RETRO: Masarykův okruh a alfy
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Majkll: no jo, s embéčkem na šestnáctistovky ne. Ale jinak v sedmdesátkách už stodesítky a eRka juniorům dávaly. Holt alfy už tehdy nepodporovala Autodelta, zatímco do škodovek sypala prachy fabrika. Něco tam k tomu taky mám, jak bude čas, tak to sem hodím.
Hondzik: jo jo, ty obrubníky byly drsný, byť myšlenka to byla dobrá. Mám tu k tomu jeden článek od Amose Krejčího, pamětníka a novináře, který podle libovolné fotky vysypal specifikaci auta nebo motorky, zatáčku, rok, výsledkovku a tři historky navrch. Bohužel loni umřel, no.
Jak se v Brně „tupily“ obrubníky
Brno se jmenuje lecjaký zajímavý předmět. Proslulé křeslo z Vily Tugendhat, vysloužilá loď na Brněnské přehradě. A taky zvláštní typ obrubníků, kterými byl osazen v roce 1987 zbrusu nový Masarykův okruh. Inovace se v tomto případě neosvědčila. Špičaté obrubníky musely brzy pryč.
Jedním z těch, kteří si „obrubníkovou aféru“ dobře pamatují, je technik závodní dráhy Jiří Borůvka, který na Masarykově okruhu pracuje dodnes. Před zprovozněním okruhu trávil v lese na Kývalce všechen čas. „S rodinou jsem vlastně půl roku žil v lese, a když jsem sem tam zajel do Brna, přepadaly mě různé pocity,“ směje se Jiří Borůvka při vzpomínce na svůj dočasný „pralesní“ styl života a v nadsázce říká, jak při návratech do města „nabízel šalinám cukr“.
Vzpomíná, že už od prvních závodů budily neznámé obrubníky v zatáčkách emoce. Namísto plochých dlaždic měl „typ Brno“ poměrně vysoký výstupek a vnitřní strany zatáček tak lemoval kostrbatý pás příznačně se podobající hřbetu „brněnského draka“. „Okruh je to moc pěkný, ale ty zuby v zatáčkách nechápu. Když o ně při sebemenším vybočení z dráhy zavadím, podvozek za desítky tisíc marek je potrhaný,“ zlobil se německý pilot formule 3 Ralf Kelleners, jehož otec Helmuth závodil ještě na starém Masarykově okruhu coby mistr Evropy cestovních vozů. Nápadně zubaté obrubníky se zejména v první sezóně Kývalky stávaly častým tématem debat žurnalistů se závodníky. Při světovém šampionátu cestovních vozů 1987 dotaz tohoto druhu zamířil i k Andy Rouseovi, startujícímu s červeným fordem sierrou. Kdyby oslovený jezdec byl Ital nebo Španěl, zřejmě by z jeho úst vylétla odpověď ve smyslu, aby se stavitelé okruhu šli s těmi zatracenými obrubníky vycpat. Rouse však jako správný Angličan zareagoval úslužnou větou „ty obrubníky jsou zajímavé.“
Betonové zuby se bolestivě zakusovaly především do motocyklových jezdců. Několik z nich si během nijak vážného pádu při kontaktu s obrubníkem nepříjemně zranilo ruce. Označovat autory nového brněnského okruhu za viníky „zubatého průšvihu“ by však nebylo spravedlivé. Trať vznikala na prknech projektantů v poněkud problematickém období, kdy mezinárodní motocyklová i automobilová federace vyplodily několik dobře míněných bezpečnostních požadavků, leč v praxi neosvědčených. Vysoké obrubníky měly jezdce odradit od zkracování tratě, ke kterému na mnohých okruzích ve světě skutečně docházelo. Například oblé obrubníky na novém německém Nürburgringu byly jezdcům pro smích, bez újmy na technice je v zápalu boje přeskakovali nejen piloti automobilů, ale dokonce i motocyklisté. A tak netrvalo dlouho a Brňané přistoupili k nápravě. Obrušování tvaru a výšky původních obrubníků vyvrcholilo posléze jejich vytrháním a nahrazením současným vyhovujícím designem.
Hondzik: jo jo, ty obrubníky byly drsný, byť myšlenka to byla dobrá. Mám tu k tomu jeden článek od Amose Krejčího, pamětníka a novináře, který podle libovolné fotky vysypal specifikaci auta nebo motorky, zatáčku, rok, výsledkovku a tři historky navrch. Bohužel loni umřel, no.
Jak se v Brně „tupily“ obrubníky
Brno se jmenuje lecjaký zajímavý předmět. Proslulé křeslo z Vily Tugendhat, vysloužilá loď na Brněnské přehradě. A taky zvláštní typ obrubníků, kterými byl osazen v roce 1987 zbrusu nový Masarykův okruh. Inovace se v tomto případě neosvědčila. Špičaté obrubníky musely brzy pryč.
Jedním z těch, kteří si „obrubníkovou aféru“ dobře pamatují, je technik závodní dráhy Jiří Borůvka, který na Masarykově okruhu pracuje dodnes. Před zprovozněním okruhu trávil v lese na Kývalce všechen čas. „S rodinou jsem vlastně půl roku žil v lese, a když jsem sem tam zajel do Brna, přepadaly mě různé pocity,“ směje se Jiří Borůvka při vzpomínce na svůj dočasný „pralesní“ styl života a v nadsázce říká, jak při návratech do města „nabízel šalinám cukr“.
Vzpomíná, že už od prvních závodů budily neznámé obrubníky v zatáčkách emoce. Namísto plochých dlaždic měl „typ Brno“ poměrně vysoký výstupek a vnitřní strany zatáček tak lemoval kostrbatý pás příznačně se podobající hřbetu „brněnského draka“. „Okruh je to moc pěkný, ale ty zuby v zatáčkách nechápu. Když o ně při sebemenším vybočení z dráhy zavadím, podvozek za desítky tisíc marek je potrhaný,“ zlobil se německý pilot formule 3 Ralf Kelleners, jehož otec Helmuth závodil ještě na starém Masarykově okruhu coby mistr Evropy cestovních vozů. Nápadně zubaté obrubníky se zejména v první sezóně Kývalky stávaly častým tématem debat žurnalistů se závodníky. Při světovém šampionátu cestovních vozů 1987 dotaz tohoto druhu zamířil i k Andy Rouseovi, startujícímu s červeným fordem sierrou. Kdyby oslovený jezdec byl Ital nebo Španěl, zřejmě by z jeho úst vylétla odpověď ve smyslu, aby se stavitelé okruhu šli s těmi zatracenými obrubníky vycpat. Rouse však jako správný Angličan zareagoval úslužnou větou „ty obrubníky jsou zajímavé.“
Betonové zuby se bolestivě zakusovaly především do motocyklových jezdců. Několik z nich si během nijak vážného pádu při kontaktu s obrubníkem nepříjemně zranilo ruce. Označovat autory nového brněnského okruhu za viníky „zubatého průšvihu“ by však nebylo spravedlivé. Trať vznikala na prknech projektantů v poněkud problematickém období, kdy mezinárodní motocyklová i automobilová federace vyplodily několik dobře míněných bezpečnostních požadavků, leč v praxi neosvědčených. Vysoké obrubníky měly jezdce odradit od zkracování tratě, ke kterému na mnohých okruzích ve světě skutečně docházelo. Například oblé obrubníky na novém německém Nürburgringu byly jezdcům pro smích, bez újmy na technice je v zápalu boje přeskakovali nejen piloti automobilů, ale dokonce i motocyklisté. A tak netrvalo dlouho a Brňané přistoupili k nápravě. Obrušování tvaru a výšky původních obrubníků vyvrcholilo posléze jejich vytrháním a nahrazením současným vyhovujícím designem.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
paráda. rád si toto čtu
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Kudy vlastně vedl starý okruh a jsou nějaké pozůstatky ?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Jen tak dál Kleofáši
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Parada. Nejaky zbytky trate jsme projizdeli cestou na minulou palavu...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Kleo co udělat nějakou komentovanou projížďku po zbytcích starého??? Některá místá znám,ale neznám povolanějšího člověka než jsi ty:-). Jinak tohle vlákno je skvělý!!!
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
To víš že jo. Kromě pár kousků se dá doteď celý projet. Viz text + mapka níže - je to takový základ - stručný průvodce pro Němce. Jinak je toho mnohem víc.Majkll píše:Kudy vlastně vedl starý okruh a jsou nějaké pozůstatky ?
EDIT: našel jsem i mapku z toho průvodce - jsou tam vyznačené i všechny varianty tratě, jak se postupně zkracovala...
Masarykův okruh je špičková moderní trať. Historie slavného závodiště se ale začala psát dávno předtím, než současný okruh vzniknul. Na původní přírodní trati, někdy připodobňované k legendárnímu Nürburgringu, se závodilo už před jedenaosmdesáti roky. Tehdy trať vedla podobně jako její slavnější německé dvojče hlubokými lesy mezi vesničkami kus za hranicemi Brna. Bystrý pozorovatel pozůstatky původní trati nedaleko současného okruhu lehce objeví. Zde je průvodce po zajímavých místech, která stojí za to vidět.
Úplně původní trať z roku 1930 měřila téměř třicet kilometrů a závodníci na ní jezdili jen do roku 1937, pak byla dráha zkrácena a ještě se otočil její směr. Až do letošního jara znali nejstarší část Masarykova okruhu všichni řidiči z okolí a také mnoho návštěvníků Masarykova okruhu a Grand Prix. Po části dráhy s dochovaným dlážděným povrchem totiž stále jezdili. Moderní doby se paradoxně dožila část trati, kterou už v době jejího vzniku jezdci kritizovali jako nebezpečnou. Když zapršelo, žulové kostky klouzaly. A jezdci na úzkých pneumatikách se po nich řítili z kopce dolů i třístovkou. V letošním roce se silnice dočkala rekonstrukce, část kostek ale Automotodrom Brno, společnost provozující Masarykův okruh, zachránila. Kostky, na kterých je otisk pneumatik legendárních závodníků, jako byl Louis Chiron, Rudolf Caracciola nebo Tazio Nuvolari, tak zůstanou na věky zachované.
2
Na původním Masarykově okruhu naleznete několik pomníků, které závodní trať připomínají a vážou se k tragickým událostem. Jedna z nich je spojena s legendárním německým závodníkem Hansem Baltisbergerem. Zahynul v roce 1956 v táhlé zatáčce před stoupáním do Kohoutovic. Jeho fanoušci mu v místě postavili pomníček a zatáčka – dnes obyčejná silnice – je dodnes v Brně známa jako Baltisbergerova.
3
Hned o jednu zatáčku dál ve směru do Kohoutovic se můžete zastavit u dalšího pomníku, tentokrát zbrusu novému. Patří Guiseppe Farinovi, legendárnímu italskému závodníkovi. Proč se svého pomníku Farina dočkal až po letech? Jednoduchá odpověď: při nehodě nezahynul, jen se zranil. Jeho Maserati ovšem smrtelně zranilo dva diváky. I tento úsek je od té doby nese jméno po jezdci – Farinova zatáčka. A je takovým pojmem, že projektant současného Masarykova okruhu zatáčku „okopíroval“. Esíčko ve stoupání k cílové rovince je tak přesnou kopií proslulé zatáčky na přírodním okruhu.
4
Jestliže vyjedete nad Farinovu zatáčku do sídliště Kohoutovice, podívejte se na vysoké bytové domy po levé straně. Na jednom z nich uvidíte nástavbu s nápisem Loko Trans. Dříve nesla název „Kavárna Grand Prix“ a byla jedním z nejlepších míst, odkud sledovat špičkové závody na přírodní trati v poslední fázi existence tehdejšího okruhu. Byla vystavěna v sedmdesátých letech, tedy jen asi deset let předtím, než byl přírodní okruh uzavřen.
5
Další viditelnou připomínku závodní trati najdete v Bosonohách. Dlouhá rovinka před brněnskou čtvrtí je lemována stařičkými depy. Ty pamatují nejdávnější časy Masarykova okruhu. Dnes v nich sídlí pneuservisy a postupně dožívají. Když kolem vysloužilého depa projedete směrem k Masarykovu okruhu, jedete po původní závodní trati. Až do předloňského roku se – čistě teoreticky – dala závodní dráha zprovoznit pro jednorázové závody. Po rekonstrukci silnice a osazení bezpečnostních prvků to ale už bohužel nikdy možné nebude.
6
Podobné je to „na Veselce“, dříve prudké zatáčce následující po táhle rovině z Bosonoh. Ještě před třemi roky byl asfalt naklopený tak, aby mohli jezdci v rychlosti zatočit do prudkého stoupání na horizont. Po rekonstrukci křižovatky ale vznikl kruhový objezd.
1
A nakonec jedna málo nápadná, zato opravdu stará připomínka závodní dráhy. Pokud půjdete pěšky z parkoviště v Žebětíně směrem k současnému Masarykovu okruhu, narazíte občas u silnice na stařičký kamenný patník. Zpola vyvrácené kameny stojí na místě víc jak tři čtvrtě století. A kdysi, ještě před 2. světovou válkou, se kolem nich šílenou rychlostí řítil Rudolf Caracciola za volantem „stříbrného šípu“ Mercedes.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Jestli o to bude zájem, tak rád. Ideální termín je 6. dubna. Na okruhu jsou jízdy veřejnosti atd., na BVV Autosalon, takže se ten výlet do Brna petrolheadům docela vyplatíPivrnec911 píše:Kleo co udělat nějakou komentovanou projížďku po zbytcích starého??? Některá místá znám,ale neznám povolanějšího člověka než jsi ty:-). Jinak tohle vlákno je skvělý!!!
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Ta GTV6 s kolem ve vzduchu je špičková
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Zatáčky po směru původní dráhy do Kohoutovic si občas jen tak dám*, parádní jízda...
Jako malej kluk jsem chodíval do zatáčky na Veselce, ten rachot zrychlujícího auta z poměrně pomalé zatáčky do prudkého kopce byl uchvacujíćí, bylo to jiný, než lomoz z Trabantů a stodesítek, navíc tam neblaze skončil skoro vítěz sajdkár, nevím co to bylo za rok, měli hrozný náskok a spolujezdec vypadl. Samože ho diskvalifikovali, když dojel sám. A Chevrolety Camara z 80tých let to byl balzám.....
p.s. nový okruh jsme si s klukama dávali těsně po otevření na Mustangovi, Jawách 05-21 a Simsonech, většinou jsem stihli dát 1-2 kola, než nás vyprala* tehdejší ostraha v podobě vrátného 8-12 50ccm motorek ječících na plný plyn bez ubrání v zatáčce byl dobrý adrenalin, uronil jsem skoro slzu při vzpomínce, když jsem loni viděl jakýsi cup na Stadionech. Asi 20 nabušených 1,5 koňových strojů byl super pohled
Jako malej kluk jsem chodíval do zatáčky na Veselce, ten rachot zrychlujícího auta z poměrně pomalé zatáčky do prudkého kopce byl uchvacujíćí, bylo to jiný, než lomoz z Trabantů a stodesítek, navíc tam neblaze skončil skoro vítěz sajdkár, nevím co to bylo za rok, měli hrozný náskok a spolujezdec vypadl. Samože ho diskvalifikovali, když dojel sám. A Chevrolety Camara z 80tých let to byl balzám.....
p.s. nový okruh jsme si s klukama dávali těsně po otevření na Mustangovi, Jawách 05-21 a Simsonech, většinou jsem stihli dát 1-2 kola, než nás vyprala* tehdejší ostraha v podobě vrátného 8-12 50ccm motorek ječících na plný plyn bez ubrání v zatáčce byl dobrý adrenalin, uronil jsem skoro slzu při vzpomínce, když jsem loni viděl jakýsi cup na Stadionech. Asi 20 nabušených 1,5 koňových strojů byl super pohled
Naposledy upravil(a) soft147 dne 15.2.2013, pát 21:29, celkem upraveno 1 x.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
tohle vlákno mě nikdy neomrzí, díky za něj
co se týče tý projíždky po "starym Brnu" tak jsem rozhodně pro !!!!
co se týče tý projíždky po "starym Brnu" tak jsem rozhodně pro !!!!
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
zájem by byl. Rád si to projedu, prohlídnu. Loni jsme cestou na Pálavu něco zmákli, ale chtěl bych se tam zastavit, porozhlídnout se
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Na Duben něco mám,ale teoreticky už bych mohl mít odzimovanou Alfu,po servisu a celkově by to mohl být super den:-)Kleofáš píše:Jestli o to bude zájem, tak rád. Ideální termín je 6. dubna. Na okruhu jsou jízdy veřejnosti atd., na BVV Autosalon, takže se ten výlet do Brna petrolheadům docela vyplatíPivrnec911 píše:Kleo co udělat nějakou komentovanou projížďku po zbytcích starého??? Některá místá znám,ale neznám povolanějšího člověka než jsi ty:-). Jinak tohle vlákno je skvělý!!!
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
přidám se taky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
pěkný fotky, paráda....
S okruhem v Brně něco určitě vymyslíme....
S okruhem v Brně něco určitě vymyslíme....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Já věděl proč plánovat Kuňku spíš na 13tého, hm nechal jsem se ukecat.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Sice se to nehodí tady plevelit, ale taky bych se přidal pokud se na alfě zrovna nebude dělat.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Kdo byl předloni v srpnu na srazu v Motortecu tak tu projížďku absolvoval. Bylo to dobrý a dám si to rád ještě jednou.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Taky bych dorazil
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Tak dnes jsem opět štrachal, až jsem vyštrachal...
1969 Facetti crashed out
1969 Facetti crashed out
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
A další alfa KO v roce 1969. Tentokrát Zetor tým a Jiří Rosický, kterému uklouzl zadek. Vtipná je pomoc od diváků, to by už dneska asi nešlo
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
paráda, tohle je super téma
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Jedna nealfistická - GoPro model 1969
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
a ještě jedno zkrácené GTV:
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: RETRO: Masarykův okruh a alfy
Jedno "retro" z loňska. GTV tam nakládalo osmilitrovému Trans AM. Za dva týdny se to v Brně jede znovu a obě auta by tam měla zas být.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů