Každopádně jestli seženeš zajímavou 1750 Tbi tak mi napiš, ale preferuji hlavně v barvě 8C.


Technicke udaje o aute som pisal ja, seriova 147 GTA udava 6,3s na 100km/h, selespeed udava rovnake hodnoty, vid:forza156 píše:Bych chtěl vidět to zrychlení do 6s. s tím šelespídem
Asi kazdy majitel ti potvrdi reakciu motora na 100okt benzin (shell V power racing 100), ked budem skromny, len palivo spravi minimalne o 0,1s zrychlenie k lepsiemu - je to citit v celom spektre otacok. Auto ma upravenu ECU, pri 100okt benzine odmeranych 279ps a 312Nm, k tomu si prirataj Q2 (otvoreny diff pri prudkom pohynani proste nema sancu preniest bez presmyku) a voala zrychlenie do 6s mas realne na ceste, merali sme, cas bol 5,7-5,8s.So the Alfa Romeo 147 GTA Selespeed not only has the same number of gears - six - as the manual, they are the same ratios and, with no weight penalty, performance remains the same, the effortless lunge towards 100 kmh takes the same 6.3 seconds as in the manual and the top speed, where the law permits, is also the same at 246 kmh. Equally, economy and exhaust emissions are the same with, again, no penalty.


 Ale jak říkám, to mě spíš šokuje neznalost. Každopádně když tak teď koukám, tak kity od Autodelta stojí kolem 4000Ł v porovnání s cenou tohodle.
 Ale jak říkám, to mě spíš šokuje neznalost. Každopádně když tak teď koukám, tak kity od Autodelta stojí kolem 4000Ł v porovnání s cenou tohodle.pokud ja bych chtel z motoru GTA 260PS, musel bych pouzit benzin 100oktan + zvysit komprese minimalne na 11:1 + remapovat ECU na brzde. Pak se modlit, aby to bylo opravdu 260HP a ne min. Pokud ja bych chtel 280HP ( a to aniz by se menily saci ventily za vetsi ventily, jine sani atd ) musel bych pouzit ostrejsi vacky, zvednout komprese jeste jednou ( nebudu to ted pocitat, ale bude to mezi 11,3 - 11,8 ) a max vykon bude nekde o 500- 700 obratek vyse. Budu rad, kdyz ten kroutak 300NM, ktery ted bude nekde kolem 5500 ot/min. udrzim, a pokud se povede 310NM, budu skakat radosti.vonkreuz píše:Na Slovensku AR 147 GTA 3.2 Selespeed za 6500€.
 +15HP bych veril vice
 +15HP bych veril viceAsi spatny ladicrossogtv píše:pokud ja bych chtel z motoru GTA 260PS, musel bych pouzit benzin 100oktan + zvysit komprese minimalne na 11:1 + remapovat ECU na brzde. Pak se modlit, aby to bylo opravdu 260HP a ne min. Pokud ja bych chtel 280HP ( a to aniz by se menily saci ventily za vetsi ventily, jine sani atd ) musel bych pouzit ostrejsi vacky, zvednout komprese jeste jednou ( nebudu to ted pocitat, ale bude to mezi 11,3 - 11,8 ) a max vykon bude nekde o 500- 700 obratek vyse. Budu rad, kdyz ten kroutak 300NM, ktery ted bude nekde kolem 5500 ot/min. udrzim, a pokud se povede 310NM, budu skakat radosti.vonkreuz píše:Na Slovensku AR 147 GTA 3.2 Selespeed za 6500€.
A pak prijde nejakej cip, namontuje chip a mavnutim kouzelnyho proutku ma ten samy vysledek...co delam spatne ?
 , uz v serii mal ten motor plnych 251ps, comu som sa sam cudoval, pretoze ked som videl brzdit GTA tak kazda mala okolo 245ps, raz dokonca 237ps, takze sa da predpokladat, ze velmi vydareny kus, krutak bol ale len 291Nm v serii, ani po chipe sa moc nezvedol, 100 oktan benzin + remap je proste odbrzdeny na 279ps, mozno niekde aj vyhrabem graf, samozrejme aj brzda moze mat nejaku toleranciu, ale su asi najlepsia firma na slovensku, takze nakalibrovanu ju budu mat podla mna co najpresnejsie. Treba tiez uviest, ze uvedene auto jazdilo VYLUCNE vzdy na vpower racing 100 oktan, takze sa da predpokladat cisty palivovy system + asi 1000km pred remapom bol vymeneny orig palivovy filter a KN vlozka v sani.
 , uz v serii mal ten motor plnych 251ps, comu som sa sam cudoval, pretoze ked som videl brzdit GTA tak kazda mala okolo 245ps, raz dokonca 237ps, takze sa da predpokladat, ze velmi vydareny kus, krutak bol ale len 291Nm v serii, ani po chipe sa moc nezvedol, 100 oktan benzin + remap je proste odbrzdeny na 279ps, mozno niekde aj vyhrabem graf, samozrejme aj brzda moze mat nejaku toleranciu, ale su asi najlepsia firma na slovensku, takze nakalibrovanu ju budu mat podla mna co najpresnejsie. Treba tiez uviest, ze uvedene auto jazdilo VYLUCNE vzdy na vpower racing 100 oktan, takze sa da predpokladat cisty palivovy system + asi 1000km pred remapom bol vymeneny orig palivovy filter a KN vlozka v sani.ano, to tvrzeni s bohatosti znam, ale:yan.ko píše:tovarni soft ma celkem rezervu co do bohatosti smesi + kdyz jeste poladi na predstihu. Jestli to ale udela tolik co pise+15HP bych veril vice

Beztak tolik maj všechny... Jinak ta 2.5po facu,ma mrtvej starter prej...bobas píše:Pro nekoho kde se nezalekne kmhttp://auto.bazos.cz/inzerat/44315837/A ... -dovoz.php Hampi?

 
 Dal bych do toho plyn:-).Hampice píše:Chmmm, stav jako u českejch 150tis km leštěnek
Není to ale úplně to, co bych hledal (model/motor)...



Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host