Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
problém Delty rozhodně není v nějaké platformě.... To auto jezdí dobře a je parádně prostorné.... Problém je v marketingu (ceny těch aut, image Lancie, fungování prodejců atd.)... A taky ten extravagantní desing, ten nemusí sedět každému....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Omyl, technika rozhodně není identická. U Delty je na hony dál než u Ritma... Ritmo má vzadu napříč listový pero, Delta má víceprvek. Přední zavěšení je taky jiný. Jiný je i uložení motorů který jsou u Ritma kolmo a u Delty nakloněný dopředu.Honzus píše:Neřekl bych, zatímco Ritmo a Delta vznikaly společně jako jeden projekt , tzn technika je identická, liší se jen rozvor...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Pravda, jsem o generaci dál Tipo, Delta 2. Nicméně to nemění nic na tom, že by se v poslední době změnil konstrukčně přístup Fiatu k Lancii, ale že ten útlum probíhá delší dobu a z jiných důvodů. Myslím si i že si s Lancií nevěděli rady (proto ty veletoče v pojetí), protože se kanibalovaly coby sportovní značky s Alfou...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
1. volání po tradicích:Většinou sem si volání po tradicích AR všim od lidí co si novou opravdu nikdy nekoupí,což neberu jako popírání práva na názor,ale spíš že pouhou kritikou nikomu nepomůžou.Navíc nevim,jestli chtěj vrátit ty tradice okoloválečnejch předraženejch krásnejch Alf na který bysme tu neměli asi skoro nikdo,nebo na roky pozdější...
2.O řadě 156/147 atd si nemyslim,že by byly spočítaný jako ztrátová výroba.Tady to občas někdo napíše,ale ještě sem neviděl nějaký čísla.Taky jde o to,jestli v tý době zisky nespolkly investice apod.
3.Pokud budě Fiat,potažmo AR sdílet platformu s Chryslerem,tak s tim nemam problém,protože jsou už v dnešní době technologicky trochu jinde,než je nám vnucovanej pocit těžkopádnosti.Když se podívam na Touareg/Cayenne,tak je na nich taky vidět podstatnej rozdíl v jízdních vlastnostech a jsou dokonce z jedný fabriky.
2.O řadě 156/147 atd si nemyslim,že by byly spočítaný jako ztrátová výroba.Tady to občas někdo napíše,ale ještě sem neviděl nějaký čísla.Taky jde o to,jestli v tý době zisky nespolkly investice apod.
3.Pokud budě Fiat,potažmo AR sdílet platformu s Chryslerem,tak s tim nemam problém,protože jsou už v dnešní době technologicky trochu jinde,než je nám vnucovanej pocit těžkopádnosti.Když se podívam na Touareg/Cayenne,tak je na nich taky vidět podstatnej rozdíl v jízdních vlastnostech a jsou dokonce z jedný fabriky.
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
tohle jsem tady psal já a myslím to černé na bílém nemá nikdo, to si prostě Fiat drží pod pokličkou.... Samozřejmě dílčí roky mohly být v plusu, například při náběhu 156 nebo pak při náběhu 147.... Problém je v tom že to vždycky táhne jen jeden model.... když měla skvělé prodeje 156, tak všechny ostatní modely se prodávaly v mnohem menších počtech.... to samé v případě 147 (tehdy se snad ještě jakžtakž držela 156 po fl). I 159 se na začátku prodávala slušně, jenže k tomu byla jen dožívající 147 a GT....zmulin píše:O řadě 156/147 atd si nemyslim,že by byly spočítaný jako ztrátová výroba.
Čili jo, některé roky snad v plusu byly, ale celkově za těch 25 let pod Fiatem Alfa byla zcela jistě VELMI ztrátovou záležitostí.... To tady nepíšu jako pošklebování, to je prostě fakt....
Jinak věřím, že tom novým portfoliu co SNAD jednou bude, si už vyberu....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Já bych jako ztrátovou maximálně označil fabriku na jihu a s ní spojenou výrobu.Modely okolo 156,155,146,Tipo atd měly přeci stejnou platformu.Některý motory atd.,takže třeba přesluhující 147 na kterou se ve vývoji nemuselo zas tolik utratit,bych viděl jako slušně výdělečnej model ve smyslu výdělku na auto.Jestli měli třeba přebujelej aparát na relativně nízkej prodej je věc druhá.
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Já snad opravdu budu muset vyhrabat starý AutomobilRevue zabývající se rozsáhle Alfou 156. Jinak se ten mýtus platformy z Tipa ponese dál i tady...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
platforma Tipa skončila 155 a 146, pokud se nepletu
AR Giulia 2.2 JTDM
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Hrabat to nemusíš.Zamotal sem to blbě k sobě.Končí to 155 a 147/156/GT už maj novější
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7267
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
156ka měla opravdu něco málo ze 155ky co se týká samotné podvozkové plošiny, jednalo se ale opravdu jen o několik málo profilů,nebo jak to mám říct. Co se týká samotného zavěšení, pak to už bylo kompletně nový, jak vpředu tak hlavně vzaduHarous píše:Já snad opravdu budu muset vyhrabat starý AutomobilRevue zabývající se rozsáhle Alfou 156. Jinak se ten mýtus platformy z Tipa ponese dál i tady...
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Ono by tak jako tak nebylo od věci to vyhrabat. Tehdy se ještě testy aut psaly jinak. S dnešníma "testama" se to nedá srovnávat. Jen kdyby se mi to chtělo celý přehrabávat...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
kvalitní scan by se mi hodil....
jednou ty stránky snad umožní to sem důstojně pověsit....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Naskenovat není problém. Problém je to najít... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Harous: Spirpin má někde doma seznam testů, co v jakém čísle vyšlo, tak zítra večír najdeme, naskenujeme a vložíme;-)
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
nová platforma so zadným náhonom pre väčšie Alfy má pracovný názov "Giorgio", mali by ju využívať aj autá značky Dodge a možno Maserati...Giulietta by mala ostat pri prednom náhone aj v dalšej generácii, kde sa predpokladajú jej dve varianty
http://www.autoedizione.com/alfa-romeos ... d-giorgio/
http://www.autoedizione.com/alfa-romeos ... d-giorgio/
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
co k tomu říct.... snad se toho dožijem....
Osobně by mi Giulia nevadila ani s předním náhonem, snad bych byl i radši, ale velké auto s předním náhonem pro USA nemá smysl, takže i z tohodle důvodu se víc hodí zadohrab....

Osobně by mi Giulia nevadila ani s předním náhonem, snad bych byl i radši, ale velké auto s předním náhonem pro USA nemá smysl, takže i z tohodle důvodu se víc hodí zadohrab....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Ten zadní náhon je právě spíš pro Evropu, protože v Americe je už drtivá většina běžných aut (kromě SUV, sportovních apod.) taky s předním pohonem, a to včetně těch velkých.
156 SW 1.9 JTDm
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
No, pokud se ta platforma má použít pro Dodge, tak ten má třeba model Avenger s délkou 4,8m a ten má náhon zadní.... A asi ten zadohrab budou chtít uchovat, k Dodge to patří....
ale jinak jo, třeba ten nový Chrysler 200 asi o moc menší nebude a má náhon na předek....
ale jinak jo, třeba ten nový Chrysler 200 asi o moc menší nebude a má náhon na předek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Konečně bude zádohrab 

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
A to už je jako ověřený fakt, že se tak raduješ?Majkll píše:Konečně bude zádohrab

AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Škoda, že z nových vláken zmizelo téma kam jsem sepisoval zveřejněný plány AR zhruba za posledních 10 let... Tahle zpráva by tam k tomu zapadla.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9119
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti