Ahoj, takže již moje třetí alfice v pořadí.
Důvod koupě byla čistě pracovně-dopravní, hlavně v zimě, jelikož jsem už nechtěl trápit 155tku.
Krátký popis:
AR 166
2,4JTD
1999
100kW
6 rychlostí
Jedná se o stříbrnou krasavici s dehtovou motorizací. Koupě probíhala překvapivě dobře, prostě se opět potvrdilo, že moravský národ jsou velice vstřícní prodejci.
Koupeno od soukromé osoby za velmi příznivou cenu, navíc při prodeji mi bez předchozího upozornění byly naloženy zimní gumy na ocelových discích, nová autobaterie a dokonce dvacet litrů nafty na dojetí domu.
Cesta probíhala bez problému, vše funguje tak jak má (kromě níže uvedeného).
Jezdím s lehkou nohou a moje spotřeba se pohybovala kolem 5,7 litrů.
Nedostatky:
Zablokované dveře u řidiče (řeším a snad vyřeším), prasklina na předním skle, zanedbatelná dírka v prahu, která se snadno vyřeší. Nějaká ta kosmetika, hlavně přední nárazník byl zřejmě po menší kolizi.
Fotky:
http://theli25.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_166/
Theli25 - Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 100kW, 1999
Theli25 - Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 100kW, 1999
AR 166, 2,4 JTD, 2002 nero
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
Re: Theli25 - Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 100kW, 1999
Takže, první investice:
Spojka Valeo, naštěstí bez nutnosti nové dvouhmoty. Dále manžety poloos a výměna zámku řidiče, který se totálně zaseknul, vše už funguje tak jak má, tak snad bude na delší čas klídek:-), i když italka.......
No a další novinka, 155tka je fuč :-(, ale za nějaký čas jí chci prostě zase....
Spojka Valeo, naštěstí bez nutnosti nové dvouhmoty. Dále manžety poloos a výměna zámku řidiče, který se totálně zaseknul, vše už funguje tak jak má, tak snad bude na delší čas klídek:-), i když italka.......
No a další novinka, 155tka je fuč :-(, ale za nějaký čas jí chci prostě zase....
AR 166, 2,4 JTD, 2002 nero
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
Re: Theli25 - Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 100kW, 1999
Alfa dostala nový světlomet, po srážce se srnou.
Dále nové horní ramena.
Ve stejnou dobu mi dvakrát spadnul řemen, byl z jedné strany sežranej. Vyměnil jsem volnoběžku, protože na altíku byla klasická kladka, tak jsem ujel dva kilometry a znova spadnul, nakonec to bylo napínákem (tlumičem vibrací), tak jsem rovnou vyměnil všechny kladky a napínák a je klid.
Ještě mě čeká přetěsnení jednoho vstřiku a už by to stačilo:-)
A co je důležité, že původní majitel, když se dověděl o všech těchto opravách, včetně nové spojky, mi vrátil část peněz z kupní ceny. Dlouho jsem se nesetkal s tak pozitivním jednáním.
Dále nové horní ramena.
Ve stejnou dobu mi dvakrát spadnul řemen, byl z jedné strany sežranej. Vyměnil jsem volnoběžku, protože na altíku byla klasická kladka, tak jsem ujel dva kilometry a znova spadnul, nakonec to bylo napínákem (tlumičem vibrací), tak jsem rovnou vyměnil všechny kladky a napínák a je klid.
Ještě mě čeká přetěsnení jednoho vstřiku a už by to stačilo:-)
A co je důležité, že původní majitel, když se dověděl o všech těchto opravách, včetně nové spojky, mi vrátil část peněz z kupní ceny. Dlouho jsem se nesetkal s tak pozitivním jednáním.
AR 166, 2,4 JTD, 2002 nero
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host