 po zvukové stránce taky dobré, nezdá se mi že by cokoli na něm klepalo nebo cvakalo, vůle ventilů byly evidentně dělané, protože prakticky vůbec "nešije", což bych u takového motoru při zkušenostech se soudobými I6 od BMW nečekal
 po zvukové stránce taky dobré, nezdá se mi že by cokoli na něm klepalo nebo cvakalo, vůle ventilů byly evidentně dělané, protože prakticky vůbec "nešije", což bych u takového motoru při zkušenostech se soudobými I6 od BMW nečekal  A jinak při prošlápnutí plynu krásně reaguje, okamžitě jde do otáček a zvuk vám asi popisovat nemusím..
 A jinak při prošlápnutí plynu krásně reaguje, okamžitě jde do otáček a zvuk vám asi popisovat nemusím..  Ukazatel teploty funguje poměrně přesně, elektrická vrtule taky se taky roztočila když měla.
 Ukazatel teploty funguje poměrně přesně, elektrická vrtule taky se taky roztočila když měla.Nicméně co aktuálně řeším je ukazatel a kontrolka tlaku oleje. Jak funguje budík je mi jasné, ale co bych potřeboval od zkušenějších alfistů vědět je, jak funguje ta kontrolka. Totiž u mě to funguje tak, že když cvaknu klíčem do 1. polohy, tak se rožhne a po chvilce zhasne a znovu už se nikdy nerožhne. Což mi příliš nedává smysl, jak může zhasnout, když motor ani neběží, tedy tlak oleje = 0
 Z běžných aut znám spíš klasickou funkci, kdy obdobná kontrolka zhasne až po nastartování. Je můj způsob funkce u 75ek normální nebo mám vadné čidlo? A ještě, jaká bývá zkušenost s ukazatelem tlaku oleje? Dá se mu po těch letech věřit? Osobně tyhle jednopinové ukazatele moc nemusím, nemyslím si že můžou být moc přesné, zvlášť po té době a zaoxidování všech kontaktů.
 Z běžných aut znám spíš klasickou funkci, kdy obdobná kontrolka zhasne až po nastartování. Je můj způsob funkce u 75ek normální nebo mám vadné čidlo? A ještě, jaká bývá zkušenost s ukazatelem tlaku oleje? Dá se mu po těch letech věřit? Osobně tyhle jednopinové ukazatele moc nemusím, nemyslím si že můžou být moc přesné, zvlášť po té době a zaoxidování všech kontaktů.A další věc, liší se nějak kastle Ameriky od normální evropské? Mám na mysli hlavně v oblasti zadního nárazníku.. dle návodu by tam měly být 2 a 2 šrouby co evropský nárazník drží, ale ať hledám jak hledám, žádné jsem nenašel..




 ) výfuk vpravo, to vím
) výfuk vpravo, to vím 









 to na obrázku je asi 166, nejsou ty motory stejné jako u 164ky??
  to na obrázku je asi 166, nejsou ty motory stejné jako u 164ky??