Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4042
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
benzenkarboxylový feťáci
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
No jo no, s tim už nic nenadelam Ale malej OT na alfistech.net jsou celkem dobrý věci např. ty čepičky ventilků docela bomba.
AR 145 1.4TS Juniorka
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
N capičky ventilkov s logom som si kupil tiež dokonca s poistnym srobikom nez mi do 2 týždňov nezmizli. preto som kupil zapustene..
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Taky si mysli, ze by hned zmizely. Ale OT mi to urcite miry nevadi, aspon si tu nepisu sam pro sebe.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Tak to mně taky napadlo, ale většinu času jsem v Německu a ten zbytek parkuju doma v garáži tak by mně mohly vydržet o něco dyl než ty dva tydny. Aspoň tři no...
AR 145 1.4TS Juniorka
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Dnes vymeneny predni kotouce a desticky. Vse sem daval original. Tzn. kotouce Brembo, desticky Ferodo.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Dnes probehla vymena vzduchoveho filtru a oprava netesnici nadobky na vodu do ostrikovacu. Byla mala prasklinka v pla stovem kolinku co vede z pumpy na ostrik skla. Ted uz v poradku. Mame najeto 216500km. Dale umyto a vysato, zitra jdeme spolu uz po treti na STK.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Dekuji. Alfons vsechno zvladl, dostal pochvalu a muze zase dal jezdit.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
AR 145 1.4TS Juniorka
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Další update: Před dvěma týdny cca dostala novou baterii Exide Premium 77Ah, dnes výměna pohonu příslušenství, tzn. napínák, vodicí kladka a řemen. Volnoběžka na altíku chodí krásně, takže tuto oblast nechám zatím být. Dále výměna žhavicích svíček za originál Beru. Včera pokořeno 220000km.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Zdravím všechny. Nevyhnutelně sem se dokopal k tomu, co k čemuž Alfons pobuzoval již cca rok. Repas zadní nápravy. Auto bylo při rychlé změně směru plavnější, zadní brzdy nic moc, nemožnost seřídit geo. Gumy se sice sjiždely ok, ale poslední ránu tomu dala jízda před cca 14dny. Jedeme po rovné silnici, cca 60km/h, najednou rána zezadu jako blázen. Zastavit, kontrola...aaaa už zase praskla pružina. Dával sem zadek komplet origo nový cca před 70tkm (je to tady v topicu). No praskla zas. To byla konečný impuls k tomu postavit to na nějaký čas na kozy. Díly sem dával do kupy tak nějak od zimy, takže skoro vše už mám.
Když to shrnu, tak problémy jsou:
- opět prasklá pružina
- nejde seřídit geo, šrouby v silentblokách zatuhlé
- silentbloky na nápravě vytahané
- koroze nápravy, držaků nádrže
- horší brzdy
- tlumiče zákonitě KO po 230tkm
Výsledkem bude komplet repasovaná náprava, měnit budu úplně vše co odešlo a nebo by mohlo odejít.
Tento víkend sem to všechno rozhodil, povolit šlo všechno krásně, až na šrouby, které utahovali na geometrii. Dorvané jako prase. Tyto šrouby budu muse dát nové, včetně matek. Všechen spojovaci materiál půjde na pozink, zbytek opískovat a pak barva. Ještě nejsem rozhodnut, ale asi dám před komaxitem přednost dvouvrstvému nátěru. Je to k diskuzi.
Silentbloky budou všechny nové včetně onoho unibalu. Chybí mi už jen hydraulicky silentblok do podelného ramene (neznal serm rozměry), pokud nepůjde sehnat, nechám vyrobit/vyrobim bud PU nebo klasika guma.
Problémem pro mě bohužel je začínající koroze podlahy. Hlavně na hranách, svarech a pod nápravnicí. Když kouknete na fotky, byly by nějaké rady co s tím? Kvést to nechat nechci.
Výfuk je zdravý. Má smysl řesit nějakou povrchovku nebo to nechat být? Co použít?
Budou nové tlumiče a pružiny, zatím jen nic extra, než dokončím stavbu vlastních Öhlinsů, což vzhledem k prac. vytížení bohužel chvíli potrvá.
Ještě mě čeká komplet předek, reps spodní ramena (powerflex už je připraven pod postelí), zase lakovaní nápravnice a přidružených zrezlých dílů, tlumiče, péra. Horní ramena a spúojovačky jsou lonske a jsou ok. Když to bude všechno dole, musím vyměnit řemen na altíku včetně volnoběžky (preventivně) a možná loižisko na klimě.
Tot zatím vše, můžete kouknout na foto. Myslím, že na tom všecny 159 s tímto nájezdem budou cca stejně. Já jezdím extra opatrně, retardéry krokem atd. , takže si nemyslím, že byc tomu dával nějak extra zabrat, spíš naopak. Teď se těším na komplet nový podvozek a přesnější řízení.
http://kolbik.rajce.idnes.cz/Alfa_159_-_repas_podvozku
Když to shrnu, tak problémy jsou:
- opět prasklá pružina
- nejde seřídit geo, šrouby v silentblokách zatuhlé
- silentbloky na nápravě vytahané
- koroze nápravy, držaků nádrže
- horší brzdy
- tlumiče zákonitě KO po 230tkm
Výsledkem bude komplet repasovaná náprava, měnit budu úplně vše co odešlo a nebo by mohlo odejít.
Tento víkend sem to všechno rozhodil, povolit šlo všechno krásně, až na šrouby, které utahovali na geometrii. Dorvané jako prase. Tyto šrouby budu muse dát nové, včetně matek. Všechen spojovaci materiál půjde na pozink, zbytek opískovat a pak barva. Ještě nejsem rozhodnut, ale asi dám před komaxitem přednost dvouvrstvému nátěru. Je to k diskuzi.
Silentbloky budou všechny nové včetně onoho unibalu. Chybí mi už jen hydraulicky silentblok do podelného ramene (neznal serm rozměry), pokud nepůjde sehnat, nechám vyrobit/vyrobim bud PU nebo klasika guma.
Problémem pro mě bohužel je začínající koroze podlahy. Hlavně na hranách, svarech a pod nápravnicí. Když kouknete na fotky, byly by nějaké rady co s tím? Kvést to nechat nechci.
Výfuk je zdravý. Má smysl řesit nějakou povrchovku nebo to nechat být? Co použít?
Budou nové tlumiče a pružiny, zatím jen nic extra, než dokončím stavbu vlastních Öhlinsů, což vzhledem k prac. vytížení bohužel chvíli potrvá.
Ještě mě čeká komplet předek, reps spodní ramena (powerflex už je připraven pod postelí), zase lakovaní nápravnice a přidružených zrezlých dílů, tlumiče, péra. Horní ramena a spúojovačky jsou lonske a jsou ok. Když to bude všechno dole, musím vyměnit řemen na altíku včetně volnoběžky (preventivně) a možná loižisko na klimě.
Tot zatím vše, můžete kouknout na foto. Myslím, že na tom všecny 159 s tímto nájezdem budou cca stejně. Já jezdím extra opatrně, retardéry krokem atd. , takže si nemyslím, že byc tomu dával nějak extra zabrat, spíš naopak. Teď se těším na komplet nový podvozek a přesnější řízení.
http://kolbik.rajce.idnes.cz/Alfa_159_-_repas_podvozku
Naposledy upravil(a) Kolbik dne 10.6.2015, stř 18:40, celkem upraveno 1 x.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
No... že se do toho pouštíš u 159 se celkem divím Každopádně jsem to čekal lepší, na to, že to je 7 let starý auto Korozi bych řešil dle návodu HonzyR - obrousit to, nastříkat konkorem 101, přes to konkor 500 no a na to nějakou odolnější otěrovou vrstvu, třeba Body 950 nebo nějakej jinej ochrannej nástřik na podvozek. Rovnou udělej i dutiny - mix 1:1 Rezistin ML a konkor 101. Ono si to navzlíná všude, takže bacha na čalounění, ale jako ochrana se to osvědčilo nejvíc. V každém případě hodně štěstí
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Auto sloužilo dobře a ještě nějakou dobu snad bude. Věřím, že dalších 200tkm nebudu muset na zadní nápravu zas sáhnout. Navíc sem podvozkář, takže to potřebuju mít ok. Dnes snad vylisuju všechny silentbloky a posunem to zas dál.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Ono to udělá hodně. Sám jsem po 300tkm vyměnil přední pružiny, tlumiče, ramena a čepy řízení a udělalo to z toho úplně jiné auto 159 určitě bude sloužit ještě dlouho, ten motor 600tkm musí zvládnout. Já jen, že místní osazenstvo občas špatně nese, že někdo "renovuje" naftovou Alfu s takovým nájezdem. Do zadní nápravy se taky pustím, ale asi až za rok, letos na to nebude čas ani prostor.
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Dát do pořádku podvozek naftové 2,4 159 podle mě rozhodně smysl dává, zejména pokud si většinu věcí dokáže majitel udělat sám. Ono to dává čím dál větší smysl i z důvodu, že novější auta (Euro 5 a Euro 6) pro nadšené řidiče vlastně kromě snižování hmotnosti nic dobrého nepřináší. Všechno to jsou vesměs dowsizované přidušené herky s 1/3 životností motorů v hezkém kabátku s hromadou asistenčních systémů a el. posilovačem. Tu počínající korozi je potřeba zastavit a dalších x let a hromadu km to může krásně sloužit.
za popis i fotodokumentaci a osobně budu rád pokud přidáš další průběžný postup + foto a finální zhodnocení přínosu z hlediska jízdních vlastností.
za popis i fotodokumentaci a osobně budu rád pokud přidáš další průběžný postup + foto a finální zhodnocení přínosu z hlediska jízdních vlastností.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
No mě to dneska nedalo, Alfu jsem zvedl a kouknul se kolem té zadní nápravy. Asi všude tam, kde to má vyrezlý Kolbik mě to bublat začíná, plus taky začínaj chytat konce a spodní hrany prahů Nic sice není na věky, ale na můj vkus to hnije víc, než by muselo...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Tak práce se zas o kus pohnuly. Zadní náprava už je na prvočinitele, tento víkend sem sundal ještě tu přední.
Zjištění:
- z praveho predniho rohu nápravnice neodtéká voda (foto)
- zadní silenblok spodnío ramene (2 roky staré TRW) už je prasklý
- čepy jsou ok
- řízení ok
- sákne vratka oleje do vany
- držáky nárazníku jsou totálně sežrany
- držák nádrže na ostrikovace povrch koroze
- 2 protočená nýt.matice na nápravnice (příchytka vratky ze serva) a kryt motoru
- hadice od serva orezla (papírový stitek z hadice se dotýkal nápravnice a vzlínala po něm voda)
- náprava je klasicky orezla, vsude ve svarech a na hranach
- predni i zadni tlumiče ko
Tlumiče byly jednou z věcí proč sem to cele rozdelaval. Byl sem v servise na testu tlumicu a vyhozene 200. Udajne tlumice ok. Po rozebraní hodne zavzdusnene, v kompresi skoro zadny odpor. Horni ulozeni ale ok, dorazy ok, gumove misky pruzin ok.
V tydnu uz pobezi vice operaci najednou. Jednak budu auto zespod myt, osetrit spodek a podbehy + dutiny. Zaroven budou vylisovany vsechny silentbloky a nalisovany nove. Do zadniho podelneo ramene sem zatim nesehnal, takze asi necham vyrobit/zrepasovat. Vše ostatní už mám. Zdejsi člen Tuta mi velmi ochhotně pomuze s povrchovkou náprav. Spojovaci material a drobne dily pujdou na zinek. Novy lak potrebuji taky zadni brzdove trmeny. Loupou se. Přední mají taky pár tupek, ale lak drzi výborně, takže je zatím nechám. Jen se vymění všechny gumičky, hadice atd.
Když je to všechno vpředu dole, tak musím vyměnit ten řemen altíku a volnoběžku. Kdyby byly nějaké typy k tomuto, budu rád.
Ted budu muset objednat z imofy pár veci, ktere jsou ko. Matice na zadni nápravu (odklon, sběh), přední držáky nárazníku a dalšíc pár věcí.
Kdyby měl kdokoli nějaký dotaz, rád odpovím. Připomínky též vítány. Za 2-3 týdny bude auto hotove, zespod bude jako nove a řídit se bude taky tak. Už se nemuzu dockat.
Updatovana fotogalerie:
http://kolbik.rajce.idnes.cz/Alfa_159_-_repas_podvozku
Zjištění:
- z praveho predniho rohu nápravnice neodtéká voda (foto)
- zadní silenblok spodnío ramene (2 roky staré TRW) už je prasklý
- čepy jsou ok
- řízení ok
- sákne vratka oleje do vany
- držáky nárazníku jsou totálně sežrany
- držák nádrže na ostrikovace povrch koroze
- 2 protočená nýt.matice na nápravnice (příchytka vratky ze serva) a kryt motoru
- hadice od serva orezla (papírový stitek z hadice se dotýkal nápravnice a vzlínala po něm voda)
- náprava je klasicky orezla, vsude ve svarech a na hranach
- predni i zadni tlumiče ko
Tlumiče byly jednou z věcí proč sem to cele rozdelaval. Byl sem v servise na testu tlumicu a vyhozene 200. Udajne tlumice ok. Po rozebraní hodne zavzdusnene, v kompresi skoro zadny odpor. Horni ulozeni ale ok, dorazy ok, gumove misky pruzin ok.
V tydnu uz pobezi vice operaci najednou. Jednak budu auto zespod myt, osetrit spodek a podbehy + dutiny. Zaroven budou vylisovany vsechny silentbloky a nalisovany nove. Do zadniho podelneo ramene sem zatim nesehnal, takze asi necham vyrobit/zrepasovat. Vše ostatní už mám. Zdejsi člen Tuta mi velmi ochhotně pomuze s povrchovkou náprav. Spojovaci material a drobne dily pujdou na zinek. Novy lak potrebuji taky zadni brzdove trmeny. Loupou se. Přední mají taky pár tupek, ale lak drzi výborně, takže je zatím nechám. Jen se vymění všechny gumičky, hadice atd.
Když je to všechno vpředu dole, tak musím vyměnit ten řemen altíku a volnoběžku. Kdyby byly nějaké typy k tomuto, budu rád.
Ted budu muset objednat z imofy pár veci, ktere jsou ko. Matice na zadni nápravu (odklon, sběh), přední držáky nárazníku a dalšíc pár věcí.
Kdyby měl kdokoli nějaký dotaz, rád odpovím. Připomínky též vítány. Za 2-3 týdny bude auto hotove, zespod bude jako nove a řídit se bude taky tak. Už se nemuzu dockat.
Updatovana fotogalerie:
http://kolbik.rajce.idnes.cz/Alfa_159_-_repas_podvozku
Naposledy upravil(a) Kolbik dne 10.6.2015, stř 18:41, celkem upraveno 1 x.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
kolbik : repekt
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8911
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Teda ač nejde o nic fatálního, tak ta koroze pomocného rámu a různých těch držáků, to je teda mazec. To je z výroby děsně odfláknutý. Máme doma Punto z 2008 jezděný denně po Praze a jako úplně zdravý taky není, ale takhle to taky nevypadá. Nemluvě o 23 let staré 164, kde není vůbec nic. Zajímalo by mě, jestli to byl záměr, nebo se při výrobě něco hodně zanedbalo...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
No ono ta nápravnice a různé díly. co jsou rezavé jako liška, jsou z masivní ocele, takže nehrozí prorezavění, nicméně je to fakt hnusné. Taky pod to vždycky na jaře vlezu s nějakým hammerajtem a přetřu to, ale je to prášek na šakali, to uznávám.
Co mě teda vyrazilo dech na těch fotkách, jsou ty podpěry, na které to Kolbík, dal, teda já osobně bych měl strach vlézt pod dvě tuny ležící na takových nožkách. Na fotce to vypadá, že kdybych se rukou opřel do kufru, tak si to celé lehne.. Osobně požívám tlusté dřevěné špalky.
Co mě teda vyrazilo dech na těch fotkách, jsou ty podpěry, na které to Kolbík, dal, teda já osobně bych měl strach vlézt pod dvě tuny ležící na takových nožkách. Na fotce to vypadá, že kdybych se rukou opřel do kufru, tak si to celé lehne.. Osobně požívám tlusté dřevěné špalky.
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Pavle ja na tom delam vsechno . Zatim to drzi ale stat se muze. To je jasné. Nerad bych umrel zrovna takto :/
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Jsou to uplne nove 2t podpery, mezi nimi a kastli je gumovy spalek co se pod kozy a hevery normalne pouziva. Auto stoji pevne jako skala, zadny strachy.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
No, až Alfuša bude na pozici Nr.2 v rodině, tak do toho jdu taky. Celou si ji v červnu takhle odstrojím a v září bude zespod jak nová
Můžu mít prosbičku? Šlo by sepsat všechen materiál, který vyměníš, jak vepředu, tak vzadu do nějaké excel tabulky? Ať můžem lehce kráčet ve tvých stopách? Třeba já dodnes neznám zdroj uniballů a silentbloků.
Můžu mít prosbičku? Šlo by sepsat všechen materiál, který vyměníš, jak vepředu, tak vzadu do nějaké excel tabulky? Ať můžem lehce kráčet ve tvých stopách? Třeba já dodnes neznám zdroj uniballů a silentbloků.
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Kolbik - Alfa Romeo 159 2.4 JTDm (2008)
Držáky nárazníku a chladiče jsem měl to samý. Ty od nárazníku šlo trhat rukou jak papír. K chladiči šly sehnat celkem snadno, problémy byly sehnat ty k nárazníku. Zdenda to tenkrát někde splašil , ale trvalo to poměr dlouho.
Nápravnice je ještě v normě, moje byla v horším stavu.
No čeká tě hromada práce, ale rozhodně to stojí za to.
Nápravnice je ještě v normě, moje byla v horším stavu.
No čeká tě hromada práce, ale rozhodně to stojí za to.
AR 145 1.4TS Juniorka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti