Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Nene, opravdu bez problemu...
Jen mam vzadu 215/45 jako vpredu, jsou na ty 8J neznatelne do "A". No a vzadu mam jeste navic ty tovarni 3mm podlozky co jsou standartne vpredu. (aby to vypadalo huste) 
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Po dlouhé zimě opět žije. Tedy zatím nemá značky, pro ty půjdu v týdnu, ale dnes jsem jí oživil. Mrcha startovala líp něž před zimou, nicméně i tak dost blbě. Musím se na to podívat, je to otravné... 
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
No Jirka popisoval, jak jste pred Andrlakem ( sraz ) tu 164ku trapily aby vubec chytla 
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Zmerit tlak paliva (chronicky se rozpadaji 2 opredeny hadicky v nadrzi mezi cerpadlem a sacim kosem, vymena je jednoducha), pripadne zkouknout ten ventil volnobehu na sani?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Taky to vidím na problém s benzínem. Až bude čas, tak na to konečně kouknu.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
čau--ten benál je až druhej v řadě---než budeš řešit benál, chce to proběhnout hlavně váhu--tenhle dávnej "typ s klapkou" je skoro nesmrtelnej, ale časem se "zase.re" ten poťák--čili když odšroubuješ horní kryt a isopropylem ho vydrhneš--většinou bude OK--případně to chce i pořešit vodivost.
Druhá věc je ten obtokáč pro volnoběh, /bez toho bazmeku v dobrým stavu tahle sestava s klapkou na váze, která točí poťákem , nemůže reálně existovat okolo neutrálu., protože nahodit je to fakt problém,.. čili potíže můžou signalizovat, že je KO..
/ hned nahoře--nad sáním../
Pokud potkáš tyhle dvě závady najednou, auto na jednu baterku málokdy nahodíš..po odstranění
i po půlročním stání chytne na drcnutí..
/fotku rozhozený váhy bych asi našel, ale nebude to nejspíš potřeba..je to opravdu triviální../
Teprve až potom bych řešil ten benál ...
Druhá věc je ten obtokáč pro volnoběh, /bez toho bazmeku v dobrým stavu tahle sestava s klapkou na váze, která točí poťákem , nemůže reálně existovat okolo neutrálu., protože nahodit je to fakt problém,.. čili potíže můžou signalizovat, že je KO..
/ hned nahoře--nad sáním../
Pokud potkáš tyhle dvě závady najednou, auto na jednu baterku málokdy nahodíš..po odstranění
i po půlročním stání chytne na drcnutí..
/fotku rozhozený váhy bych asi našel, ale nebude to nejspíš potřeba..je to opravdu triviální../
Teprve až potom bych řešil ten benál ...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Vsadim se na ty 2 hadicky v nadrzi, je to proste chronicka nemoc...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Ta váha léčbu isopropylem potřebuje tak jako tak ,je dobrý brát to jako běžnou údržbu
/novou váhu asi nemá--taky tenhle typ rozhodně všude nemaj v nabídce a nestojí kačku :-)/ případně pokud někdo/často předchozí majitel kvůli dostupnosti a ceně / váhu řešil z druhý ruky z vrakáče--- pak má už rozhodně natočeno... tyhle regulační čidla mají bohužel často stejnej věk jako řidič v občance a potřebujou svoje--obtokáč trpí na binec, když se nezadařilo na filtru,a natrhne se někomu vložka kterou přetáčí , nebo když provozuje kaslík s některou klipsnou nezapnutou dobře-nebo jezdí třeba i s utrženou-- prodávající, kterej ví že to půjde do světa na to často dlabe ..
Obtokáč je u 164 naprosto notorická závada.., pokud to má tenhle projev-
/a ventil je snadno dostupnej--prakticky po ruce.:-) na vrakáči pár korun a dobrej do foroty se může časem hodit../
Na tyhle projevy proto už od váhy a obtokáče začínám--až potom je teprve palivovej okruh -následně kontrola cívky, + kabelů zapalování ,rozdělovače ,svíček-jak vypadaj -
Pokud to smrdí z vejfuku benálem..je to jasný..
/novou váhu asi nemá--taky tenhle typ rozhodně všude nemaj v nabídce a nestojí kačku :-)/ případně pokud někdo/často předchozí majitel kvůli dostupnosti a ceně / váhu řešil z druhý ruky z vrakáče--- pak má už rozhodně natočeno... tyhle regulační čidla mají bohužel často stejnej věk jako řidič v občance a potřebujou svoje--obtokáč trpí na binec, když se nezadařilo na filtru,a natrhne se někomu vložka kterou přetáčí , nebo když provozuje kaslík s některou klipsnou nezapnutou dobře-nebo jezdí třeba i s utrženou-- prodávající, kterej ví že to půjde do světa na to často dlabe ..
Obtokáč je u 164 naprosto notorická závada.., pokud to má tenhle projev-
/a ventil je snadno dostupnej--prakticky po ruce.:-) na vrakáči pár korun a dobrej do foroty se může časem hodit../
Na tyhle projevy proto už od váhy a obtokáče začínám--až potom je teprve palivovej okruh -následně kontrola cívky, + kabelů zapalování ,rozdělovače ,svíček-jak vypadaj -
Pokud to smrdí z vejfuku benálem..je to jasný..
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Zkusím obojí, ale ono to chytá blbě i když tomu šlápneš na plyn, takže to na ten ventil moc nevidím. Snad se na to v týdnu dostanu.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
kdyžtak jak váhy, tak volnoběžáky mám, ve více kusech 
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Coyote:Zkusím obojí, ale ono to chytá blbě i když tomu šlápneš na plyn, takže to na ten ventil moc nevidím. Snad se na to v týdnu dostanu.
..................
No právě v tom je ten vtip-
-klapka od plynu ti nepomůže, protože "druhou"
máš ve váze /proti pružince jí otvírá tah vzduchu a otáčí potenciometrem kterej je s ní spřáhlej -kterej pak udává množství prošlýho vzduchu--bez tý pružiny by se to logicky nevracelo /a díky tomu tuhle "klapku ve váze " dokáže přetáhnout jen určitej minimální objemovej průtok a otevřít jí--bez pružiny která to vrací by to šlo hned od 0--ale to nedává smysl.., protože bez protitlaku pružiny by to nereagovalo.--- při tom rázování ta pružinka musí být docela silná aby to rychle reagovalo-, když to nedokáže přetáhnout spotřeba vzduchu v neutrálu, nedokáže to ani spotřeba vzduchu při startu,protože otáčky při startu jsou 0-nic..a váha to v tomhle průtočným množství v podstatě škrtí-- objemový množství je při tom protočení starterem opravdu tak malý ...
Proto je tam ten obtokáč..bez něj to na tuhle váhu nahodíš s velkým problémem--vyndej si tu váhu a prohlídni--ono ti to hned docvakne jak to maká..obtokáč se logicky otvírá i při startu..když maká starter..
Ta úvaha--že sešlápnutí plynu eliminuje vadnej obtokáč --ze zkušenosti nefunguje..
..................
No právě v tom je ten vtip-
máš ve váze /proti pružince jí otvírá tah vzduchu a otáčí potenciometrem kterej je s ní spřáhlej -kterej pak udává množství prošlýho vzduchu--bez tý pružiny by se to logicky nevracelo /a díky tomu tuhle "klapku ve váze " dokáže přetáhnout jen určitej minimální objemovej průtok a otevřít jí--bez pružiny která to vrací by to šlo hned od 0--ale to nedává smysl.., protože bez protitlaku pružiny by to nereagovalo.--- při tom rázování ta pružinka musí být docela silná aby to rychle reagovalo-, když to nedokáže přetáhnout spotřeba vzduchu v neutrálu, nedokáže to ani spotřeba vzduchu při startu,protože otáčky při startu jsou 0-nic..a váha to v tomhle průtočným množství v podstatě škrtí-- objemový množství je při tom protočení starterem opravdu tak malý ...
Proto je tam ten obtokáč..bez něj to na tuhle váhu nahodíš s velkým problémem--vyndej si tu váhu a prohlídni--ono ti to hned docvakne jak to maká..obtokáč se logicky otvírá i při startu..když maká starter..
Ta úvaha--že sešlápnutí plynu eliminuje vadnej obtokáč --ze zkušenosti nefunguje..
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Ale ten obtokac prece obchazi klapku a ne vahu??? Tudiz kdyz bude ten ventil zavrenej, udelam tu samou sluzbu pootevrenim klapky (pridanim plynu).HonzaR píše: Ta úvaha--že sešlápnutí plynu eliminuje vadnej obtokáč --ze zkušenosti nefunguje..
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Hele já vám najdu fotky tý váhy rozebraný--ta váha obsahuje v sobě
v proudnici regulační klapku--kterou odtlačuje proud vzduchu, otáčí s ní a
tím otáčí potenciometrem, kterej je v tý krabici-hranatý víčko- nahoře..takhle je to banální..
Čili z hlediska odporu jsou tam v sání klapky dvě-- klasik škrticí, která reaguje na pedál, druhá na pružince přímo ve váze, kterou naopak proud vzduchu otáčí--spíš odtačuje, ten pohyb není symetrickej okolo středový osy, jako u klapky plynu, tahle je zavěšená za jednu stranu a funguje podobně jako jazyčková membrána na karteru pod karbecem u dvoutaktu, akorát tady jsou to pomalu vrata--čím víc vzduchu obsahuje procházející proud v sání, tím víc jí otvírá--
Váha bere "informaci" pouze z pohybu tohohle bazmeku v dýze-proudnici kterou to má v těle váhy --ten mechanickej pohyb se přes poťák převádí na signál..je to vlastně klapka plynu naruby...
Škrticí natáčí motorek a ta vzduch reguluje, klapku v týhle starý archaický váze naopak naklápí proudící vzduch a tím se odečítá množství..
v proudnici regulační klapku--kterou odtlačuje proud vzduchu, otáčí s ní a
tím otáčí potenciometrem, kterej je v tý krabici-hranatý víčko- nahoře..takhle je to banální..
Čili z hlediska odporu jsou tam v sání klapky dvě-- klasik škrticí, která reaguje na pedál, druhá na pružince přímo ve váze, kterou naopak proud vzduchu otáčí--spíš odtačuje, ten pohyb není symetrickej okolo středový osy, jako u klapky plynu, tahle je zavěšená za jednu stranu a funguje podobně jako jazyčková membrána na karteru pod karbecem u dvoutaktu, akorát tady jsou to pomalu vrata--čím víc vzduchu obsahuje procházející proud v sání, tím víc jí otvírá--
Váha bere "informaci" pouze z pohybu tohohle bazmeku v dýze-proudnici kterou to má v těle váhy --ten mechanickej pohyb se přes poťák převádí na signál..je to vlastně klapka plynu naruby...
Škrticí natáčí motorek a ta vzduch reguluje, klapku v týhle starý archaický váze naopak naklápí proudící vzduch a tím se odečítá množství..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 15.4.2013, pon 10:02, celkem upraveno 1 x.
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Přesně z toho jsem taky vycházel, aspoň nejsem sám. A novější auta to tak určitě mají. Ale tohle je už slušná historie. Jsem na to zvědavLadin 164V6 píše:Ale ten obtokac prece obchazi klapku a ne vahu??? Tudiz kdyz bude ten ventil zavrenej, udelam tu samou sluzbu pootevrenim klapky (pridanim plynu).HonzaR píše: Ta úvaha--že sešlápnutí plynu eliminuje vadnej obtokáč --ze zkušenosti nefunguje..
HonzaR. Musím do toho kouknout, zajímá mi to čim dál více. Díky
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Jenže takhle by to fungovalo, kdyby váha neměla vnitřní-docela značnej -mechanickej odpor..na moderní plně průtokový váze nemáš tyhle problémy..
Chce si to zkusit--docela jsem si s tím před lety vyhrál..a jedna 164 mě slušně potrápila :-)přesně tyhle problémy..a to kolečko bylo hooodně dlouhý..
Chce si to zkusit--docela jsem si s tím před lety vyhrál..a jedna 164 mě slušně potrápila :-)přesně tyhle problémy..a to kolečko bylo hooodně dlouhý..
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Tak opředenou hadičku jsem tam měl jen jednu a byla teda pěkně na kaši. Jen co jsem za ní trošku vzal, tak se úplně rozpadla. Vyměněno a problém vyřešen. Startuje a především jede tak jak má. Díky za perfektní raduLadin 164V6 píše:Zmerit tlak paliva (chronicky se rozpadaji 2 opredeny hadicky v nadrzi mezi cerpadlem a sacim kosem, vymena je jednoducha), pripadne zkouknout ten ventil volnobehu na sani?
Jinak váhu jsem rozkuchnul (šel jsem na ní první před tou nádrží) a u toho poťáku bylo krásně čisto, cestičky byly i po oněch 23 letech jako nové. Takže tam nic třeba dělat nebylo. Akorát to musím zase nějak utěsnit, protože tím jak se otevřela se porušilo to originální utěsnění. Je to nějaký tmel či co...
Každopádně všem díky za rady.
Po tom všem jsem jí vytáhnul na půl dne ven a pořádně jí provezl. Mám jí rád víc a víc. Nicméně začal se ozývat řemen. Mám v plánu udělat rozvody, tak se to urychlí. Svého dodavatele dílů jsem už informoval, má radost
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Parada 
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9148
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Měli byste nějakou fotku těch hadic v nádrži? Nějak si neuim představit o co jde. Taky bych se na to podíval.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
já to tušil že tě to auto chytne....coyote píše: Po tom všem jsem jí vytáhnul na půl dne ven a pořádně jí provezl. Mám jí rád víc a víc.
Hlavně je paráda že u takové víkendovky jak si to postupně vychytáváš tak tě baví víc a víc....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Ta primo z pumpy... Vyfotim to v realu, mam jednu v garazi


AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9148
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Super, díky, z ePeru mi to nebylo dostatečně jasné navíc u toho není přesná hmotnost
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Hele, tak u mě je to jiný. Proto se mi nějak nezdály ty dvě hadičky. Nicméně jakmile to vyndáš, tak to pochopíš...
Tak teď pořešit rozvody, postupně vyměnit všechny náplně, sehnat kola a rozlěštit lak...Kubas píše: já to tušil že tě to auto chytne....![]()
Hlavně je paráda že u takové víkendovky jak si to postupně vychytáváš tak tě baví víc a víc....
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Nj, uz je to 5 let co jsem to kontroloval na svy, hned po koupi. Tak asi je tam jen jedna. Kazdopadne je problem sehnat hadicku ktera v tom benzinu vydrzi, tata na Cromu dal nejakou Continental primo na benzin, a minuly rok s ni zustal stat - byla uplne na kasi. Tak jsem udelal zasahovy vuz a za 15minut jel dal. Vyplati se kousek vozit s sebou v kufru...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
U mě ta hadička je dlouhá asi jen 6cm a je úplně na hoře pod tou "zátkou". Potom až dolů je to ocelová (možná je to měď či něco jiného, to jsem až tak nezkoumal) trubička. Určitě to je origo, byly na tom ještě origo spony. Takže mě by se to v benzínu koupat nemuselo. Proti fotce mám ještě jiné těsnění pod tou zátkou, jen o kroužek. Ono se to asi v průběhu let měnilo, u 166 jsem se taky setkal s různýma verzema...
Edit: Já to snad ještě vyndám a nafotím, teď jsem trošku nalomenej. Abych nepsal úplný hovadiny.
Edit: Já to snad ještě vyndám a nafotím, teď jsem trošku nalomenej. Abych nepsal úplný hovadiny.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Coyote_164 - Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V (1990)
Na to kasli, kazdej kdo to vynda to hned uvidi...
Jediny co je jeste dobry udelat pri montazi, je to velky tesneni pod to vrchni plastovou matkou namazat silik. vazelinou, aby si pekne sedlo, mne se poprve skriplo a smrdel benzin dovnitr.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti
