Maserati
Re: Maserati
kontext směřování automobilky a pozicování modelů do budoucna je logické. Uvolnili si tím místo o segment níže, kde mohou nové Ghibli naladit víc nekompromisně, qporte už je fakt hodně lux-segment. Tady mi ta popisovaná ztráta charakteru nepřijde samoúčelná, ale opravdu smysluplná.
Zpátky k Porte - sám pamatuji stesky klientů, že tam nejde provléct lyže, nebo sklopit sedačky. Holt i ta nejvyšší třída už nemá jen zámky, ale zajede si i do alp zalyžovat, v tom se doba změnila a automobilky ji dříve či později následovaly. Co mě nepřekvapuje je nasazení turbomotoru, u takhle těžkýho auta - i když jsem čekal, že bude jen u V6, aby si osmiválec zachoval supersportovní charakteristiku - ale dle prvních dojmů se to technikům podařilo i s turby, a uvítejme tedy po 10 letech znovu V8 biturbo. Návrat starých časů :-) Palec dolů jen za ten hnusný plast na motoru. Trošku mě překvapuje verze Q4 jen u slabší varianty, otázka zda přijdou časem i s V8 Q4. Mimochodem nevíte někdo, zda ten motor V6 je pentastar, nebo je taky od ferrari jako V8? Je to potenciálně motor pro novou Giulii..
Takhle postavené Qporte se ale dalo čekat. Musím se přiznat, že jsem víc zvědavý na menší Ghibli, jaký auto se jim podaří na (pravděpodobně) podvozku starého 300C udělat. Pokud zůstane jen platforma RWD kvůli nákladům, ale dají si tam vlastní skyhook tlumiče a zavěšení, motory V6 biturbo, a design, což vše počítám, že ano, tak je to může být hodně zajímavá záležitost a na rozdíl od qporte časem i celkem finančně dostupný a třeba i líp servisovatelný auto, o kterým by se dalo uvažovat.
Zpátky k Porte - sám pamatuji stesky klientů, že tam nejde provléct lyže, nebo sklopit sedačky. Holt i ta nejvyšší třída už nemá jen zámky, ale zajede si i do alp zalyžovat, v tom se doba změnila a automobilky ji dříve či později následovaly. Co mě nepřekvapuje je nasazení turbomotoru, u takhle těžkýho auta - i když jsem čekal, že bude jen u V6, aby si osmiválec zachoval supersportovní charakteristiku - ale dle prvních dojmů se to technikům podařilo i s turby, a uvítejme tedy po 10 letech znovu V8 biturbo. Návrat starých časů :-) Palec dolů jen za ten hnusný plast na motoru. Trošku mě překvapuje verze Q4 jen u slabší varianty, otázka zda přijdou časem i s V8 Q4. Mimochodem nevíte někdo, zda ten motor V6 je pentastar, nebo je taky od ferrari jako V8? Je to potenciálně motor pro novou Giulii..
Takhle postavené Qporte se ale dalo čekat. Musím se přiznat, že jsem víc zvědavý na menší Ghibli, jaký auto se jim podaří na (pravděpodobně) podvozku starého 300C udělat. Pokud zůstane jen platforma RWD kvůli nákladům, ale dají si tam vlastní skyhook tlumiče a zavěšení, motory V6 biturbo, a design, což vše počítám, že ano, tak je to může být hodně zajímavá záležitost a na rozdíl od qporte časem i celkem finančně dostupný a třeba i líp servisovatelný auto, o kterým by se dalo uvažovat.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
základ motoru je Pentastar (co jsem tak někde vyčetl), všechno ale prošlo rukama italů, takže to rozhodně není motor z Chrysleru....
Mimochodem, on i ten pentastar s jeho poměrem zdvihu a vrtání je mimořádně zajímavý motor, který bych do svého auta bral hned!
Jinak jak píšeš, tohle je fakt vyloženě prezidentská kára, nic pro nás, co rádi řídíme....
Ale na to menší se těším, tohle Italové neodfláknou, jsem v klidu 

Mimochodem, on i ten pentastar s jeho poměrem zdvihu a vrtání je mimořádně zajímavý motor, který bych do svého auta bral hned!
Jinak jak píšeš, tohle je fakt vyloženě prezidentská kára, nic pro nás, co rádi řídíme....


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
to Ghibli by mohlo být fakt zajímavý. cena bude tak 2-2,5 mil, jasně-je to šíleně drahý na běžnýho člověka, ale na ceně bude padat rychle, a technika by mohla být víc lidová. verze V6 atmo s cca 350CV a RWD bude dle mě určitě, což se mi jeví jako ideál, pokud bude váha někde na 1650kg a délka do 4,9
na qporte jsme zvědav na živo, asi po čase vyrazím na sraz MC
zatím pro mě králem zůstává GTS předchozí generace.

na qporte jsme zvědav na živo, asi po čase vyrazím na sraz MC

Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
U tý Q4 bych si i tipnul, že se jim to tam s tím V8 jednoduše nevejde.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Maserati
mimochodem tady je Pentastar v nějaké anketě (která zdá se neřeší jen papírové hodnoty, ale prostě to, jak se s tím reálně jezdí....)
http://autofun.blesk.cz/wards-motory-11237/
Čtvrté místo a nejlepší atmosférický motor
http://autofun.blesk.cz/wards-motory-11237/
Čtvrté místo a nejlepší atmosférický motor

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Maserati
Takže není 4., ale jen mezi 10ti nejlepšímiŽebříček je sestavován bez pořadí a motory jsou seřazeny abecedně (s ignorováním písmene CH)

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Maserati
OK 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
je to jenom anketa, na tu auto nejezdí, ale už to že tam ten motor je svědčí o tom že má potenciál 

Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
mimochodem tam o V6 píšou jako 2.8 to se zdvihovým objemem z původních 3.6 řádně zahýbali.. zajímavý bude vědět poměry vrtání/zdvihu, nemáte někdo? to jsou motory i progiulii, pokud ji teda Účetní neodškrtne..
čím to že italové umějí prodávat auta za 3 miliony a víc, ale alfy za 400-900 tisíc ne???
čím to že italové umějí prodávat auta za 3 miliony a víc, ale alfy za 400-900 tisíc ne???
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
V8
capacity 3.8 litre
3799 cc
(231.829 cu in)
bore × stroke 86.5 × 80.8 mm
3.41 × 3.18 in
bore/stroke ratio 1.07
valve gear DOHC
4 valves per cylinder
32 Total valves
maximum power output 530.3 PS (523 bhp) (390 kW)
at 6500-6800 rpm
specific output 137.7 bhp/litre
2.26 bhp/cu in
maximum torque 710 Nm (524 ft·lb) (72.4 kgm)
at 2000-4000 rpm
tak V8 3.8 je krátkozdvihovej motor s 2 turby, přesně konfigurace jako biturbo motor z 80. let co jsem měl i já - kořeny
capacity 3.8 litre
3799 cc
(231.829 cu in)
bore × stroke 86.5 × 80.8 mm
3.41 × 3.18 in
bore/stroke ratio 1.07
valve gear DOHC
4 valves per cylinder
32 Total valves
maximum power output 530.3 PS (523 bhp) (390 kW)
at 6500-6800 rpm
specific output 137.7 bhp/litre
2.26 bhp/cu in
maximum torque 710 Nm (524 ft·lb) (72.4 kgm)
at 2000-4000 rpm
tak V8 3.8 je krátkozdvihovej motor s 2 turby, přesně konfigurace jako biturbo motor z 80. let co jsem měl i já - kořeny

Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
jo jo, to vypadá slibně...
Třeba GTA má vrtání/zdvih 93/78, čili poměr 1.19.
Pentastar 96/83, čili poměr 1.16
Takže zas až tak nadčtvercový motor to není....
Ale ono by to asi ani nedávalo smysl, když to má turbo...
Maximum nad 6500ot. nicméně naznačuje, že točit to asi půjde
Při krouťáku 710nM to budeš při běžné jízdě točit do 1700 otáček a když se nase*eš, tak pak nastane peklo (i v nádrži
)
Třeba GTA má vrtání/zdvih 93/78, čili poměr 1.19.
Pentastar 96/83, čili poměr 1.16
Takže zas až tak nadčtvercový motor to není....
Ale ono by to asi ani nedávalo smysl, když to má turbo...
Maximum nad 6500ot. nicméně naznačuje, že točit to asi půjde

Při krouťáku 710nM to budeš při běžné jízdě točit do 1700 otáček a když se nase*eš, tak pak nastane peklo (i v nádrži

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
pár fotek ze čtvrtečního představení nového QP. Kubas se očividně nevejde ani do 5,5 metru dlouhého auta 
auto je to velký a pěkný, snad se bude ještě víc prodávat než předchozí, které bylo velmi úspěšné.

auto je to velký a pěkný, snad se bude ještě víc prodávat než předchozí, které bylo velmi úspěšné.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
:-) no, na to jak je to velky auto, tak mista vevnitr je jen tak akorat.... ale samozrejme, u Mase jde o jine vlastnosti.... Jinak auto nadherne, vsechna cest! Zpocatku se mi zdalo fakt malo mista vpredu, ale po prenastaveni volantu to uz bylo dobre.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- petr164
- Pozorovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
- Bydliště: Praha 8 Březiněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
Nové QP se mi zvenku nelíbí. Místo zachování dynamické boční linie včetně spodní linie bočních oken (viz předchozí QP) se objevil podivný prolis nad zadními blatníky vycházející odnikud. Světla se také tvarově ubírají jinam, jakoby japonsky k detailu namísto smyslu pro celek. Centro Stile jakoby pozapomnělo na zásadu vyváženosti a celkového výrazu hmot a linií. Interier je naopak super, ale odtamtud QP asi jen tak neuvidím, natož abych jej užíval... Jinak o Pentastaru V6 jsem psal již při jeho odhalení, že jde o motor s velkým potenciálem a že pro Alfu a Maserati znamená kýžené zachování tradice V6 při zásadním posunu v konstrukci (pan Busso promine, ale dnes to jde dělat ještě lépe). Také jsem psal, že americký základ lze podstatně upravovat a že v tom jsou Italové mistři. Tak na V6 jsem opravdu zvědav, protože to bych šel okamžitě otestovat 

AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
nechci zakládat další vlákno- jak je na tom v udržitelnosti v chodu quattroporte IV ? Někdo nějaké zkušenosti? Přechod mezi "šlechtu" mě celkem láká a tohle splňuje moje požadavky- sedan/ benzín/manuál/ na parkovišti u tesca nepotkám druhý/rwd/ jméno... Nehledě na to že se mi líbí už od tý doby co byl představený v mý pubertě a já si o něm četl v autotipu, je to auto úplně k ho*nu po praktické stránce a před barák ho budu muset transportovat teleportem, bo neprojede
Chápu že v Kelly na to hvězdnou lajnu (starline) nekoupím, že mogul se do toho neleje, druhovýroba neexistuje a servis neumí Franta Vomáčka co dělá pro ostatní v JZD oktávky. Zase tak mimo nejsem. Jediný co vím že chci manuál... V8? V6 turbo?
Chápu že v Kelly na to hvězdnou lajnu (starline) nekoupím, že mogul se do toho neleje, druhovýroba neexistuje a servis neumí Franta Vomáčka co dělá pro ostatní v JZD oktávky. Zase tak mimo nejsem. Jediný co vím že chci manuál... V8? V6 turbo?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Maserati
http://www.auto.cz/maserati-ghibli-pred ... ydny-73778
tak uvidíme.... na tohle auto se celkem těším....
Hlavně v nějaké odtuněné podobně by se z toho dala udělat velká Alfa (plány svého času takové byly, jak je to teď, to nevím....)
tak uvidíme.... na tohle auto se celkem těším....
Hlavně v nějaké odtuněné podobně by se z toho dala udělat velká Alfa (plány svého času takové byly, jak je to teď, to nevím....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
nechce se mi to vypisovat, posílám ti číslo jestli se ti chce, zavolej mi.hondzik píše:nechci zakládat další vlákno- jak je na tom v udržitelnosti v chodu quattroporte IV ? Někdo nějaké zkušenosti? Přechod mezi "šlechtu" mě celkem láká a tohle splňuje moje požadavky- sedan/ benzín/manuál/ na parkovišti u tesca nepotkám druhý/rwd/ jméno... Nehledě na to že se mi líbí už od tý doby co byl představený v mý pubertě a já si o něm četl v autotipu, je to auto úplně k ho*nu po praktické stránce a před barák ho budu muset transportovat teleportem, bo neprojede
Chápu že v Kelly na to hvězdnou lajnu (starline) nekoupím, že mogul se do toho neleje, druhovýroba neexistuje a servis neumí Franta Vomáčka co dělá pro ostatní v JZD oktávky. Zase tak mimo nejsem. Jediný co vím že chci manuál... V8? V6 turbo?
Radim
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
tak ty linie vypadají jasně jako menší verze qporte, uvidíme jak to bude vypadat. moc se na něj těším z mnoha důvodů.Kubas píše:http://www.auto.cz/maserati-ghibli-pred ... ydny-73778
tak uvidíme.... na tohle auto se celkem těším....
Hlavně v nějaké odtuněné podobně by se z toho dala udělat velká Alfa (plány svého času takové byly, jak je to teď, to nevím....)
1/ automobilce může hodně pomoci s objemem prodejů
2/ bude to určitě mrštnější a dravější vůz
3/ bude stát méně než qporte a teoreticky by to mohlo být i servisovatelný pro nemilionáře (narozdíl od minulýho a současnýho qp)
4/ taky je to možná cesta pro high-end model Alfy (kterým je nyní giulietta QV

Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
háj-endový model máme teď 4C
A jinak jo, tohle by bylo nad Giulií, defacto nátsupce 166 (s tím, že samozřejmě Giulia bude o cca 30 čísel větší než 159 a to samé platí rozměrově pro nástupce 166.... pokud tedy bude....)


A jinak jo, tohle by bylo nad Giulií, defacto nátsupce 166 (s tím, že samozřejmě Giulia bude o cca 30 čísel větší než 159 a to samé platí rozměrově pro nástupce 166.... pokud tedy bude....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati
máš pravdu, pořád si nemůžu zvyknout že 4C není fikce z photoshopu
Giulii udělat musí, a pak by bylo fajn převzít základy od Ghibli a postavit tu vyšší střední. naopak by to bylo dost netypický..takový zcela proti logice-prostě Alfa.

Giulii udělat musí, a pak by bylo fajn převzít základy od Ghibli a postavit tu vyšší střední. naopak by to bylo dost netypický..takový zcela proti logice-prostě Alfa.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7267
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati
vypadá to moc pěkně, tak uvidíme jestli se to bude shodovat se skutečností 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Maserati
tvarování světel je dost 3er like, to je škoda... ale profil, záď, interiér, a nápis že vrcholná verze má 410 koní - (biturbo 3.0 V6 pentastar), to překonává. 

Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Maserati
Moc hezký.
Že bude nafta a 4x4 je super, konkurence bude mít na trhu nepříjemnýho rivala. K tý platformě - nepsalo se o tom, že se použije platforma 300/Thema?

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Maserati
tvrdí se zkrácené QP. to je pro mě překvapení, měl se použít 300C základ - zejména z důvodu nákladů, to je jasný. ale třeba je tam nějaký jiný důvod, že by se to kroutilo, nebo tak-nevíme, domníváme se.zatím jsou to neoficiální informace..
z nafty nejásám, ale tohle bude tvořič obratů a prodejů. a radši naftové maserati (a k tomu pár extra osmiválcových Qporte, GT, MC Stradale atd), než žádné maserati jako automobilka, v tomhle mám jasno.
za 1,5 míče 3.0 JTD (jak se někde píše), to bude až neskutečná cena - a kladu si otázku, kolik lidí by pak koupilo alfu, když by ty auta sdílely stejný základ a některé motory.
z nafty nejásám, ale tohle bude tvořič obratů a prodejů. a radši naftové maserati (a k tomu pár extra osmiválcových Qporte, GT, MC Stradale atd), než žádné maserati jako automobilka, v tomhle mám jasno.
za 1,5 míče 3.0 JTD (jak se někde píše), to bude až neskutečná cena - a kladu si otázku, kolik lidí by pak koupilo alfu, když by ty auta sdílely stejný základ a některé motory.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti