
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Njn, občas to tady není jednoduchý.. a užij si novou Škůdku, poslední dobou mě na dálnici furt předjížděj. A teď už vím proč, dík za osvětlení, za čtyři na sto bych těm italům taky nakládal... 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- MichalP
- Pozorovatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
- Bydliště: Dobřany u Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Jeden poznatek,měl jsem 1.9 16V 110kw Alfu Romeo 159 Ti 19"Alu a spotřeba kolem 8litrů průměr
Teď mám 2,4 20V 154kw Q4 Alfu Romeo 159 Ti 19" Alu a spotřeba kolem 9litrů průměr
Jízdní styl cca stejný,s 2,4 bych řekl jezdím trošku rychlejš,jsou tam ty koně a nevyužít je by byl hřích.Točit do 2000 otáček?To jde???Ideál 2800 - 4000 otáček,je to Alfa bože " Cuore Sportivo"

Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No s tím "Cuore sportivo" opatrně... já bych to nazval spíš "Diesel cuore"
. Jako ne že bych občas nejezdil rád rychle, ale zkrátka u toho motoru z toho tak něják moc vodvázanej nejsem. Jo, jede to hodně dobře, jo neznám lepší naftu, ale prostě Busso to není... když si vzpomenu na ten úžasnej zvuk toho dvanáctiventilu v otáčkách... dodnes mě mrazí a nenapadá mě nic lepšího
. Na jaře, nebo v létě si snad svůj sen splním a nějákej ten šestivál bude
, s tím pak opravdu nejde jezdit pomalu a taky ta spotřeba... člověk přímo vidí, jak ten palivoměr klesá
, ale to je prostě auto k jinýmu účelu. Tam člověka vyloženě těší, že mu benzínu chutná. 159 mám proto, abych jezdil relativně ekonomicky, pohodlně a stylově a nemůžu se prostě zbavit toho dojmu, že to je víc limuzína než sporťák
. Ale je pravda, že ostře s ní jet jde a nebrání se tomu, to když jsem se snažil jít trochu ostřeji na Cadillac o jéjej
. Byl to spíš takovej tanker na silnici, šíleně se to naklánělo a houpalo se to ještě 20 min po tom, co jsem z něj vystoupil
. Mít 159 s TBi, asi bych to taky proháněl jinak a dával jí řádně za uši u dieselu prostě tu potřebu nemám.







- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2277
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Pokud máš na mysli motor BUSSO 3,2 V6,
kterej se montoval do 156 GTA, 147 GTA, GT, 166, GTV & Spider a do Lancie Thesis,
tak ten měl 24 ventilů.
kterej se montoval do 156 GTA, 147 GTA, GT, 166, GTV & Spider a do Lancie Thesis,
tak ten měl 24 ventilů.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To plánuješ kupovat nějakýho "veterána" ? Já že jsem v tý svý 156tce 2.5 V6 měl ventilů rovných čtyřiadvacet..
12 ventilů mělo to Tvý HTP, což?
12 ventilů mělo to Tvý HTP, což?

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2277
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex dělat chytrýho hold něco stojí.
V tvém případě stačilo 5 minut čtení než něco napíšeš.
Je mě jasná tvá odpověď co odepíšeš, že jsi myslel starý BUSSO,
ale tento motor a ten výkon snad nechceš srovnávat s výkonem dnešního 2,4JTD?????
Na druhou stranu, co by jsme chtěli od člověka který vychvaluje Renault.
V tvém případě stačilo 5 minut čtení než něco napíšeš.
Je mě jasná tvá odpověď co odepíšeš, že jsi myslel starý BUSSO,
ale tento motor a ten výkon snad nechceš srovnávat s výkonem dnešního 2,4JTD?????
Na druhou stranu, co by jsme chtěli od člověka který vychvaluje Renault.

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Náhodou, víš jak Alfonso uměl s Renckem pelášit 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Hosi hosi, vy mu ale davate sadu...
A co se Cipise tyce, tak to me mrzi a preju dobryho odhadce a doufam ze mas nejakou slusnou pojistovnu!!! Jinak srna nasere, ale kamosovi se podarilo srazit kone!!! A to mel Tigru, takze bud rad, ze mas jen "tuklej" predek... Kun odesel po svejch a auto bylo na odpis 


AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
mcernoch:
Když se tady na fóru už půl roku zmiňuju o 164 a málem už jsem i nějákou koupil, tak jsem myslel, že to snad nemusím zmiňovat. Ano, jde mi o veterána, konkrétně by to měla být předfaceliftová 164 3.0 V6 12V. Hoši nedělejte ze mě debila, já vím o čem mluvím, né že ne
.
Jinak ne, proč bych srovnával výkon (ale klidně i ten, QV má pokud vím koní stejně), tu jde hlavně o projev toho motoru, zvuk... zkrátka to fakt s tou chrochtající 2.4 nemůžeš srovnávat, je to úplně někde jinde
.
No a k tomu Renckovi... nechápu, že tě furt tak trápí. Je to docela dobrý auto a rozhodně i ta jeho V6 má lepší zvukový projev, než 2.4 JTDm.
Když se tady na fóru už půl roku zmiňuju o 164 a málem už jsem i nějákou koupil, tak jsem myslel, že to snad nemusím zmiňovat. Ano, jde mi o veterána, konkrétně by to měla být předfaceliftová 164 3.0 V6 12V. Hoši nedělejte ze mě debila, já vím o čem mluvím, né že ne

Jinak ne, proč bych srovnával výkon (ale klidně i ten, QV má pokud vím koní stejně), tu jde hlavně o projev toho motoru, zvuk... zkrátka to fakt s tou chrochtající 2.4 nemůžeš srovnávat, je to úplně někde jinde

No a k tomu Renckovi... nechápu, že tě furt tak trápí. Je to docela dobrý auto a rozhodně i ta jeho V6 má lepší zvukový projev, než 2.4 JTDm.
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ono pri uvahach o cene provozu to neni jen o spotrebe, 2.4 ma radu spotrebnich dilu ve vyssi cenove relaci. Svezl jsem se 88kW a vubec bych se ji nebal, jasne neni to 200osliku, ale brzda pri predjizdeni to neni (jasne ze jak do toho presedne nekdo z BUSSA a podobnych veci tak je to snek). Myslim ze 88kW bude hodne slusny prumer na ceste z pohledu dynamiky. 159 neni sportak (sportak v kombajnu a nafte je stejne uchylna myslenka), ale spis Gran Turismo - clovek s tim zajede k mori a nepripada si ze to bylo tak daleko. Zkusil jsem s 159 ze srandy slalom mezi kuzelama a sice to uvnitr vypada pomale, ale cas nebyl vubec spatny.
Spotreby jsou strasne fajn vec - ja mam spotrebu podle toho kde zrovna opravuji cestu, kde se udela dvoukilometrova fronta kvuli skodifkari co se boji odtlacit uvareneho favorita do odstavneho pruhu a podle policejnich akci... Takze stejnou trasu do prace a zpatky jezdim od 6.2 do 9.7 (na jare jsem se nudil a sledoval si to v pracovni dobe v excelu, bo nebylo do koho pichnout).
Se 159 jsem mel sportovnejsi obdobi, ale po tom co jsem zjistil ze passata predjedu jsem se rozhodl zklidnit
Srna je smula. Zalezi co mas za pojistovnu, ja za psa dostal neco pres 10k, takze pak zalezi jak ti to opravi...
Spotreby jsou strasne fajn vec - ja mam spotrebu podle toho kde zrovna opravuji cestu, kde se udela dvoukilometrova fronta kvuli skodifkari co se boji odtlacit uvareneho favorita do odstavneho pruhu a podle policejnich akci... Takze stejnou trasu do prace a zpatky jezdim od 6.2 do 9.7 (na jare jsem se nudil a sledoval si to v pracovni dobe v excelu, bo nebylo do koho pichnout).


Srna je smula. Zalezi co mas za pojistovnu, ja za psa dostal neco pres 10k, takze pak zalezi jak ti to opravi...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
pridam teda aj ja, priemerku mam 7,3, mam 88kw, jazdim svizne, nie som brzda, samozrejme da sa ist aj za menej, raz som skusal predpisovo a ultra eco, v aute sme isli dvaja, bolo prazdne a trasa cca 200km okresky, v lete, v noci, priemerka 5,7, ale bolo to utrpenie
SW 1,9 JTD 88kW DPF 4/2007, dovoz, jvc touch navi, tachometrovo 135000km
realita podla servisu Rotterdam 165000km
EX: Almera, Almera GT, Micra, Felicia, Favorit

EX: Almera, Almera GT, Micra, Felicia, Favorit
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak koukám, že ta spotřeba je takový věčný téma a postupně se ještě víc dostává do jinejch vláken než kam patří
.
Žížal:
Co se týče spotřebních dílů, máš určitě pravdu, taky to chce víc oleje (teď při výměně jsem si připadal, jako když plním bezednou jámu a podezříval jsem se z toho, že jsem to dole nezavřel
). Nicméně bych řek, že to je vcelku zanedbatelné, ačkoliv, pokud by se stala nějáká katastrofa, tak určitě by se to prodražilo znatelněji, už stačí i že je tam o jeden vstřikovač víc. Rozvody taky stojej trochu víc atp. S tím holt nutno počítat, že kdo chce mít opičku musí mít na banány.
Já sám jsem s tím nejslabším motorem nejel, jel jsem jen s 16V a ten by mi rozhodně stačil. V běžném provozu jsem rozhodně nějáký zásadní a podstatný rozdíl necítil. Všichni tvrdí, že s 16V to líp zatáčí, zní to logicky, je lehčí, ale opět to nemůžu potvrdit, ale je to asi tím, že jsem s tím nejel ostře, prostě jsem se jel projet a určitě jsem neměl možnost se s tím sžít a pořádně to vyzkoušet. Důvod proč jsem nakonec vzal 2.4 byl prostě ten, že ta zrovna byla. Teď už bych ale asi nic slabšího nechtěl, jak si člověk zvykne, že ten výkon má, když ho potřebuje, tak do horšího už zkrátka nechce.
Busso, to je kapitola sama pro sebe. Už ho bohužel nemáme, ale když jsme ho měli, bylo to něco. Škoda, že ho nedali do 159, to bych asi ani tu spotřebu neřešil, protože bych si to pálení benzínu užíval
. Ikdyž když s tím člověk pak má jezdit každej den, tak ho to i přes to začne trápit. Navíc když se s tím jede jakože pořádně, tak těch dvacet na sto bych řek, že není nereálnejch. A ono se s tím fakt nedá jezdit na spotřebu
.

Žížal:
Co se týče spotřebních dílů, máš určitě pravdu, taky to chce víc oleje (teď při výměně jsem si připadal, jako když plním bezednou jámu a podezříval jsem se z toho, že jsem to dole nezavřel

Já sám jsem s tím nejslabším motorem nejel, jel jsem jen s 16V a ten by mi rozhodně stačil. V běžném provozu jsem rozhodně nějáký zásadní a podstatný rozdíl necítil. Všichni tvrdí, že s 16V to líp zatáčí, zní to logicky, je lehčí, ale opět to nemůžu potvrdit, ale je to asi tím, že jsem s tím nejel ostře, prostě jsem se jel projet a určitě jsem neměl možnost se s tím sžít a pořádně to vyzkoušet. Důvod proč jsem nakonec vzal 2.4 byl prostě ten, že ta zrovna byla. Teď už bych ale asi nic slabšího nechtěl, jak si člověk zvykne, že ten výkon má, když ho potřebuje, tak do horšího už zkrátka nechce.
Busso, to je kapitola sama pro sebe. Už ho bohužel nemáme, ale když jsme ho měli, bylo to něco. Škoda, že ho nedali do 159, to bych asi ani tu spotřebu neřešil, protože bych si to pálení benzínu užíval


Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex: ohledně zatáčení můžu říct (a teď nesrovnávám 1.9 nebo 2.4), že při přechodu letní gumy šířka 215 na zimní 205 to bylo hodně znatelný hned v první zatáčce za pneuservisem. S 215kama mám problém točit volantem jednou rukou, pokud auto stojí na místě nebo popojíždí. Vůbec si netroufám hádat, co musí dělat se servem nějaké 235ky gumy
Podle mého názoru je ten těžký předek v kombinaci s širokýma gumama u nejvyšších výbav a motorizací jednou z hlavních příčin selhávání těch řízení.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak já jezdím 225 a úplně v pohodě na místě zatáčím maílčkem.. nebudeš tam mít nějakej problém?
Jinak dnes jsem přezul na zimní Vredestein Wintrac Xtreme 225/50 17 a úplně jsem se leknul když jsem při 90ti zacukal volantem, jak se to vlnilo. Jen jsem cestou nepotkal širokou silnici abych za to mohl zabrat víc a zjistil jsem, jestli je by se to při větším cuknutí utrhlo, nebo je to jen vlastnost gmy a toho zajímavýho vzorku co na ní a je to tak jen citlivý na pohyby volantem..
Jinak dnes jsem přezul na zimní Vredestein Wintrac Xtreme 225/50 17 a úplně jsem se leknul když jsem při 90ti zacukal volantem, jak se to vlnilo. Jen jsem cestou nepotkal širokou silnici abych za to mohl zabrat víc a zjistil jsem, jestli je by se to při větším cuknutí utrhlo, nebo je to jen vlastnost gmy a toho zajímavýho vzorku co na ní a je to tak jen citlivý na pohyby volantem..

Naposledy upravil(a) sunic dne 21.11.2012, stř 11:58, celkem upraveno 1 x.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jestli máš ty gumy nové, tak si ještě nesedli, dej tomu pár stovek Km a bude to cajk.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Mas na mysli 215 R16?lukee píše:riprex: ohledně zatáčení můžu říct (a teď nesrovnávám 1.9 nebo 2.4), že při přechodu letní gumy šířka 215 na zimní 205 to bylo hodně znatelný hned v první zatáčce za pneuservisem. S 215kama mám problém točit volantem jednou rukou, pokud auto stojí na místě nebo popojíždí. Vůbec si netroufám hádat, co musí dělat se servem nějaké 235ky gumyPodle mého názoru je ten těžký předek v kombinaci s širokýma gumama u nejvyšších výbav a motorizací jednou z hlavních příčin selhávání těch řízení.
Tie mam a nic take necitim, ale pravda je ze preto som nevymenil 16 za napr. 17 & UP, hold 16 ma dovezu a nevypadaju spatne a hlavne nekurvia tak rychlo vsetko co s tym suvisi
Na druhej stane musim uznat, ze take 18" cali su o level vyzoru inde.
Alfa Romeo 159SW 1.9 16v JTDm Q-Tronic, Dpf Off, FL
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nn, nový nejsou, kupoval jsem je jetý. Maj 7mm.. Ty s nima máš nějaký zkušenosti? Já na tuhle značku slyšet jen chválu, tak uvidím. Třeba jsou fakt jen tak citlivý na pohyb volantem a držet budou..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ja vcera taky prezouval a cekalo me nepekny zjisteni, jedno kolo je zvlneny jak paragraf...to jsem vzivote nevidel. Nic mene tak nejak to jeste slo vyvazit, ale zarekl jsem se, ze z nich uz budou jen zimaky a najare se musi koupit nova sada. Skoda ze jsem to nevyfotil, ale byl jsem tak v soku, ze me to ani nenapadlo. Nic mene vyvazeno, je to vzadu a necitim zadny vibrace, chveni ani jiny problem... Tak uvidime...
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No já mám kola zas pro změnu trochu šišatý, potřebovaly by na stolici a srovnat, ale to by muselo auto na špalky, takže to budu řešit až na jaře s letňákama, nejspíš taky koupím druhou sadu. Jinak se zatáčením fakt nebyl problém ani u jednoho z aut. Mám origo R17 225/50 a řek bych že dobrý. Řízení odchází spíš z jiných důvodů, ale je fakt, že bez posilovače je problém s tím otočit
.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já přezul na zimní 16" a je to mazec jak se ulevilo ještě víc řízení jak na 225/50 R17.Kámoš má 18" a při parkování je cítit že s tím to servo má už sakra práci a je pak i slyšet.
Jinak já bych se taky 88kw nebál,já byl rozhodnutej pro 110kw,ale nakonec se naskytla tato 88kw co mám a nelituji,teď po vyndání DP a lehkém chipu od Šarkana to auto jede krásně.Nejezdím jako šnek,po zahřátí ji docela šlapu a spotřebu mám mezi 7,5-8,5 litru nafty na 100km,ale jezdím většinou kratší trasy tak to hodně zkresluje
Cipís: Jaj to je nemilé :-( U mě by to bylo horší,já havarijko nevedu
Jinak já bych se taky 88kw nebál,já byl rozhodnutej pro 110kw,ale nakonec se naskytla tato 88kw co mám a nelituji,teď po vyndání DP a lehkém chipu od Šarkana to auto jede krásně.Nejezdím jako šnek,po zahřátí ji docela šlapu a spotřebu mám mezi 7,5-8,5 litru nafty na 100km,ale jezdím většinou kratší trasy tak to hodně zkresluje
Cipís: Jaj to je nemilé :-( U mě by to bylo horší,já havarijko nevedu
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Cafte chlapi.
Posledne 2 -3 dni po rannom nastartovani a prvych metroch ked sa pohnem ide od motora taky zvuk, neviem ci to spravne popisem jemne pisklavo-fukajuci a potom to prestane po par metroch. Potom nic. Vcera po dlhsej ceste kratka pauza cca.10 min a zase na zaciatku a potom nic.Napadli ma tie podfukujuce zvody co tu niekto pisal,moze to bit ono? Inak tah a ostatne veci su v norme nijake zmeny neregistrujem. Dik za rady.
Posledne 2 -3 dni po rannom nastartovani a prvych metroch ked sa pohnem ide od motora taky zvuk, neviem ci to spravne popisem jemne pisklavo-fukajuci a potom to prestane po par metroch. Potom nic. Vcera po dlhsej ceste kratka pauza cca.10 min a zase na zaciatku a potom nic.Napadli ma tie podfukujuce zvody co tu niekto pisal,moze to bit ono? Inak tah a ostatne veci su v norme nijake zmeny neregistrujem. Dik za rady.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2277
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Andy159sw píše:Cafte chlapi.
Posledne 2 -3 dni po rannom nastartovani a prvych metroch ked sa pohnem ide od motora taky zvuk, neviem ci to spravne popisem jemne pisklavo-fukajuci a potom to prestane po par metroch. Potom nic. Vcera po dlhsej ceste kratka pauza cca.10 min a zase na zaciatku a potom nic.Napadli ma tie podfukujuce zvody co tu niekto pisal,moze to bit ono? Inak tah a ostatne veci su v norme nijake zmeny neregistrujem. Dik za rady.
Natoč video a hoď to sem.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Andy159sw:
Podfukující svody by se spíš asi projevily v zátěži. Pískání by mohl dělat drážkový řemen pohonu příslušenství, ten můj to dělá a je to právě chvíli po nastartování, pak už je to dobrý zase dokud nezastavím a nenechám to aspoň trochu vychladnout. Dělá mě to zásadně v zimě, v létě problém nebyl. Už jsem řešil, jestli to řešit, nakonec jsem se dozvěděl, že to stejně nemá smysl, tak to neřeším a žiju
. Samozřejmě to ale u tebe může být něco úplně jinýho, video se zvukem určitě pomůže.
ad servo a kola:
Právě proto nechápu, proč si na auto rvát ještě větší kola. Třeba ty 19" bych řek, že musej dávat hodně na prdel především těm ramenům, tady na našich českých tankodromech. Ty 17" mě ze začátku připadaly šíleně velkej rozměr, ale ono to aspoň nevypadá, jako kolečka od piána a i ten komfort jízdy je fajn, auto není moc tvrdý, spíš měkčí, což je fajn a navíc díky podvozku se ani v zatáčkách něják zásadněji nenaklání. Ale asi kdyby tam šly dát třeba 16", tak na tu zimu bych je taky dal. To je asi další věc, proč je 2.4 dražší - nedaj se tam dát menší kola. Servo si ale myslím, že spíš hlavně odchází z toho důvodu, že ten simering na tom řízení je špatně konstruován a zatáká tam voda, rezne to a rozežírá ho to. Na druhou stranu ty větší kola tomu rozhodně neprospějou a asi určitě to povolí dřív, než by to povolilo normálně.
Podfukující svody by se spíš asi projevily v zátěži. Pískání by mohl dělat drážkový řemen pohonu příslušenství, ten můj to dělá a je to právě chvíli po nastartování, pak už je to dobrý zase dokud nezastavím a nenechám to aspoň trochu vychladnout. Dělá mě to zásadně v zimě, v létě problém nebyl. Už jsem řešil, jestli to řešit, nakonec jsem se dozvěděl, že to stejně nemá smysl, tak to neřeším a žiju

ad servo a kola:
Právě proto nechápu, proč si na auto rvát ještě větší kola. Třeba ty 19" bych řek, že musej dávat hodně na prdel především těm ramenům, tady na našich českých tankodromech. Ty 17" mě ze začátku připadaly šíleně velkej rozměr, ale ono to aspoň nevypadá, jako kolečka od piána a i ten komfort jízdy je fajn, auto není moc tvrdý, spíš měkčí, což je fajn a navíc díky podvozku se ani v zatáčkách něják zásadněji nenaklání. Ale asi kdyby tam šly dát třeba 16", tak na tu zimu bych je taky dal. To je asi další věc, proč je 2.4 dražší - nedaj se tam dát menší kola. Servo si ale myslím, že spíš hlavně odchází z toho důvodu, že ten simering na tom řízení je špatně konstruován a zatáká tam voda, rezne to a rozežírá ho to. Na druhou stranu ty větší kola tomu rozhodně neprospějou a asi určitě to povolí dřív, než by to povolilo normálně.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak mě by se vzhledově 18" líbily,ale nechce se mi to obouvat,tak zůstanu u 17",ale asi u těch co mám,jak jsou vytažený paprsky až do kraje,tak vypadají opticky větší.Teď na 16" to vypadá jak kolečka od kočárku
Ale na zimu ideál a na léto zůstanu u 17"

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahojte kluci,
Chci se zeptat kde je umistnen vypinac na svetlo co je v kastliku pred spolujezdcem? Ja sem vsera zistil ze to svitilko mi porad sviti, a to ma za nasledek ze me vybiji baterii a to sem si myslel ze to dela ta muzika ... Nikde sem ten vypinac nenasel
Umi mi zatim nekto rict jakou pojistku mam vytahnout aby sem to odpojil od proudu? ono i kdyz zamknu auto porad to sviti ...
Dekuju
Chci se zeptat kde je umistnen vypinac na svetlo co je v kastliku pred spolujezdcem? Ja sem vsera zistil ze to svitilko mi porad sviti, a to ma za nasledek ze me vybiji baterii a to sem si myslel ze to dela ta muzika ... Nikde sem ten vypinac nenasel

Dekuju
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů