Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Odpovědět
hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od hadXR » 12.6.2015, pát 21:13

Kde stojíte? Ať moc nehledám :)
Já tam dovalím až zítra ráno. Že prej stojíme někde s STDrivers klubem tak je snad najdu.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 12.6.2015, pát 21:34

Fordi jsou od brány z Čimický kousek vpravo
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od hadXR » 13.6.2015, sob 18:30

Děkuju za pivo :wink:
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 13.6.2015, sob 19:32

:)
Něco z dneška
Přílohy
IMG_3015.JPG
IMG_3004.JPG
IMG_3132.JPG
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 13.6.2015, sob 19:52

A abych z toho neměl jen radost, tak v pátek při cestě do Bohnic odešla klima (přestal spínat kompresor)...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od razorcz91 » 14.6.2015, ned 08:45

Nikdy nemůže být nic dokonalý, protože dokonalost značí brzký konec :-D :wink:
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od .myc155 » 14.6.2015, ned 09:44

Hampice píše::)
Něco z dneška
cajk!

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 14.6.2015, ned 16:38

Klima hned z rána opravená. Zoxidovaný kontakty na senzoru námrazy. Očištěno a chodí...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 14.6.2015, ned 21:12

Tak to byla celkem drobnost :smt023 Spíš já jsem zvědavej, jestli to naše ještě někdy bude žít a fungovat.

Obrázek

Opravil jsem všechny svazky v palubce, očistil kontakty, přezkoušel relátka, proměřil, zapájel, opravil ventilaci (je to jiná paráda dělat to venku na podlaze a ne v autě :-D ). Zkusil jsem připojit napájení a zdá se, že to nějak funguje. Akorát mě štvou ty čudlíky panelu klimatizace. Nedá se s tím něco dělat, aby to nedělalo takovej skřípavej levně plastovej zvuk a to mačkání nebylo takový nejistý?

PS: Dal jsem bohužel ne QV kapličku... QV je strašně zkroucená, vrže to a stojí to za prd :roll: , takže holt radši takhle.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Kubas » 14.6.2015, ned 21:18

no, ještě kolem té palubky poskládáš zbytek auta a je to.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 14.6.2015, ned 21:21

Tak tu kapli nech někde obšít a je to.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 14.6.2015, ned 21:27

Má trochu jinej odstín, ale už to mám vymyšlený... jen si musím chtít hrát. Ta kůže z té původní půjde opatrně nahříváním sundat. Podtím je taková podkladová "bakelitová" vrstva, která se teplem kroutí. Když se to vyhodí, tak buďto ta kůže půjde nalepit na tuhle obyč kapličku nebo se to pod tím polepí třeba vibraflexem a nalepí zpět. Je to ale drbačka.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 14.6.2015, ned 21:48

Já ji mám taky trochu v rohu zvedlou, ale to k tomu patří, tak to nechám být
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 17.6.2015, stř 07:53

Včera geometrie. Je až neuvěřitelný, co s autem udělají nový gumy a geometrie. Úplně zmizela nepatrná vůle v řízení, auto reaguje naprosto bezprostředně a perfektně žehlí drobné nerovnosti, které se dřív přenášeli do kastle. Nechápu, ale jsem rád :)
No a když už tak všechno hezky funguje, tak je potřeba to zase rozebrat :-D
Vrhnul jsem se na kontrolu ventilových vůlí, přeci jen to má najeto už přes 10 tis km a určitě se to nějak zaklepalo (sedla se lapovaly). Při tom jsem objevil povolený spoj mezi sací komorou a škrtící klapkou (všechny šrouby jsem povolil rukou) a navíc chybějící těsnění mezi nimi :smt021 Nejspíš to tudy slušně přisávalo... Dál taky někudy asi rosí separátor olejových par, bo zadní ventildekl je pěkně zablitej od oleje. Mezi tím výměna oleje a spínače na saharu (původní přestal vypínat, respektive má vypínací teplotu pod otvírací teplotou termostatu). Jsem zvědav, jestli to stihnu do pondělka, kdy s tím odjížíme na dovču, poskládat...
Přílohy
WP_20150616_001.jpg
WP_20150616_003.jpg
WP_20150616_006.jpg
WP_20150616_008.jpg
WP_20150616_007.jpg
WP_20150616_009.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 17.6.2015, stř 11:11

Stav toho podvozku je celkem kruciální no :) Vždycky se to celkem pozitivně na autě projeví. Až časem nahodíš 16" nebo 17" tak to taky celkem půjde poznat.

Každopádně po tom rozleštění to fakt prokouklo :smt023

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ondra156 » 17.6.2015, stř 14:04

Ta první fotka! :smt007
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 30.6.2015, úte 13:53

Tak jsme více (jsme doma) méně (nebylo to úplně bez vad) úspěšně zpátky z dovolené po Rakousku a Itálii. Za týden najeto 2800km. Je to méně než loni, ale vzhledem k tomu, že kára nepracovala zcela správně to bohatě stačilo.

- bohužel přetrvává nějaký zásadní problém s chlazením. Při klidné jízdě v normálních teplotách problém není, ale jak je okolo 30°C+ a vyjede se na dálnici, po chvíli to letí přes 100°... Při pomalé jízdě shara spíná až na kile a má problém to schladit. Zásadně pomohlo sepnutí sahary na tvrdo, že běží pořád. To se pak při normální jízdě teplota nehne z 90ti, ale problém na dálnici to neřeší. To byl zejména v pátek celkem problém, kdy jsme ve 40° ve stínu jeli z Carrary do Padovy a museli jsme každých cca 20km zastavovat aby to trochu zchladlo...
Diagnóza - pravděpodobně málo průchozí chladič. Je nový, takže důvod budu řešit...
- stále dokola brzdy. Celý problém je zřejmě způsobený buďto špatně nastaveným nebo zcela nefunkčním zátěžovým regulátorem zadních brzd. To se projevilo při sjezdu Grossglockneru, kdy mi dole auto po zastavení zmizelo v oblaku kouře od zadních brzd. Zjevně to dává moc tlaku dozadu a ten pak chybí vpředu, předek navíc bude asi trochu zavzdušněnej (zadek po tom převaření taky). S těmi rozhozenými tlaky bude nejspíš souviset i ta chyba ABS, poněvadž už se teď celkem pravidelně rozsvicí i aniž bych se rozjel.
- další problém bude někde na zapalování/vstřikování. Je to pořád děsně bohatý. I za tepla to smrdí jako favorit... To se projevuje i na spotřebě, kdy mám stabilně přes 12 litrů/100 km...

Takže je zase co dělat :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Milano75 » 5.7.2015, ned 12:55

co termostat?

dával jsem do 75ky nový termostat ze 164ky a jak ho pořád přendaval, kvůli jinačímu obalu, tak si mi nakonec zbláznil- prvně byl motor pořád na 65°C a pak sice otevřel pří 85°C, ale zase se přehříval- dneska jsem namontoval origo nový na 75ku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 10.7.2015, pát 07:52

Záhada s přehříváním snad vyřešena... Milano měl dobrý tip, i když jem stejně pro jistotu rozebral všechno a zkontroloval (velký okruh). Skutečně to je tak, že nové termostaty (s plastovou zátkou) jsou sice rychlejší a za studena možná lépe těsní, ale při maximálním otevření mají o 3-4mm menší zdvih než původní termostaty s plechovou zátkou. V krabici se starýma dílama jsem našel původní termostat, který byl v autě při koupi. Hodil jsem do vody s novým a bylo to vidět hned. Starý otevírá mnohem dřív (ač je taky 87°C) a při plném otevření je ten rozdíl na první pohled vidět (na fotce moc ne). Ty 3-4mm jsou reaálně obrovský rozdíl na průtoku! Starý termostat akorát netěsnil za studena, pomohlo trochu zkrátit tu vodící osičku a už těsní. Má proti novému znatelně pomalejší reakce na změnu teploty, ale to v porovozu snad ničemu vadit nebude.
Přílohy
WP_20150708_007.jpg
WP_20150708_002.jpg
WP_20150708_003.jpg
WP_20150708_005.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 10.7.2015, pát 07:54

Zároveň jsem vyměnil váhu vzduchu za druhou, co mám navíc, doufaje, že se vyřeší ta bohatost... Subjektivně je to trochu lepší, ale bez CO analyzéru jsou to jen pocity. Určitě to ale míň smrdí...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 17.7.2015, pát 13:23

Tak smrdí to teď dokonce ještě víc, než na druhé váze a za tepla při přidání plynu z výfuku lítaj černý obláčky. Takže se zdá, že jsem na správný stopě. Zkusím tu druhou váhu vyčistit (jezdce a dráhu) a dát zpět. Chlazení se zdá, že konečně funguje. Dnes odpoledne se ukáže :smt077
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 18.7.2015, sob 09:25

a komprese mas jake ? jiskru to hazi silnou ? predpokladam ze nemas ucpany vzduchovy filtr a ze kat taky neni zaneseny.....bych vsechno hned nehazel na vahu....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 18.7.2015, sob 09:32

Komprese se po go neměřily, ale kroužky a honování jsou nový... Jiskru nevim, svíčky mají najeto cca 15tis km, kabely jsou původní. Kat nevim v jakým je stavu, ale za studena to voní hezky standardně. Smrdět to začne vždycky až za tepla.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 18.7.2015, sob 10:09

tak si ty komprese zmer, to je zakladni, nejdulezitejsi parametr. A vecer vem jednu rezervni svicku, dej ji na nejakou vytahlou fajfku a na volnobeh se podivej, jakou to haze jiskru......detailista odpoji kabel k vstriku pouziteho valce, aby tam zbytecne nechodil benzin.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 18.7.2015, sob 11:50

Hlavně u té váhy bacha, ať nepohneš tím jezdcem vůči klapce - je to celkem přesně kalibrovaný z výroby. Nejdřív zkoukni vizuálně tu odporovou dráhu, jestli není moc vydřená. Pokud je, tak čištění moc nepomůže, chce to spíš ten jezdec povolit a posunout trochu nahoru a pak napružit ten kontakt, aby to jezdilo po jiné dráze.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=-11J8XawQtc[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=-11J8XawQtc

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti