Ale jinak ty kcháry jsou dle dopravy super stroje,
Alfisti si povídají o koncernu VW
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Služební Fábka 1.2TSi dnes po 105t km na garančce, řešil se stálý úbytek oleje, nakonec 4. válec má tlak 9,2 oproti 12,6 na 1 2 a 3tím.
Ale jinak ty kcháry jsou dle dopravy super stroje,
Ale jinak ty kcháry jsou dle dopravy super stroje,
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Zrovna sem sem se vrátil z hor kde sme byly na víkend kámošovym Sharanem V6 4motion a musím říct, že to je vcelku povedený auto.
V kufru naloženej skoro kubík dřeva, já seděl vzadu vedle sebe basu Bernarda a pořád to jelo velice pěkně, jen ten šestivál by mohl bejt trochu víc slyšet.
V kufru naloženej skoro kubík dřeva, já seděl vzadu vedle sebe basu Bernarda a pořád to jelo velice pěkně, jen ten šestivál by mohl bejt trochu víc slyšet.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To je auto-moto-horor
Volkswagen XL Sport Ducati 1199 Superleggera

Volkswagen XL Sport Ducati 1199 Superleggera

//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Trapné, jak píšou odpor na 3 desetinná místa, aby nemuseli matematicky zaokrouhlit na Cx = 0,26.Motor umožňuje modrému hi-tech šetřílkovi dosáhnout takřka supersportovní rychlosti 270 km/h. Pomáhá k ní i nízký součinitel odporu vzduchu 0,258
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nevypadá špatně. A točit v autě 11.000 otáček může být dobrá šílenost.
Každopádně jako koncept to účel splnilo stoprocentně když se o tom diskutuje už i tady. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Priam príšerne, to súhlasHarous píše:Nevypadá špatně.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Vidíš a mě se to docela líbí. Ale je fakt, že narozdíl od jiných tady to posuzuju jako celek a je mi jedno, že je na tom znak VW... 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
V pohode, o dizajne sme sa tu už bavili.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
vypadá přesně jako auto VW, zákazníkům to sedí a mají se k čemu modlit. Stejně jako koncept Giulie může a určitě vzbuzuje obdobný ohlasy na druhý straně
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jasný, design je čistě subjektivní. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ano je subjektivní, bohužel zde se posuzuje zejména podle toho co je na kapotě za znak.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nejde o design. Ten mě ani tak nevadí, obvlášť když to vypadá jako GT-R skřížené s NSX, ale srdce mi krvácí když vidím nápis VW Ducati. Kdyby to alespoň zůstalo jen pro Audi...
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ber to tak, kdyby byli co k čemu, tak to nemuseli prodávat. A za mě, každý pokus o sportovní auto se cení, i kdyby to bylo od Trabantu.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Já si počkám na Seat Ibiza ST Ducati Corse ... 
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
http://www.auto.cz/test-vw-polo-1-2-tsi ... enci-66666
To auto teď jako služební jezdím a docela bych s "novinářem" nesouhlasil.
Ani nevím, zda jsem správně v této diskuzi, spíše jsem to měl dát do "Česká média, aneb...."
No auto mám nějakých 500km ale 1.dojmy:
citace: Když víte, že vyrábíte špičkový produkt, není potřeba hnát se za převratnými změnami.
to se opravdu nikam nehrnou. 1. jízdu jsem absolvoval v noci a byl jsem po celou dobu přesvědčen, že řídím Fabii...a až při otevírání kufru jsem si všiml loga VW, kterým se to otevírá. Docela prdel
citace: Interiér s těmito úpravami prokouknul, Polo má ale většinu předností už tzv. v základu. Věcný a přitom elegantní design palubní desky je dokonalou ukázkou toho, jak může vypadat konzervativně laděný a přesto vizuálně přitažlivý vnitřek malého auta.
Jak píšu, interiér ve mě vzbuzoval starou Fábii 1. generace, kterou jsem dříve taky jako služební sedlal. Jediné co mě trochu zaujalo byl volant, potažený zvláštní hmotou, která mi připadala, jako nějaký plast, ale proč by umělou hmotu prošívali? Jako kůže to bylo hnusný, ale než obyčejný plast zase lepší. Asi to je ten vývoj...Ten volant na fotkách to ale nemá...Co je tragický je to přepínání BoardPC protažením ruky skrz volant
Podvozek je vcelku slušný, neplave, avšak řízení je dost "tupé"
To "nejlepší je však motor. Vysavačová charakteristika, absolutní nereagování na plynový pedál. Nuda, nuda a zase nuda. Řidič může stlačit plyn až na podlahu a to auto NEREAGUJE*. Takže souhlasím s "novinářem". Políček to je.........Ale všem kdo si to koupí...
*ten plyn jsem zkoušel i při podřazování na meziplynu a na neutral to "vyletělo" ke 2tisísům otáčkám.
Už začínám rozumět těm lidem z mého okolí, co něvědí, jakou verzi, ba ani kubaturu motoru u zakoupeného auta vlastně mají. Mě to u toho Pola taky nijak netrhá žíly. Čepuje se tam benzín. Nejede to a na dálnici to žere víc jak moje 156 2,0 jts
ještě musím kouknout jakou mám Kw verzi, ale je mi to docela jedno. Našel jsem ještě článek o 55Kw a to je už sado-maso
http://www.auto.cz/test-volkswagen-polo-2109
Libor Zezulka je asi naprostý magor
To auto teď jako služební jezdím a docela bych s "novinářem" nesouhlasil.
No auto mám nějakých 500km ale 1.dojmy:
citace: Když víte, že vyrábíte špičkový produkt, není potřeba hnát se za převratnými změnami.
to se opravdu nikam nehrnou. 1. jízdu jsem absolvoval v noci a byl jsem po celou dobu přesvědčen, že řídím Fabii...a až při otevírání kufru jsem si všiml loga VW, kterým se to otevírá. Docela prdel
citace: Interiér s těmito úpravami prokouknul, Polo má ale většinu předností už tzv. v základu. Věcný a přitom elegantní design palubní desky je dokonalou ukázkou toho, jak může vypadat konzervativně laděný a přesto vizuálně přitažlivý vnitřek malého auta.
Jak píšu, interiér ve mě vzbuzoval starou Fábii 1. generace, kterou jsem dříve taky jako služební sedlal. Jediné co mě trochu zaujalo byl volant, potažený zvláštní hmotou, která mi připadala, jako nějaký plast, ale proč by umělou hmotu prošívali? Jako kůže to bylo hnusný, ale než obyčejný plast zase lepší. Asi to je ten vývoj...Ten volant na fotkách to ale nemá...Co je tragický je to přepínání BoardPC protažením ruky skrz volant
Podvozek je vcelku slušný, neplave, avšak řízení je dost "tupé"
To "nejlepší je však motor. Vysavačová charakteristika, absolutní nereagování na plynový pedál. Nuda, nuda a zase nuda. Řidič může stlačit plyn až na podlahu a to auto NEREAGUJE*. Takže souhlasím s "novinářem". Políček to je.........Ale všem kdo si to koupí...
*ten plyn jsem zkoušel i při podřazování na meziplynu a na neutral to "vyletělo" ke 2tisísům otáčkám.
Už začínám rozumět těm lidem z mého okolí, co něvědí, jakou verzi, ba ani kubaturu motoru u zakoupeného auta vlastně mají. Mě to u toho Pola taky nijak netrhá žíly. Čepuje se tam benzín. Nejede to a na dálnici to žere víc jak moje 156 2,0 jts
ještě musím kouknout jakou mám Kw verzi, ale je mi to docela jedno. Našel jsem ještě článek o 55Kw a to je už sado-maso
http://www.auto.cz/test-volkswagen-polo-2109
Libor Zezulka je asi naprostý magor
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Roubrte..Zezulka je asi magor, ale kdyby napsal pravdu tak bude asi bez prace...
takovej je zivot...
AR 145 1.4TS Juniorka
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A co něco jako hrdost, čest a sebeúcta?
Jinak k tématu musím dodat, že čím víc poznávám Octavii 3, tím víc si vážím Octavie 2...
Jinak k tématu musím dodat, že čím víc poznávám Octavii 3, tím víc si vážím Octavie 2...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
mě po
ta stvůra má celých 44kW.
Jak to někdo může vyrobit? Respektive koupit? ty voe to je 25 vysavačů vedle sebe. No hluku nadělaj jistě více
Jak to někdo může vyrobit? Respektive koupit? ty voe to je 25 vysavačů vedle sebe. No hluku nadělaj jistě více
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak ona ta ženská co v tom bude vozit děcko do školky stejně nevyužije ani těch 44 kW, ale je to VW tak je třeba to řádně zkritizovat 
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Podobnej výkon měla Ypsilonka a bohatě to stačilo. To, že někdo koupí městský auto k ježdění po republice není problém toho auta.
P.S. Roberte, nebyl jsi včera někde s Enzem13?
P.S. Roberte, nebyl jsi včera někde s Enzem13?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
S výkonem problém nemám. Auto je lehké a na krátko zpřevodované. Navíc každý to kritizuje, ale konkurence má výkony a motorizace +- stejné.
Problém bude spíš v tom, že nové tříválce jsou příliš EKO a nemají kroutící moment. HTP bude proti tomu pocitově raketa.
Problém bude spíš v tom, že nové tříválce jsou příliš EKO a nemají kroutící moment. HTP bude proti tomu pocitově raketa.
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Já chlastám sám... je to normální???Harous píše:Podobnej výkon měla Ypsilonka a bohatě to stačilo. To, že někdo koupí městský auto k ježdění po republice není problém toho auta.![]()
P.S. Roberte, nebyl jsi včera někde s Enzem13?
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ypsilonka by byla městské autíčko i s dvoulitrovým motorem, to polo až tak moc městské auto není, a ani se nám to vw nesnazi tvrdit. jako městská vozítka vidím u koncernu UP, či Citigo. těm bych vysavačový projev nevyčítal.Harous píše:Podobnej výkon měla Ypsilonka a bohatě to stačilo. To, že někdo koupí městský auto k ježdění po republice není problém toho auta.![]()
P.S. Roberte, nebyl jsi včera někde s Enzem13?
Pochopitelně je na každém jakou motorizaci v zakoupeném autě zvolí, ale v kombinaci s "ultrasportovnim" optickým paketem R působí ten motor fakt úsměvně.
Jinak jsem našel 4 místa, kam se dá vložit 1,5l Pet flaška. Není to málo?
Ale mít tam silnější motor, tak si samozřejmě nestěžuji, protože ten podvozek je si jistý...
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
