Příspěvek
od kravitzUL » 13.3.2013, stř 12:50
Jelikož dnes asi kupuju 159 1.9 JTD 110 kw, tak jsem to tu namahavě celé přečetl a nevim teda jestli udělám lépe se Selenií 5w -30 a nebo 5w - 40??

Na čem se teda místní rada dohodla?

Netvrdim, že Selénie je to nej na trhu..ale kdo ví co je to nej?? Já o Selenii vim jen to, že ji speciálně vyvinuli a testovali leta na těhle motorech. To mi stačí.. A taky budu klidnější s nakoupeným orig. balením od alfiho, než s něčím co si mohl někdo někde dokrmit podle své aktualní ekonomické formy a stavu konkurence. Takže alfi166 mám tam teda loupnout 5w - 30 a nebo 5w - 40 ?

Jinak osobně měnim u ropáků olej vždy max 1 za rok..to už by muselo být, že bych jezdl prd a najel jen 5 tis, abych ho tam nechal tak 1.5 roku. Jinak max po 15 tis km.. u mě tak po 10-12 tis průměr výměny. Znal jsem taxikáře co u nezdolného Wenta měnil olej co 7 tis a to auto s původním motorem, bez generálky atd..mělo nalítáno 1.1 mil km

Takže kdo chce mít motor v nej kondici mění olej co nejdříve..myslim, že 5000 je zase extrém, ikdyby se jezdilo jen 6 km po městě do práce

Ale když jsou na to zbytečné peníze proč ne

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o