L4Co - 164 2,5 TD (1997)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
dík za typ na chladič, ale když ty to dáš do svojeho, tak motor upečeš do kopce- to co jsi našel je chladič z benzínáku a ten je menší než diesel
kup co tam patří a jeto
kup co tam patří a jeto
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Ta cena je klidně možná. Zhruba před měsícem se chladič za tuhle cenu objevil i na Slovensku, ale hned se po něm zaprášilo.L4Co píše:Je možný, že by tam pasovalo tohle? Ale zdá se mi to divný za takovou cenu.
http://www.auto-pilot.cz/vt791477-pt166 ... u-chladice
A vím, je to na jiný typ, ale rozměry jsou stejný až na tu délku (asi 3mm) a omlouvám se jestli to je blbej dotaz, ale kdo se neptá, umře hloupej
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
potřebuješ tohle na diesla http://www.auto-pilot.cz/vt791480-pt166 ... u-chladice
ale za tu cenu bych si ho nechal vyrobit z celohliníku
ale za tu cenu bych si ho nechal vyrobit z celohliníku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4905
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
na 75 TD jsem mel TSkovy chladic a co se tyce chlazeni to je nastejno jak fungl novy 2.4 TD nejvetsi chladic...... sel bych asi do hlinikoveho na zakazku, ale zase je student, takze penez neni na zbit 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Ten Behr za 4.800 je zadara... Akorát určitě nebude...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Behr je v poradku --> prvovyroba do BMW 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4905
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
hele, vis jak to dopadlo s tvym nemeckym topenim ve 164 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Jo pravda... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Ten už jsem se taky díval právě. Ale ještě by mě zajímalo jestli by byl v pořádku tady ten, co jsem našel na automediku?Milano75 píše:potřebuješ tohle na diesla http://www.auto-pilot.cz/vt791480-pt166 ... u-chladice
ale za tu cenu bych si ho nechal vyrobit z celohliníku
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=1&path[]=17&path[]=295&path[]=2695&path[]=14022&path[]=34992&product=3990
Stojí asi 3 000 Kč.
Naposledy upravil(a) L4Co dne 13.5.2014, úte 19:56, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 2,5 TD, 1997, 92kW
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
podle mě chladič z benzínového auta nemůže na naftovém napáchat nic, jelikož benzín má více odpadního tepla a tudíž ho musí v chladiči předat více, tudíž bude výkonnější. Pokud funguje termostat měla by to být ok, ale kupovat čepy, brzdy, chladič atd. nestojí za to dělat to za 2 měsíce znova. Pokud tedy pasuje tvarem úchytů bude to OK. Pozor na to kolik třeba potřebuješ větráků atd jak tam je upevnění atd.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
frániku- pleteš se
každopádně je to L4Co věc co si tam namontuje, at si tam dá klidně chladič z benzínu a pak mi ho může prodat, až zjistí, že je mu k ničemu
každopádně je to L4Co věc co si tam namontuje, at si tam dá klidně chladič z benzínu a pak mi ho může prodat, až zjistí, že je mu k ničemu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Koukám, že VMka a chladiče jsou dobrý téma..
Já taky sháněl na 155 chladič.. Samozřejmě nikde nebyl (všude nedostupný a cenovky snad od 6000 a vejš).. Pak jsem zjistil, že GTV 2.0TS má úplně stejný, jen s opačnýma vývodama, tak nebylo co řešit (2500).. 


NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
V čem se pletu? že nafta má méně odpadního tepla? Provozní teploty jsou u nafty a benálu taky někde jinde. nafta někde u 85stup. benál někde okolo 100stupňů. Učinnost naftového motoru je větší tudíž méně energie se mění na teplo. Z toho plyne i to že nafťák se pomaleji ohřívá a v zimě ho uchladí i topení.Milano75 píše:frániku- pleteš se
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4905
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
protoze si nevlastnil VM motor, to jsou proste kamna co mas ohraty i v zime za par minut a zacne topit uz 2 km od baraku
a uchladit je v lete byva neresitelny problem kdy se proste pod 100 stupnu dostava horko tezko , kdyz tomu trosku slapes, kdyz jedes kotel tak nestaci ani vnitrni topeni a teplota je 120 ... vyzkouseno v Brne ma okruhu 


Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Holt VM Traktori... proto taky ty praskající hlavy. Nemám ten motor rád. Na druhou stranu to ale jinak v praxi funguje. 159 třeba v zimě nejsem prostě schopnej zahřát pořádně. Ujedu přes půl města vyzvednout kamaráda a zahřeju to na 70°C. Čekám na něj s běžícím motorem a zas padnu na 50°C. To až jak se to dostane na těch 90, tak už to tam drží 

- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
jj tak v tom pripade je i tohle mozne.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
nemůžeš porovnávat přímovstřik s předkomůrkáčem, který má provozní teplotu daleko ryhleji
Fránik:
chceš mi říci, že se svým QV jezdíš s teploměrem na 100°C??
ale zbytečně se tu hádáme, at si sám majitel VMka namontuje menší chladič z benzínáku a poreferuje
Dám mu pak tel. číslo na repas zkroucených a popraskaných hlav 
Fránik:
chceš mi říci, že se svým QV jezdíš s teploměrem na 100°C??
ale zbytečně se tu hádáme, at si sám majitel VMka namontuje menší chladič z benzínáku a poreferuje


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
teplomer je kapitola, sama o sobe. standartne se provozni oznacuje na budiku jako 90 ale ve zkutecnosti v pretlakovem chlazeni je vic, tak jsme to braly ve skole. Bod varu je pri tlaku 110 proto se vyuziva teploty vyssi. Nejsem mechanik a do tehle veci se ani nepoustim, jen co jsem pochytil ve skole.. Mnoho automobilek uz na teplomeru udaj 90 ani nepouziva a oznaci to jako normal. Ale zde uz jsme. OT. Proto ani nemuzes otevrit nadobku u ohratyho motoru jelikoz kdyz spadne tlak bod varu vody se dostane opet na 100 a voda zacne vrit.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Můžete mi prosím někdo říct-poradit teda, jestli tento chladič, který je přímo určený pro můj typ Alfy, v ceně asi 3 000 Kč je vhodný? Ještě jsem nějak nezaregistroval odpověď na tuhle moji otázku.L4Co píše:Ten už jsem se taky díval právě. Ale ještě by mě zajímalo jestli by byl v pořádku tady ten, co jsem našel na automediku?Milano75 píše:potřebuješ tohle na diesla http://www.auto-pilot.cz/vt791480-pt166 ... u-chladice
ale za tu cenu bych si ho nechal vyrobit z celohliníku
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=1&path[]=17&path[]=295&path[]=2695&path[]=14022&path[]=34992&product=3990
Stojí asi 3 000 Kč.

Alfa Romeo 164 2,5 TD, 1997, 92kW
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
No jestli to maj v katalogu správně a tvoje Alfa není moc vybíravá, tak by se jí líbit mohl 

Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Tak v servisu se jim nedaří chladič sehnat, prý to co našli tak neodpovídá rozměrově nebo ho nemají vůbec na skladu.
Ale našel jsem tohle a zajímal by mě Váš názor, jestli to může být v pohodě nebo je to šméčko? Mě osobně se to moc nezdá.
http://aukro.cz/alfa-romeo-164-87-97-2- ... 46680.html
Ale našel jsem tohle a zajímal by mě Váš názor, jestli to může být v pohodě nebo je to šméčko? Mě osobně se to moc nezdá.
http://aukro.cz/alfa-romeo-164-87-97-2- ... 46680.html
Alfa Romeo 164 2,5 TD, 1997, 92kW
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: L4Co - 164 2,5 TD (1997)
L4Co: Jestli chceš, chladič bych měl volnej. Téct by neměl, ale ještě ho raději zkouknu...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host