A z jakého důvodu přeskakuje ten hydraulický? Vždyť tam je přeci v tom tělese pístu celkem silná pružina, která tlačí tu kladku dolů a napíná tím ten řemen. Pak je tam i druhá pomocná pružina, která dělá vlastně to samé. Tlak oleje naopak působí proti těmto pružinám a má za úkol řemenu odlehčit povolením při vyšších otáčkách. Není mi tedy jasné, z jakého důvodu by se něco takového mělo státrossogtv píše: Jo, to mluvis o novem a jeste k tomu funkcnimu napinaku, ale ja mluvim o praxi, parkrat mi zamlada preskocil, vzdy bud rozdelovac, nebo prava vacka, vzdy v zime a rano za studena. No vrtej se v tom kdyz potrebujes odjet...
A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Jednoduche......... za studena pri startovani ti to do okruhu natlaci 6 baru oleje na tu kladku a pri startu se napinak povoli a uz to preskoci.......
No v Brne mi zase pan co tam byl cervenou GTV6kou rikal ze mel kladku natvrdo a pri tom mu parkrat preskocil remen coz jako je asi kravina, to mel blbe napnuty remen, protoze jinak to nemuze byt mozne
Ja to proste necham natvrdo a nastavim to podle tabulek to napnuti
v tomhle Marcelovy verim a kdyz za rok s tim autem najedu 3000 Km to bude moc ..... Proste to budu parkrat za rok kontrolovat a pripadne dopinat.
No v Brne mi zase pan co tam byl cervenou GTV6kou rikal ze mel kladku natvrdo a pri tom mu parkrat preskocil remen coz jako je asi kravina, to mel blbe napnuty remen, protoze jinak to nemuze byt mozne
Ja to proste necham natvrdo a nastavim to podle tabulek to napnuti
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Jo takhle... no nečekal bych, že zrovna tohle udělá problém, ale zní to logicky. Já šel cestou zachování hydrauliky, ale co jsem viděl, jak řeší dopnutí řemene třeba na alfabb, tak prostě tam místo toho pístu dali jen šroub, kterej měl přesně délku toho pístu ve zcela vysunutém stavu. S tím měřákem mi to kdysi radil taky, ale nakonec jsem prostě dospěl k tomu, že to nechám v původním stavu. Když se to nepotkalo dvacet let, tak už se to pravděpodobně ani nestane
Původně jsem jen litoval, že jsem ho neposlechl, protože začal téct olej, ale to nebylo napínákem.
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Tak to Brno by byla fajn. Já s tím celkem počítám. Sice tam pojedu skorem jen na otočku páč víc jak 2 jízdy neplánuju, ale svézt se tam chci a ukončit tak 15. sezonu s parádou.
To tlak oleje fakt působí proti pružině? Takže to není napínák ale povolovák? Divný.
To tlak oleje fakt působí proti pružině? Takže to není napínák ale povolovák? Divný.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
staci zkontrolovat jednou cca 1000km po prvotni montazi, pak staci fakt jednou za rokA.J.Michal píše:Jednoduche......... za studena pri startovani ti to do okruhu natlaci 6 baru oleje na tu kladku a pri startu se napinak povoli a uz to preskoci.......![]()
myslim si ze tam hraje i roli studenej, starsi a tim velmi tvrdej rozvodak, na ktery ty dve male pruzinky jiz nestaci
No v Brne mi zase pan co tam byl cervenou GTV6kou rikal ze mel kladku natvrdo a pri tom mu parkrat preskocil remen coz jako je asi kravina, to mel blbe napnuty remen, protoze jinak to nemuze byt mozne![]()
no to si myslim taky, kladka spravne napnuta nemuze preskocit v zadnem pripade
Ja to proste necham natvrdo a nastavim to podle tabulek to napnutiv tomhle Marcelovy verim a kdyz za rok s tim autem najedu 3000 Km to bude moc ..... Proste to budu parkrat za rok kontrolovat a pripadne dopinat.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
To tlak oleje fakt působí proti pružině? Takže to není napínák ale povolovák? Divný.
[/quote]
No je to samozrejme hlavne napinak, ale zbytecne komplikovany a v urcitem rozmezi je to i povolovak....
"Natvrdo" se to dela hlavne kvuli tomu oleji, nikoho nebavi furt resit tu tesnost.
Prvotni napnuti se dela stejne pres tu 3.pruzinu co je uplne vzadu a pri tom musi byt packa excentru zafixovana ve stredni poloze -- a to je prave hlavni duvod proc preskakuji remeny - malokdo to dela.
No je to samozrejme hlavne napinak, ale zbytecne komplikovany a v urcitem rozmezi je to i povolovak....
"Natvrdo" se to dela hlavne kvuli tomu oleji, nikoho nebavi furt resit tu tesnost.
Prvotni napnuti se dela stejne pres tu 3.pruzinu co je uplne vzadu a pri tom musi byt packa excentru zafixovana ve stredni poloze -- a to je prave hlavni duvod proc preskakuji remeny - malokdo to dela.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Tak jsem to dal dokupy a po 10 minutach zahrivani ze vypustim olej mi to skytlo a zdechlo .... problem v palivove soustave
Never Ending Story
Odpojil jsem prepad z listy a daval to do petky, jestli pumpa tlaci a pri tom odpojenem prepadu Motor vpohode naskocil. Pri opetovnem zapojeni prepadove hadice do nadrze nic .... tak jsem tu prepadovou profouk vzduchem ale kokot jsem nepovolil vycko nadrze takkze se mi pak k...a benzin vratil z nadrze zpet tak u motor benzinove kralovstvi
pockam ze dve hodinky nez to vyprcha at nechytnu a zase budu pokracovat v patrani a budu muset asi vytahnout manometr at vim kolik to cerpadlo dava 
Never Ending Story
Odpojil jsem prepad z listy a daval to do petky, jestli pumpa tlaci a pri tom odpojenem prepadu Motor vpohode naskocil. Pri opetovnem zapojeni prepadove hadice do nadrze nic .... tak jsem tu prepadovou profouk vzduchem ale kokot jsem nepovolil vycko nadrze takkze se mi pak k...a benzin vratil z nadrze zpet tak u motor benzinove kralovstvi
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
mrcha si nekde prisava vzduch a to jsem do te palivove soustavy vubec nerypal ... z prepadu sice jde benzin, ale ze by tekl proudem to ne a jeho konzistence je sifonovaaa tzv si to proste nekde prisava vzduch.
Manometr jsem doma nenasel, takze se musim podivat v praci co tam mam
Ach jo.. opravi se jedna vec a posere se druhaaa
Edit: aspon mam olej v motoru vymeneny
to jeste slo natocit... nyni uz ani tuk
Manometr jsem doma nenasel, takze se musim podivat v praci co tam mam
Edit: aspon mam olej v motoru vymeneny
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
tak u nádrže přivod k čerpadlu skoro rozsekla hadice + se mě zdá že to moc netěsnilo, takže vyndam zespodu i sítko ......
a asi koupím hnetka pro sychr druhe čerpadlo
a asi koupím hnetka pro sychr druhe čerpadlo
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
A pak to bude jezdit za 8 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Ne ne benzín netekl, jen si to čerpadlo asi přisávalo falešný vzduch a už byl průser na světě
... teda pokud to bude tím ... uvidíme zítra pokračuji dále 
tlakomer uz mam... zitra to musim napasovat do okruhu abych vedel, jaky tam je vubec tlak paliva az to dam dohromady ....
tlakomer uz mam... zitra to musim napasovat do okruhu abych vedel, jaky tam je vubec tlak paliva az to dam dohromady ....
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
hmm tak sitko jsem mel venku, hadice od nadrze k cerpadlu byla sekla... vse jsem nasrouboval zpet, dal novou hadici a k...a porad skacou otacky a motor ma tendenci zdechnou az proste obcas zdechne.
Sponky na manometr k...a nemam, z nadrze mi zase chcije benzin bo si tesneni nesedlo, dneska se na to muzu akorad vysrat
nechce to nekdo?
Sponky na manometr k...a nemam, z nadrze mi zase chcije benzin bo si tesneni nesedlo, dneska se na to muzu akorad vysrat
nechce to nekdo?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Chci 
Koukni na volnobeznej ventil. Respektive zkus to natočit s pootevřenou klapkou (s plynem)
Koukni na volnobeznej ventil. Respektive zkus to natočit s pootevřenou klapkou (s plynem)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
zitra jeste jednou vypustim nadrz .... konecne tam zapojim manometr pred listu at vim jaky mi de tlak do listy.
Prave ze to houpe otackama i pri otevrene klapce +/-100 ot/min tak pozvolne ..... porad to ale davam za vinu palivove soustave ... protoze to ma nekdy tendenci jet uplne vpohode ...... cerpadlo si krasne vrni... takze v nem to byt snad nemuze.... Ale vse zalezi od toho.. jaky tam bude tlak na te liste.
Timto sem i trosku komplikuje Zamberk.... chtel jsem turovat
Edit: pokud bude tlak v liste OK.. tak me nenapada... cim by to mohlo byt ....
jeste jestli to treba nedela cidlo polohy klikove hridele... protoze v polovine ten kabl byl o neco pripeceny a zafacovany izolepou a to fungovalo dokud jsem to nedemontoval a pak nedaval zase zpet .... hmm to jeste zitra mozna az to dam dohromady vyzkousim zahybat v tom zlomu ...
nooo to by mohlo být tíím
sere mě to auto .... a to jako fakt
ale miluji ho 
Prave ze to houpe otackama i pri otevrene klapce +/-100 ot/min tak pozvolne ..... porad to ale davam za vinu palivove soustave ... protoze to ma nekdy tendenci jet uplne vpohode ...... cerpadlo si krasne vrni... takze v nem to byt snad nemuze.... Ale vse zalezi od toho.. jaky tam bude tlak na te liste.
Timto sem i trosku komplikuje Zamberk.... chtel jsem turovat
Edit: pokud bude tlak v liste OK.. tak me nenapada... cim by to mohlo byt ....
jeste jestli to treba nedela cidlo polohy klikove hridele... protoze v polovine ten kabl byl o neco pripeceny a zafacovany izolepou a to fungovalo dokud jsem to nedemontoval a pak nedaval zase zpet .... hmm to jeste zitra mozna az to dam dohromady vyzkousim zahybat v tom zlomu ...
nooo to by mohlo být tíím
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Váha vzduchu, volnoběžnej ventil, škrtící klapka (spínač), tlak paliva, teplota vody a teplota vzduchu (ve váze)... Nic jinýho tam není. Čidlo otáček kliky to nebude, to bys ani nenatočil. Jestli pumpa běží stabilně a benzín ti někde pod autem nechčije, tak to palivem nebude. Teda pokud neni KO regulátor. Osobně bych kouknul na tu váhu, nasvědčuje tomu i ta zvýšená spotřeba před tím...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
vaha vzduchu je dalsi, kterou sem mel vlastne dole .... hmm zkouknu uvidim, co se s tim da delat, je pravda ze byla trochu zevnitr ta vaha zasrane od oleje
zlate VMko
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
No první věc co zkus, tak odpojit volnoběžňák, jestli to poběží pak dobře. Teoreticky by mělo. Jinak čidlo kliky to naopak být může. Ono to bez něj nastartuje a dokonce to i celkem funguje
Zapalování tam je beztak rozdělovačem a otáčkoměr to bere z cívky. Každopádně můžeš ho proměřit. Jestli to je ten normální třípin, tak mezi krajními piny by mělo bejt cca 6kOhm. Je to prostě jen cívka, nic víc na tom není (žádná hallova sonda ani nic podobného), jde pak jen o to pohlídat si vzdálenost mezi fonickým kolem a tím snímačem, případně mu trochu pomoct kladívkem. Pak bych šel po té váze - odporová dráha může být vydřená a pak to hází blbě hodnoty. Prostříknout to isoprophylalkoholem většinou nepomáhá, takže je potřeba přiohnout trochu ten sběrač. Stačí odlepit do plastové víčko a pak ho tam silikonem přidělat z5. Pokud po odpojení volnoběžňáku bude ten volnoběh vyšší, ale stabilní, tak to na 80% bude váhou. Tlak paliva se ti na volnoběhu nejspíš neprojeví, resp. kdyby byl nízkej, tak to pak v otáčkách bude mít tendence se dusit a zdechat. Zbývající možnost je pak už jen to čidlo teploty chladící kapaliny, případně nasávaného vzduchu, ale to je ve váze. Tabulku pro ty hodnoty tu teď nemám, ale pak se můžu kouknout. Mělo by to bejt stejný jako u 164...
Základem úspěchu je ale absolutně těsné sání...
Základem úspěchu je ale absolutně těsné sání...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Takze zavada stale nenalezena.
do okruhu jsem dal manometr, je tam konstantni 4 bary a pri otevreni klapky ten regulator ani nereaguje, ale palivo tam jde .....
pri behu motoru jsem odpojil i volnobezny ventil pokud je to tedy on viz obrazek a bylo to bezezmeny.

dale jsem vyndal vahu vzduchu, abych popravde rekl tak jsem nevedel co s ni co muzu a co nemuzu rozdelat a tak jsem ji jen proplachl a vycistil benzinem a stale bezezmeny, za studena se tomu nechtelo nastartovat a 5x mi to zniceho nic zdechlo. Ale pri provozni teplote to jelo jaks taks a i to slo vklidu natocit ... ale stale ten volnobeh a chod motoru je divny a houpavy a obcas zaskobrtne ze chce uplne zdechnout.
Otáčky jsou nerovnoměrné a i při otevrene klapce ... asi si zkusim od nekoho pujcit druhou vahu vzduhu a volnobezny ventil a uvidime, mozna hapruje i cidlo teploty vody .... pro RJ a vahu





EDIT: Motronická váha vzduchu bude asi totožná ze 164ky že? to samé asi i volnoběžný ventil? Možná mi nakonec nezbyde něž si tyto věci pujčit a zkusit vylučovací metodu... zítra proletim komplet kontakty a asi i otevru tu vahu vzduchu... i kdyz se mi do toho fakt moc nechce, protoze jak se znam tak to max poseru nez opravim
do okruhu jsem dal manometr, je tam konstantni 4 bary a pri otevreni klapky ten regulator ani nereaguje, ale palivo tam jde .....
pri behu motoru jsem odpojil i volnobezny ventil pokud je to tedy on viz obrazek a bylo to bezezmeny.

dale jsem vyndal vahu vzduchu, abych popravde rekl tak jsem nevedel co s ni co muzu a co nemuzu rozdelat a tak jsem ji jen proplachl a vycistil benzinem a stale bezezmeny, za studena se tomu nechtelo nastartovat a 5x mi to zniceho nic zdechlo. Ale pri provozni teplote to jelo jaks taks a i to slo vklidu natocit ... ale stale ten volnobeh a chod motoru je divny a houpavy a obcas zaskobrtne ze chce uplne zdechnout.
Otáčky jsou nerovnoměrné a i při otevrene klapce ... asi si zkusim od nekoho pujcit druhou vahu vzduhu a volnobezny ventil a uvidime, mozna hapruje i cidlo teploty vody .... pro RJ a vahu





EDIT: Motronická váha vzduchu bude asi totožná ze 164ky že? to samé asi i volnoběžný ventil? Možná mi nakonec nezbyde něž si tyto věci pujčit a zkusit vylučovací metodu... zítra proletim komplet kontakty a asi i otevru tu vahu vzduchu... i kdyz se mi do toho fakt moc nechce, protoze jak se znam tak to max poseru nez opravim
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
To chování co popisuješ se velice podobá tomu, co to dělalo mě, když bylo mimo provoz čidlo teploty vody pro ecu (na termostatu s modrým 2pin konektorem). Proměř samotné čidlo (hodnoty zítra kdyžtak najdu) a kabely k němu. Jeden je kostra, druhý na pin 13 ecu...
ta váha, je třeba odloupnout to víčko černé krabičky co ji v ní konektor. Pod ním je odporová dráha s jezdcem, bývá vydřená.
ta váha, je třeba odloupnout to víčko černé krabičky co ji v ní konektor. Pod ním je odporová dráha s jezdcem, bývá vydřená.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
no jeste dalsi ze podle prospektu ma byt tlak paliva max 3 bary a ja tam mam 4 bary a regilator nereaguje ani na otevreni klapky, pri vypnuti motoru ale drzi konstantne 3 bary, nevim jk velky je pruser kdyz jsou tam 4 bary ....
uvidim pomerim
a prinejhorsim otevru i tu vahu i kdyz bych radeji vyzkousel od nekoho druhou
jestli je to vazne v ni nebo ne.
uvidim pomerim
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
Ten tlak paliva by měl bejt docela důležitej, on je "kalibrovanej" a podle toho to tam dávkuje palivo. Ten podtlakovej regulátor jednoduše nahrazuje to, že to nemá váhu vzduchu, ale jenom objemovej průtokoměr.
Jinak podle manuálu (http://tinyurl.com/ku5alr9) to má na volnoběh mít 2.84 až 3.23 bar, když se zaškrtí vracečka tak minimálně 4 bar, ale spíš víc.
Jinak podle manuálu (http://tinyurl.com/ku5alr9) to má na volnoběh mít 2.84 až 3.23 bar, když se zaškrtí vracečka tak minimálně 4 bar, ale spíš víc.
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
prutok paliva se oproti prutoku pri 3 barech zvysi o cca 15%, tzn namisto vyrovnane bohatosti smesi (14,7:1; λ=1) mas smes bohatou (12,7:1; λ=0,87). Kdyz pripoctes jeste startovaci obohaceni, tak to zrejme prechlastavas.A.J.Michal píše:nevim jk velky je pruser kdyz jsou tam 4 bary ....
Pri provozni teplote koriguje bohatost smesi lambda, takze vyssi prutok kompenzovala kratsi dobou vstriku.A.J.Michal píše:Ale pri provozni teplote to jelo jaks taks
Naposledy upravil(a) yan.ko dne 17.9.2014, stř 22:16, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Perfection
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
takze na volnobeh se to prechlastava a je to bohate jako prase ..... to by mozna odpovidal i ten smrad benzinu v dilne
ale porad to nevysvetluje to zniceho nic zdechnuti kdyz to predtim fungovalo ..... hmm tak to abych nekde sehnal ten ventil druhy ...
takze bohata smes .... no to jsem zvedav, co tam za zavadu jeste najdu
.. ale porad lepsi bohata nez chuda... to je zase fakt
Ja uz se tomu autu musim jen smat
na co sahnu budto nefunuje, a nebo funguje ale jen tak aby se nereklo 
takze bohata smes .... no to jsem zvedav, co tam za zavadu jeste najdu
Ja uz se tomu autu musim jen smat
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
ono mozna ten spatny volnobeh je dan netesnosti v sanii... uz jde videt ze je to sterele a nehezky popraskane treba i u tech kolen sani ty kratke propojky.
premyslim ze to udelam komplet v novote ze silikonovych hadic pro dobry pocit
premyslim ze to udelam komplet v novote ze silikonovych hadic pro dobry pocit
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri
A co jsem psal hned na začátku?
Tenhle systém je prostě brutálně náchylnej na to těsný sání. Když to přisává, tak se to může chovat nepředvídatelně, jak se to jednotka snaží korigovat a neudrží to. Třeba 164ka se takhle dokázala sama tůrovat až do 3000. Nicméně jestli ti to zdechá i při odpojeným volnoběžňáku, tak to těsností sání nebude. I tak jí ale zkontroluj. Zkontroluj a případně i trochu posuň spínač volnoběhu na škrtící klapce. Ten to taky může dělat, pokud občas vynechá. Když klapku z plně zavřené polohy začneš otevírat, musí v tom cvaknout a pak podruhé až se začneš blížit dorazu maxima. Jsou v tom dva spínače, jeden pro minimum, druhý pro maximum. Seřiď to preventivně tak, aby to cvaklo až po lehkém otevření klapky ne zároveň s jejím otevřením. Pak totiž občas ten kontakt nesepne a motor zdechne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host
