještě pár let nechají "zakonzervovanou" a pak, až se koncern oklepe, přijdou s novýma, RENTABILNÍMA autama, než aby teď v křeči vypotili Giulii a Spidera a za 3 roky to potupně prodávali Folcvágnu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

JP_GTV
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Registrován: 27.4.2012, pát 00:18
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od JP_GTV » 24.10.2012, stř 16:36

Nevim proč pořád zmiňujete Freemont když to neni Fiat, ale jenom přebrandovanej Dodge Journey, auto vyráběný v Mexiku.

Jinak tady asi nikdo nepíše že má Alfa vyrábět jen samý sportovní modely, to je samozřejmě blbost, ale měla by vyrábět proboha ALESPOŇ NĚJAKEJ, aby si když už nic jinýho udržela tu jedinou kladnou část svojí pověsti. Vždyť se tváří jako "sportovní" automobilka a vyrábí jen dvě spotřební nákupní tašky (díky bohu alespoň za ně)... Giulietta QV je samozřejmě lepší než nic, ale jako vrchol nabídky je to v roce 2012 hodně slabej čajíček. To že sporťáčky okolo milionu v Evropě nikdo nevyrábí bych považoval spíš za příležitost. Když italofil jako já přemejšlí co si koupí za pár let a na prvních čtyřech místech mu s náskokem vychází Hyundai, Toyota, Nissan a BMW, tak je něco špatně.
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8

(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 24.10.2012, stř 18:38

To je na tom Freemontu právě úžasný, lehce se poevropštil Journey, nabídla se velmi slušná cena a prodává se velmi dobře. Jinak to, že AR nevyrábí sporťák bych za problém nepovažoval. Sporťák může dělat zdravá automobilka jako bonus a nemusí jí moc vadit když na tom nevydělá hektar. Těžko vyrábět sporťák jenom k MiTu a Giuliettě. Za ideál bych považoval Giuliettu kombi, novou Giulii, nový SUV a jakmile se uklidní situace tak k tomu auto stylu Toyoty GT86 / Subaru BRZ. A samozřejmě auto poslat do výroby rok po tom co se ukáže jako koncept. Ne jak to u AR je zvykem, že se o autě pět let jen mluví...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od ethicon » 24.10.2012, stř 19:56

QV slabej čajíček? myslím, že 235cv v nižšej strednej je aj v roku 2012 slušných...ja neviem, čo by mala mať 350 koní aby ste boli spokojný..? a kto si to tu kúpi? kúpiš si to ako nové? Hyunday, Toyota či Nissan robia nejaký ekvivalent Giulietty QV? niečo mi uniklo? :wink: asi si myslel kupéčko...
ale aby tu neboli len samé negatíva 4C na ceste pri Turíne
http://www.autoblog.it/post/84463/lalfa ... -su-strada
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 24.10.2012, stř 20:07

jo jo, 240k je úplně OK.... mě u Giulietty maximálně tak chybí možnost mechanického samosvoru a třeba nějakých vyloženě sportovních sedaček, jinak je to dobrá kára (samozřejmě, mít 3dv. a kombíka, bylo by to optimální....).

Jinak furt se řeší že manažeři dělají s Alfou to a ono. Je to prostě tak, že Alfa je jen jedna ze značek koncernu a ten má jen jeden rozpočet a dává prachy tam, kde to nejvíc vydělá.
Fiat má 3 nosné trhy: USA, Brazílii a Evropu. Trh v USA dost roste, v Brazílii je stabilní a v Evropě jde dolů o 10% (v Itálii o 20). Pak je jasné, že raději udělají Dart, kterého v USA celkem v klidu prodají nějakých 100tks za rok, než aby spěchali s nějakou Giuilettou sedan, které by se prodalo tak 30 tisíc (navíc by vyšla dráž, protože by ji montovali v Evropě s jejíma daněma atd.). Tak to prostě je.
Nezbývá než počkat na novou generaci Alf pro USA (začne to 4C a tím SUV) a doufat, že nám do Evropy něco přivezou.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od ethicon » 25.10.2012, čtv 09:17

je pravda, že QV je skôr také grand turismo, niečo ako u Audi S3, či Golf GTI /to tiež nieje nejaký ultimatívny športiak á la staré GTA/ a tých 235 cv je na predok až až...inak do MITA QV začali dávať tuším Recaro či niečo podobné, čiže možno to budú dávat postupne aj do Giulietty QV a možno aj tie adaptabilné tlmiče...ono aj tých QV sa nepredá vela tak neviem kto by kupoval GTA...ja by som sa nahovoriť nechal :wink: ak by bola cena 4C okolo 40000 euro, rozmýšlal by som tiež...
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host