No to je klasickej problém 75-tek. Já ho řeším taky. Ta nádrž je velkej průser. Ta moje bejvalá je total shnilá a tu co jsem si přivezl a myslel si, že je OK tekla takyHarous píše:Kola uz neresim, zatim je potreba resit jiny veci jako nadrz, podvozek, prevodovku a tak...
Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No tam by mi tekla časem asi taky, když jsem nádrž vyndal, ten bazmen se úplně rozpadl, jak byl shnilej. Až tu nádrž sundáš,bude to tam nahoře shnilý určitě taky, jenom očistíš rez a máš spoustu dírek. Teď tam dám jednu provizorně zalepenou tekutým kovem a pokud to začne týct, udělám si nerezovou..Harous píše:Nene, tece okolo toho kulatyho nesmyslu s hadickama od cerpadla.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Tak jsem se dneska rozhodl, ze holku po dlouhy dobe vytahnu z garaze, umeju a vezmu ji na vylet po okoli. Bohuzel byla proti baterie...
Uz se nabiji tak snad v tydnu...
Uz se nabiji tak snad v tydnu...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
he he ..to znam...takle jsem se projel minuly tyden.....ale naastesti hned vedle parkuje jeste felicie a tak i presto ze je to potupa, ze jsem mel v alfe neco ze skodovky,tak jsem si baterku pujcilHarous píše:Tak jsem se dneska rozhodl, ze holku po dlouhy dobe vytahnu z garaze, umeju a vezmu ji na vylet po okoli. Bohuzel byla proti baterie...![]()
Uz se nabiji tak snad v tydnu...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Tady v Pacově je chlapík, který vyrábí různé nádoby z mědi a nerezu, určitě by nádrž dokázal vyrobit...Harous píše:A mas nekoho kdo by to za rozumnej peniz dokazal udelat?
http://www.hdservis.cz/kontakt.html
Sakra jak to kazdej pozna???
Mozna to bude tim, ze o me vsichni vedej, ze za jnou (mladsi) Alfu bych 75 nemenil...
Nejlepsi by bylo mit jak Q4 tak 75, ale mit 5 aut na 2 cleny domacnosti a 2 psy je i na me trochu dost...
Mozna to bude tim, ze o me vsichni vedej, ze za jnou (mladsi) Alfu bych 75 nemenil...
Nejlepsi by bylo mit jak Q4 tak 75, ale mit 5 aut na 2 cleny domacnosti a 2 psy je i na me trochu dost...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
No já už jsem na to taky došel akorát, že nemáme tolik psůHarous píše:... ale mit 5 aut na 2 cleny domacnosti a 2 psy je i na me trochu dost...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Tak auti uz zmenilo majitele. Doufam, ze Sejny zustane aktivni tady na webu a bude se s nama delit o starosti i slasti. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
To je u vsech italu.
Ale kdyz jsem se hrabal dva dny v Kappe a menil ventilator topeni, tak moje nejslusnejsi slovo za 48 hodin bylo zrejme "k...a"...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Njn a určitě vznikly i nějaká nová
No... nejen u oprav italů taková slova padají... tím jsem si skoro jist. Přítel od jedné kamarádky má Passata a už do něj narval tolik peněz... to je extrém, na alfu jsou aspoň díly za přijatelnou cenu narozdíl od toho německého krámu.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
To je fakt. Kdyz jsem mel Sierru a ona netopila, tak jsem zjistil kde je radiator topeni a koupil jsem si svetr a kulicha...
U auta jako je 75 je strasne dulezity umet se v tom hrabat sam, nebo mit mechanika kterej se toho nebude bat a idealne uz to videl. Odvoz do klasickyho servisu by mohl dopadnout tak, ze se nejdriv bude manik divit proc to ma motor podelna, pak zjisti, ze to nema u motoru prevodovku a ze to nema vzadu cim brzdit a je hotovo. Nedej boze aby pri vyjizdeni z dilny chtel stahnout okynko a zjistil, ze nema cim...
U auta jako je 75 je strasne dulezity umet se v tom hrabat sam, nebo mit mechanika kterej se toho nebude bat a idealne uz to videl. Odvoz do klasickyho servisu by mohl dopadnout tak, ze se nejdriv bude manik divit proc to ma motor podelna, pak zjisti, ze to nema u motoru prevodovku a ze to nema vzadu cim brzdit a je hotovo. Nedej boze aby pri vyjizdeni z dilny chtel stahnout okynko a zjistil, ze nema cim...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3288
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
taky se mi kdysi stalo, když jsem byl s pětasedmou v pneuservisu přezouvat, tak se divili, že to nemá vzadu brzdy, a když jsem jim ukázal kde jsou, tak byli celí paf 
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Tak už jsem se v alfě začal štourat
už mi alfacontrol nehlásí závadu na brzdách... stačio najít ty kabely co mají jít k destičkám a propojit. Dneska chci zjistit proč teploměr ukazuje hrozně málo(ikdyž auto topí pěkně) a taky už vím jak na blikací diagnostiku tak ji projedu. Dále asi shodím víko ventilů, zkontroluji vůle a dopnu rozvodový řetěz....zároveň s tím kontrola nastavení rozdělovačů. Je to fajn auto... poskytuje zas něco jinýho než 33... zatážky které jsem "řezal" s 33 jsem si troufl s 75tkou stejně bez problému, ale přijde mi taková pohodlnější, tišší a charakter dvoulitru je znát.... neni to takový točák ja v 33tce... lépe zabírá i v nízkých otáčkách.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Tak jsem zkusil auto nakopnout a kontrolovat hadice a ta ke chladiči je vlažná hned... na místě se ohřeje na 80 ale za jízdy padne na 50.... vyndal jsem termostat... sice zavírá a otvírá ale i v zavřené pozici jde bez odporu profouknout hubou a evidentně je vidět že terčík uvnitř nedosedá přesně na střed díry.....
DIAG:
Nejprv si stáhni tohle: http://www.users.on.net/~craigf/ecu_diag_ita.zip sice je to v italštině ale je tam schéma zapojení blikátka. Jakmile tohle budeš mít tak stačí zapojit do zásuvky.... na 5s podržet tlačítko... po puštění musí dioda 2.5 sec zasvítit a pak začne vyblikávání obdobným způsobem jako zde: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... c&start=10 akorát u 75tky je kódů více.... například pro relé variátoru. Ale to už jde lehce vydedukovat z toho italského návodu. Pokud to vybliká 4444 tak jsi za vodou
Jinak stejně doporučuju uchopit multimetr a proměřit čidla teploty jím....jednotka nepozná všechno. Čidlo teploty vzduchu je zabudované ve váze vzduchu a naměříš ho mezi vývody 4-5, čidlo teploty vody už na motoru najdeš lehce. Také je třeba ověřit funkci spínačů volnoběhu a plného zatížení na škrtící klapce. Volnoběžný kontakt musí rozepnout již při mírném otevření klapky... kontkt plného zatížení sepne těsně před maximálním dorazem klapky. Pokud máš díry ve výkonu jak jsem někde četl tak bych se zaměřil na váhu vzduchu...asi bude mít vydřený potenciometr. Dáse to nejlíp vyskoušet přivedením 5V na jeho vývody, na běžec dát osciloskop a jezdit klapkou ve váze... na osciloskopu musí jezdit hladká čára.... pokud tam bude chlupatice a výpadky je to špatně. Pak je třeba vyčistit dráhu potenciometru jak jsem psal a pokud nepomůže tak zkusit opatrně přihnout jezdec aby nejezdil v těch vyběhaných místech... s tím ale opravdu opatrně... ikdyž ono pokud je pot špatný tak už stejně asi neni co ztratit.
DIAG:
Nejprv si stáhni tohle: http://www.users.on.net/~craigf/ecu_diag_ita.zip sice je to v italštině ale je tam schéma zapojení blikátka. Jakmile tohle budeš mít tak stačí zapojit do zásuvky.... na 5s podržet tlačítko... po puštění musí dioda 2.5 sec zasvítit a pak začne vyblikávání obdobným způsobem jako zde: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... c&start=10 akorát u 75tky je kódů více.... například pro relé variátoru. Ale to už jde lehce vydedukovat z toho italského návodu. Pokud to vybliká 4444 tak jsi za vodou
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti
