Je to opět 156 - ale teď moje benzínová premiéra 2.0 TS 16V - motor milovaný, i nenáviděný ...
Alfici jsem koupil od soukromé osoby (nealfista)

Prodávající nic netajil, solidní jednání ...
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 16V , 114kW
r.v. 1997 (do provozu 98)
barva - červená metal. - ROSSO PROTEO
výbava - tak trochu sociál - šedý velur, dřevo, předek v elektrice (okna, zrcátka)
najeto cca 170tkm (na tachometru 120tkm) - diagnostika bez závad ...
Vady: Auto po kroupách - kapota, střecha a kufr vytáhnuté, vytmelené, nastříkané - barva supr, akorát mistři lakýrníci neuměli zaleštit lak ... takže je vidět rozdílný odstín (bezbarvý lak je matnější než zbytek karoserie) viz foto. Po konzultaci s "mým" mechanikem jsme usoudili, že strojové broušení a leštění to spraví (technologie 3M). Na pár místech se oděluje vrchní vrstva laku od metly (drobná kosmetika - nebudu to řešit) ... Motoricky užasná, myslím, že o 2.0TS se nemá smysl rozepisovat. Doufám, že jí to vydrží a udělám proto vše ... Dírka ve výfuku u vlnovce - výfuk budu dělat příští měsíc. Klasicky povrzávají silentbloky na ramenách a někdy zpátečka nezapadne úplně hladce ... jiné vážnější závady jsem nenašel ...
Před týdnem dělaná STK - 3 lehké vady. Emise komentovat nebudu ... pro jistotu

Nově jsem vyměnil olej - SELENIA Alfa Romeo 20K - 10W40, olej filtr: tutela weber 50, výfuk provizorně zalepen pastou Bosal. (olej a filtr od CMExclusive - super jednání, doporučuji ...). Bývalý majitel nelhal, vypustil jsem olej který byl jěště zlato-hnědý (měněn před 2500km) ...
Do budoucna: střední díl výfuku + kat. (origo, žádný vřešťák), udržet TS v chodu, polep quadrofoglio verde

a to hlavní - BAVIT SE VŽDY, KDYŽ SEDNU ZA VOLANT ...
Trochu mi sice chybí zátah bývalého 5ti válce, ale TS to úžasně kompenzuje v otáčkach ... Jízdní vlastnosti proti težkému 2.4JTD jsou úplně jinde ...








