Ahoj, koukni semXtryme píše:čaute hledám pneu 215/45 R17 alepson 5mm vzorek =) prosím ZS =)
http://pneu-test.cz/letni-225-45-r17/
Ahoj, koukni semXtryme píše:čaute hledám pneu 215/45 R17 alepson 5mm vzorek =) prosím ZS =)
 
       

Ladis píše:Ještě budeš potřebovat třeba tenhle http://aukro.cz/diagnostika-ecuscan-fia ... 92159.html

Petr147 píše:matwo: s elm327 se máš dostat do všech jednotek, někde je chyba...
to co je na aukru, tak kkl se upravuje, práce na 5 minut, ale dostaneš se do airbagu, abs atd., ale do dveří potřebuješ ten elm327
Já teda nevim zda se to dá jedním, já mam na to dva. Každý na něco.kudrnmi píše:Poradí mi někdo jaký kabel na diagnostiku si mám koupit abych se dostal všude.? např do palubní deska a tak?
Jestli nebude problém ve verzi. Já mam 1.3.matwo píše:V1.5 OBD2 ELM327


 a už se přes CAN do jednotek v pohodě připojím.
 a už se přes CAN do jednotek v pohodě připojím.77 na 88 kW: jiná řj, jiný svody + výfukový potrubí (katalizátory), jiná motorová kabeláž, možná ještě něco...nedělal jsem to (tak ani nevím jestli to jde), jen jsem napsal vypozorované rozdíly oproti 77kW.tomcraft píše:Caute. Potreboval by som nejaku radu ohladom vymeny motora v alfe. Da sa v Alfe 147 vymenit 77kw motor za 88kw ? ked hej tak co vsetko k tomu treba. ci sa to len prehodi a je to ? Keby sa nasiel niekto kto to uz robil a napisal mi nejake podrobne info do spravy tak by som bol velmi vdacny. Diki vopred chlapci
možna že jo...ale predelavat celou elektr. řj,kabely,,,,zrovna dneska jedu pro dily k borcum co delaji alfy tak jestli si nahodou vzpomenu zjistimPrinc William píše:77 na 88 kW: jiná řj, jiný svody + výfukový potrubí (katalizátory), jiná motorová kabeláž, možná ještě něco...nedělal jsem to (tak ani nevím jestli to jde), jen jsem napsal vypozorované rozdíly oproti 77kW.tomcraft píše:Caute. Potreboval by som nejaku radu ohladom vymeny motora v alfe. Da sa v Alfe 147 vymenit 77kw motor za 88kw ? ked hej tak co vsetko k tomu treba. ci sa to len prehodi a je to ? Keby sa nasiel niekto kto to uz robil a napisal mi nejake podrobne info do spravy tak by som bol velmi vdacny. Diki vopred chlapci

Odpor stačí odloupnout, když se na něj zatlačí z boku, tak se vyloupne hned, nic dalšího jsem nedělal a spolehl se na to, že mi to jednotku neodpálí.matwo píše:filipes :
ty keď si "odborne odpajkoval" ten rezistor obvod si aj dáko prepojil či si to urval a nechal tak? a ešte jedna ako si to rozobral? ono to je ultrazvukom zozvárané a nechcem to moc rezať aby som to neposral vo vnútri :/
 . Jsou tam klasické šroubky, akorát jsou schované pod tím barevným polepem, chce to vzít šroubovák a špičkou s mírným tlakem jezdit v rozích přes polep, tam kde je dírka se šroubkem se to trochu prohne, pak tam stačí zatlačit víc, tu polepku protrhnout a rozšroubovat, v každém rohu je jeden šroubek na křížový šroubovák. Pak to jde zase zpátky složit.
 . Jsou tam klasické šroubky, akorát jsou schované pod tím barevným polepem, chce to vzít šroubovák a špičkou s mírným tlakem jezdit v rozích přes polep, tam kde je dírka se šroubkem se to trochu prohne, pak tam stačí zatlačit víc, tu polepku protrhnout a rozšroubovat, v každém rohu je jeden šroubek na křížový šroubovák. Pak to jde zase zpátky složit. 
 

 opačne som v diagnostike pripojil konektor od zásuvky s pinmy
 opačne som v diagnostike pripojil konektor od zásuvky s pinmy  kábel funguje a dostanem sa tam kam som potreboval , filipes diky moc za pomoc
 kábel funguje a dostanem sa tam kam som potreboval , filipes diky moc za pomoc  
  
 http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 70804.html jsou z Ostravy
  http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 70804.html jsou z OstravyUživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host