Majkus: Ono poprve se to samo nerozstřelí. Chce stím trošku zakvedlat případně lehce poklepat a už to je ok.
@Jura: Kolečka sem podržel v správném vzájemném postavení, rukou to strčil do tělesa a přetlačil co šlo pružinu. V tu chvíli to zapadne do vybrání a neprotočí se. Takhle jsem to dal do svěráku a cajk.
Ale je dobré použít te "klamerky"
eliminace spotřeby oleje - TS16v
Re: eliminace spotřeby oleje - TS16v
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: eliminace spotřeby oleje - TS16v
variátor je sice pěkná věc, ale poté co jsem ve stilu odpojil solenoid co ho ovládá a vačky nastavil na rozumný časování (ne 117/112 jako má serie při variátoru OFF a 92/112 on.., což je dobrý tak pro auto tahající denně vlek..) tak auto jede o mnoho líp... k čemu mi je spodek hoden nějaký nafty(veliký překrytí, velká dynamická komprese), když to nad 4000 umře... (malý překrytí, velmi pozdě se zavírající Sací ventil a tím pádem i mdlá komprese...)
a rachtání jsem opradu nikdy nepoznal. a to nemám nejlepší exemplář-i přes technický vychytávky .. spíš zarachtaj hydra, když je tepleší olej...
a rachtání jsem opradu nikdy nepoznal. a to nemám nejlepší exemplář-i přes technický vychytávky .. spíš zarachtaj hydra, když je tepleší olej...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host