L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2014, pon 19:29

dík za typ na chladič, ale když ty to dáš do svojeho, tak motor upečeš do kopce- to co jsi našel je chladič z benzínáku a ten je menší než diesel

kup co tam patří a jeto
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2864
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od vonkreuz » 12.5.2014, pon 19:34

L4Co píše:Je možný, že by tam pasovalo tohle? Ale zdá se mi to divný za takovou cenu.
http://www.auto-pilot.cz/vt791477-pt166 ... u-chladice
A vím, je to na jiný typ, ale rozměry jsou stejný až na tu délku (asi 3mm) a omlouvám se jestli to je blbej dotaz, ale kdo se neptá, umře hloupej :-D
Ta cena je klidně možná. Zhruba před měsícem se chladič za tuhle cenu objevil i na Slovensku, ale hned se po něm zaprášilo.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Milano75 » 12.5.2014, pon 19:43

potřebuješ tohle na diesla http://www.auto-pilot.cz/vt791480-pt166 ... u-chladice


ale za tu cenu bych si ho nechal vyrobit z celohliníku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od A.J.Michal » 12.5.2014, pon 19:49

na 75 TD jsem mel TSkovy chladic a co se tyce chlazeni to je nastejno jak fungl novy 2.4 TD nejvetsi chladic...... sel bych asi do hlinikoveho na zakazku, ale zase je student, takze penez neni na zbit :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9123
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Hampice » 12.5.2014, pon 20:22

Ten Behr za 4.800 je zadara... Akorát určitě nebude...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.5.2014, pon 22:08

Behr je v poradku --> prvovyroba do BMW :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od A.J.Michal » 12.5.2014, pon 22:25

hele, vis jak to dopadlo s tvym nemeckym topenim ve 164 :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.5.2014, úte 05:52

Jo pravda... :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

L4Co
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Registrován: 9.5.2012, stř 19:09

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od L4Co » 13.5.2014, úte 19:08

Milano75 píše:potřebuješ tohle na diesla http://www.auto-pilot.cz/vt791480-pt166 ... u-chladice


ale za tu cenu bych si ho nechal vyrobit z celohliníku
Ten už jsem se taky díval právě. Ale ještě by mě zajímalo jestli by byl v pořádku tady ten, co jsem našel na automediku?
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=1&path[]=17&path[]=295&path[]=2695&path[]=14022&path[]=34992&product=3990
Stojí asi 3 000 Kč.
Naposledy upravil(a) L4Co dne 13.5.2014, úte 19:56, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 2,5 TD, 1997, 92kW

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Franik » 13.5.2014, úte 19:14

podle mě chladič z benzínového auta nemůže na naftovém napáchat nic, jelikož benzín má více odpadního tepla a tudíž ho musí v chladiči předat více, tudíž bude výkonnější. Pokud funguje termostat měla by to být ok, ale kupovat čepy, brzdy, chladič atd. nestojí za to dělat to za 2 měsíce znova. Pokud tedy pasuje tvarem úchytů bude to OK. Pozor na to kolik třeba potřebuješ větráků atd jak tam je upevnění atd.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Milano75 » 13.5.2014, úte 19:35

frániku- pleteš se

každopádně je to L4Co věc co si tam namontuje, at si tam dá klidně chladič z benzínu a pak mi ho může prodat, až zjistí, že je mu k ničemu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od summer1999 » 13.5.2014, úte 19:44

Koukám, že VMka a chladiče jsou dobrý téma.. :-D Já taky sháněl na 155 chladič.. Samozřejmě nikde nebyl (všude nedostupný a cenovky snad od 6000 a vejš).. Pak jsem zjistil, že GTV 2.0TS má úplně stejný, jen s opačnýma vývodama, tak nebylo co řešit (2500).. :smt023
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Franik » 13.5.2014, úte 20:07

Milano75 píše:frániku- pleteš se
V čem se pletu? že nafta má méně odpadního tepla? Provozní teploty jsou u nafty a benálu taky někde jinde. nafta někde u 85stup. benál někde okolo 100stupňů. Učinnost naftového motoru je větší tudíž méně energie se mění na teplo. Z toho plyne i to že nafťák se pomaleji ohřívá a v zimě ho uchladí i topení.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od A.J.Michal » 13.5.2014, úte 22:10

protoze si nevlastnil VM motor, to jsou proste kamna co mas ohraty i v zime za par minut a zacne topit uz 2 km od baraku :wink: a uchladit je v lete byva neresitelny problem kdy se proste pod 100 stupnu dostava horko tezko , kdyz tomu trosku slapes, kdyz jedes kotel tak nestaci ani vnitrni topeni a teplota je 120 ... vyzkouseno v Brne ma okruhu :wink:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od riprex » 13.5.2014, úte 22:15

Holt VM Traktori... proto taky ty praskající hlavy. Nemám ten motor rád. Na druhou stranu to ale jinak v praxi funguje. 159 třeba v zimě nejsem prostě schopnej zahřát pořádně. Ujedu přes půl města vyzvednout kamaráda a zahřeju to na 70°C. Čekám na něj s běžícím motorem a zas padnu na 50°C. To až jak se to dostane na těch 90, tak už to tam drží :-D

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Franik » 13.5.2014, úte 22:49

jj tak v tom pripade je i tohle mozne.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Milano75 » 13.5.2014, úte 22:51

nemůžeš porovnávat přímovstřik s předkomůrkáčem, který má provozní teplotu daleko ryhleji

Fránik:

chceš mi říci, že se svým QV jezdíš s teploměrem na 100°C??


ale zbytečně se tu hádáme, at si sám majitel VMka namontuje menší chladič z benzínáku a poreferuje :) Dám mu pak tel. číslo na repas zkroucených a popraskaných hlav :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Franik » 13.5.2014, úte 23:05

teplomer je kapitola, sama o sobe. standartne se provozni oznacuje na budiku jako 90 ale ve zkutecnosti v pretlakovem chlazeni je vic, tak jsme to braly ve skole. Bod varu je pri tlaku 110 proto se vyuziva teploty vyssi. Nejsem mechanik a do tehle veci se ani nepoustim, jen co jsem pochytil ve skole.. Mnoho automobilek uz na teplomeru udaj 90 ani nepouziva a oznaci to jako normal. Ale zde uz jsme. OT. Proto ani nemuzes otevrit nadobku u ohratyho motoru jelikoz kdyz spadne tlak bod varu vody se dostane opet na 100 a voda zacne vrit.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

L4Co
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Registrován: 9.5.2012, stř 19:09

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od L4Co » 15.5.2014, čtv 15:33

L4Co píše:
Milano75 píše:potřebuješ tohle na diesla http://www.auto-pilot.cz/vt791480-pt166 ... u-chladice


ale za tu cenu bych si ho nechal vyrobit z celohliníku
Ten už jsem se taky díval právě. Ale ještě by mě zajímalo jestli by byl v pořádku tady ten, co jsem našel na automediku?
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=1&path[]=17&path[]=295&path[]=2695&path[]=14022&path[]=34992&product=3990
Stojí asi 3 000 Kč.
Můžete mi prosím někdo říct-poradit teda, jestli tento chladič, který je přímo určený pro můj typ Alfy, v ceně asi 3 000 Kč je vhodný? Ještě jsem nějak nezaregistroval odpověď na tuhle moji otázku. :-k
Alfa Romeo 164 2,5 TD, 1997, 92kW

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od riprex » 15.5.2014, čtv 16:06

No jestli to maj v katalogu správně a tvoje Alfa není moc vybíravá, tak by se jí líbit mohl :smt023

L4Co
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Registrován: 9.5.2012, stř 19:09

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od L4Co » 10.6.2014, úte 19:48

Tak v servisu se jim nedaří chladič sehnat, prý to co našli tak neodpovídá rozměrově nebo ho nemají vůbec na skladu.
Ale našel jsem tohle a zajímal by mě Váš názor, jestli to může být v pohodě nebo je to šméčko? Mě osobně se to moc nezdá.
http://aukro.cz/alfa-romeo-164-87-97-2- ... 46680.html
Alfa Romeo 164 2,5 TD, 1997, 92kW

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od Milano75 » 10.6.2014, úte 20:02

prosím tě, poptej se na cenu chladiče tady

http://www.kvinto.cz/vyroba-chladicu/
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)

Příspěvek od riprex » 10.6.2014, úte 22:05

L4Co: Jestli chceš, chladič bych měl volnej. Téct by neměl, ale ještě ho raději zkouknu...

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host