Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 26.1.2013, sob 15:34

V tom oleji to moc nenajdeš, něco zůstane ve filtru něco ve vaně.
Když si vezmeš, že ty ložiska jsou KO třeba po 200tkm tak to je (u mě) cca 20 výměn.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 26.1.2013, sob 15:59

To už máš najeto tolik?? Nebo špatně chápu :D.no fajn,takže když odšroubuju filtr a rozpytvám ho,tak bych něco měl najít že, nebo prstem šáhnout do olejové vany. Stále nechápu proč jsou ložiska tak nachýlná
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 26.1.2013, sob 16:07

Mám něco přes 230 na šály se chystám na jaro.

edit: Danni tady někde dával fotku kde je rozkuchaný filtr plný špon
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 26.1.2013, sob 16:32

No právě sem ho našel:D...já mám olej 7 500km,tudíž i filtr. Tak se taky chystam kuchat. Jinak mám najeto 170 500tkm,proto se chystam taky na výměnu
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 26.1.2013, sob 16:44

Ale možná abych se začal bát co v tom filtru mám:D Bohužel je zima takže docela dřina lézt pod auto. Klíče na filtr sou univerzal?
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 26.1.2013, sob 17:09

Jo univerzál..ruce :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 26.1.2013, sob 18:36

:D dobrý no:D. To by mě zajímala cena výměn ložisek
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 26.1.2013, sob 19:15

tak co som tu cital tal cena je tak 60€ za loziska no a vymenis si to sam :-D
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 5.2.2013, úte 17:35

Jak nejednodušeji změřit tlak oleje? Žádnej přídavnej budík nechci, zvažoval jsem přídání čidla a napojení na palubák, ale moc se mi do toho nechce raději než tlak oleje si na něj dodělám teplotu oleje.
Co nejjednoduší způsob, něco povolit, něco připojit

Díky
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od prte » 5.2.2013, úte 20:38

dela se redukce pod olejovy filtr, ale budiku se nevyhnes :D
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od DavidGL » 5.2.2013, úte 21:10

Dallen: 156 nemá takové důležité přístroje? Předchůdce ano :smt019
$T2eC16dHJGIE9nnWrdEFBQoP588Dr!~~48_27.JPG
Ale nic si z toho nedělej, mě teď nejde ani jeden z nich - předpokládám společný problém... :???:
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 5.2.2013, úte 21:36

Ty ctverce tam jsou jak na skakaciho panaka :-D Ale budík dobrý :smt023
Budík do auta nechci, ale asi to pořeším způsobem koupi adaptéru pod filtr napojím na to klasický manometr a poté adaptér použiju a výrobu chladiče.
To měření tlaku je u 155 řešeno jak?

edit: Ono teplota je docela cajk, to se dá použít jednoduchý apaptér který se dá třeba z boku vany, ale u tlaku se dá měřit asi pouze před filtrem a ono řešit nějaký adaptér/manometr to je tak slušných 15 stovek za jedno měření :smt102
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od DavidGL » 5.2.2013, úte 22:19

Jak je to u 155 by ti nejlíp řekl někdo s TS 16V motorem - stejným jak tvůj. Já mám starší 8V.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 5.2.2013, úte 22:22

Už to hledám v eperu
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 5.2.2013, úte 22:35

Tak 155 má čidlo tlaku, teploty a samozřejmně hladiny. Narozdíl od 156 má i chladič oleje. Čidlo tlaku to má přímo v bloku, se zkusím podívat jestli to na bloku není zaslepeno.


http://www.autodily-sklad.cz/karta.php?idd=107427&a=0
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od prte » 5.2.2013, úte 23:19

co mam ja 2.0 16V tak je tam vymenik voda-olej... cidlo tlaku je nekde zezadu na bloku pod sanim co sem tak koukal... hladina je na vane stejne jako teplota, policajt u filtru, ale kde je cidlo na druhou hladinu na check panelu netusim :-D
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

Hrabosh
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 8.3.2011, úte 20:12
Bydliště: Moutnice

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Hrabosh » 6.2.2013, stř 08:52

Je tohle ten zvuk vymlácených šálů? http://www.youtube.com/watch?v=hTjg8ENakmQ

Mě to totiž začlo dělat taky bordel, ale zní to spíš jako děravej výfuk. Nimcéně (přestože díl s vlnovcem a ten tlumič za ním jsou rezavý), nemužu tu dirku nikde najít. V autě to skoro není slyšet, ale když otevřu dveře a přidím plyn, tak je to slyšet hlavně tesně po přidání plynu, než se motor roztočí.

Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18589
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kubas » 27.3.2013, stř 16:05

chlapi diskusi o dodělávce chladiče oleje jsem dal sem:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=13864

snad to trošku zpřehlední situaci.... doufám.... :oops: (díky Dallenovi za tip)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

reproboy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Registrován: 19.6.2011, ned 19:39

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od reproboy » 30.3.2013, sob 12:25

no a já bych potřeboval poradit.. kdo si to přečte celý??

http://horsepowers.in/diskuze/index.php ... &id=105325

Díky
Alfa Romeo 145 QV Recaro 1997
Fiat Uno Turbo i.e. 207hp RED

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 30.3.2013, sob 13:17

sakra pekny pribeh... len skoda ze drama :/ ...ten olej nemoze byt ze na tej 1.4 hlave bol odvod oleja nejak inak robeny abo co?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 30.3.2013, sob 17:47

repro: Jo to jsem četl cca před dvěmi dny celý a byl jsem zvědav na co příjdeš. Nezávidím
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

reproboy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Registrován: 19.6.2011, ned 19:39

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od reproboy » 30.3.2013, sob 20:49

No smůla to je, ale spíš by mě zajímalo, jestli je tady někdo zkušenější kdo by mi mohl poradit, proč se to stalo. Mám v záloze motor 1,8TS ve slušný kondici, ale chtěl bych zůstat u 1,4TS ;)
Alfa Romeo 145 QV Recaro 1997
Fiat Uno Turbo i.e. 207hp RED

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 30.3.2013, sob 21:44

Čau--jseš si jistej tou palicí.?.--nemohla být někde blbě?--čili těsnění bylo OK?--ten mizernej výkon by mohl znamenat že to někde foukalo-/na hovn.o jestli to prolínalo z vodního okruhu do oleje - /...a to podření válců by tomu mohlo nasvědčovat..--.horší že by mohla tím pádem jít voda s glykolem do oleje , ten degraduje někdy skoro hned ...pak jsi tomu naložil...a pokud by šla voda do oleje, bylo by to v kontextu rychlý....jak vypadá olej co byl ve vaně po provozu.--když jsem fouknul palici na ecotecu 2.2, nebyl ani "šlem" na víčku oleje , ale rybí oka glykolu už po oleji šly , když jsem to vypouštěl ..tý vody s ethylen/propylen glykolem pokud ředíš na zimu poctivě stačí do oleje fakt málo...mnohem míň na degradaci--než samotný vody ... kontroloval jsi, jestli po nastartování netlakuje do vody a po ukončení projížďky taky?
.nezkoušel jsi měřit orientačně kompresi po nasazení palice?
/Nový kruhy na válce bez výbrusu můžou vyjít a taky nemusí :-( /
............
Co to mělo za náplň původně/olej/ ......a jakej jsi tomu dal..--myslím na ty nový kruhy...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 31.3.2013, ned 22:41

zpřeházená víka ložisek na vačce, nečistoty v mazání

reproboy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Registrován: 19.6.2011, ned 19:39

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od reproboy » 1.4.2013, pon 08:22

Ani jedno, bohužel... domky jsem dával tak jak byly ;)
čerpadlovej okruh se propláchl
Alfa Romeo 145 QV Recaro 1997
Fiat Uno Turbo i.e. 207hp RED

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů