Smrad z pod kapoty
Smrad z pod kapoty
Zdravim, uz dlhsie citim po dlhsej jazde z pod kapoty takovy smrad akoby nieco spaleneho. No nehori nic. Co by to mohlo byt ??? Je to takovy cudny smrad ani neviem k comu ho prirovnat. Spojka to nieje-to viem aky je smrad , horenie kablov tiez nie, vyfuk nie a ani benzin. Najme to citit v predu pri motore. Chcem este vymenit vzduchovy filter no neviem aky mam kupit, da sa kupit za 10, 18e atd... Ja som ten moj len prefukal kompresorom, no necistoty v nom ostali. Dik za radu.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6
Re: Smrad z pod kapoty
Pokud starej filtr foukáš kompresorem, tak tam nedávej žádnej, to stojí O Eur a máš to to samý. "čudný smrad" může bejt i ho...o na košili když na to příjde ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Smrad z pod kapoty
Tak lepší by bylo asi uvažovat nějakou "běžnou příčinu"--než "ho.no na košili"...většina alfistů se zase jen tak nepo.ere..že
..............
Pozn k tématu..
Pokud třeba kapilárně mírně rosí chladič, je při studeném motoru sice suchý ale když se ohřeje okruh, začne kapalina jemně rosit--spíš jen prolínat a začne --podle druhu náplně--někdy slušnej smrad :-)
/jak z upocený prádelny.../
pokud by to bylo tohle, projdi po jízdě důkladně chladič--stačí i jemná vlhkost a teplota
okolo 100stC a smrad je to dost nepříjemnej--
vlastní zkušenost s "tlakovým okruhem" /čili bez expanzky../na jiným autě .. a tam stačí i nepatrná netěsnost.. kdekoli po okruhu.. a smrad je to docela nepříjemnej..
..............
Pozn k tématu..
Pokud třeba kapilárně mírně rosí chladič, je při studeném motoru sice suchý ale když se ohřeje okruh, začne kapalina jemně rosit--spíš jen prolínat a začne --podle druhu náplně--někdy slušnej smrad :-)
/jak z upocený prádelny.../
pokud by to bylo tohle, projdi po jízdě důkladně chladič--stačí i jemná vlhkost a teplota
okolo 100stC a smrad je to dost nepříjemnej--
vlastní zkušenost s "tlakovým okruhem" /čili bez expanzky../na jiným autě .. a tam stačí i nepatrná netěsnost.. kdekoli po okruhu.. a smrad je to docela nepříjemnej..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 17.3.2013, ned 22:04, celkem upraveno 1 x.
Re: Smrad z pod kapoty
nebo kape olej na svody, to taky pěkně smrdí... ale profukovat filtry kompresorem... to už je jak ten druhej s 166 V6T, který si hrál u motoru na instalatéra s vodovodníma trubkama
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Smrad z pod kapoty
Čím si těsnil závity na těch trubkách??? Jestli medvědím hovnem,známe příčinu...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Smrad z pod kapoty
epsile, který po sobě všechno smazal
Re: Smrad z pod kapoty
Hej som to ja, zmazal som to lebo stejne by to nikomu asi nepomohlo. Tie trubky som tesnil dvojzlozkovym lepidlom, spoje boli pevne a este omotane patex paskou drzalo to fest. No ked mam pravdu povedat, henta alfa co som mal predtym mala vecie prdy, asi koli tym trubkam Dal som ju potom bratovi a on co s nou spravil uz neviem, byva v zahranici, no odisiel na nej do Nemecka a zasiel.
Tak filter sa nema cistit kompresorom ? Aj tak idem kupit novy a aj kabinovy. Tecie mi chladic kurenia, v lete sa chystam ho vymenit, no to je smrad skor dnu ked zapnem kurenie ako von. Smrad oleja to tiez nieje. Napada ma este ak je fukle tesnenie pod hlavou a ze z toho je taky smrad. Ked tomu slapim na krk, tak hadice su tvrde no stlacim ich rukou a v nadrzke pribudne voda, no ked ochladne tak klesne. No pena tam nieje a ani na veku oleja, z vyfuku trochu dymi na bielo, no po dlhsej jazde 20km prestane.
A tie trubky od odpadu nebol zly napad.
Tak filter sa nema cistit kompresorom ? Aj tak idem kupit novy a aj kabinovy. Tecie mi chladic kurenia, v lete sa chystam ho vymenit, no to je smrad skor dnu ked zapnem kurenie ako von. Smrad oleja to tiez nieje. Napada ma este ak je fukle tesnenie pod hlavou a ze z toho je taky smrad. Ked tomu slapim na krk, tak hadice su tvrde no stlacim ich rukou a v nadrzke pribudne voda, no ked ochladne tak klesne. No pena tam nieje a ani na veku oleja, z vyfuku trochu dymi na bielo, no po dlhsej jazde 20km prestane.
A tie trubky od odpadu nebol zly napad.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6
Re: Smrad z pod kapoty
Pokud ti to tlakuje, stav se urychleně v nějakým servisu ať ti to ev. píchnou na sondu CO2--byl by nepochybně v chladicí kapalině--i při velmi malém průniku..ze spalovacího prostoru do okruhu chlazení--problém je v tom, že ten průnik je ve většině případů díky pohybu pístu "obousměrný"..
Udělat odpravený těsnění pod hlavu případně moc neodkládej, degradace olejový náplně je při prolínání ethylenglykolu nebo propylenglykolu z chladicí kapaliny do olejové emulze "smrtící polibek" pro busso..:-) /není to Felda--, Felda by to nejspíš snesla dýl../
Udělat odpravený těsnění pod hlavu případně moc neodkládej, degradace olejový náplně je při prolínání ethylenglykolu nebo propylenglykolu z chladicí kapaliny do olejové emulze "smrtící polibek" pro busso..:-) /není to Felda--, Felda by to nejspíš snesla dýl../
Re: Smrad z pod kapoty
Uvazujem nad GO motora, no sam to neurobim a v servise sa stavit? No ani v tom najhorsom sne a nebodaj este do FIAT servisu tu v LM, kde oderu aj o gate. Lambdu mam novu. Ono ale daky tlak v tej nadrzke musi byt ci nie ? Na kamosovej octavke po agresivnejsej jazde ked odkrutim veko tak len tam vysici tlak a hadice jak skaly tvrde. Octavka je top stav. Tie hadice maju byt uplne ze meke ? Lebo zas ako skala tvrde ich nemam.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6
Re: Smrad z pod kapoty
Úplně jednoduše, až to budeš mít zahřáté na provozní teplotu, tak povol víčko od nádžky a nech tlak odfouknout, poté ho zatáhni a pokud se to při běžícím motoru, zachvilku znovu natlakuje, tak je jasné, že to fouká pod těsněním.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Smrad z pod kapoty
Když tu hlavu /pokud by byla fouklá/ uděláš včas, spodek bude OK--jinak V6 dělat na spodku pokud
nemáš aspoň 3kila natočené je většinou zbytečný--spodky držej..
/dost záleží na ročním proběhu...jestli se to vůbec vyplatí/
Mrkni na olej--když to nepůjde jinak a nemáš doma na výměnu připravenou novou náplň, aspoň ho určitě vypusť do lavoru a důkladně prohlýdni na světle-- pokud se budou v něm dělat "oka" ethleglykolu, musí bezpodmínečně ven-a nesmí už zpátky, a chtělo by to propláchnout nějakým "podřadným", nebo rovnou odkalit-- až uděláš hlavu, než dáš novou náplň -jinak je "poprava spodku hodně rychlá"..
Toho ethylenglykolu/propylenglykolu/ v ohřátým oleji na degradaci oldejový náplně není potřeba moc..
nemáš aspoň 3kila natočené je většinou zbytečný--spodky držej..
/dost záleží na ročním proběhu...jestli se to vůbec vyplatí/
Mrkni na olej--když to nepůjde jinak a nemáš doma na výměnu připravenou novou náplň, aspoň ho určitě vypusť do lavoru a důkladně prohlýdni na světle-- pokud se budou v něm dělat "oka" ethleglykolu, musí bezpodmínečně ven-a nesmí už zpátky, a chtělo by to propláchnout nějakým "podřadným", nebo rovnou odkalit-- až uděláš hlavu, než dáš novou náplň -jinak je "poprava spodku hodně rychlá"..
Toho ethylenglykolu/propylenglykolu/ v ohřátým oleji na degradaci oldejový náplně není potřeba moc..
Re: Smrad z pod kapoty
No takze som to vyskusal co napisal Ladis. Motor som ohrial na prevadzkovu teplotu-bol som sa previest a troska som aj slapol na plyn. Po ohriati a odstaveni motora som pozrel hadicu, bola taka no nie moc tvrda ani moc meka taka stredna. Dala sa stlacit rukou. Po odkruteni veka vyfucal tlak a hadica trocha zmekla no nie moc. Po opetovnom nastartovani-veko zakrutene na volnobehu asi 10min hadica bola troska tvrdsia ako pred odkrutenim veka. Este som zabudol napisat ze ked som mal odkrutil prvy krat veko tak hladina vody v nadrzke stupla. Neviem no ci je to ok alebo nie. Na kamosovej octavke ked som skusal hadice tam boli uplne tvrde a tlak v nadrzke tiez riadny po odkruteni az vysplechla voda.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6
Re: Smrad z pod kapoty
Dělá se Ti emulze na víčku pro dolívání oleje?
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smrad z pod kapoty
Jasně že stoupne, je tam tlak a proto může mít motor i přes 100° aniž by vařil. Tím jak odděláš víčko stoupne hladina a u hodně ohřátého motoru můžeš začít i vařit. Podle mě se Ti to chová dobře.
33
Re: Smrad z pod kapoty
Bielu penu som tam mal, no malo som jazdil, teda kratke trasy, no akonahle prejdem viac km tak pena tam nieje, veko je ciste. Zrejme to bola len nakondenzovana voda, lebo aj po nastartovani mi dymi no po dlhsej trase prestane.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6
Re: Smrad z pod kapoty
To je cajk, kdyby šla voda do oleje, tak bys tam měl i po delší jízdě našlehaný pěkný svinstvo
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Smrad z pod kapoty
Právě kvůli tomu "přirozenýmu" tlakování okruhu je průkazná sonda CO2--ta to prokáže spolehlivě, i když to fouká sebemíň-
-nakonec sonda na LPG je něco podobnýho a je to způsob, kterým se zjistuje pronikání LPG do chladicího okruhu ..../Přes vadu v reduktoru ..../
-nakonec sonda na LPG je něco podobnýho a je to způsob, kterým se zjistuje pronikání LPG do chladicího okruhu ..../Přes vadu v reduktoru ..../
Re: Smrad z pod kapoty
Ja ale LPG nemam. Po dlhsej trase je vicko uplne ciste, no ked ho odkrutim tak sa odtial chvilu dymi ako z kotla
Alfa RoDeo 156 2.5 V6
Re: Smrad z pod kapoty
Ale to byl jen příklad, o tomhle nemá moc smysl dumat---když máš podezření..-viz třeba zmíněné "tlakování" ...tak...se to s celkem vysokou spolehlivostí zjišťuje exaktně sondou-
čili..
--jak průnik LPG,/vada reduktoru/ tak průnik CO2../porušené těsnění pod hlavou/ ..do vodního okruhu..
lze zjistit technicky--když chybí zkušenost a odhad ..
čili..
--jak průnik LPG,/vada reduktoru/ tak průnik CO2../porušené těsnění pod hlavou/ ..do vodního okruhu..
lze zjistit technicky--když chybí zkušenost a odhad ..
Re: Smrad z pod kapoty
Dam alficku teda prezriet do servisu, hadam ma neskasnu len za prezretie 500e
Alfa RoDeo 156 2.5 V6
Re: Smrad z pod kapoty
jen si nejdřív zjisti, jestli tam tu sondu mají
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů