Litr na proplach, litr na provoz.
Diky Pavle.
 
 Btw. Take diky vsem kdo se akce zucastnili bo to bylo opet super.
Specialni a dalsi diky pak Pavlovi za skvely gulas.
 
 
 drzte palcaky..
 drzte palcaky..










 
 




 , takze jsem na srouby lupnul zavitove lepidlo a zatahnul to co to slo a je klid
 , takze jsem na srouby lupnul zavitove lepidlo a zatahnul to co to slo a je klid  . Takze kluci az vam v zatackach pujdou rany a zvuky od "podvozku", ceknete v prvni rade drzaky motoru, bo je docela mozne ze vam pod kastli taktez beha motor na vsecky strany
. Takze kluci az vam v zatackach pujdou rany a zvuky od "podvozku", ceknete v prvni rade drzaky motoru, bo je docela mozne ze vam pod kastli taktez beha motor na vsecky strany   
     .
 . 
 
 
  
 
 

Peťo určitě to bylo tak, že když jsme vyměňovali ten řemen na altíku, tak při dotahování držáku jsme se spolehli jeden na druhého, že to dotáhne momenťákem..pedro m píše:Uz 2 tydny jsem resil ze v zatackach sly zvuky z podvozku. Probehlo utazeni snad vseho co ma co docineni s podvozkem. Kontrola hornich ramen, doplneni tuku do gumicek kolem kuzelovych cepu, kontrola cepu rizeni, hrebenu. No... A dneska jsem dosel na to ze sem mel uplne volny drzak motoru u rozvodu, takze jsem na srouby lupnul zavitove lepidlo a zatahnul to co to slo a je klid
. Takze kluci az vam v zatackach pujdou rany a zvuky od "podvozku", ceknete v prvni rade drzaky motoru, bo je docela mozne ze vam pod kastli taktez beha motor na vsecky strany

.

 
  
  
   
  

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host