Tak alespoň nějaké pozitivumEnvel píše:V podstatě čím víc tím líp a vše přes 1000km je rozhodně nadstandard.

Tak alespoň nějaké pozitivumEnvel píše:V podstatě čím víc tím líp a vše přes 1000km je rozhodně nadstandard.

 Ale kdo ví
 Ale kdo ví  
Tak to ja doufam ze mi vydrzi taky tak dlouhoriprex píše:lach-t193:
Dovolím si taky, co se týče výdrže motoru odpovědět. Neviděl bych v tom problém. Sunic má s 16V přes 300tkm, já už je tam mám s 20V skoro taky a motor si jen přede. Když se mění olej, netočí se to za studena a nechá se to dochladit, tak to i toho půlmíče zvládnout musí. Zatím 159 s nejvyšším nájezdem co jsem viděl byla jedna 2.4JTDm, která měla už přes 700tkm a taky ještě jezdila, ani to moc nebylo znát. Jde pak hlavně o to, co všechno je potřeba vyměnit, jak dlouho to dají vstřiky (minimálně 250tkm musí, měly by i víc), turbo, spojka atd. Myslím, že nás, co tady mají na hodinách kolem 300tkm je tady mnohem víc, než by se mohlo zdátAle kdo ví
Jinak tohle mě dost překvapilo:
http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6252.html
 
  )
  ) Tzn. 80tkm (výměna ECU) + 75tkm (natočeno na ECU) = cca těch 155tkm. Počet přeprogramování nula. Takže nedívejte se jen na kilometry před diagnostiku, ale taky na počet přepisů!
 Tzn. 80tkm (výměna ECU) + 75tkm (natočeno na ECU) = cca těch 155tkm. Počet přeprogramování nula. Takže nedívejte se jen na kilometry před diagnostiku, ale taky na počet přepisů!Čučím, že ten motor snese kastrolí 5W-30ku bez generálkyriprex píše:lach-t193:
Dovolím si taky, co se týče výdrže motoru odpovědět. Neviděl bych v tom problém. Sunic má s 16V přes 300tkm, já už je tam mám s 20V skoro taky a motor si jen přede. Když se mění olej, netočí se to za studena a nechá se to dochladit, tak to i toho půlmíče zvládnout musí. Zatím 159 s nejvyšším nájezdem co jsem viděl byla jedna 2.4JTDm, která měla už přes 700tkm a taky ještě jezdila, ani to moc nebylo znát. Jde pak hlavně o to, co všechno je potřeba vyměnit, jak dlouho to dají vstřiky (minimálně 250tkm musí, měly by i víc), turbo, spojka atd. Myslím, že nás, co tady mají na hodinách kolem 300tkm je tady mnohem víc, než by se mohlo zdátAle kdo ví
Jinak tohle mě dost překvapilo:
http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6252.html

Ja mel ten samej motor v golfu IV. Nejelo to, zralo to jak krava a 17 tis km od koupe to padlo na vstriky... Tak sel po trech mesicich na trvaly vandr do sveta. Hrozne auto :-(riprex píše:No já vůbec čučím, že to zvládl i majitel. Znám v okolí tři lidi s tímhle motorem (2x vochcávka + Roomster) a snad všem to žere olej jak blbý, moc to netáhne a navíc jednomu i odešly vstřiky, jinde zase neustále problémy s řídící jednotkou a elektronikou. Nicméně říkám si, jak moc nudnej a nanicovatej by můj život musel být, abych si na takovýhle porce kiláků koupil OII skoro v základu. Bolí mě z ní záda už jen po jedný kodračce do Prahy. Ale proti gustu...
Co se týče přetáčení, já měl hodnotu v jednotce vpořádku, někdo jen hejbal se samotným počítadlem.

cendler píše:jara776 : obnáší to ho rozebrat a vyměnit, pokud víš kde co jak udělat, tak je to na odpoledne, aby jsi si stím hezky pohrál, pokud budeš pospíchat, tak za cca 2hod nemáš co dělat.
Diamond : jak já říkám, pokud je všechno v pořádku nikde nic nemlátí, motor běží dobře, tak je skoro jedno kolik má, ale bohužel český člověk prostě s nájezdem 250t/km auto nekoupí, já bych ho klidně bral, jak jsi psal, je asi po velkém servisu, když má skoro všechno nové, tak tím lépe a nic neřešit, jinak jak tu někdo psal, přes diag se toho dá zjistit hodně, zápisu do jednotky a samotné RJ všeho.
To čístění každých 1100km, značí pouze to, že to auto jezdílo jenom dálky a po dálnici, protože běžně se čistí kolem 900km.
lach-t193 : až to budeš mít hotové, pošly fotky, mrknu se na to a třeba něco vymyslíme
 ). Ja sam jsem to jeste na zivo nevidel. Kdyztak je muzes cendo vlozit i sem jestli sse ti podari. Hezky vikend vsem
  ). Ja sam jsem to jeste na zivo nevidel. Kdyztak je muzes cendo vlozit i sem jestli sse ti podari. Hezky vikend vsem 

 
 cendler píše:Džanek : no víš, už jak jsem stebou mluvil byl jsem unavený, tak jsem zastavil u toho Mc u V.Meziříčí, dal jsem konečně po celém dni nějaké jídlo(mimochodem jsem jedl ráno v 8hod snídani a pak až tohle v 23:30 takže takový objed, večeře a druhá večeře dohromady), po jídle samo ještě větší unava, tak jsem na půl hodinky ulevil očím, pak jsem si pustil film Gangsteři ( kdo neviděl doporučuji ), protože jinak bych to nedal dalnice je nudná a víc než unavující, no a za Prahou jsem provětral trubky ( kdo zná cestu, tak z Prahy na KV je krásně široká a přehledná, doufám jen že nikde neměřily bubáci, jinak jste i mě přišly asi na pár let ) tak jsem byl doma za chvilku a byl jsem trochu nadopovaný, takže se mi nechtělo spát.
Jinak to je všechno, co dá pro ten motor jenom dobře udělat.
cendler píše:já mám spotřebu dloooouho dobou 7,2L a to nejezdím pomalu, včerejší cesta do Veselí, která byla na pohodu a spíše předpisová, tak podle budíku jsem jel za 5,9L(433km) a zpět více méně extrém 7,8L
Tak ona je Praha celkově problém, tak to prostě budu papat, víc, ale počítej, když vyndáš DPF tak půjdeš se spotřebou 0,5-1L dolů, je to jenom o tom, jak se stím naučíš jezdit, protože se auto nemusí tolik vytáčet atd., vyřezení klapek a EGR ventilu je spíše prevenčního charakteruBlackAlf píše:to není možný, chápu dálku, tak jsem taky dole, ale když jezdím Prahu, což je bohužel poslední dobou většinou, tak to pod 10-11 není :-(.
Takže co s tím? :-).
cendler píše:já mám spotřebu dloooouho dobou 7,2L a to nejezdím pomalu, včerejší cesta do Veselí, která byla na pohodu a spíše předpisová, tak podle budíku jsem jel za 5,9L(433km) a zpět více méně extrém 7,8L
 Takže takhle jsem teda dopadl, mám dvě Alfy, obě nepojízdné. Objednal jsem nový kloub s hřídelí a budu doufat, že už to bude vpohodě. Jen mě to teda suma sumárum stálo spoustu času a 2500 za novej aspoň trošku kvalitní díl
 Takže takhle jsem teda dopadl, mám dvě Alfy, obě nepojízdné. Objednal jsem nový kloub s hřídelí a budu doufat, že už to bude vpohodě. Jen mě to teda suma sumárum stálo spoustu času a 2500 za novej aspoň trošku kvalitní díl   Jinak ale fajn den
 Jinak ale fajn den  

 Ale zajímalo by mě, jak by to povolili oni...
  Ale zajímalo by mě, jak by to povolili oni... Jo, je všem jasný, že když si to nedokázal ty někde na parkovišti či chalupě, tak zkušenej servis to prostě taky nemá šanci dát..
  Jo, je všem jasný, že když si to nedokázal ty někde na parkovišti či chalupě, tak zkušenej servis to prostě taky nemá šanci dát..  

 Hodně zdraru, Pate
   Hodně zdraru, Pate  

 
  
 Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti