 no zítra du na ty klapky ....
  no zítra du na ty klapky ....   (Cendlerku, asi radši zavolám, abych něco nezkur ....
     (Cendlerku, asi radši zavolám, abych něco nezkur ....   )
  ) no zítra du na ty klapky ....
  no zítra du na ty klapky ....   (Cendlerku, asi radši zavolám, abych něco nezkur ....
     (Cendlerku, asi radši zavolám, abych něco nezkur ....   )
  ) 
 

 
 nejsi totiž žádný béčko ....cendler píše:Jsem to říkal ne.
 
  


Zkusil bych pohledat trable s čidlem otáček, zajímavé, že to rádo dělá na osmiventilech. Myslím, že Kejziho Alfa to dělala před tím, než ji kupoval. Za studena to čidlo dává údaje dobře, po zahřátí to blbne. Nakonec to dopadne tak, že nenastartuješ vůbec.enšpa píše:Mně to udělá po ujetí cca 2 km a 10min vyplého motoru a to může mít motor teplotu tak 30st. to už žhavení nejde ne. Za studena žhavení jde normálně a chytne na drc, když se ohřeje nad 50st. tak taky chytá na drc.
Zkoušel jsem ji dát do vyhřáté garáže 20st. přes noc a ráno taky problém se startem, žhavení hned zhaslo ale to má dělat nad 10st. nebo je to jinak?
To myslíš snímač otáček na vačce nebo klice?Tanguero píše:Zkusil bych pohledat trable s čidlem otáček, zajímavé, že to rádo dělá na osmiventilech. Myslím, že Kejziho Alfa to dělala před tím, než ji kupoval. Za studena to čidlo dává údaje dobře, po zahřátí to blbne. Nakonec to dopadne tak, že nenastartuješ vůbec.enšpa píše:Mně to udělá po ujetí cca 2 km a 10min vyplého motoru a to může mít motor teplotu tak 30st. to už žhavení nejde ne. Za studena žhavení jde normálně a chytne na drc, když se ohřeje nad 50st. tak taky chytá na drc.
Zkoušel jsem ji dát do vyhřáté garáže 20st. přes noc a ráno taky problém se startem, žhavení hned zhaslo ale to má dělat nad 10st. nebo je to jinak?
 díky
 díky 
 
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host