Díky!
Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Děkuji Vám moc za rady, dnes se mi konečně rozsvítila kontrolka motoru a po načtení mám špatný EGR ventil, nevíte někdo, jestli pomůže jen vyčištění nebo zaslepení? Můj mechanik mi říkal, že mám novější EGR a to neoblbnu
a nevíte, kolik stojí nové, mně to vychází někde kolem 5.000,- Kč, což je docela garda.
Díky!
Díky!
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm r.v.2006 88kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Každopádně bych ho nejdřív vyndal a pořádně vyčistil. Po vyčištění vyzkoušet funkci přes fes.
Pokud ho zaslepíš, tak se ti po x km rozsvítí kontrolka řízení motoru a bude ti svítit. Tento EGR je už hlídanej jednotkou (bohužel).
Pokud ho zaslepíš, tak se ti po x km rozsvítí kontrolka řízení motoru a bude ti svítit. Tento EGR je už hlídanej jednotkou (bohužel).

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
a preto sa do zaslepiek robia dierky, aby si jednotka myslela ze EGR je plne funkcny...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To je zajímavé s těma dírkama, ale abych ti řekl pravdu, tak tomu moc nevěřím. Nejprve to zkusím vyčistit a pak se budu pokoušet laborovat se záslepkou...
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm r.v.2006 88kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Liwika19 píše:a preto sa do zaslepiek robia dierky, aby si jednotka myslela ze EGR je plne funkcny...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
neviem comu neveris. proste je to fakt. na starsich diesloch to je unijetoch (JTD) mozes EGR zaslepit uplne plnou zaslepkou bez dierok, no v novsich diesloch multijetoch (JTDm) su tam potrebne dve male dierky aby tam islo minimum spalin a teda RJ si myslela ze EGR slape normalne. ma to takto spravenych XY ludi na fore. osobne EGR nemam zaslepene, je len cistene. a poviem ti ze to cistenie ti teda doooost pomoze. ja som tam mala teda poriadny mordor. niekde tu na fore ale aj na nete bol presne vyfoteny navod ako vycistit ten selenoid EGRka presne aj s navrtanim a rozobratim. ono ti totizto nestaci rozobrat len na dve casti EGR a to vycistit. musis ho navrtat a vyklepat tu pruzinu s tyckou von a aj to precitit, pretoze tam co su sadze tak tie brania spravnemu chodu tej tycky. takze vela stastiaauparas píše:To je zajímavé s těma dírkama, ale abych ti řekl pravdu, tak tomu moc nevěřím. Nejprve to zkusím vyčistit a pak se budu pokoušet laborovat se záslepkou...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- Geralt10
- Štamgast
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Je to trochu jinak. Když jsem nechal propadnout to obdélníkové těsnění dolů do motoru, tak jsem koupil origo ve Fiatu. Mělo čtyři díry, asi tak 1/2 cm.
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
jj to je presne ono...na origo su 4 dierky, no viem ze co si to ludia robili samy, tak im stacili aj dve...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jak tu tak procitam o vymene sneku a narustu vykonu, tak by me zajimalo, co na to vase spojky? Nikde jsem se nedocetl, kolik ktera spojka zvlada prenest bezpecne kroutaku. Jelikoz origo sem tam uz proklouzne a ted pribude trocha koni do stada, tak pokukuji po Sachsi (nekde jsem se docetl, ze by mela u multijetu zvladnout az 420 Nm, ale nevim). Nebo je nechavate preoblozit a silnejsi pritlacak? Dikes
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jsem zjistil, že je docela problém s "kompletním repasem" turba u 2.4 129kW... u slabších by to neměl být problém
Dobrý den pane xxx,
kompletní generální oprava na Opravárenskou sadu je za 7000 Kč. (ložiska,pístní kroužky,ucpávky aj. dále se provede vyčištění,vyvážení a odzkoušení na zkušebním stavu).
V případě, že je poškozen rotor tak je turbo neopravitelné - výrobce Garrett nedodává rotor samostatně. Nové originál tbd by bylo za 14 900 + DPH. V případě zájmu mě prosím kontaktujte.
S pozdravem/Best regards
Ing.Vladimir Fiker
sales manager
TurboCar, s.r.o.
U Dálnice 620
595 01 Velká Bíteš
Czech Republic
Dobrý den,
Koukal sem na dostupnost dílů do vašeho turbodmychadla. Bohužel Vás nepotěším. Do daného turbodmychadla nejsou dostupné veškeré náhradní díly na kompletní repas. Proto turbodmychadlo ani neopravujeme a nemáme v naší databázi repasovaných turbodmychadel. Jediné jak bych Vám dokázal pomoci, je turbodmychadlo nové.
S pozdravem
Zdeněk Pecháček
Vedoucí oprav a prodeje
Turbosport
Vzdušná ulička 4900/4
Jablonec nad Nisou 46601
Tel : 728763770
Pechacek@turbosport.cz
http://www.turbosport.cz
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mám telefon na jednu firmu ze Strakonic, můžu ti ho sem hodit a zkus je, jestli vědí něco víc. Jinak je to docela pech. 
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Bohužel je to tak. Taky jsem měl před 3 roky turbo na hadry. V AF Ostrava mě to vyšlo i s olejem na 27 tyček
.Snad to nové vydrží dalších 200 tis.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zkus ještě tuto firmu, mám s ní dobré zkušenosti, ale pokud Garrett nedodává opravnou sadu, tak asi opravdu jen nové
http://www.specialturbo.cz/
http://www.specialturbo.cz/
159
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
mam nabídku na turbo z 166 129kW, prý je tam trochu jinak natočené, někdo nejaké zkušenosti?
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
U mě na 2,4 JTDm 129kW turbo repas v Německu a poté komplet výměna za nové, taky doufám že minimálně než změní majitele neumře.
podotýkám že v DE ježděno na olej 5W-30 po výměně WR Diesel 5W-40 a mám podezření že hlavní vinu na turbu měla ženská ruka za volantem a olej mimo specifikaci výrobce.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Taky mi ho zabila 5W-30, prašiví němci. 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
má někdo zkušenosti s "diesel runaway" u JTD?
Jak na to reagovat? (udusit přes rychlost)? Jak tomu předejít apod.
Shlédl jsem pár videí na youtube a četl nějaký komenty na volvo fóru....fuj
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Vypnout motor - klapka v sani by se mela zavrit.
Pokud nepomuze, otevrit kapotu a vyrvat hadici sani pred klapou.
Pokud nepomuze, otevrit kapotu a vyrvat hadici sani pred klapou.
Alfa Romeo Perfection
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Já bych tedy za takových okolností do motoru nesahal. Vyšlápnout spojku, zabrzdit a chcípnout přes pětku nebo šestku mi přijde rychlejší a bezpečnější.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ja bych teda při těch otáčkách neměl koule ani otevřít kapotu 
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jen trochu poopravim tvrzeni o EGR. Na 77kW verzi je EGR ovladan sice podtlakem, a u novejsiho elektromagnetem, ale zpetna vazba od egr neni ani u jednoho. Chyba se vyhodnocuje pomoci vahy vzduchu, kdy pri otevreni egr musi poklesnout pruchod vzduchu vahou. RJ to pozna i u stare verze, jen tedy s rozdilem, ze kvuli teto chybe nerozne kontrolku... Chyba je v jednotce stale.
Jinak o tom, jestli zaslepit nebo ne je napsana spousta clanku. Ja sem mel tu cest podivat se do sani u 2.4jtd po najeti 250tis km a z prumeru 45mm bylo max 25mm. Tedy ja tvrdim EGR zaslepit a nechat softwarove odstranit. U sarkana je to par penez...
Jinak o tom, jestli zaslepit nebo ne je napsana spousta clanku. Ja sem mel tu cest podivat se do sani u 2.4jtd po najeti 250tis km a z prumeru 45mm bylo max 25mm. Tedy ja tvrdim EGR zaslepit a nechat softwarove odstranit. U sarkana je to par penez...
AR145 JTD 208HP 480NM http://horsepowers.in/diskuze/index.php?msg_group=1&action=show&id=105901
EX: AR156 JTDm SW 216HP - opel mi už nesmí do baráku...
EX: Lancia Kappa 2.4 129kW - fajn kočár
EX: AR156 JTDm SW 216HP - opel mi už nesmí do baráku...
EX: Lancia Kappa 2.4 129kW - fajn kočár
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak nevím, ale komplet repas 2,4 129kw jsem jeden podstoupil cca za 9000,- ale nevím kam ho kuci z dílny posílali. Minulý rok jsem komplet repasoval GTB z 2,4 154kw a to mi dělal Oleg v Holicích i s vyvážením na 200tis ot.Petr147 píše:Jsem zjistil, že je docela problém s "kompletním repasem" turba u 2.4 129kW... u slabších by to neměl být problém
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
oni to umí poláci a všelijaké neznámé firmy na internetu, ale ty velké od toho dávají ruce pryč... on není problém udělat ložiska atd., ale asi je tam potřeba i ta vrtule, protože tu před tím dělali poláci a kdo ví z čeho to je...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Turbo po repasi fungovalo bez problémů...jestli to dělal polák to nevímPetr147 píše:oni to umí poláci a všelijaké neznámé firmy na internetu, ale ty velké od toho dávají ruce pryč... on není problém udělat ložiska atd., ale asi je tam potřeba i ta vrtule, protože tu před tím dělali poláci a kdo ví z čeho to je...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
