
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
159-466cm ,166-472cm(nastupca mensi?), síce 156 len 443cm, rázvor ma 159 o 10 cm vacsi ako 156 ale vo vnútri to nieje vidiet, kufor ma vacsi len o 80l, tazsia je ,aj bezpecnejsia,motory cca rovnaké, kolesa v zaklade o palec vacsie a cena-nova 156 1,9d stala cca 900000skk nova 159 1,9d cca 30000€, a nakoniec 7ročnu 156 v roku 2007 som kupil za rovnaku cenu ako teraz 4ročnú 159... 

Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Dívám-li se správně, má 159 naprosto shodný rozvor jako 166 tedy 2700mm, 166 má akorát větší zadní převis, 159 to kompenzuje vpředu. Šířka hovoří taky pro nárust u 159 oproti 166 z 1545mm na 1578mm. Výška obou aut je téměř shodná. Nevidím tedy důvod, proč by 159 nebyla nástupcem 166
.
http://martworkshop.com/var/albums/Blue ... 1295796032
http://martworkshop.com/var/albums/Blue ... 1295796732
Vevnitř je oproti 156 rozhodně nárust patrný, ale je fakt, že neodpovídá zvětšení vnějších rozměrů auta. Ve 166 bylo víc místa. Je to taky proto, že 159 má mnohem tlustší karoserii, sloupky i dveře včetně jejich výplní. Taky proto se při bouračkách nekrájí jako máslo, což 156 dělala.

http://martworkshop.com/var/albums/Blue ... 1295796032
http://martworkshop.com/var/albums/Blue ... 1295796732
Vevnitř je oproti 156 rozhodně nárust patrný, ale je fakt, že neodpovídá zvětšení vnějších rozměrů auta. Ve 166 bylo víc místa. Je to taky proto, že 159 má mnohem tlustší karoserii, sloupky i dveře včetně jejich výplní. Taky proto se při bouračkách nekrájí jako máslo, což 156 dělala.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Přesně to se mi na 159 líbí, to místo klidně oželim, ta konstrukce je prostě mnohem bytelnější.
Naposledy upravil(a) ssvd dne 5.11.2012, pon 19:28, celkem upraveno 1 x.
AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nevidím tedy důvod, proč by 159 nebyla nástupcem 166
.
[/quote]
len to že" nebyla"
166 nieje SW 

[/quote]
len to že" nebyla"


Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To je asi jako kdybys tvrdil, že Fiat Stilo není nástupcem Fiatu Bravo, když Bravo neexistuje jako station wagon... tvoji logiku zkrátka nechápu. Zkrátka když se na to dívám z pohledu funkčnosti a vlastností, tak 159 má nejblíže ke 166 nikoliv ke 156, 156 je úplně jiné auto, není to velká a bytelná limuzína, jako je 159 a 166. Zkrátka posuzuj si to jak chceš, ale pro mě a myslím že i pro dost jiných lidí je 159 nástupcem modelu 166 a kupovali si jí často i ti, co měli předtím 166 i přes to, že Alfa 159 propagovala jako nástupce 156. Pak nemaj bejt lidi zklamaný tím, že je 159 potažmo Brera těžká. U Brery je to chyba u 159 je to myslím vpořádku, vzhledem k zaměření vozu.
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2283
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Pánové,
ten kdo tvrdí že 159 je nástupce 166, tak ať si nastuduje v časopise Alfa Romeo Magazín jak tomu skutečně je.
Porovnávat něco podle rozměrů je naprostá trapárna.
159 je nástupcem 156.
Měla konkurovat hlavně Německým značkám jako BMW, audi atd.
To se ale prodejem moc nezdařilo.
Jinak velice pěkně napsaný článek je zde:
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... -romeo-159
Takže příště to chce něco si nastudovat než tady vypustíte takový pič...ny.
ten kdo tvrdí že 159 je nástupce 166, tak ať si nastuduje v časopise Alfa Romeo Magazín jak tomu skutečně je.
Porovnávat něco podle rozměrů je naprostá trapárna.
159 je nástupcem 156.
Měla konkurovat hlavně Německým značkám jako BMW, audi atd.
To se ale prodejem moc nezdařilo.
Jinak velice pěkně napsaný článek je zde:
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... -romeo-159
Takže příště to chce něco si nastudovat než tady vypustíte takový pič...ny.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Že to vůbec řešíte. Jelikož Alfa neměla na to udělat nástupce pro 156 i 166, tak udělala něco mezi. Někomu se to líbí, někomu ne, můžeme o tom polemizovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete udělat.




Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Probuh, i nova 3er je velka jako predchozi 5er, takze je to jeji nastupce? 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ano, Alfa tvrdí, že to je nástupce 156, takže tomu tak papírově a řadově je, už jsem to psal předtím. Vyjádřil jsem pouze svůj nesouhlas s tímto stanoviskem, protože jsem řídil jak 156 tak 166 a mě osobně připadá, že má 159 mnohem blíž ke 166, ale je to můj názor a vy se s tím vypořádejte jak chcete. Vsadím se ale, že kdyby od začátku Alfa prodávala 159 jako 169, teď byste tvrdili, že je to nástupce 166, ale opět, jen můj názor
.
Jako nástupce 156 jsem spíš ochoten uznat Giuliettu, ve finále má ale nejspíš tu největší pravdu Envel, protože tak to zkrátka doopravdy bylo, jen pokud se nemýlím 159 byla původně projektována jako 169, jen pak v průběhu vývoje se rozhodli to změnit.

Jako nástupce 156 jsem spíš ochoten uznat Giuliettu, ve finále má ale nejspíš tu největší pravdu Envel, protože tak to zkrátka doopravdy bylo, jen pokud se nemýlím 159 byla původně projektována jako 169, jen pak v průběhu vývoje se rozhodli to změnit.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To s tým SW bola sranda
ale myslím že vacsina spokojných majitelov 166 urcite nevníma 159 ako nastupcu

Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jasně
. Jinak totéž bych si dovolil tvrdit o majitelích 156. A spokojení majitelé 164 taky řeknou, že 166 není ten pravý nástupce, protože 164 je lepší
. Ale jak koukám, tak jsi sám měl 156, takže sis určitě udělal obrázek, jakej je mezi nima rozdíl. Tohle zkrátka nemá smysl a je to úplně zbytečné a o ničem, každý ať si na to má svůj názor
.
Jinak neřešili jste už někdo problém se sklápěním zrcátek? V létě mi to funguje dobře, ale teď, jak se ochladilo se levé sklápí dobře, ale pravé jen kousíček a pak, jak je chci otevřít, tak se na poprvé neotevře a když to tlačítko zmáčknu znovu, tak se zrcátko odklopí, ale to druhé pak zase zaklopí, takže abych je měl obě odklopené, musím holt to pravé rukou ohnout do správné polohy.



Jinak neřešili jste už někdo problém se sklápěním zrcátek? V létě mi to funguje dobře, ale teď, jak se ochladilo se levé sklápí dobře, ale pravé jen kousíček a pak, jak je chci otevřít, tak se na poprvé neotevře a když to tlačítko zmáčknu znovu, tak se zrcátko odklopí, ale to druhé pak zase zaklopí, takže abych je měl obě odklopené, musím holt to pravé rukou ohnout do správné polohy.
Naposledy upravil(a) riprex dne 5.11.2012, pon 20:55, celkem upraveno 1 x.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ako pisal Envel, naco to vobec riesit a hadat sa. Ved vsetcia tu mame povacsinou rovnake auto s oznacenim 159. je mi jedno coho je nastupca, pekne vyzera, jazdi velmi dobre a bez problemov a jazdu si vychutnavam vzdy ked v nej sedim, tak naco riesit drobnosti okolo, tot moj nazor 

Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex: Tak porovnávat 156 která vylezla v roce 1997 je divný. Mně ukaž auta jaký se v tom roce prodávala.. v tý době byla 156 hodně moc pěkná a i dnes by se vedle leckerejch aut neztratila. Já s ní byl spokojenej, ale zase, pečoval jsem o ní a ona mi to vracela krásným svezením.
A Avantime? No, co na to říct..
On je rozdíl bejt odlišnej a bejt odlišnej.. než toho rencka, to snad radši dnešní Fábii. A to se mi fakt hodně nelíbí. Ale je to o vkusu, já chtěl auto krásný a neokoukaný a ten rencek je teda fakt jen neokoukanej. Ale je to samozřejmě jen můj názor
Jo a trychtýř v kufru vozím už od 156tky a je to vyřešený..
A Avantime? No, co na to říct..


Jo a trychtýř v kufru vozím už od 156tky a je to vyřešený..

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Znovu, netvrdím, že by 156 byla jakkoliv špatné auto a v tom roce 1997 to vypadalo, jako z jiného světa, vůbec v porovnání s předchozí 155. Srovnávat 156, 166 a 159 divný možná bejt může, ale myslím, že ty drobnosti, který mi na 156 vaděj s rokem ani třídou až tak moc nesouvisej. Faktem je, že 156 byla prodejní trhák, prodalo se jich jako žádnejch jinejch Alf (což se o 159 nedá říct ani omylem) a lidi s ní byli a jsou spokojeni. Tu spíš jde taky o to, že když už je člověk dál, tak vidí i věci, který by třeba předtím neviděl nebo neřešil. A za sebe musím říct, že bych radši bral 166 než 156
.
Ten rencek je neokoukanej a je dost šílenej a ztřeštěnej, taky asi proto ho nikdo nechtěl, ale pokud se mi nějákej rencek líbí, pak je to právě Avantime a Vel Satis. Byly to sice totální propadáky, ale jsou to zajímavý auta, ne jako ta fádní, nudná a chybně konstrukčně řešená Fóbie. K tomu si taky neodpustím poznámku. Spousta lidí kritizuje AR i jiné značky za chybná konstrukční řešení, ale přitom ten hnus jménem HTP schvalují. Střílel bych je a motory HTP by měly být nadobro zprovozeny ze světa. Vpodstatě asi ani neznám horší motor. Avantime a Vel Satis mají jednu takovou zvláštnost, buďto se někomu úplně líbí a nebo je někdo úplně zavrhuje, nic mezi. Je to asi trochu jako Multipla, až na to, že tam neznám nikoho, komu by se líbila
. A chápu to, není to auto pro každého a navíc, tu se dostávám zas k tomu, že si Avantime nedovedu na každodenní užití představit, tedy spíš nechci si ho představit. Má spoustu problémů, ale to už sem zkrátka nepatří... 

Ten rencek je neokoukanej a je dost šílenej a ztřeštěnej, taky asi proto ho nikdo nechtěl, ale pokud se mi nějákej rencek líbí, pak je to právě Avantime a Vel Satis. Byly to sice totální propadáky, ale jsou to zajímavý auta, ne jako ta fádní, nudná a chybně konstrukčně řešená Fóbie. K tomu si taky neodpustím poznámku. Spousta lidí kritizuje AR i jiné značky za chybná konstrukční řešení, ale přitom ten hnus jménem HTP schvalují. Střílel bych je a motory HTP by měly být nadobro zprovozeny ze světa. Vpodstatě asi ani neznám horší motor. Avantime a Vel Satis mají jednu takovou zvláštnost, buďto se někomu úplně líbí a nebo je někdo úplně zavrhuje, nic mezi. Je to asi trochu jako Multipla, až na to, že tam neznám nikoho, komu by se líbila


Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Riprexi a kde jsi přišel na Station Wagona? Co vím, tak snad už 155 se to jmenuje Sport Wagon 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jen k tomu dolévání kapaliny do ostřikovačů,včera bez trychtýře jsem tam nalil 5 litrů bez kanystru v pohodě
Ale ještě to bylo málo 


Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
sunic: Station Wagon je oficiální anglický výraz pro kombíka (též estate) a je to taky běžný význam pro zkratku SW. Nevím, jak přesně má ty označení Alfa, u 33 a 156 (164 a 155 SW nakonec nevznikly sériově) to byl Sportwagon u 159 se setkávám s obojím např. na techničáku a v servisce mám napsáno Station Wagon a na výpisu VINu z autorizáku mám Sportwagon. A teď se rozhodni co je správně
. Osobně se mi víc zamlouvá název Station Wagon, protože na své Alfě nespatřuji nic sportovního, ale Sportwagon je určitě minimálně pro střední evropu správný název od výrobce. To že mám v techničáku něco jiného je nejspíš tím, že to tak bylo i v původním techničáku z IT případně to na úřadě opsali ze servisky, kde to vyplňoval IT prodejce.
kejzi: Do 159 už to docela jde i bez něj, ale do 156 opravdu ani náhodou
.

kejzi: Do 159 už to docela jde i bez něj, ale do 156 opravdu ani náhodou

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Alfa je určitě Sportwagon a v techničáku to máš napsaný blbým prodejcem nebo kdoví kým, protože bych předpokládal, že přímý prodejce Alfy asi bude vědět, jak se ofiko kombík nazývá... http://www.alfaromeo.cz/modely/159-sportwagon/ a http://www.alfaromeo.it/it/Documents/e- ... index.aspx
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
to je zase debata


BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já vím, o .ovně, ale mně ten station wagon k Alfě teda fakt nesedí, tak sem se dovolil ozvat 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2283
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex píše:sunic: Station Wagon je oficiální anglický výraz pro kombíka (též estate) a je to taky běžný význam pro zkratku SW. Nevím, jak přesně má ty označení Alfa, u 33 a 156 (164 a 155 SW nakonec nevznikly sériově) to byl Sportwagon u 159 se setkávám s obojím např. na techničáku a v servisce mám napsáno Station Wagon a na výpisu VINu z autorizáku mám Sportwagon. A teď se rozhodni co je správně. Osobně se mi víc zamlouvá název Station Wagon, protože na své Alfě nespatřuji nic sportovního, ale Sportwagon je určitě minimálně pro střední evropu správný název od výrobce. To že mám v techničáku něco jiného je nejspíš tím, že to tak bylo i v původním techničáku z IT případně to na úřadě opsali ze servisky, kde to vyplňoval IT prodejce.
kejzi: Do 159 už to docela jde i bez něj, ale do 156 opravdu ani náhodou.
riprex než něco napíšeš, tak si to pořádně nastuduj:
Název kombi, používaný kromě Česka také v německy mluvících zemích, je odvozen od kombinace účelu vozidla, které je určeno jak pro přepravu osob, tak nákladu.
V Americe, kde před vlakovými nádražími postávali taxikáři s takto upravenými vozy vznikl název station wagon (STW). Pro název tohoto typu karoserie se ale vžily i názvy suburban (předměstský) či carryall (USA), v Anglii estate, a ve Francii break.
Označení se liší také podle výrobce. Alfa Romeo označuje kombi jako Sportwagon, Audi používá pro svá kombi označení Avant, BMW Touring, Citroën u starších modelů Break, u novějších Tourer, Fiat někdy používá Weekend nebo MultiWagon, Volkswagen Variant, Opel používá někdy označení Caravan nebo SportsTourer, Peugeot používá označení SW, což je novodobá zkratka pro Station Wagon, Seat Vario nebo SportTourer, Renault Grandtour, Ford Turnier, Kia SportyWagon
Musel jsem ještě reagovat, ale jinak už je to pro mě

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No a napsal jsem tedy něco špatně? Nenapsal! Něják totiž nechápu, proč se do mě navážíš tím, že tomu nerozumím a v zápětí napíšeš něco, co má vpodstatě stejný význam, jako to, co jsem psal já. Ono navíc pokud se koukneš třeba do eLearnu, taky na mnohých místech najdeš pojem Station Wagon namísto Sportwagon. S tím vznikem a používáním názvů máš samozřejmně pravdu.
sunic: Vždyť taky píšu, že to pravděpodobně někdo blbě napsal při opisu informací z těch dokladů, najspíš tady u nás v ČR na úřadech. Znovu koukám do servisky a vidím Alfa Romeo 159 S.W. - oficiálně natištěno od autorizovaného prodejce. V techničáku je to tak jak jsem psal, tedy Station Wagon.
Jinak v česku se kdysi v padesátých letech vžil pro označení kombíků Škoda 1202 a odvozených název "stejšn". Z čeho to vzniklo asi netřeba psát.
Zkrátka, říkejte si tomu jak chcete, ale oficiální název pro střední evropu je Alfa Romeo 159 Sportwagon. Druhá věc je, že to tak nemusí být v Anglii (setkal jsem se tam taky s názvem Station Wagon) a že v papírech to taky může být jinak. Faktem ale zůstává, že všechna auta s karoserií typu "kombi" jsou zároveň "Estate" a zároveň "Station Wagon".
sunic: Vždyť taky píšu, že to pravděpodobně někdo blbě napsal při opisu informací z těch dokladů, najspíš tady u nás v ČR na úřadech. Znovu koukám do servisky a vidím Alfa Romeo 159 S.W. - oficiálně natištěno od autorizovaného prodejce. V techničáku je to tak jak jsem psal, tedy Station Wagon.
Jinak v česku se kdysi v padesátých letech vžil pro označení kombíků Škoda 1202 a odvozených název "stejšn". Z čeho to vzniklo asi netřeba psát.
Zkrátka, říkejte si tomu jak chcete, ale oficiální název pro střední evropu je Alfa Romeo 159 Sportwagon. Druhá věc je, že to tak nemusí být v Anglii (setkal jsem se tam taky s názvem Station Wagon) a že v papírech to taky může být jinak. Faktem ale zůstává, že všechna auta s karoserií typu "kombi" jsou zároveň "Estate" a zároveň "Station Wagon".
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Do 156 leju taky v pohodě z 5ti a 3litru. Chce to být opatrný a jde to. Dost taky záleží na kanystru.
Nejhůře se leje z litrovek
Nejhůře se leje z litrovek
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
S trochou šikovnosti. jde samozřejmně všechno. Zdaleka nejhůř se mi ale dolévalo z 25 l kanystru z Makra. I ty světla nejsou neřešitelnej problém. Na 159 jsem je taky musel trochu vylepšit, ale tam to bylo spíš kvůli častému používání. Jen prostě občas je člověk nemile zaskočen a pak mu to utkví v paměti. Například když mě loni odešla ta blinkrová žárovka a já jí musel v mrazu měnit. Rozdrápaný a promrzlý ruce, vyjmenovány nejběžnější pohlavní orgány i užitková zvířata a žárovka stále nebyla na svém místě. Nakonec pomohly vypůjčené kleště. Taky od té doby vozím dost nářadí v autě, stejně jako duct tape, diagnostickej kabel, notebook, gola sadu, torxový ořechy, tutelu do řízení, selenii do motoru no a samozřejmně kladivo, bez toho něco opravit je mnohdy zhola nemožné
. Zkrátka život člověka naučí. Mnohdy mi nějáká ta oprava na silnici nevadí, ale zkrátka jsou situace, kdy se to nehodí. Navíc v rámci snahy o zachování alespoň nějáké pověsti značky se snažím na veřejnosti kapotu neotvírat
. Jinde než před barákem ale opravovat většinou nemůžu, takže mě mnozí sousedé musí mít už za blázna a Alfu za hodně nespolehlivou. Nicméně u 159 jsem zatím spokojen a až na řízení (o kterém dala ale dostatečně dopředu vědět) se nic špatného nestalo, což mě velmi příjemně překvapilo a doufám, že to tak i zůstane. Možná je to ale i tím, že předchozí majitel měl to auto opravdu rád, takže než ho poslal dál, nechal vyměnit všechno co bylo potřeba (vstřiky, ramena, olej, filtry, přední kotouče...) a když jsem ho kontaktoval, byl evidentně docela rád, že to auto má někdo, komu na něm záleží. Teď má Giuliettu a prý je taky spokojenej.


Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahojte.
Mam problem elektricky zamok co mam na kufri mi nejako blbne raz sa da kufor otvorit raz nie, asi je uz oslabeny zamok a chcem to vymenit, na eperi som nasiel nejaky zamok stoji to 50eur ... moze to byt ono?
60689811 ZÁMEK
Mam problem elektricky zamok co mam na kufri mi nejako blbne raz sa da kufor otvorit raz nie, asi je uz oslabeny zamok a chcem to vymenit, na eperi som nasiel nejaky zamok stoji to 50eur ... moze to byt ono?
60689811 ZÁMEK
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host