Nehody: naše i jiné.....
Re: Nehody: naše i jiné.....
AR 166, 2,4 JTD, 2002 nero
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
DavidGL - jenom kvůli otmu bych nemohl dělat hasiče, i když to je už od mala můj sen ..
a vzpoměl jsem si na http://www.youtube.com/watch?v=ZKVdZ0crpjM
a vzpoměl jsem si na http://www.youtube.com/watch?v=ZKVdZ0crpjM

Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: Nehody: naše i jiné.....
Morbidní...asi trochu jo, no. Ale je to jen práce, zvyknout se dá na (skoro) vše.
To Stilo je asi taky stejný případ. Na těch Škodovkách je dobře poznat, jak se auta zpevňují.
Spíš mě zaráží ta rozpáraná 156. To snad muselo být nějaký složený lego; je teda fakt, že strom umí auto slušně načechrat. Dát klukovi k 18-tinám Alfu, to je taky nápad.
Dallen:
proč by to nemohlo být způsobeno ručkou? Jen jedna stopa (které Alfě brzdí obě kola?), extrémně dlouhá, v mírné zatáčce. Důsledek hysterické reakce spolujezdce, např.? -Zpomal!! -Proč? -škub za ručku. Samozřejmě pouze hypotéza, ale znám lidi, co jsou toho schopni.
To Stilo je asi taky stejný případ. Na těch Škodovkách je dobře poznat, jak se auta zpevňují.
Spíš mě zaráží ta rozpáraná 156. To snad muselo být nějaký složený lego; je teda fakt, že strom umí auto slušně načechrat. Dát klukovi k 18-tinám Alfu, to je taky nápad.
Dallen:
proč by to nemohlo být způsobeno ručkou? Jen jedna stopa (které Alfě brzdí obě kola?), extrémně dlouhá, v mírné zatáčce. Důsledek hysterické reakce spolujezdce, např.? -Zpomal!! -Proč? -škub za ručku. Samozřejmě pouze hypotéza, ale znám lidi, co jsou toho schopni.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: Nehody: naše i jiné.....
těch rozpůlených 156 je plný internet... vždyť ji vypustili někde v 98, nikdy nedělala ofic. crashtesty, podlaha z Tipa, ne? prostě to odpovídá své době...
Re: Nehody: naše i jiné.....
Podlahu z Tipa má 145/146/155 a myslím, že ve své době byla v Evropě z nejlepších. Už jsem viděl z blízka dost bouraček různých aut, ale aby se něco více méně běžně trhalo jak papír, tak to nee. Testy - netesty, auto z roku 98+ musí něco vydržet. Začínám si vážně myslet, že moja 155 po FL na tom s bezpečností není o nic hůř než první 156. I když by to bylo na pováženou.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: Nehody: naše i jiné.....
The 156 uses a platform derived from the Alfa Romeo 155, which in turn was derived from the Fiat Group's "Tipo" platform. However it is sufficiently different from the original "Tipo" one to be seen as a new platform.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
takže je to taková evoluce Tipo platformy
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
takže je to taková evoluce Tipo platformy

Re: Nehody: naše i jiné.....
DavidGL: hele nedémonizoval bych 156--viděl jsem stejně přepůlenou Hondu civic
v "Legerce v Praze na Magistrále" o semafor-- a to jel ten namazanej kluk tak možná120--těch 150 teda určitě ne..
Kasle 156 není žádnej tank, no když jsme kdysi s JendouV6 byli na odtahu "Tazovýho rozstřelenýho GTV"-platorma Tipo-/Neměl škrábnutí a spolujezdkyně která chytla náraz o strom za přední kolo do prahu jen zlomenou stehení kost" on sice tvrdil že jel kilo, no soudní znalec to kategoricky popřel a tvrdil že to bylo hodně přes-- na dvoře měli policajti na expertizu postavený báva, z kterejch nevystoupil nikdo živej a schytaly to ty auta v menší rychlosti než to GTV...--jasně že je GTV svým způsobem proti 156
ztužený jak prase--prahy spíš jak kabriolet a trubky ve sloupcích jsou slušnej materiál--řezal jsem to flexou tak vím co to bylo zač", ale pořád je GTV platforma Tipo a půlka dílů s fiatem coupé stejná...
Maslím , že Alfy na tom nejsou zas kdovíjak zle--ze stejný doby SAAB není taky žádnej zázrak, a přitom je to z hlediska reálných bouraček vlastně spolehlivý,slušný auto..
...............
Žena v mlze na horách sjela s pažoutem 605 před lety ze silnice na služebce na T křižovatce, když v mlze nebylo na krok vidět a trefila čelně v 50-ce strom...tři žebra zlomeny pytle ne pytle , a diesel pažout /a 6-ti stovka zas nebyl úplnej škraloup/ shořela do deseti minut na skrat v elektrice --a byl to diesel..
Jak v blbým filmu, nešel rozepnout pás, a když se z toho vymotala, musela jehlovým podpatkem rozbít okýnko a vylízt ven, to už šel oheň po haupně..
/okolo jel chlap v sanitce a povídá--zavolám vám sanitku..nemůžu vás vzít mám určitě 2 promile ... ale to už je odbočka..
-byl velkem problém tohle auto následně odepsat ve firmě přes pojišťovnu, protože ten ohořelej vrak do rána někdoukrad l a byl dost problém najít sběrnu, kam ho
odvezl..." Takže když se "zadaří.." je jedno v čem člověk sedí..
Kamarád spadnul z mostu 6m na beton v mikrospánku před lety se 120, přetrhnul pás
a vystřelilo ho to na trávu...ani škrábnutí, auto na šrot a shořelo...
Taky asi trochu záleží na "osudu"..v určitým momentě by někdo mohl jet možná
klidně v"befku" a stejně by byl mrtvej--kamarád ho na vojně převrátil na cvičení na Doupově a 6 mrtvejch..
Takže na Alfy maj lidi pifku--a tak se pořád mele o jejich bezpečnosti--ale pažout nám nesmí do domu..
Ve 150 bokem se rozpůlí kde co--záleží na nárazu a úhlu..
Ten Civic byl jak z blbýho filmu--chlap seděl na přední sedačce bez zranění v šoku a za ním
to bylo jak z francouzký komedie "četník"--zadek o deset metrů dál jak když to ustřihneš..

v "Legerce v Praze na Magistrále" o semafor-- a to jel ten namazanej kluk tak možná120--těch 150 teda určitě ne..
Kasle 156 není žádnej tank, no když jsme kdysi s JendouV6 byli na odtahu "Tazovýho rozstřelenýho GTV"-platorma Tipo-/Neměl škrábnutí a spolujezdkyně která chytla náraz o strom za přední kolo do prahu jen zlomenou stehení kost" on sice tvrdil že jel kilo, no soudní znalec to kategoricky popřel a tvrdil že to bylo hodně přes-- na dvoře měli policajti na expertizu postavený báva, z kterejch nevystoupil nikdo živej a schytaly to ty auta v menší rychlosti než to GTV...--jasně že je GTV svým způsobem proti 156
ztužený jak prase--prahy spíš jak kabriolet a trubky ve sloupcích jsou slušnej materiál--řezal jsem to flexou tak vím co to bylo zač", ale pořád je GTV platforma Tipo a půlka dílů s fiatem coupé stejná...
Maslím , že Alfy na tom nejsou zas kdovíjak zle--ze stejný doby SAAB není taky žádnej zázrak, a přitom je to z hlediska reálných bouraček vlastně spolehlivý,slušný auto..
...............
Žena v mlze na horách sjela s pažoutem 605 před lety ze silnice na služebce na T křižovatce, když v mlze nebylo na krok vidět a trefila čelně v 50-ce strom...tři žebra zlomeny pytle ne pytle , a diesel pažout /a 6-ti stovka zas nebyl úplnej škraloup/ shořela do deseti minut na skrat v elektrice --a byl to diesel..
Jak v blbým filmu, nešel rozepnout pás, a když se z toho vymotala, musela jehlovým podpatkem rozbít okýnko a vylízt ven, to už šel oheň po haupně..
/okolo jel chlap v sanitce a povídá--zavolám vám sanitku..nemůžu vás vzít mám určitě 2 promile ... ale to už je odbočka..
-byl velkem problém tohle auto následně odepsat ve firmě přes pojišťovnu, protože ten ohořelej vrak do rána někdoukrad l a byl dost problém najít sběrnu, kam ho
odvezl..." Takže když se "zadaří.." je jedno v čem člověk sedí..
Kamarád spadnul z mostu 6m na beton v mikrospánku před lety se 120, přetrhnul pás
a vystřelilo ho to na trávu...ani škrábnutí, auto na šrot a shořelo...
Taky asi trochu záleží na "osudu"..v určitým momentě by někdo mohl jet možná
klidně v"befku" a stejně by byl mrtvej--kamarád ho na vojně převrátil na cvičení na Doupově a 6 mrtvejch..
Takže na Alfy maj lidi pifku--a tak se pořád mele o jejich bezpečnosti--ale pažout nám nesmí do domu..


Ve 150 bokem se rozpůlí kde co--záleží na nárazu a úhlu..
Ten Civic byl jak z blbýho filmu--chlap seděl na přední sedačce bez zranění v šoku a za ním
to bylo jak z francouzký komedie "četník"--zadek o deset metrů dál jak když to ustřihneš..

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.3.2013, pon 09:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Nehody: naše i jiné.....
Z těch fotek co se ke mě dostalo si myslím, že to auto byla opravovaná zbořenina (šlo přes střechu) C sloupek krásnej rovnej "řez" napovídá o prasklém sváru.
Co se týče té stopy na silnici tak né vždy zůstavaj po bouračně dvě stejně silné stopy obzvláště teď po zimě kdy se na cestě válí hromada štěrku, nerozpuštěné soli apod. sice vím, že nova udělala jasnou expertízu, ale moc bych tomu nevěřil.
A pokud by někdo zatáhl ručku ve 150 a brzdí pouze levé zadní kolo tak auto má jasnou tendenci jít do smyku (otáčet se)
Co se týče té stopy na silnici tak né vždy zůstavaj po bouračně dvě stejně silné stopy obzvláště teď po zimě kdy se na cestě válí hromada štěrku, nerozpuštěné soli apod. sice vím, že nova udělala jasnou expertízu, ale moc bych tomu nevěřil.
A pokud by někdo zatáhl ručku ve 150 a brzdí pouze levé zadní kolo tak auto má jasnou tendenci jít do smyku (otáčet se)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
Staří vozu se zkrátka nezapře, svoje tomu určitě přidá i koroze (podlahy 156).
O pevnosti zcela nových aut ani nemluvě. Stačí se podívat na náraz na sloup u takového Mondea z let 2007, což považuji stále za velmi moderní a bezpečné auto, a pak se podívejte třeba na náraz nové Octavie. Rozdíl je enormní.
http://youtu.be/IkglndVxYXU?t=1m25s
http://youtu.be/uayRqZIJyOs?t=2m44s
O pevnosti zcela nových aut ani nemluvě. Stačí se podívat na náraz na sloup u takového Mondea z let 2007, což považuji stále za velmi moderní a bezpečné auto, a pak se podívejte třeba na náraz nové Octavie. Rozdíl je enormní.
http://youtu.be/IkglndVxYXU?t=1m25s
http://youtu.be/uayRqZIJyOs?t=2m44s
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Nehody: naše i jiné.....
Jenže ve 150 je na "sračku"při bočním nárazu na strom kde co--co nemá speciální ztužení..třeba závodní rám
64 km je v cellku pořád sranda ---fyzika je neúprosná a v rychlostech už přes kilo je to celý posunutý naprosto jinam--hybnost je svině..a linearita tu neplatí ..
Takže je docela šumák, jak vypadá test třeba v 64 když na dálnici to nakonec rozstřelí člověk ve 140 a víc...prostě je důležitá reakce,vědět co se děje a eliminovat co se dá chladnou hlavou a zkušeností--mokrej řidičák a přehledná silnice v kombinaci s rychlostí 150 je prostě stejně smrtelnej koktejl...
Otázka zní, jak by dopadli, kdyby ten strom vzaly bokem ve 150 v bávu...bojím se, že by stejně někdo byl mrtvej..
Prostě je to jen halda plechu, kterou musí někdo řídit a jet tolik , kolik umí
150 jsou rychlosti, kdy z hlediska fyziky už je to "papír" všechno..a spoléhat na testy
a připadně klidně i ESP atd je jen reklamně-komerční "kolíbání" amatéra-začátečníka v nereálným snu..
On takovej "haldex" když připojí zadek "ve správnou chvíli" je taky lístek mimo silnici--
když si někdo myslí, že má plnokrevnou čtyřkolku a zkusí tak jet..
Adheze pneumatik taky není prázdnej pojem a v rozhodující chvíli je to jen ten kousek gumy , kterej rozhoduje, jak to skončí--tady se i případná levná "vychytávka"spořivého začátečníka těžce nevyplácí..
Důvod tý reakce z tý stopy není naprosto jasnej..pokud nemám gumy který si nechaj dost líbit a "lepěj na silnici", tak jedu podle toho..
Není výjimek--testosteron neomlouvá..
Kdyby se testy povinně dělaly v rychlosti nejvyšší povolená + 20km/hod,a to by bylo férový, aby řidiči viděli co je čeká, nebylo by v podstatě moc co porovnávat....
:-)
Čili bez oblbování reklamou--chci viděl ten bočný náraz octy ve 150 na sloup nebo strom--
a další diskuze by automaticky odpadla--bylo by to v podstatě stejný--auto na sračky a v podstatě částečně nebo úplně rozpůlená kastle--minimálně jedna osoba ze čtyř mrtvá, když ne víc....ani letošní auto běžné produkce nenabízí jinou alternativu..když v tom bude sedět 18-ti letej kluk s mokrým řidičákem ve 150 s naprosto podivnou reakcí za volantem.
nakonec --nebojovat za každou cenu o tu trochu plechu....
Někdy je výlet do volného pole jeednodušší řešení, než nesmyslnej boj s adhezí--bojovat
za každou cenu se taky nevyplácí--pole je měkký a není to žádná extra hrůza se do něj trefit--zkušenost z offroad ježdění to ukazuje jasně--to volný pole, mokrý po sněhu je peřina...
................
Člověk by to auto měl dostat nejdřív do ruky, než zkoušet ve tmě 150 -ku na okresce..
A vo vo vo tom to je..
64 km je v cellku pořád sranda ---fyzika je neúprosná a v rychlostech už přes kilo je to celý posunutý naprosto jinam--hybnost je svině..a linearita tu neplatí ..
Takže je docela šumák, jak vypadá test třeba v 64 když na dálnici to nakonec rozstřelí člověk ve 140 a víc...prostě je důležitá reakce,vědět co se děje a eliminovat co se dá chladnou hlavou a zkušeností--mokrej řidičák a přehledná silnice v kombinaci s rychlostí 150 je prostě stejně smrtelnej koktejl...
Otázka zní, jak by dopadli, kdyby ten strom vzaly bokem ve 150 v bávu...bojím se, že by stejně někdo byl mrtvej..
Prostě je to jen halda plechu, kterou musí někdo řídit a jet tolik , kolik umí
150 jsou rychlosti, kdy z hlediska fyziky už je to "papír" všechno..a spoléhat na testy
a připadně klidně i ESP atd je jen reklamně-komerční "kolíbání" amatéra-začátečníka v nereálným snu..
On takovej "haldex" když připojí zadek "ve správnou chvíli" je taky lístek mimo silnici--
když si někdo myslí, že má plnokrevnou čtyřkolku a zkusí tak jet..
Adheze pneumatik taky není prázdnej pojem a v rozhodující chvíli je to jen ten kousek gumy , kterej rozhoduje, jak to skončí--tady se i případná levná "vychytávka"spořivého začátečníka těžce nevyplácí..
Důvod tý reakce z tý stopy není naprosto jasnej..pokud nemám gumy který si nechaj dost líbit a "lepěj na silnici", tak jedu podle toho..
Není výjimek--testosteron neomlouvá..
Kdyby se testy povinně dělaly v rychlosti nejvyšší povolená + 20km/hod,a to by bylo férový, aby řidiči viděli co je čeká, nebylo by v podstatě moc co porovnávat....
:-)
Čili bez oblbování reklamou--chci viděl ten bočný náraz octy ve 150 na sloup nebo strom--
a další diskuze by automaticky odpadla--bylo by to v podstatě stejný--auto na sračky a v podstatě částečně nebo úplně rozpůlená kastle--minimálně jedna osoba ze čtyř mrtvá, když ne víc....ani letošní auto běžné produkce nenabízí jinou alternativu..když v tom bude sedět 18-ti letej kluk s mokrým řidičákem ve 150 s naprosto podivnou reakcí za volantem.
nakonec --nebojovat za každou cenu o tu trochu plechu....
Někdy je výlet do volného pole jeednodušší řešení, než nesmyslnej boj s adhezí--bojovat
za každou cenu se taky nevyplácí--pole je měkký a není to žádná extra hrůza se do něj trefit--zkušenost z offroad ježdění to ukazuje jasně--to volný pole, mokrý po sněhu je peřina...
................
Člověk by to auto měl dostat nejdřív do ruky, než zkoušet ve tmě 150 -ku na okresce..
A vo vo vo tom to je..
Re: Nehody: naše i jiné.....
Ono je hlavně problém si dokázat uvědomit ten neměnný fakt, že teď už je to v hajzlu a vybrat to menší zlo. Radši pole než strom a radši čelně než bokem. Asi kluk pořád věřil tomu, že to vybere...
A nejsen naivní, je mi jasný, že ve 150 to nebude nikdy ťukanec, ale přesto je ta Alfa rozpáraná nějak moc. Boční náraz je asi nejhorší svinstvo.
HonzaR: "...jen zlomenou stehenní kost" je mimochodem život ohrožující zranění, takže taky žádná hitparáda
.
A nejsen naivní, je mi jasný, že ve 150 to nebude nikdy ťukanec, ale přesto je ta Alfa rozpáraná nějak moc. Boční náraz je asi nejhorší svinstvo.
HonzaR: "...jen zlomenou stehenní kost" je mimochodem život ohrožující zranění, takže taky žádná hitparáda

Naposledy upravil(a) DavidGL dne 25.3.2013, pon 17:31, celkem upraveno 1 x.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: Nehody: naše i jiné.....
No v kontextu bočního nárazu v rychlosti výrazně přesahující 100km na spolujezdce bokom na strom hned na práh za kolo vepředu je to zázrak-práh se složil teleskopicky...-fotky někde mám a tady jsou asi taky..
V Octě nebo Fabce by byli mrtví oba--tam asi" trubkový výztuhy ve sloupcích budou jinak --spíš teda nebudou a prahy ty auta maj poloviční...
Tvrdit že ve 150 radší strom než plenér je pitomost, odporující rally a offroad zkušenosti..
Brácha jen hodil zpátečku a s Opelem Senátorem pokračoval domů--nemusel prohodit ani ramena, jen to odnesl vejfuk a nějaký silenty--kdyby to v mikrospánku ve 130 klofnul čelně do stromu, asi bych bráchu neměl :-(..
V Octě nebo Fabce by byli mrtví oba--tam asi" trubkový výztuhy ve sloupcích budou jinak --spíš teda nebudou a prahy ty auta maj poloviční...
Tvrdit že ve 150 radší strom než plenér je pitomost, odporující rally a offroad zkušenosti..
Brácha jen hodil zpátečku a s Opelem Senátorem pokračoval domů--nemusel prohodit ani ramena, jen to odnesl vejfuk a nějaký silenty--kdyby to v mikrospánku ve 130 klofnul čelně do stromu, asi bych bráchu neměl :-(..
Re: Nehody: naše i jiné.....
Máš pravdu, opraven překlep. Myslel jsem to samozřejmě že radši do pole. Strom a jiné neuhýbací překážky jsou nejhorší. Dík za echo
,

Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: Nehody: naše i jiné.....
Fajn-shoda
--- mě jde o to, že "démonizovat" jakýkoliv auto--i třeba tady zmiňovanou 156 za to, že se kasle rozpůlí ve 150 bočním nárazem na strom je přehnaný--chci vidět, kolik kastlí by tohle z nižší střední přežilo napříč segmentem--nebo z nákupek--
bez dodatečnýho ztužení..to už je za hranicí relace úvahy výrobce..
, bez ohledu na rok výroby...
/A to GTV --což je ztužená platforma tipo --zůstalo v hodně dobrým stavu-čili "nerozdělený"-soudní znalec prohlásil, že stejnej náraz ve většině aut by byl smrt pro oba cestující../
To rozpůlení není vina auta--ten strom v týhle podobě a rychlosti neustojí nic z týhle kategorie.. tyhle auta nejsou H1..
Mediální obraz "bezpečnosti 156 "odpovídá nutně době vzniku, to ano, ale taky hlavně neklidný noze mladejch řidičů...
Ukaž tu třeba fotky pašíka bokem na strom, octávky--v těch 150km/hod a napiš počet mrtvejch..z celkově obsazenýho auta..
Nebude se to ničím lišit..bohužel..
ČElní i boční náraz do stromu v týhle rychlosti je prostě při plně obsazeným autě o mrtvých vždy..a je jedno , co je to za značku..ona totiž existuje fyzikální mez zápornýho zrychlení, který může lidský tělo vydržet / je maximum zápornýho nebo pozitivního zrychlení pro měkký tkáně, víc mozek avnitřní orgány nesnesou/ a to auto musí zpomalit na dráze jednoho metru ze 150 km/hod na nulu a to můžeme pro jednoduchost uvažovat jen plastickou deformaci bez rázů ..pytle pomůžou ale není to zázrak

bez dodatečnýho ztužení..to už je za hranicí relace úvahy výrobce..
, bez ohledu na rok výroby...
/A to GTV --což je ztužená platforma tipo --zůstalo v hodně dobrým stavu-čili "nerozdělený"-soudní znalec prohlásil, že stejnej náraz ve většině aut by byl smrt pro oba cestující../
To rozpůlení není vina auta--ten strom v týhle podobě a rychlosti neustojí nic z týhle kategorie.. tyhle auta nejsou H1..
Mediální obraz "bezpečnosti 156 "odpovídá nutně době vzniku, to ano, ale taky hlavně neklidný noze mladejch řidičů...
Ukaž tu třeba fotky pašíka bokem na strom, octávky--v těch 150km/hod a napiš počet mrtvejch..z celkově obsazenýho auta..
Nebude se to ničím lišit..bohužel..
ČElní i boční náraz do stromu v týhle rychlosti je prostě při plně obsazeným autě o mrtvých vždy..a je jedno , co je to za značku..ona totiž existuje fyzikální mez zápornýho zrychlení, který může lidský tělo vydržet / je maximum zápornýho nebo pozitivního zrychlení pro měkký tkáně, víc mozek avnitřní orgány nesnesou/ a to auto musí zpomalit na dráze jednoho metru ze 150 km/hod na nulu a to můžeme pro jednoduchost uvažovat jen plastickou deformaci bez rázů ..pytle pomůžou ale není to zázrak
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Nehody: naše i jiné.....
Audi RS6. Jen to asi bylo v jiny rychlosti.
Jinak videl jsem naporcovanou do srotu 156 a e36, a na to ze je e36 model r90, je to uplne jiny maso. (tim nechci vubec tvrdit, ze z e36 by vsichni vklidu odesli po svych domu).


Jinak videl jsem naporcovanou do srotu 156 a e36, a na to ze je e36 model r90, je to uplne jiny maso. (tim nechci vubec tvrdit, ze z e36 by vsichni vklidu odesli po svych domu).

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tahle RS6 je věhlasná... o to víc zarazí, že ten v tý košili je řidič a nestalo se mu absolutně nic.

Jinak e36 je snad ještě větší žvejkačka jak 156. V tý době to prostě lepší nebylo.
(V NCAP e36 1,5 hvězdy. To i 147 měla aspoň 3*)

Jinak e36 je snad ještě větší žvejkačka jak 156. V tý době to prostě lepší nebylo.
(V NCAP e36 1,5 hvězdy. To i 147 měla aspoň 3*)
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Nehody: naše i jiné.....
podobne rozstrelena audi bola pri zvolene. tiez na dve polky a chlapik si z nej v pohode vysiel akoby nic.
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Nehody: naše i jiné.....
Úvahy že čím tužší kastle bočně-tím líp ---To jsou vlastně jen filozofie..pro normové nárazové rychlosti dobrý--hezký testy při 64 km.. ale neplatí při vysoký rychlosti ,.že když to bude/vrak/ pohromadě, tak je šance z boku na přežití větší--. viděl jsem stát nějaký báva u soudního znalce-- co řešil třeba i "Tazovo GTV"--nikdo nepřežil při bočním nárazu..a nebylo to ve 150..a bylo to ..zdánlivě jakž takž ještě pohromadě
V týhle rychlosti je otázka , jestli je lepší že to vydrží pohromadě nebo ne..protože podle typu "zásahu" může občas někdo přežít díky rozdělení skeletu...když to vydrží pohromadě, můžou být paradoxně po smrti všichni..
Je to o hodnotě zápornýho zrychlení, paradoxně--pokud to vydrží pohromadě --platí, čím tužší skelet, čím kratší deormační dráha při nárazu do pevné překážky z boku , tím větší boční záporné zrychlení..sedadla jsou stavěná a odolnější rozhodně na čelní směr deformace!opěrka atd, boční pytle v týhle rychlosti už to nedoženou a hmota tam na deformacipři nárazu čelním je--na boku je to vždy větší průser...
Zrychlení při bočním nárazu snáší vnitřní orgány hůř než při čelním-pásy atd taky dělaj svoje--uložení srdce atd je na to /boční deformaci záporným zrychlením /citlivější---může přejí na druhou stranu hrudníku a doslova se vytrhne přívodní pleten cév..
Neznám ofiko testy bočních nárazů na strom v týhle rychlosti /150/pro jakoukoli značku..
Je to hlavně o štěstí a celé řadě faktorů--výrobce tohle jako standartní situaci neřeší..
V týhle rychlosti je otázka , jestli je lepší že to vydrží pohromadě nebo ne..protože podle typu "zásahu" může občas někdo přežít díky rozdělení skeletu...když to vydrží pohromadě, můžou být paradoxně po smrti všichni..
Je to o hodnotě zápornýho zrychlení, paradoxně--pokud to vydrží pohromadě --platí, čím tužší skelet, čím kratší deormační dráha při nárazu do pevné překážky z boku , tím větší boční záporné zrychlení..sedadla jsou stavěná a odolnější rozhodně na čelní směr deformace!opěrka atd, boční pytle v týhle rychlosti už to nedoženou a hmota tam na deformacipři nárazu čelním je--na boku je to vždy větší průser...
Zrychlení při bočním nárazu snáší vnitřní orgány hůř než při čelním-pásy atd taky dělaj svoje--uložení srdce atd je na to /boční deformaci záporným zrychlením /citlivější---může přejí na druhou stranu hrudníku a doslova se vytrhne přívodní pleten cév..
Neznám ofiko testy bočních nárazů na strom v týhle rychlosti /150/pro jakoukoli značku..
Je to hlavně o štěstí a celé řadě faktorů--výrobce tohle jako standartní situaci neřeší..
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tipo jsem před lety rozstřelil při - odhaduju 100-120 km/hod (brzdil jsem do zatáčky ze 160 km/hod) - o strom, čelní náraz - odraz - hodiny a zadkem náraz o další strom. Auto slisovaný přesně k čelnímu sklu, palubovka taky hnutá, ale dveře šly otevřít... normálně jsem z toho auta vystoupil jen se škrábancem na koleně. Při nárazu se navíc "šikovně" utrhla a odpojila baterka. Od tý doby se datuje moje důvěra k Fiatu. Stát se mi to ve Favoritu, už tady nejsem...Petr147 píše:podlaha z Tipa, ne?
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Nehody: naše i jiné.....
Platforma tipo zas taková hrůza v reálným provozu není a taky jí šlo vypilovat--když bylo zadání..
Strom trefenej v GTV, --viz ztužená platforma "tipo"....
/viz třeba vlákno "váha GTV" a JendaV6...
a obrázky třeba i tady/
http://www.pozary.cz/clanek/16747-sport ... do-stromu/
čili ty "šmahem řeči" Alfy jsou automaticky staniol, protože to je "tipo" jsou zase tendenční populismus..vždycky je to konstrukční kompromis doby vzniku, ale ani tak automaticky i dnes to nemusí být žádná hrůza.
Spolujezdkyně zlomenou stehení kost/rána šla na její stranu, řidič bez šrámu..
rychlost dost přes kilo , boční náraz strom--/
Ta kastle se kvůli spolujezdkini a její a zlomenině stříhala ....jinak práh se zasunul předpisově..
elektrika odpojila bez zaváhání..
Strom trefenej v GTV, --viz ztužená platforma "tipo"....
/viz třeba vlákno "váha GTV" a JendaV6...
a obrázky třeba i tady/
http://www.pozary.cz/clanek/16747-sport ... do-stromu/
čili ty "šmahem řeči" Alfy jsou automaticky staniol, protože to je "tipo" jsou zase tendenční populismus..vždycky je to konstrukční kompromis doby vzniku, ale ani tak automaticky i dnes to nemusí být žádná hrůza.
Spolujezdkyně zlomenou stehení kost/rána šla na její stranu, řidič bez šrámu..
rychlost dost přes kilo , boční náraz strom--/
Ta kastle se kvůli spolujezdkini a její a zlomenině stříhala ....jinak práh se zasunul předpisově..
elektrika odpojila bez zaváhání..
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
Fotky hrozný
Měli velký štěstí, že vzali strom u kola/motoru.
Nejhorší je střed auta, dveře.

Měli velký štěstí, že vzali strom u kola/motoru.
Nejhorší je střed auta, dveře.
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Nehody: naše i jiné.....
Naopak--když nezafunguje práh jako teleskop, je to fatální na spolujezdce za kolo, protože z hlediska těžiště to koupí i posádka na předních sedadlech na plnej ceres.,práh se zvedne a vpáčí dovnitř--a i když jedou jen dva., nemusí nikdo vyváznout/
No když to jde čistě na střed a "nepovolí kastle", a jen se to masivně deformuje, je to většinou tragedie pro všechny členy posádky--když povolí a praskne,trhne se, veškerá kinetická energie nedopadne fatálně na deformaci prostoru sedadel -deformaci prostoru promáčknutím -tak krutě a sedadla můžou zůstat relativně neporušená, protože kinetická energie se uvolní pohybem obou půlek --a občas vystoupí
podle místa zásahu část posádky ze sedadel i bez zranění..přední sedadla jsou na tom možná v tomhle případě rány na střed o něco líp.viz obrázky jiných značek a ani ta nehoda 156 nebyla úplně fatální i když tragická--možná právě proto,protože se kastle trhla--150 bočně do stromu je opravdu už hodně..
No když to jde čistě na střed a "nepovolí kastle", a jen se to masivně deformuje, je to většinou tragedie pro všechny členy posádky--když povolí a praskne,trhne se, veškerá kinetická energie nedopadne fatálně na deformaci prostoru sedadel -deformaci prostoru promáčknutím -tak krutě a sedadla můžou zůstat relativně neporušená, protože kinetická energie se uvolní pohybem obou půlek --a občas vystoupí
podle místa zásahu část posádky ze sedadel i bez zranění..přední sedadla jsou na tom možná v tomhle případě rány na střed o něco líp.viz obrázky jiných značek a ani ta nehoda 156 nebyla úplně fatální i když tragická--možná právě proto,protože se kastle trhla--150 bočně do stromu je opravdu už hodně..
Re: Nehody: naše i jiné.....
ja teda ziju v presvedceni ze klasicky celni naraz v 90kmh+ neprezije clovek at uz sedi ve favoritu nebo v největším volvu....byť ve favoritu bude tělo nakonci v horší podobě...podlě mě nemaj šanci se při takovém zpomalení neutrhnout orgány a tkáně v těle a je jedno jak hodně je zničený auto ikdyby bylo dokonalý a kabina nárazem nebyla vůbec zasažena....ale je to jen moje naivní domněnka
ono taky málo kdy to napálíte ve 120 někam (vždycky se dost ubrzdí třeba i na těch testovanejch 64kmh) případně se nejedná o přímý náraz takže k tomu zpomalení tam dochází postupně...pak už záleží na konstrukci auta jak se vypořádá z přemety apod........ a jinak dle mého.... lepší přímý čelní střet s protijedoucím autem obdobné velikosti než úzkej statnej strom....

- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
Re: Nehody: naše i jiné.....
no to som sa aj ja ucila na kurze prvej pomoci ze vnutorne organy sa nicia pri zrazke v 80km/h
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Nehody: naše i jiné.....
Značně záleží na úhlu pohledu. Přežít vážnou nehodu se dá tak, že za rok jste min. fyzicky jako dřív. Nebo tak, že dalších deset, dvacet nebo i třicet let budete hýbat jen očními víčky. Následná kvalita života může být naprosto rozdílná, i když to začíná stejně - přežili jste těžkou bouračku. Mně se jaksi ono "přežít" profesně smrsklo do "když jsme ho vytáhli z vraku a předali ZZS, tak žil..." Co dál, těžko říct. Jasně, u neosobních zásahů je to vypěstovaný cynismus, ale jinak se to dělat nedá.
Neexistuje rovnítko, že v "kvalitním" autě přežiju 150 na strom a ve špatným se zabiju v 90. Na to je u každé konkrétní DN moc proměnných.
Už jsem to tu možná psal - vrchol pevnosti aut je např. Octávka a Sup. Horní mez decelerace, kdy to tělo ještě má šanci ustát. Nač dělat ještě pevnější auta, když se v nich nedá nehoda přežít?
Neexistuje rovnítko, že v "kvalitním" autě přežiju 150 na strom a ve špatným se zabiju v 90. Na to je u každé konkrétní DN moc proměnných.
Už jsem to tu možná psal - vrchol pevnosti aut je např. Octávka a Sup. Horní mez decelerace, kdy to tělo ještě má šanci ustát. Nač dělat ještě pevnější auta, když se v nich nedá nehoda přežít?
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host