Realny tlak nafty - diagnostika
Realny tlak nafty - diagnostika
Mel bych dotaz na ty co maji diagnostiku a taky na ty co tomu ruzumi:
Jakou mate honotu polozky "Realny tlak nafty" pri vypnutem motoru?
- V mem pripade pri vypnutem motoru je
Teoreticky tlak nafty: neco kolem 290 bar
Realny tlak nafty: neco kolem 4,2 bar
- Pri zapnutem motoru
Teoreticky tlak: > 300 bar
Realny tlak: > teoreticky tlak
Predpokladam, ze cidlo je za cerpadlem. Jde mi tedy o to, za pri vypnuti motoru by se Realny tlak nafty nemel zastavi nekde kolem tech 290 bar. Misto toho pozvolna klesne az na 4 bary. Ma s tim nekdo zkusenosti - jsou tyto hodnoty OK?
Jedna se o 2.4 JTD 159.
Problem je v tom, ze uz delsi dobu mam spatne studene starty kdy motor chyta jako by na 3 valce a stale nemuzu presne prijit na to co to presne zpusobuje. Jedna z moznosti o ktere uvazuji je, ze pada nafta kdyz auto delsi dobu stoji, dalsi moznost prisuzuji virive klapce a obecne cely ekobordel kolem motoru. Pripadne nejake hloupe cidlo neb jakmile se motor ohreje alespon na 50 stupnu, tak v tu ranu se chod motoru sklidni a je po problemu. Zvlastni taky je, ze se mi tento problem projevuje jen v Letnim a vubec teplem obdobi. V zime motor startuje jako vymeneny (naprosto v pohode). Nekdo to tu uz myslim taky popisoval, ze jakmile vyveze 159 z garaze ven na slunicko, tak mu taky spatne chyta -> vemu-li vyse zmineny problem + nesepnuti zhavicu vlivem velmi tepleho pocasi, pak ...
Jakou mate honotu polozky "Realny tlak nafty" pri vypnutem motoru?
- V mem pripade pri vypnutem motoru je
Teoreticky tlak nafty: neco kolem 290 bar
Realny tlak nafty: neco kolem 4,2 bar
- Pri zapnutem motoru
Teoreticky tlak: > 300 bar
Realny tlak: > teoreticky tlak
Predpokladam, ze cidlo je za cerpadlem. Jde mi tedy o to, za pri vypnuti motoru by se Realny tlak nafty nemel zastavi nekde kolem tech 290 bar. Misto toho pozvolna klesne az na 4 bary. Ma s tim nekdo zkusenosti - jsou tyto hodnoty OK?
Jedna se o 2.4 JTD 159.
Problem je v tom, ze uz delsi dobu mam spatne studene starty kdy motor chyta jako by na 3 valce a stale nemuzu presne prijit na to co to presne zpusobuje. Jedna z moznosti o ktere uvazuji je, ze pada nafta kdyz auto delsi dobu stoji, dalsi moznost prisuzuji virive klapce a obecne cely ekobordel kolem motoru. Pripadne nejake hloupe cidlo neb jakmile se motor ohreje alespon na 50 stupnu, tak v tu ranu se chod motoru sklidni a je po problemu. Zvlastni taky je, ze se mi tento problem projevuje jen v Letnim a vubec teplem obdobi. V zime motor startuje jako vymeneny (naprosto v pohode). Nekdo to tu uz myslim taky popisoval, ze jakmile vyveze 159 z garaze ven na slunicko, tak mu taky spatne chyta -> vemu-li vyse zmineny problem + nesepnuti zhavicu vlivem velmi tepleho pocasi, pak ...
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
ahojte dneska ma napadla taka vec, ze ked po nastartovani mi trasie autom je to akoby auto nedostavalo dostatok nafty akoby ho nieco brzdilo tak som rozmyslal ze to pychnem na diagnostiku a po nastartovani studeneho motora na volnobeh mi ukazuje realny tlak nafty 302.1 barov a teoreticky tlak nafty 318.3 bar
mnozstvi nafty prvni stryk 0.0mg/l mnozstvy nafty 5.09 mg/l celkove mnozstvy nafty 6.75 mg/l
ja sa do toho nerozumiem tym hodnotam tak ak by niekto vedel rad uvitam kazdu radu ci je to ako ma byt.. dakujem
mnozstvi nafty prvni stryk 0.0mg/l mnozstvy nafty 5.09 mg/l celkove mnozstvy nafty 6.75 mg/l
ja sa do toho nerozumiem tym hodnotam tak ak by niekto vedel rad uvitam kazdu radu ci je to ako ma byt.. dakujem
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
tlak je v pořádku, spíš vyjeď korekce a napiš je sem
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
takze tlak je v pohode? inak je to 1.9 jtd 85 kw 8v mam nabehane 140000 km.
co znamena vyjed korekce? na diagnostike fiatscan ecu pise tlak 302.1 a vedla v tabulke pise ze by mal byt 400 tak preto ma napadlo ze ci neni nizky tlak a preto mi to vibruje celym autom pri starte. dik
co znamena vyjed korekce? na diagnostike fiatscan ecu pise tlak 302.1 a vedla v tabulke pise ze by mal byt 400 tak preto ma napadlo ze ci neni nizky tlak a preto mi to vibruje celym autom pri starte. dik
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
takze tu su udaje pri vypnutom a pri beziacom motore najprv tie pri vypnutom:\
otacky motoru 0 rpm
mnozstvy nafty 38.44 mg/i
mnozstvy nafty prvni stryk 0.0 mg/i
celkove mnozstvy nafty 0.00mg/i
realny tlak nafty 7.3 bar
tlak nafty ad/c 0.518v
teoreticky tlak nafty 455 5 bar
otevreni regulatoru tlaku 1.23 %
doba rizeneho vstryku 0.000ms
doba hlavniho vstryku 0.000ms
pocatek hlavniho vstryku 0.00 deg
pocatek rizeneho vstriku 0.00 deg
otevreni ventilu overboost (turbo) 75%
realny tlak preplnovani 1.015mbar
teoreticky tlak preplnovani 1.431 mbar
vstrikovac 1 class 1
vstrikovac 2 class 1
vstrikovac 3 class 1
vstrikovac 4 class 1
otacky motoru 0 rpm
mnozstvy nafty 38.44 mg/i
mnozstvy nafty prvni stryk 0.0 mg/i
celkove mnozstvy nafty 0.00mg/i
realny tlak nafty 7.3 bar
tlak nafty ad/c 0.518v
teoreticky tlak nafty 455 5 bar
otevreni regulatoru tlaku 1.23 %
doba rizeneho vstryku 0.000ms
doba hlavniho vstryku 0.000ms
pocatek hlavniho vstryku 0.00 deg
pocatek rizeneho vstriku 0.00 deg
otevreni ventilu overboost (turbo) 75%
realny tlak preplnovani 1.015mbar
teoreticky tlak preplnovani 1.431 mbar
vstrikovac 1 class 1
vstrikovac 2 class 1
vstrikovac 3 class 1
vstrikovac 4 class 1
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
a teraz pri nastartovanom na volnobehu :
otacky motoru 851 rpm
mnozstvi nafty 4.11 mg/i
mnozstvi nafty prvni vstryk 0.0 mg/i
celkove mnozstvy nafty 5.40 mg/i
realny tlak nafty 302.1 bar
tlak nafty ad/c 1.290 v
teoreticky tlak nafty 300 bar
otevreni regulatoru tlaku 15.59%
doba rizeneho vstryku 0.292ms
doba hlavniho vstriku 0.456 ms
pocatek hlavniho vstriku -0.84 deg
pocatek rizeneho vstriku 10.50 deg
otevreni ventilu overboost 75 %
realny tlak preplnovani 1.031mbar
teoreticky tlak preplnovani 1009 mbar
otevreni ventilu egr 1 %
skuste sa na to pozret kto sa rozumie tym hodnotam ci su v poriadku plz dik
otacky motoru 851 rpm
mnozstvi nafty 4.11 mg/i
mnozstvi nafty prvni vstryk 0.0 mg/i
celkove mnozstvy nafty 5.40 mg/i
realny tlak nafty 302.1 bar
tlak nafty ad/c 1.290 v
teoreticky tlak nafty 300 bar
otevreni regulatoru tlaku 15.59%
doba rizeneho vstryku 0.292ms
doba hlavniho vstriku 0.456 ms
pocatek hlavniho vstriku -0.84 deg
pocatek rizeneho vstriku 10.50 deg
otevreni ventilu overboost 75 %
realny tlak preplnovani 1.031mbar
teoreticky tlak preplnovani 1009 mbar
otevreni ventilu egr 1 %
skuste sa na to pozret kto sa rozumie tym hodnotam ci su v poriadku plz dik
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
a este ak by mi niekto vedel vysvetlit co znamena to nastavovanie tych vstrekov daju sa nastavit na class 1 az class 4 co to je? ja mam vsetky styry na class 1
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
Hodnoty jsou v pořádku.
Ale nedal si sem stále ty korekce vstřikovačů.
Ale nedal si sem stále ty korekce vstřikovačů.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
kurnik ked ja neviem ako to mam urobit tie korekce. porad ako na to? mam fiatecuscan soft dik
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
fuuha kamko no ja tam ani take vecicky nemam
pozeral som a nic take len injector 1 class 1 az po 4 a to nevies co je vlastne tie class 1?
mam plnu verizu 2.5 fiatecuscan ako ze to tam nemam?
pozeral som a nic take len injector 1 class 1 az po 4 a to nevies co je vlastne tie class 1?
mam plnu verizu 2.5 fiatecuscan ako ze to tam nemam?
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
Protože to má jen JTDmjurij51 píše:fuuha kamko no ja tam ani take vecicky nemam
pozeral som a nic take len injector 1 class 1 az po 4 a to nevies co je vlastne tie class 1?
mam plnu verizu 2.5 fiatecuscan ako ze to tam nemam?
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
aha takze v mojom pripade ako dalej?
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
da sa to nejako premerat? a neviem co znamenaju tie vecicky injector 1 class1 atd
Re: Realny tlak nafty - diagnostika
dneska som pozeral na tie vstreky a maju oznacenie nasledovne: prvy (bol meneny) ma oznacenie c2 ostatne su oznacene cislom 1 tak som to tak nahodil cez diag. ale ci som urobil dobre to netusim
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti