Nehody: naše i jiné.....
Re: Nehody: naše i jiné.....
Limetkka: áno, ale tu ide o to pridanie plynu. Ale ako vysvitlo, roberto si z nás dělá prdel, tak nič.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Nehody: naše i jiné.....
tak toto zabolelo---
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Nehody: naše i jiné.....
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Nehody: naše i jiné.....
Heh, ta felda nema na rozdil od ty 156 ani zlomenou strechu... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
Taky jsem na to koukal. Felda šla čelně do boku 156ky. Někam mezi motor a dveře.
Dopadla celkem dobře, čekal bych to spíš horší
Jinak ta felda je pravděpodobně i výrobně novější než alfice
Dopadla celkem dobře, čekal bych to spíš horší

Jinak ta felda je pravděpodobně i výrobně novější než alfice

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Nehody: naše i jiné.....
Felicie se dělala od roku 1994 a navíc je to defakto zaoblený Favorit (1988), takže výrobně novější zrovna dvakrát nebude. Na druhou stranu, kdyby byl ten náraz v opačném pořadí (filcka do boku, alfa čelem), nejspíše by to pro oba vozy dopadlo obdobně.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Nehody: naše i jiné.....

Zvíře? Nikde tam nevidím barevné šmouhy třeba od bicyklu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Nehody: naše i jiné.....
Vel'ké zviera, asi 1,5 tonová Vectra Combi.
Idem si za ňou pohodovou osemdesiatečkou, zrazu nás obieha pretekársky Golf (každý Golf je pretekársky!) asi 120km/h, napriek tomu, že tam je úzka cesta a oproti idú autá. Vectra má pred sebou cyklistku, ktorú nemôže kvôli Golfu v l'avom pruhu obehnúť, takže brzdí, ja tiež, ale vďaka ABS off a napriek 205 pneumatikám sa mi to zahrýza, idem do šmyku, nedobrzďujem a v cca 40-50km/h končím Vectre v kufre.
Škody predpokladám, nebudú vel'ké, v riti je min. svetlo, maska a asi chladič, kapotu bude treba rovnať a podl'a toho čo (dúfam, že nič) to odnieslo pod kapotou.
Rozhodne nesúhlasím s tvrdeniami, že Alfa je papier, možno je to aj prakticky žiadnou koróziou, ale na to ako sme to tam narvali by som čakal väčšie ujmy. Rozhodne ale zamrzelo...
Idem si za ňou pohodovou osemdesiatečkou, zrazu nás obieha pretekársky Golf (každý Golf je pretekársky!) asi 120km/h, napriek tomu, že tam je úzka cesta a oproti idú autá. Vectra má pred sebou cyklistku, ktorú nemôže kvôli Golfu v l'avom pruhu obehnúť, takže brzdí, ja tiež, ale vďaka ABS off a napriek 205 pneumatikám sa mi to zahrýza, idem do šmyku, nedobrzďujem a v cca 40-50km/h končím Vectre v kufre.
Škody predpokladám, nebudú vel'ké, v riti je min. svetlo, maska a asi chladič, kapotu bude treba rovnať a podl'a toho čo (dúfam, že nič) to odnieslo pod kapotou.
Rozhodne nesúhlasím s tvrdeniami, že Alfa je papier, možno je to aj prakticky žiadnou koróziou, ale na to ako sme to tam narvali by som čakal väčšie ujmy. Rozhodne ale zamrzelo...
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak to to zas nedopadlo tak hrozně
Nicméně tohle brždění za cyklistama je fakt blbej nešvar poslední doby. Když ty auta pojedou ve svý stopě a najednou zastaví, udělá se kolona a každej zastaví tam kde jel, nikdo před zastavením nenajede k střední čáře, tak pokud tu kolonu dojede cyklista, zastaví na jejím konci? Nezastaví, normálně jí objede z prava, protože se tam vejde. A stejně tak se tam oba vejdou i když oba jedou, cyklista - každej cyklista se považuje za rovnoprávnýho účastníka silničního provozu a demonstruje to často jízdou metr od krajnice - má stejně jako auto povinnost jet vpravo, co nejblíže okraji vozovky. Pokud tak pojede vůbec není třeba při jeho předjíždění vybočit do protisměru, to je ostatně i názor policie. Uznávám, že takový předjetí je pro cyklistu nepříjemný, ale on s tím musí počítat, když vjede na silnici, kde vzhledem ke svým možnostem musí přijmout velké rozdílové rychlosti a z toho plynoucí nepříjemné pocity. A ne, že někteří (polo)vodiči, jsou schopný za cyklistou zpomalit na 15km/h jen proto, že v protisměru jede auto, nedejbože zabrzdit ve chvíli, kdy jsou předjížděni a zbytečně vyvolat např. to, co se stalo Tobě. Asi bych tady trval na spoluvině cyklisty, protože evidentně nejel dostatečně vpravo. Jenom dodávám, že vycházím z vlastní zkušenosti, kdy jsem jel před asi 10ti lety v jedný vesnici, za mnou dva kamarádi na motorkách, najednou je předletěl mamlas taky na motorce, ale tak 150km/h, neodhadnul rozdíl rychlostí a vzdálenost, pozdě začal předjíždět a pravou stranou motorky mě napálil do levýho zadního světla. Na motorce prasklej blok, motorkář letěl šikmo až do pole vlevo. Všechny střepy, olej a stopy po jeho pokusu o brždění, když viděl, že mu to nevyjde, byly půl metru VPRAVO od střední dělící čáry a přesto mě policajti označili za viníka s tím, že jsem jel ve svém pruhu uprostřed a nejel dostatečně vpravo u pravého okraje, jak mi ukládá vyhláška. Já tenkrát ještě nevěděl jaký jsou policajti zm.di, tak jsem to bral, že to tak je a auto si opravil za svý. Ale jestli mi někdo bude někdy tvrdit, že se v jednom pruhu vedle sebe nevejde cyklista a auto, tak se teda fakt vejde.

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
No tadfy by možná stálo za to zjistit i stav silnice. Taky semtam vyjedu na kole a prostě po většině silnic není po zimě možná na kole úplně vpravo jezdit, protože jsou rozbitý a na kole nesjízdný (respektive to odnese sedací část těla a kolo to taky moc neprospěje. Víc jak pár kilometrů to jedno, nebo druhé nevydrží). Ovšem já se snažím silnicím na kole co nejvíc vyhýbat a ikdyž si třeba zajedu, tak to jde. Na některé silnice bych kolmo vůbec nejel.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Nehody: naše i jiné.....
tak těch faktorů u té nehody je tolik, že vůbec nemá cenu to pitvat....
to bysme taky mohli dojít k tomu, že možná stačilo banální dodržování bezpečné vzdálenosti, aby když Lojza předemnou začne nesmyslně brzdit, abych to ubrzdil i já....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
...a rychle - jinak te sestreli pri predjizdeni 

Re: Nehody: naše i jiné.....
Ta silnice na tý fotce vypadá dost úzká. Tam asi vážně nepůjde předjet cyklistu bez vybočení do protisměru. Můžeme to tu sice okecávat jak chceme, ale tohle je bohužel typický nedodržení bezpečný vzdálenosti.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
podla mna je chyba v asfalte... su niektore cesty kde sa to smyka jak na lade aj pri 20 stupnov a suchej vozovke
idem si zrychlovat zrazu mi to nejede a uz som si myslel ze je KO spojka na to mi zacne predok behat z boka na bok piskat gumy a pomaly rozbiehat
tak ok jedu dal.. zakruta a normalne smyk predku zadku no sranda
pri cca 30km... dalej semafor brzdim a ABS trepe jak posahane
zamnou felda piska no skoro nedobrzdil
nuz celkom zabavne sidlisko ale uz chapem preco tam je tolko skodovych udalosti





166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Nehody: naše i jiné.....
Michaltalbot: neviem či som sa vyjadril presne. Pravý pruh - ja, predomnou nejakých 20 - 25m (málo!) Vectra, blížiaca sa zozadu k cyklistke. Znenazdajky zozadu v ľavom pruhu Golf, bez ohľadu na autá idúce oproti a Golf na úrovni Vectry presne vtedy keď Vectra chcela obehnúť cyklistku. OK. Dve autá a cyklistka, to by sa možno ešte dalo. Ale oproti, už tesne pred Golfom Audina. Takže Vectra to proste zadupla a ja nedobrzdil. Ak by sme sa tam mali všetci obísť, museli by sa tam vojsť vedľa seba tri autá + cyklistka a to tu fakt nešlo.
Taká bola situácia, rozhodne nepolemizujem o tom, kto bol na vine nárazu - ja. Stačilo si dodržiavať ešte väčšiu vzdialenosť a bolo by to OK. Ponaučenie do budúcnosti.
Sranda, že pred týždňom, keď som prezúval, som skúšal ako to brzdí a brzdilo to oveľa lepšie - skúšal som to na drsnejšom asfalte. Tento hladký je fakt hnus.
Momentálne ma ale zaujímajú trochu teoretickejšie témy. Napr. korózia po vyrovnaní kapoty. Nosníky nárazníku sa samozrejme budú meniť, o tie sa nebojím, ale keď sa vyrovná kapota a povedzme aj strekne - na jednom mieste praskol lak, neobjaví sa na mieste, kde je momentálne ohnutá, korózia? Nepoškodí sa pri prehnutí automaticky zinková vrstva? Alebo by ohnutie muselo byť väčšie? Alebo je to lotéria?
Uvažujem nad tým, či ju nechať rovnať, alebo zohnať nebúranú...
Zázrakom je pre mňa nárazník, ktorý je posunutý asi 0,5 - 1cm dozadu, ale nie je na ňom ani škrabanec, čakal by som minimálne nejakú prasklinu.
Prikladám ešte pár fotiek.



Taká bola situácia, rozhodne nepolemizujem o tom, kto bol na vine nárazu - ja. Stačilo si dodržiavať ešte väčšiu vzdialenosť a bolo by to OK. Ponaučenie do budúcnosti.
Sranda, že pred týždňom, keď som prezúval, som skúšal ako to brzdí a brzdilo to oveľa lepšie - skúšal som to na drsnejšom asfalte. Tento hladký je fakt hnus.
Momentálne ma ale zaujímajú trochu teoretickejšie témy. Napr. korózia po vyrovnaní kapoty. Nosníky nárazníku sa samozrejme budú meniť, o tie sa nebojím, ale keď sa vyrovná kapota a povedzme aj strekne - na jednom mieste praskol lak, neobjaví sa na mieste, kde je momentálne ohnutá, korózia? Nepoškodí sa pri prehnutí automaticky zinková vrstva? Alebo by ohnutie muselo byť väčšie? Alebo je to lotéria?

Zázrakom je pre mňa nárazník, ktorý je posunutý asi 0,5 - 1cm dozadu, ale nie je na ňom ani škrabanec, čakal by som minimálne nejakú prasklinu.
Prikladám ešte pár fotiek.



146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Nehody: naše i jiné.....
S pozinkem to máš tak - ohnutím ho v podstatě nesundáš (musela by tam být výrazná hrana na ohybu). Spíš kdyby se to tmelilo a pak se to muselo brousit. Vrstva zinku je tam malá a broušením by pravděpodobně utrpěla. Pokud nebude potřeba tmelit, tak bude zinek s největší pravděpodobností ok.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Nehody: naše i jiné.....
[video]https://www.youtube.com/watch?v=-A3df3mrPwg[/video]
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Nehody: naše i jiné.....
To uvidíš až to začneš rozdělávat. Tipuju, že ten nárazník bude prasklej v místě uchycení k tomu příčnýmu nosníku. Ten se naštěstí nechá koupit za zhruba 1100 Kč novej (Na 155 jsem ho kupoval tady: http://eshop.anautodily.cz/tecdoc/). Ta haubna asi půjde rovnat špatně, protože má v těch místech zespodu výztuhy ne?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak dneska jedu po D1, přede mnou Bentley Continental GT, jedeme v celkem hustým provozu, takže žádnej spěch a najednou mžik, zpod jeho PZ kola vyletělo něco podlouhlýho kovovýho a prd, mám čelní sklo v hajzlu. Pán odbočil z dálnice, zastavil jsem ho, dal mi tel.číslo, tak snad to proběhne v klidu s pojišťovnou, ale bych se posral... 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
nieco to stoji ale... http://alfa156.sk/viewtopic.php?p=35472#p35472
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Nehody: naše i jiné.....
@Jakub_mt: Tohle si prostě nedobrzdil kvůli malého odstupu. ABS na tomhle povrchu ti brzdnou dráhu ještě prodlouží a úzké nebo široké gumy sou fuk (jediné co tam je rozdíl je odpor vzduchu, ale ten je zanedbatelný).
A náraz 40-50km/hod. Nebyl jsem tak, ale asi bych to soudil tak, že vectra nějakou rychlostí jela a ty si jí pouze povžduchnul a proto to je tak ok.
Každopádně to dej dokupy
edit: Michale ty si borec! Tebe asi hodně sere, že tě předjede cyklista když stojíš co?
Aspoň už vím, kdo je polovodič.
A náraz 40-50km/hod. Nebyl jsem tak, ale asi bych to soudil tak, že vectra nějakou rychlostí jela a ty si jí pouze povžduchnul a proto to je tak ok.
Každopádně to dej dokupy

edit: Michale ty si borec! Tebe asi hodně sere, že tě předjede cyklista když stojíš co?

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Nehody: naše i jiné.....
S tým ABS/ABS off si práve nie som celkom istý. Kým som brzdil, ale nešiel šmykom, brzdný účinok bol citeľne väčší, ako keď sa kolesa zastavili a ja sa len kĺzal. Takže v prípade, že by som mal ABS funkčné a ono by udržalo účinok, ktorý som tam mal pred šmykom, možno by som to aj dobrzdil alebo by ten ťukanec bol slabší.
Otázna je teraz pre mňa oprava, ktorú chcem čo najkvalitnejšiu. Ide hlavne o tú kapotu a jej pozink. V prípade opravy tejto (ešte neviem ako opraviteľná bude) bude potrebné minimálne to miestečko s prasknutou farbou (na poslednej fotke nad PP svetlom, v mieste kde je ohyb najväčší to trochu vidno) prebrúsiť a prestriekať. Prebrúsiť znamená, ako už bolo spomenuté odstránenie pozinku a z toho mám hrôzu
.
V prípade kúpy inej, používanej je tu riziko, že kúpim búranú a tmelenú, čo zas nechcem. V prípade, že by bola OK, tak nejaké chemické odstránenie starej farby a celolak. Ale tu je zas otázka - je možné odstrániť farbu bez poškodenia pozinku? Ak by sa podarilo zohnať nebúranú kapotu a zachovať zinok, toto by bolo najprijateľnejšie riešenie.
Prípadne tretia možnosť, nová kapota, dá sa zohnať od nejakých 150€. Všade som našiel niečo, čo na fotkách vyzerá rovnako, myslím, že ide o ten istý výrobok, akurát každý shop si dá inú cenu. Tieto kapoty sú čierne, nezistil som o akú povrch. úpravu sa jedná, či sú vôbec pozinkované, či je to prelakovateľné, apod. Tak keby mal niekto skúsenosť a podelil by sa, bol by som vďačný.
Sorry za blbé otázky, ale toto je moja prvá (a dúfam, že posledná) búračka, takže s opravou karosárskych dielov nemám žiadne skúsenosti. Celkovo by ma zaujímalo, ako by tunajší borci postupovali aby výsledok bol čo najlepší.
Otázna je teraz pre mňa oprava, ktorú chcem čo najkvalitnejšiu. Ide hlavne o tú kapotu a jej pozink. V prípade opravy tejto (ešte neviem ako opraviteľná bude) bude potrebné minimálne to miestečko s prasknutou farbou (na poslednej fotke nad PP svetlom, v mieste kde je ohyb najväčší to trochu vidno) prebrúsiť a prestriekať. Prebrúsiť znamená, ako už bolo spomenuté odstránenie pozinku a z toho mám hrôzu

V prípade kúpy inej, používanej je tu riziko, že kúpim búranú a tmelenú, čo zas nechcem. V prípade, že by bola OK, tak nejaké chemické odstránenie starej farby a celolak. Ale tu je zas otázka - je možné odstrániť farbu bez poškodenia pozinku? Ak by sa podarilo zohnať nebúranú kapotu a zachovať zinok, toto by bolo najprijateľnejšie riešenie.
Prípadne tretia možnosť, nová kapota, dá sa zohnať od nejakých 150€. Všade som našiel niečo, čo na fotkách vyzerá rovnako, myslím, že ide o ten istý výrobok, akurát každý shop si dá inú cenu. Tieto kapoty sú čierne, nezistil som o akú povrch. úpravu sa jedná, či sú vôbec pozinkované, či je to prelakovateľné, apod. Tak keby mal niekto skúsenosť a podelil by sa, bol by som vďačný.
Sorry za blbé otázky, ale toto je moja prvá (a dúfam, že posledná) búračka, takže s opravou karosárskych dielov nemám žiadne skúsenosti. Celkovo by ma zaujímalo, ako by tunajší borci postupovali aby výsledok bol čo najlepší.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti