Sorry - už je to dávno... ale nedá mi to:Hampice píše:Co já vim, tak jedinej V6 od ferrari byl v Dinu ne? Ale s Bussem neměl kromě počtu válců společnýho lautr nic...
Ferrari motor, co byl v Dinu, je použitej ve verzi 2.0 V6 trurbo... v Alfě 164.
;-)
Je to parádní svezení... ale je to náročný na údržbu: jen seřídit ventily mechanickými podložkami je úlet... o výměně rozvoďákukažej rok ani nemluvě.
Ale když ji miluješ, není co řešit.





 , jen je konstrukcne podobnej (60° V6), ale rozhodne ne stejnej... Navic ma 2xDOHC atd...
 , jen je konstrukcne podobnej (60° V6), ale rozhodne ne stejnej... Navic ma 2xDOHC atd... 




 
  




 . Tvoje auto som nevidel takze nemozem porovnavat.
. Tvoje auto som nevidel takze nemozem porovnavat.
 
 

 no a k tomu sklu... já to mám vpředu úplně stejný, ale navíc tohle mám i vzadu. Jestli už jsi to obrousil a neprobrousil, tak to snad bude dobrý. Pokud ale budeš muset shánět bauset, tak to půjde dost blbě.
 no a k tomu sklu... já to mám vpředu úplně stejný, ale navíc tohle mám i vzadu. Jestli už jsi to obrousil a neprobrousil, tak to snad bude dobrý. Pokud ale budeš muset shánět bauset, tak to půjde dost blbě. 
  Každopádně kdyby jako jsi ty kola vyloženě nechtěl, tak bych možná zvážil jejich koupi...
 Každopádně kdyby jako jsi ty kola vyloženě nechtěl, tak bych možná zvážil jejich koupi...