eliminace spotřeby oleje - TS16v

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: eliminace spotřeby oleje - TS16v

Příspěvek od Dallen » 26.2.2014, stř 21:55

Majkus: Ono poprve se to samo nerozstřelí. Chce stím trošku zakvedlat případně lehce poklepat a už to je ok.
@Jura: Kolečka sem podržel v správném vzájemném postavení, rukou to strčil do tělesa a přetlačil co šlo pružinu. V tu chvíli to zapadne do vybrání a neprotočí se. Takhle jsem to dal do svěráku a cajk.

Ale je dobré použít te "klamerky"

Obrázek
Obrázek
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 908
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: eliminace spotřeby oleje - TS16v

Příspěvek od hno3 » 27.2.2014, čtv 18:33

variátor je sice pěkná věc, ale poté co jsem ve stilu odpojil solenoid co ho ovládá a vačky nastavil na rozumný časování (ne 117/112 jako má serie při variátoru OFF a 92/112 on.., což je dobrý tak pro auto tahající denně vlek..) tak auto jede o mnoho líp... k čemu mi je spodek hoden nějaký nafty(veliký překrytí, velká dynamická komprese), když to nad 4000 umře... (malý překrytí, velmi pozdě se zavírající Sací ventil a tím pádem i mdlá komprese...)

a rachtání jsem opradu nikdy nepoznal. a to nemám nejlepší exemplář-i přes technický vychytávky :smt040 .. spíš zarachtaj hydra, když je tepleší olej... :smt033
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host