 ja jazdim vacsinou na 2000ot a ked potrebujem predbiehat na to sliapnem a vtedy vibruje. musim podradit ale to uz si zas neuzijem ten krasny krutiaci moment
 ja jazdim vacsinou na 2000ot a ked potrebujem predbiehat na to sliapnem a vtedy vibruje. musim podradit ale to uz si zas neuzijem ten krasny krutiaci moment 
 ja jazdim vacsinou na 2000ot a ked potrebujem predbiehat na to sliapnem a vtedy vibruje. musim podradit ale to uz si zas neuzijem ten krasny krutiaci moment
 ja jazdim vacsinou na 2000ot a ked potrebujem predbiehat na to sliapnem a vtedy vibruje. musim podradit ale to uz si zas neuzijem ten krasny krutiaci moment 
asi sa niekedy ozvem šarkanovi či mi upraví chip, trochu stiahne na týchto otáčkach, ale či to bude riešenie alebo je ozaj chyba v zotrváku, teda asi nebolo najlepšie riešenie kupovať najlacnejší1mato250 píše:moj stary zotrvak mal volu asi 3cm a nevibrovalo nic..sice trocha hrkal ale pocul som to len ja svojim vycibrenym zvukom na pazvukyja jazdim vacsinou na 2000ot a ked potrebujem predbiehat na to sliapnem a vtedy vibruje. musim podradit ale to uz si zas neuzijem ten krasny krutiaci moment

Vibrovalo to jen pri akceleraci. Predtim jsem mel stilo jtd a tam jsem mel stejny problem. Po vymene klid.1mato250 píše:a robilo ti to iba v zatahu pri plnom plyne v rozmedzi od 2000 do 2500 ot ? ci ti to vibrovalo stale ? mne sa zda ze toto bude zotrvak. tomu kamaratovi zacal hrkat uz aj na volnobehu a to ma najazdene na nom 5 tisic km. a zabudol som spomenut ze je to valeo
 
  Měl bych se projet jinou 2.4, ta moje je do 1500 totálně mrtvá, pak to kolem 1600 lehce kopne a v 1800 to zas umře a pak se to probudí ve 2000 a začne zběsile táhnout do cca 3500... pak umře nafurt.
 Měl bych se projet jinou 2.4, ta moje je do 1500 totálně mrtvá, pak to kolem 1600 lehce kopne a v 1800 to zas umře a pak se to probudí ve 2000 a začne zběsile táhnout do cca 3500... pak umře nafurt. Poslední co zkusím udělat, až na to na jaře třeba bude čas, tak vyčistit sání.
 Poslední co zkusím udělat, až na to na jaře třeba bude čas, tak vyčistit sání. 
 a ideálně te nezna, bo nikdo jiny by ti asi auto do pracek nedalriprex píše:Beztak by ale bylo nejlepší, kdyby se tu v okolí HK našel někdo, kdo 2.4ku má a prověřil by to...
 
 podle mě budeš mít povolené svodyriprex píše:No tohle všechno vím... podle toho co mi bylo řečeno, ale prostě se to auto tak nechová a naprosto netuším, čím by to mohlo být. Schválně, až zas někam pojedu a bude volno, tak nahodím video. Beztak by ale bylo nejlepší, kdyby se tu v okolí HK našel někdo, kdo 2.4ku má a prověřil by to...
 Jako on ten motor má naběháno přes 300 tisíc a původní je na něm úplně všechno, ale tak jak to teď jezdí to jezdí celejch těch 80 tisíc co jsem s tím najezdil za ty skoro čtyři roky a nezhoršuje se to.
 Jako on ten motor má naběháno přes 300 tisíc a původní je na něm úplně všechno, ale tak jak to teď jezdí to jezdí celejch těch 80 tisíc co jsem s tím najezdil za ty skoro čtyři roky a nezhoršuje se to. Naftu beru vlastně od začátku u Benziny(express24) nebo u Tesca (v HK Shell). To samé s benzínem a nikdy problém nebyl. Aditivovat mi nepřišlo potřeba, původní majitel to taky nedělal. A jinak co se oprav týče... myslím, že si auto nemůže stěžovat, protože dostalo všechno, co potřebuje. Nevidím, že bych cokoliv zanedbal. Olej+ filtry každejch 10tkm, rozvody jsem dělal i s pumpou, ramena tam jsou skoro nový, brzdy taky... Ani jsem na autě nic neupravoval
 Naftu beru vlastně od začátku u Benziny(express24) nebo u Tesca (v HK Shell). To samé s benzínem a nikdy problém nebyl. Aditivovat mi nepřišlo potřeba, původní majitel to taky nedělal. A jinak co se oprav týče... myslím, že si auto nemůže stěžovat, protože dostalo všechno, co potřebuje. Nevidím, že bych cokoliv zanedbal. Olej+ filtry každejch 10tkm, rozvody jsem dělal i s pumpou, ramena tam jsou skoro nový, brzdy taky... Ani jsem na autě nic neupravoval  Každopádně spíš než vzít si do pracek cizí auto bych preferoval aby si někdo vzal to moje a řekl, co všechno je špatně.
 Každopádně spíš než vzít si do pracek cizí auto bych preferoval aby si někdo vzal to moje a řekl, co všechno je špatně. Klapky to u mě ale asi nebudou, protože ty mám odstavený - motorek vyháknutej a klapky stahovací páskou chycený, aby se nehnuly.
 Klapky to u mě ale asi nebudou, protože ty mám odstavený - motorek vyháknutej a klapky stahovací páskou chycený, aby se nehnuly. bol to adrenalin prejst taku trasu bez funkcnej spojky
 bol to adrenalin prejst taku trasu bez funkcnej spojky 
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host