A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova

Odpovědět
A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 19.9.2014, pát 08:52

hh pri prostrikavani kontaktu cidel a konektoru se ani nedivim ze to blblo :D konektor od lambdy a od toho cidla teploty vody pro ridici jednotky na sracku a skoro tam ani nedrzel :roll: tak jsem kontakty prihl a uz je to lepsiiii ... no uvidime

Od Greenyho jsem se vcera stavil pro hlavy, volnobezny ventil a regulator tlaku paliva.... takze dneska a zitra mam co delat. Timto Žamberk padá :roll:

Jo a zase mi kapala nadrz... kdybych do ni nerypal a nepovoloval to :smt021 no dneska snad 3. pokus to sitko a ten zavit utesnit

Edit: ty hlavy mam jen tak to zasoby, kdyby nahodou jsem se nudil a chtel zvetsovat saci a vyfukove kanaly :D protoze jsem stejne rozhodly, ze kdyz klekne tento motor, tak tam pujde 24ventil ze 166, GTcka nebo GTAcka.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od rossogtv » 19.9.2014, pát 15:30

zvetsovat kanaly je hovadina, leda ze das ostrejsi vacky + zvyseni komprese + total seal krouzky + vetsi LMM od BMW a samozrejme sani vyladit az do "hribku"...takze fakt radeji 24v, ale spise z 164, to se nadrez podstatne mene, ne ??
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 19.9.2014, pát 15:40

ale sezen 24v ze 164.... to uz je trochu problem... ale ono 12ventil zatim jezdi i kdyz teda ne tam nejaka krpa... ale to se vychyta :D

Jinak mi konecne dosel ten bazmek na kontrolu napnuti remene, ale ani za boha jsem z toho nepochopil jak to funguje :-D a nejak nevim ani jake hodnoty jsou pro ten muj rozvodovy remen vhodne u vyrobce remenu jsem zadne hodnoty nenasel :roll:

http://www.uni-max.cz/foto/manuals/CZ_05862136_01.pdf

No dam to precist vice lidem jestli to podle navodu pochopi :-D

Edit .. po 30 minutach jsem to pochopil :-D nyni jeste nanjit ty spravne hodnoty pro remen :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od riprex » 19.9.2014, pát 17:36

Dalo by se, ale moc už jich není a likvidovat nějákou použitelnou je asi celkem škoda. Na druhou stranu třeba ten červenej vrak co byl na Mácháči, ten by si tu flexu a dárcovství motoru zasloužil. Když klekne motor, tak bych to celý ideálně zahodil (protože ten motor je z tý 75ky beztak to nejkvalitnější) a pořídil 164 Q4 :-D

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od Hampice » 19.9.2014, pát 17:46

Ehm... Rades má 164kovej 24V případně k dispozici. Teda má ho a plány s ním žádný, co vím. Jestli by ho pustil nevím. Sice k tomu není svazek, ale to by se případně dalo řešit :wink:
Ale ten origo 12V bych neodepisoval. To co to teď dělá je čistě elektrický, s motorem jako takovým to na 99% nesouvisí...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od rossogtv » 19.9.2014, pát 21:07

no ja mel navod v nemcine a jednodussi, musim se podivat kde zustal, alternativne prijet za mnou na skoleni...ja to nastavim tak, ze to klekne hned a rovnou se to muze u me i zahodit :weedman:
ale Q4 nedam.. :smt098
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 19.9.2014, pát 21:24

neznamena, kdyz ta moje 75ka byla i na strese, ze po kleknuti motoru pujde do srotu, to ani nahodou... v tom by byl cert, abych do toho neco nezastavel :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od rossogtv » 19.9.2014, pát 21:31

no popravde nejlepsi by bylo 12v ale prevrtany na 3.5, akorat sehnat ho je scifi :(
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od riprex » 19.9.2014, pát 21:49

Michal: No pak se nemusíš omezovat na Busso :-D Klidně do toho zkus napasovat small block. Tam aspoň nemusíš řešit žádnou elektriku ani další sprostá slova. Prostě karbec a hotovo :smt033

Líbila by se mi ta Alfetta GTV V8, ale sehnat to je skoro nemožný. Bylo jich hrozně málo :cry:

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 20.9.2014, sob 13:04

Obrázek

Brzda jmenem nádrž ... no na sitku byly spatne dosetaci plochy, tak jsem to oskrabal , dal novy okroucek a medenou podlozku, podlepil to jeste tesnicim tmelem. Necham do zitra vytvrdnout a pak zkusim jen venku tesnici zkouzku zdali jeste potece....

az ji dam dokupy tak konecne dopnu podle tabulek rozvodovy remen pri zahratem motoru a projedu to at vim jestli se ta chyba stale nachazi nebo ne .... no pristi tyden jeste asi koupim nove cidlo na snimani teploty pro ridici jednotku, at mam pokoj, zase to tolik nestoji.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od Hampice » 21.9.2014, ned 13:05

Čidlu nejpíš nic nebude... Zkontroluj kabel k němu a konektor
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 21.9.2014, ned 18:49

no po dnesnim vystrizliveni ze vcerejsi oslavy jsem naplnil nadrz a zase chcala, nakonec byla prasklina v cinu ( nadrz uz byla cinovana ).

Takze jsem nyni vecer nadrz vypustil... ocistil doma jsem nasel pajku na ryny a jeste trochu cinu tak jsem to tam zkusil nejak popravit a zacinovat to a kupodivu se to asi povedlo. Nalil jsem tam 20 litru benzinu a zatim to netece, uvidime co rano :) Koupim jeste dalsich 20 litru at to pripadne vyzkousim poradne nez to dam do auta...... no musim to pak jen znovu natrit, protoze ten benzin rozleptal barvu jak na nadrzi tak i na kastli :roll:

Edit: cinovani se nepovedlo.... stale je tam mensi netesnost :roll:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 25.9.2014, čtv 18:33

Takze nadrz uz netece ALE ..........

za studena to chytlo jaks taks.... volnobeh otresnyyyy jelo to tak na 4 valce po pridani plynu na 2 000 od/min klid ,,, po zahratii cca na 40 stupnu se motor na volnobeh uklidni. Potom jsem ho zhasnul a uz pri tech 40 stupnich nenahodil. Necham to schladnout a zitra dalsi pokus ten motor nastartovat a nechat ho brumlat na provozni teplotu 80 - 90 stupnu abych mohl jeste skontrolovat rozvody a pak se uvidi zdali vubec pak teply motor nastartuji.

Jedine co me napada je to cidlo teploty pro RJ, nebo pak vaha vzduchu, mozna cidlo polohy klikove hridele :roll: .Regulator tlaku paliva vymenen ( ten funguje ) a volnobezny ventil .... to vubec nevim jak poznam zdali funguje nebo ne .

uz me z toho auta zachvilku asi jebne :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 26.9.2014, pát 12:41

stale to same ... dneska koupene nove cidlo, tak az to schladne, tak ho vymenim ..... no dopinal jsem rozvody podle toho meho bazmeku co jsem si na to koupil. Kdyz to bylo zahraty a tetka jsem si vsim ze nejak ta ma napinaci kladka je na kokot bo remen uz je kousek mimo ni a na rozvodovych kolech na vackach je uz hodne na kraji ..... takze budu muset ten napinak vyhodit a podivat se co tomu je, ale asi je to nejak vyhly :roll:

Jak jsem laboroval.... tak jsem zkousel i to cidlo teploty pro RJ odpojit a i na to se mi 2x podarilo nastartovat.... ( teplota vody cca 50 stupnu ) po zapojeni cidla zase nic.... takze asi to bude tim cidlem i kdyz za studena jsem ho odpojil a jen tak zapojil to druhe cidlo a proste nic... po zapojeni toho stavajiciho to chytlo.. ale zase volnobeh otresny a po mirnem zahrati uz vpohode. Po zahrati na provozni teplotu to zacalo zniceho nic zdechat treba kdyz se sepla sahara .... tak to na volnobeh zdechne a motor si to neudrzi... v otackach se ten motor ale chova uplne normalne jak za studena , tak za tepla ... ze by skubal nebo tak jsem nevypozoroval, ale jeste jsem to nebyl projet.

Nyni do toho zase ty rozvody .... k...a sere me to auto cim dal tim vice :-D kdybych do toho nerypal a jen jezdil, jak by mi bylo dobre :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 27.9.2014, sob 09:31

takze vcera jsem to auto po dlouhem trapeni projel a za jizdy to jede uplne normalne. Jen to nechce ani za studena ani za tepla startovat. Při nějaké zátěži na volnoběh to má tendenci zdechnout (sepnutí sahary) nebo když jsem vycouvával z dílny mi to take na volnoběh zdechlo což dřív nedělalo.

:-k ... dneska se v tim budu zase rýpat :-D

Edit: na rozvodech jsem vymenil celou kladku se starym loziskem a stejne je ren remen na kraji .... takze fakt nechapu co tomu remenu je ze neni uprostred ale ma tendenci byt na kraji ( mozna moc prepnuty ? ) :roll: ale asi cajk kdyz se to potka tak bude aspon klid :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od Flp » 27.9.2014, sob 09:58

A máš ty rozvody nastavený správně? Z mýho laborování s vačkama u TSka vím, že stačí menší změna a už si to vezme na volnoběh víc vzduchu a paliva. Ale menší změny by ta jednotka měla umět uregulovat.

Jinak u toho řemenu bych neřešil že není úplně na středu (pokud teda někde moc nepřesahuje)..
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 27.9.2014, sob 10:02

rozvody jsem delal vcera podruhe potruhe .... tak ze bych se 2x udelal stejnou chybu ? vacky, klikovka a rozdelovac na znackach to mi fakt nedava uz smysl ... tam bude krpa nekde v elektrice, ale kde to netusim :roll: vaha vzduchu vycistena... jeste asi ocistim klapku .... a uvidime

rozvodak presahovat nepresahuje... jeste v ramci kol je to dobry :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od Flp » 27.9.2014, sob 11:32

Aha, tak bych se zaměřil na čidla teplot a ten snímač polohy klapky (spínač). Nejlíp proměřit piny přímo na jednotce (např podle Autodata), aby si vyloučil i špatný vedení.
Jde na tý jednotce něco jako reset autoadaptačních dat?
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od riprex » 27.9.2014, sob 12:11

Nic moc si to nepamatuje a to málo co jo se dá vymazat jen odpojením baterky.

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 27.9.2014, sob 18:32

hmm tak je v pici volnobezny ventil.. asi ... po odpojeni zadna zmena takze je asi zasekly ..... pridali jsme trochu na volnobeh cca 1100 ot/min a uz je to v pohode.

Bohuzel jsem tam mel volnobezny ventil z L-Jetronicu a s tim to vubec nestartovalo ( vcerejsi problem ) :roll: po vymene za puvodni to startuje za kazde teploty jen ten volnobeh zahapruje a pri velke zatezi ( sepnuti sahary, rozsviceni vsech svetel a mlhovek ) to proste zdechalo protoze to uz ridici jednotka nedokazala ukocirovat takze me napada jen ten volnobezny ventil. Coz asi bude protoze bude zaseknuty v urcite poloze.

Uff zase jsem se posunul o kousek dal. Takze shanim druhy volnobezny ventil.

Edit: shanim volnobezny ventil

- BOSCH 0280140124

no ten svuj zkusim vyprat.... protoze je asi vevnitr zasrany a rozdelat bohuzel nejde :roll:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od hondzik » 27.9.2014, sob 19:12

nemám po ruce eper- nesedí z 8v TSka? tich mám doma dost :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od riprex » 27.9.2014, sob 19:13

Volnoběžný ventil jako takový málokdy selže, když tak bude asi jen zaprasenej a zatuhlej zevnitř. Zkus ho profouknout, měl by jít a měla by tam být malá škvíra, takže odpojený by měl držet cca 1000 otáček. Každopádně když ho připojíš k baterce a pustíš mu na kontakty 12V, tak by měl cvaknout. Každopádně kdybys potřeboval, tak jeden navíc mám :wink:

hondzik: bude sedět z čehokoliv z té doby s Motronicem... třeba i z Oplu nebo Audi.

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 27.9.2014, sob 19:18

prave ze kdyz se podivam skrz tak je hodne otevreny... takze na pikacu .... mel by byt zavreny, teda podle toho co jsem četl jak ten ventil funguje.

No uvidime.... s L-jetronickym si ta RJ jednotka nevedela vubec rady :roll:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od riprex » 28.9.2014, ned 00:55

No zavřený by být neměl :wink: Má tam být asi tak 2-3mm škvíra právě pro ten nouzovej volnoběh, když ventil selže. To co ty popisuješ ale vypadá na to, že v něm praskla pružina a už se nevrací do původní polohy. Pak je i dost dobře možné, že to ten volnoběh nedrží při odpojeném proto, že je mechanicky KO. Můžeš tam zkusit připojit hadici a prostě jí jen vhodně postupně přiškrcovat tak, aby ti to drželo požadovanej volnoběh. Pak to bude fungovat normálně, až na to, že jednotka do volnoběhu nebude moct zasahovat a nemělo by to při těch cca 1000rpm chcípat ani při připojení zátěže. Každopádně, pokud tam ten se zdá mechanicky KO, tak dej novej volnoběžňák a mělo by to bejt OK.

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od rossogtv » 28.9.2014, ned 20:44

mozna by chtelo vyfotit aktualni "volnobezny" ventil, o kterem je rec, pac QV ma sice original motronic, ale vzduch obstarava jeste porad starej ventil z l-jetroniku, pokud to teda neni zrovna prestaveno na elektroniku z 164ky, do te doby je to "ja o koze, ty o voze"....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti