Anebo ted, nova Octavia III, do 100kW pouze zkrutna pricka vzadu, multilink pro nizsi verze zrusili, to je pokrok? To je plivnuti do tvare vsem zajemcum o takovy auto ve smyslu: "vy jste socky, nemate na top verzi, tak budete jezdit na trakari bez jizdnich vlastnosti, pro nas je to levnejsi na vyrobu a vy si jezdete pomalu." Celej VW group je k
Nehody: naše i jiné.....
Re: Nehody: naše i jiné.....
Nebo test Superba II a staryho Mercedesa W124, ve kterym mel Mercedes kratsi brzdnou drahu a losi test zvladl na vybornou, zatimco Superb se nedokazal vratit do svyho pruhu a museli mu o 8km/h snizit najezdovou rychlost, aby ten test vubec dokazal absolvovat. Fakt pokrok v bezpecnosti jak vino... Mozna oproti s120, ale obecne furt je koncern jenom predrazenej shit se skvelou image.
Anebo ted, nova Octavia III, do 100kW pouze zkrutna pricka vzadu, multilink pro nizsi verze zrusili, to je pokrok? To je plivnuti do tvare vsem zajemcum o takovy auto ve smyslu: "vy jste socky, nemate na top verzi, tak budete jezdit na trakari bez jizdnich vlastnosti, pro nas je to levnejsi na vyrobu a vy si jezdete pomalu." Celej VW group je k
Anebo ted, nova Octavia III, do 100kW pouze zkrutna pricka vzadu, multilink pro nizsi verze zrusili, to je pokrok? To je plivnuti do tvare vsem zajemcum o takovy auto ve smyslu: "vy jste socky, nemate na top verzi, tak budete jezdit na trakari bez jizdnich vlastnosti, pro nas je to levnejsi na vyrobu a vy si jezdete pomalu." Celej VW group je k
Naposledy upravil(a) MichalT dne 13.11.2013, stř 10:50, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
Mě to zase připomíná výmluvy ze základky...Michaltalbot píše:Nepise picoviny, obcas nekam schova nejakou dezinformaci z vyse uvedenych duvodu. Podobne jako firmy treba vypusti nejakou famu a cekaji jak to zmate konkurenci, nebo kterej zamestnanec informaci vynese... Pokud tohle nechapes a proto povazujes za nesmysl, tak mi pripominas spoluzaky ze zakladky, kdyz jsem jim rekl, ze mame v aute palubni pocitac (Talbot Solara r.85) a oni se zacali valet po zemi smichy a prskat, ze to urcite, tak leda na strese...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
Dementnější už ta obhajoba chybné informace v článku už ani být nemohla 
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Nehody: naše i jiné.....
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
Já bych to přesunul nebo založil nové. Kromě pár blbostí okolo novináře je to celkem ok
Jinak kdo minul toto velmi zajímavé vlákno, tak 156 na tom nebyla tak špatně jak se veřejně zdá. http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5091
A teď si vemte, že 159 je skoro 2x tužší a novější auta jsou díky čím dál vyššímu použití vysokopevností ocele zase o kus dál. Čímž poměrně nerad ale přece musím opět smést Michalovo dedukce ze stolu
Jinak kdo minul toto velmi zajímavé vlákno, tak 156 na tom nebyla tak špatně jak se veřejně zdá. http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5091
A teď si vemte, že 159 je skoro 2x tužší a novější auta jsou díky čím dál vyššímu použití vysokopevností ocele zase o kus dál. Čímž poměrně nerad ale přece musím opět smést Michalovo dedukce ze stolu
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Nehody: naše i jiné.....
Adam: snad už poslední reakce, abych vysvětlil jak to myslím, protože pořád zůstávám nepochopen - právě v případě 159 vs. 156 ten pokrok absolutně nepopírám, napsal jsem to opakovaně v různých formách. Od začátku tady píšu hlavně o VW Group, kterej to model od modelu ojebává zcela záměrně, aby ušetřil - což jsem taky několikrát na konkrétních případech uvedl. Proto je nemám rád, protože jen díky tomu ojebávání a oblbování prosperujou, zatímco firmy, který k vývoji a tím pádem k zákazníkům přistupujou poctivě a přitom musí být cenově kokurenceschopný pak živoří na hraně existence (např. právě Alfa a třeba uvedenej Saab).
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
Michaltalbot: taky si myslím, že se to v posledních letech prostě staví hlavně tak, aby to vycházelo na konkrétní test..Co to udělá v kile při reálné nehodě to moc nevypovídá...testová rychlost je pořád docela sranda..
.........................................................
. to GTV to dostalo za kolo spolujezdce hodně přes kilo,práh se předpisově složil, elektrika vypnula.Taz tvrdil kilo ale soudní znalec zpochybnil, že to okolo kila bylo, prý výrazně víc, /ročník 98/--tu buchtu právě vystříhávaj, má jen zlomenou stehení kost a řidič bez škrábance. Platforma udělaná zadáním na konkrétní test by dopadla KATASTROFÁLNĚ
http://www.pozary.cz/clanek/16747-sport ... do-stromu/
-------------------------------------
Myslím, že rozumím jak to Michaltalbot myslí.Vždycky radši budu sedět v autě ve kterým po bočním nárazu na strom ve 120 dopadnu takhle.
Vem čert hvězdy vítěze nějakýho testu v "normované rychlosti" kterou nikdo reálně nejezdí.
Soudní znalec se tomuhle výsledku "divil"..fakt byl překvapenej, že to nebylo totálně nasra.čkovaný, a oba mrtví..
Možná by to auto nedostalo 5hvězdiček, ale u mě je teda má--já ten "tazův vrak" řešil..a ten materiál oje.banej není.
----------------------------------
.. jako "papírová emise CO2"--která nemá potom s reálnou emisí v provozu zvlášť po městě celkem moc společného.
Kolik si na druhou stranu vezme HTP ve Fabii po dálnici ve 130?A co ve 150.. Za to bublá hravě spořádaně třílitr.
Čili
Nárazový testy jsou zadání a konstrukce se udělá tak, aby opticky a výsledkově to v testu přesného zadání obstálo na výbornou.
To je marketingový pravidlo,dělej co se po tobě chce... víc nikoho nezajímá.
Pokud bych tu logiku dotáhnul do absurdity-nařídil bych teda 50-ku jako základní rychlost--té ty testy zhruba odpovídají, nebo ať je začnou dělat v kile.Pak to k něčemu bude.
.........................................................
. to GTV to dostalo za kolo spolujezdce hodně přes kilo,práh se předpisově složil, elektrika vypnula.Taz tvrdil kilo ale soudní znalec zpochybnil, že to okolo kila bylo, prý výrazně víc, /ročník 98/--tu buchtu právě vystříhávaj, má jen zlomenou stehení kost a řidič bez škrábance. Platforma udělaná zadáním na konkrétní test by dopadla KATASTROFÁLNĚ
http://www.pozary.cz/clanek/16747-sport ... do-stromu/
-------------------------------------
Myslím, že rozumím jak to Michaltalbot myslí.Vždycky radši budu sedět v autě ve kterým po bočním nárazu na strom ve 120 dopadnu takhle.
Vem čert hvězdy vítěze nějakýho testu v "normované rychlosti" kterou nikdo reálně nejezdí.
Soudní znalec se tomuhle výsledku "divil"..fakt byl překvapenej, že to nebylo totálně nasra.čkovaný, a oba mrtví..
Možná by to auto nedostalo 5hvězdiček, ale u mě je teda má--já ten "tazův vrak" řešil..a ten materiál oje.banej není.
----------------------------------
.. jako "papírová emise CO2"--která nemá potom s reálnou emisí v provozu zvlášť po městě celkem moc společného.
Kolik si na druhou stranu vezme HTP ve Fabii po dálnici ve 130?A co ve 150.. Za to bublá hravě spořádaně třílitr.
Čili
Nárazový testy jsou zadání a konstrukce se udělá tak, aby opticky a výsledkově to v testu přesného zadání obstálo na výbornou.
To je marketingový pravidlo,dělej co se po tobě chce... víc nikoho nezajímá.
Pokud bych tu logiku dotáhnul do absurdity-nařídil bych teda 50-ku jako základní rychlost--té ty testy zhruba odpovídají, nebo ať je začnou dělat v kile.Pak to k něčemu bude.
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 13.11.2013, stř 20:53, celkem upraveno 1 x.
Re: Nehody: naše i jiné.....
Na té poslední fotce to vypadá, jako by našli v kufru něco zajímavýho
Jinak taky nechápu testování hvězdiček při nárazu 30 km/h. Jasný, že je to i tak šleha, ale bouračky probíhaj určitě v rychlostech několikanásobných.
Jinak taky nechápu testování hvězdiček při nárazu 30 km/h. Jasný, že je to i tak šleha, ale bouračky probíhaj určitě v rychlostech několikanásobných.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Nehody: naše i jiné.....
precijen GTV a Spider ma podobnej zaklad, proto asi Taz* tenkrat takhle dopad. Skoda ze GTV klub uz nejede
.....
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Nehody: naše i jiné.....
Dvě srny za půl roku? A oboje škodovka ustojí bez většího problému? WTF???
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Nehody: naše i jiné.....
Zkus strom..to už něco řekne..a za kolo spolujezdce ve 120 je to tutovka....většinou..
/Srnku jsem střelil před lety ve 145 a nebylo potřeba ten levej blatník ani klepat,jen natmelit a stříknout.Je dost šancí, že jí jen různě "klepneš, nebo škrtneš"../
/Srnku jsem střelil před lety ve 145 a nebylo potřeba ten levej blatník ani klepat,jen natmelit a stříknout.Je dost šancí, že jí jen různě "klepneš, nebo škrtneš"../
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tohle udělala s příčkou srnka zhruba ve 100 km/h. A to sem jí vzal na nohy takže jsem jí podebral a tělo proletělo vlevo kousek od A sloupku. Blatníky i haubna OK.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
včera kolem 1300 jsem v hradci králové viděl na jednom vetším kruháči v příkopu pěkně ustlanou červenou 156ku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak odřeniny, praskliny a promáčkliny vyléčeny a musím říct, že opravdu precizně. Když jsem si jel pro auto do servisu, tak už na mě čekalo na dvoře. Já jen vyvalil oči a řekl jsem, že tohle nemůže být mé auto a že chci zpět svoje. Normálně jsem ho nepoznal, takhle nevypadalo snad ani když bylo nové. A kromě tohoto plus to mělo ještě další. Nemusel jsem nic řešit s pojišťovnou, vše za mě vyřídí servis a nemusel jsem také nic platit, oprava byla naúčtovaná pojišťovněDiamond píše:Tak dnes mě na parkovišti u Kauflandu štrejchla jedna roztržitá maminka. Naštěstí se k tomu přiznala a už to řeší pojišťovna a doufám, že to bude k mé plné spokojenosti.
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
Re: Nehody: naše i jiné.....
Milano75: Taky jsem jí tam viděl, někdy kolem sedmý večer na kruháči u ČKD u výjezdu na Chlumec, ještě tam byla. Jsem na ní koukal a málem se taky vysekal 
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
sme se vraceli busem z polska a za kruháčem sme se msueli otočit kvůli uzavírce, tak sem jí trochu mizerně blejsknul
http://postimg.org/image/lgpcnwvz1/
http://postimg.org/image/lgpcnwvz1/


http://postimg.org/image/lgpcnwvz1/
http://postimg.org/image/lgpcnwvz1/


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Nehody: naše i jiné.....
Milano75 píše:sme se vraceli busem z polska a za kruháčem sme se msueli otočit kvůli uzavírce, tak sem jí trochu mizerně blejsknul
http://postimg.org/image/lgpcnwvz1/
http://postimg.org/image/lgpcnwvz1/
Tak tu jsem tam viděl v sobotu kolem 13hod a v neděli ji tahali z příkopu kolem 12 hod. Na boku měla tmavý znak AR.
Kdo maže ten jede
Ford Mondeo combi - první diesel - úsporné, pohodlné, prostorné. Italové nic takového v této třídě momentálně nemají.
AR GT 2.0JTS Selespeed, 2005 - na prodej
EX: Fiat Panda 1.2 4X4 climbing
EX:Ford Ka
EX: AR 156SW 1.6 2001
Ford Mondeo combi - první diesel - úsporné, pohodlné, prostorné. Italové nic takového v této třídě momentálně nemají.
AR GT 2.0JTS Selespeed, 2005 - na prodej
EX: Fiat Panda 1.2 4X4 climbing
EX:Ford Ka
EX: AR 156SW 1.6 2001
Re: Nehody: naše i jiné.....
mam to asi kilak od domuAlfikGT píše:
Tak tu jsem tam viděl v sobotu kolem 13hod a v neděli ji tahali z příkopu kolem 12 hod. Na boku měla tmavý znak AR.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Dnešní nehoda z Č.B., mladej týpek v BMW neustál brutální výkon na zadní nápravě a poslal to sousedům přes levej bok do plotu, následně ho to vykoplo zpět do silnice. Při vědomí že po chodníku chodí okolo 3 děti ze školy a lidi z práce, je velký štěstí, že ten kretén nikoho nesundal.

free image hosting

image ru

free image hosting

image ru
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Nehody: naše i jiné.....
Podle bundy a samolepky na okně asi nějaký letec. 
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak to je hned... Chtěl vzít křižovatku dvěma napřed a nebylo to tak jednoduchý, jak si myslel...
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
To asi chtěl, po tom excesu vylezl z auta s hlavou v dlaních a málem se rozbrečel, bejt na chodníku děti, asi bych ho musel jít zabít, jestli bych to stihnul.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak asi mu došlo, že to není Need For Speed a rozlámal si Báwo...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Nehody: naše i jiné.....
Až se mu z toho prohnul kšilt. Bylo to prostě štěstí pro všechny. Stává se to a nikdo s tím nic neudělá. Typ dostal lekci a pravděpodobně už to příště zkoušet nebude. Mě se před lety stalo v podstatě to samý...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Nehody: naše i jiné.....
tak ono z toho posezu ,sklopene sedacky to byl echt zavodnik, pozice sedolezo neni to prave na zavodnicke choutky 
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

